قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

مسايل و مشكلات مربوط به ترمز مگان

نمایه کاربر
s1r_al1
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 159
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 12 اردیبهشت 1389, 7:24 pm
نوع خودرو: GenCoup - Megane 2.0
محل اقامت: اراک

پست چهارشنبه 2 مهر 1393, 9:35 am

سلام دوستان برای مگان لنت پرس و جو کردیم فقط والائو بود. دیگه فردو گفت نیست. یه مارک دیگه هم بود 70 80 تومن. نظرتون چیه ؟
Sir ALi
نمایه کاربر
ahmad1986
سرعت : 40 كيلومتر در ساعت
پست: 795
تاریخ عضویت: دوشنبه 8 شهریور 1389, 3:15 pm
نوع خودرو: Cerato TD
محل اقامت: تهران - لواسان

پست چهارشنبه 2 مهر 1393, 10:38 am

s1r_al1 نوشته شده:سلام دوستان برای مگان لنت پرس و جو کردیم فقط والائو بود. دیگه فردو گفت نیست. یه مارک دیگه هم بود 70 80 تومن. نظرتون چیه ؟
به نظر من وقتی لنت اصلی مگان 165 تومنه نمیارزه لنت متفرقه استفاده کرد
نمایه کاربر
Saeed HA
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 142
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 27 اسفند 1391, 9:24 am
نوع خودرو: Megane 2000

پست چهارشنبه 2 مهر 1393, 10:50 am

ahmad1986 نوشته شده:
s1r_al1 نوشته شده:سلام دوستان برای مگان لنت پرس و جو کردیم فقط والائو بود. دیگه فردو گفت نیست. یه مارک دیگه هم بود 70 80 تومن. نظرتون چیه ؟
به نظر من وقتی لنت اصلی مگان 165 تومنه نمیارزه لنت متفرقه استفاده کرد
درود بر شما

آقا این لنتهای بندیکس چه طور هست که تاپ کار کلاب داره؟
کسی استفاده کرده؟
نمایه کاربر
s1r_al1
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 159
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 12 اردیبهشت 1389, 7:24 pm
نوع خودرو: GenCoup - Megane 2.0
محل اقامت: اراک

پست پنج‌شنبه 3 مهر 1393, 7:54 am

خب لنت اصلی نبود ، فقط دیگه آخرش والئو بوده.
Sir ALi
نمایه کاربر
james bond
دنده 2
پست: 2901
تاریخ عضویت: جمعه 1 بهمن 1389, 9:50 pm
محل اقامت: IR,Tehran,Tehran

پست پنج‌شنبه 3 مهر 1393, 4:56 pm

سلام

لنت اصلی برند خاصی داره؟؟ تووی بسته بندی همون رنو هست؟؟؟
مگان لنتش فکر میکنم با چند تا ماشین دیگه هم مشترک باشه ، دوستان خبر دارن؟
Armin_mgs2012
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 321
تاریخ عضویت: جمعه 13 مرداد 1391, 11:11 am
نوع خودرو: رنو مگان-206تیپ 5
محل اقامت: شیراز

پست پنج‌شنبه 3 مهر 1393, 5:51 pm

james bond نوشته شده:سلام

لنت اصلی برند خاصی داره؟؟ تووی بسته بندی همون رنو هست؟؟؟
مگان لنتش فکر میکنم با چند تا ماشین دیگه هم مشترک باشه ، دوستان خبر دارن؟
سلام لنت اصلی تو بسته بندی رنو هست و مارک فردو هست مگان نسل2 فکر کنم با رنو سیلو یکی باشه(فکر کنم دقیق یادم نیست)
://////////
نمایه کاربر
s1r_al1
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 159
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 12 اردیبهشت 1389, 7:24 pm
نوع خودرو: GenCoup - Megane 2.0
محل اقامت: اراک

پست دوشنبه 7 مهر 1393, 4:36 am

اصلاً فردو پیدا نکردم. والئو اسپانیا فقط هست با تامی . تامی 80 و والئو 110
میگفت والئو خیلی خوبه و اصلیه .
گفتم فردو میخوام، می گفت فردو ترکه ولی اینا اسپانیاس.
Sir ALi
Armin_mgs2012
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 321
تاریخ عضویت: جمعه 13 مرداد 1391, 11:11 am
نوع خودرو: رنو مگان-206تیپ 5
محل اقامت: شیراز

پست دوشنبه 7 مهر 1393, 12:48 pm

s1r_al1 نوشته شده:اصلاً فردو پیدا نکردم. والئو اسپانیا فقط هست با تامی . تامی 80 و والئو 110
میگفت والئو خیلی خوبه و اصلیه .
گفتم فردو میخوام، می گفت فردو ترکه ولی اینا اسپانیاس.
از نمایندگی بگیرید در ضمن فردو فرانسه و اسپانیا و ایتالیا موجود هست در بسته بندی رنو من دیروز گرفتم 170 :sad:
://////////
نمایه کاربر
Saeed HA
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 142
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 27 اسفند 1391, 9:24 am
نوع خودرو: Megane 2000

پست شنبه 1 آذر 1393, 12:27 pm

آقا لنت اصلی جلو چه مارکایی هست؟

TRW آلمان بهتره یا فردو؟
M R5
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 243
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 22 شهریور 1390, 11:08 am
نوع خودرو: Pickup Rich
محل اقامت: Urmiya

پست چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394, 4:38 pm

سلام دوستان

مدتی بود فرمون ماشین تو سرعت حدودا 60 کیلومتر به بالا وقتی ترمز میکردم به شدت میلرزید و تو سرعت مثلا 120 تا اینا دیگه جوری میلرزید که جلو بندی هم صدا میداد و قدرت ترمز گیری به شدت پایین میومد از همون اول شک م به تاب برداشتن دیسک چرخهای جلو بود چون قبلا این مشکل رو تو 405 و پراید داشتم و این مشکل بعد کارواش ایجاد شد بعد مراجعه به مکانیک اونم تایید کرد که مشکل از دیسکه ترمز هستش
بعد قیمت کردن دیسک ترمز و باز هم قیمتهای بالای قطعات مگان مخصوصا تو شهرستانها برای یه جفت دیسک ترکیه 280 تومن و فراسه هم گفت 380 تومن :( مکانیک هم گفت چون دیسک ها خیلی کم قطرش کم شده میشه بدون مشکل داد واسه تراش که همون کار هم کردیم باز کردن دیسک چرخها خیلی آسون بود بعد باز کردن کالیپر دو تا پیچ ستاره ای داشت دیسکها اونام باز کردن به نظرم اگه دست به آچار باشین میتونین خودتون باز کنین
بعد بردم پیش تراشکار که دستگاه مخصوص دیسک تراش داشت که فقط دیسک تراش میداد و میتسوبیشی ژاپن بود نیم ساعته تراش داد یه لایه خیلی کم برداشت و آوردم بستیم روش ماشین شد عین روز اولش :)
اجرت بازوبست هم 40 تومن گرفت تراشکارم 50 تومن واسه تراش که البته احساس کردم چون اسم مگان شنید یه 10 تومنی انداخت روش که البته نوش جونش چون کارش خوب و تمیز بود :-?

دوستان دقت کنین که وقتی میرین کارواش صبر کنین دیسک ها خنک شن بعد بدین ماشین رو بشورن چون اولین جایی که آب میگیرن تو کارواش چرخ ماشین هست که باعث تاب اقتادن دیسک چرخها میشه مخصوصا ماشینهای رینگ اسپرت که آب سریع تر میخوره به دیسکها و مشکل ایجاد میکنه
محمد کیانفر

بازگشت به “مگان نسل 2 - MEGANE 2ND GEN”