قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

بهترین ماشین افرود برای گذر از شن و ماسه کدومه؟؟

نمایه کاربر
ALI-MUFC
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 921
تاریخ عضویت: چهارشنبه 17 آبان 1391, 4:25 pm
نوع خودرو: سامورایی
محل اقامت: عروس زاگرس

پست دوشنبه 18 شهریور 1392, 11:27 am

نمیخوام کلی گویی بکنم ولی تقریبا(تقریبا) اکثر دوستان که ماشینی رو معرفی کردن(به جز اساتید مثل اقا شبیر و اقای گیلاسی و ...)یا ماشین خودشونه یا تو مایه های ماشین خودشون!یعنی منطقی که چیزی که من دارم بهترینه(بازم میگم منظورم همه نیست)
در مورد بلیزر و سایر فوق سنگین ها شخصا تو شن ندیدمشون ولی یادمه وقتی میرفتیم افرود و مسیر گلی بود(گل عمیق)اولین ماشینی که گیر میکرد همین جناب بلیزر بود و بعد پاترول.تا خود شاسی تو گل مینشستن و چرخا الکی برای خودشون میچرخیدن.بهترین هم جیب گالانت ها بودن.
cobra driver
شروع حركت
پست: 21
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 23 شهریور 1391, 2:16 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!

پست شنبه 21 دی 1392, 2:47 pm

دوستان برای عبور از برف سنگین چه ماشینی مناسب هست؟ fj , land cruise,..... چی؟
نمایه کاربر
LOLA
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 116
تاریخ عضویت: چهارشنبه 19 بهمن 1390, 3:04 pm
نوع خودرو: chevrolet-mitsubishi

پست یک‌شنبه 19 بهمن 1393, 7:30 pm

ALI-MUFC نوشته شده:نمیخوام کلی گویی بکنم ولی تقریبا(تقریبا) اکثر دوستان که ماشینی رو معرفی کردن(به جز اساتید مثل اقا شبیر و اقای گیلاسی و ...)یا ماشین خودشونه یا تو مایه های ماشین خودشون!یعنی منطقی که چیزی که من دارم بهترینه(بازم میگم منظورم همه نیست)
در مورد بلیزر و سایر فوق سنگین ها شخصا تو شن ندیدمشون ولی یادمه وقتی میرفتیم افرود و مسیر گلی بود(گل عمیق)اولین ماشینی که گیر میکرد همین جناب بلیزر بود و بعد پاترول.تا خود شاسی تو گل مینشستن و چرخا الکی برای خودشون میچرخیدن.بهترین هم جیب گالانت ها بودن.
حالا چرا عکس آواتارتو شیب زدی؟؟؟؟؟؟ :smile:
>>>>>>>جانوران به دو دسته تقسیم میشن یا انگل هستند یا میزبان انگل<<<<<<<
پس انسان باش
نمایه کاربر
ActionActyon
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 230
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 6 اردیبهشت 1394, 6:30 am
نوع خودرو: اکتیون، 206 و مزدا3

پست سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394, 1:55 pm

viper7 نوشته شده:تو شن و ماسه ساحلی اون چیزی که من تو مسابقه سرخرود دیدم (عکسهاشم به طور کامل دارم) هر ماشینی که وزن بیشتری داشت بهتر عمل میکرد. در مورد شن و ماسه ساحلی من با مازیار موافقم.
اتفقاً یک لندرور هم بود که با اینکه لاستیک نازک داشت و کل مسیر رو با کمک سنگین رفت تایمش از خیلی ماشینها بهتر بود
من از اکتیون بازتاب خوبی دیدم
mohsenra
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 863
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 14 مهر 1392, 1:22 pm
نوع خودرو: پیکان کلافه

پست سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394, 3:04 pm

بهترین ماشین؟!
یک الفبای ساده: هر چه سبک تر باشه، لاستیکش پهن تر باشه و بهتر بتونه انرسی را حفظ کنه.
بر اساس تجربه عبور از ماسه ( منظورم سند هست که با شن فرق داره) با ماشین های مختلف ، هایلوکس از همه بهتر هست.
اینجا باید بگم که لندکروز 200سری ساحارا، رنجرور ووگ ، لندرور دیسکاوری فور و جیپ گراند چروکی که از سیستم های پیش رفته کنترل نیرو و کشش استفاده میکنند قطعا از پس هر مانعی بر میاند. اما ماشین هایی نیستند که در اختیار عموم باشند بخصوص برای آف رود.
وقتی از آدمها دل ببُری، به آهن پاره ها رو میاری
نمایه کاربر
ActionActyon
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 230
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 6 اردیبهشت 1394, 6:30 am
نوع خودرو: اکتیون، 206 و مزدا3

پست چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394, 9:29 am

تویوتا چه لندکروز و یا هایلوکس همیشه بهترین خودروها مناطق کویری ایران بودند ولی با توجه به قیمت بالای آنها نسبت به خودروهای کره ای ، برای همه استفاده از آنها امکان پذیر نیست.
علی احمدپور
شروع حركت
پست: 13
تاریخ عضویت: دوشنبه 11 مرداد 1395, 7:42 am
نوع خودرو: پاجروv63500cc
محل اقامت: تهران

پست دوشنبه 29 شهریور 1395, 9:28 am

من پاجروv63500cc خودم تو کویر مرنجاب اصفهان رفتم اصلا کم نیورده داخل کویر لاستیک گل جنگلی اصلا خوب نیست بلکه فقط لاستی فابریک ماشین جواب میده
arash_no1
پست: 4
تاریخ عضویت: چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394, 5:07 am
نوع خودرو: 206

پست یک‌شنبه 7 آذر 1395, 12:01 pm

دوتا سئوال دارم
اول اينكه اغلب اين ماشينها (البته غير لوكس) چون مربوط به دهه هاي گذشته هستند گويا كاربراتوري هستن. پس موضوع معاينه فني اونها چي مي شه؟ به نظر نمياد حداقل توي شهرهاي بزرگ قابل تردد باشن.
دوم اينكه به نظرتون كدوم ماشين براي شروع خوب باشه؟ براي شروع خوب باشه يعني با حداقل قيمت، كاركرد قابل قبولي هم داشته باشه؟ لطفا اين سئوال رو در دو حالت پاسخ بدين. حالت اول با توجه به سئوال قبل و لزوم اخذ معاينه فني و حالت بعد هم آزاد و فارغ از هر قيد و بندي.

سپاسگزارم

بازگشت به “کلوپ خودروهای دو دیفرانسیل”