قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

تویوتا 2f یا نسل اول رنجرور

نمایه کاربر
shahab 1
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 156
تاریخ عضویت: چهارشنبه 22 تیر 1390, 12:19 pm
نوع خودرو: TOYOTA fj 40
محل اقامت: اصفهان.اصفهان
Like شده: 1 بار

پست دوشنبه 1 مهر 1392, 8:31 pm

رنجرور اگه بهتر از 2 اف نبود قیمتش که 2 برابر 2 اف نمیشد! تازه به قول شما قطعاتشم نایابه!
تو آنرود هم از خیلی از سواری ها سرتره. هنوزم این ادامه داره. فقط کافیه به قابلیت های آفرود و لوکسی جدیدتریت لندکروز و رنجرور نگاه کنین.



ببخشید هر ماشینی قیمتش بالا باشه خوبه چه جالب بریم mvm x33 بخریم چه ماشین خوبی چون گرونه :-(
ببخشید این صفحه مخصوص تویوتا 2f یا نسل اول رنجرور
نمایه کاربر
Artavil offroad
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 342
تاریخ عضویت: دوشنبه 17 مرداد 1390, 8:06 pm
نوع خودرو: آفرودر دست ساز

پست سه‌شنبه 2 مهر 1392, 7:22 pm

دادا بزرگترین مشکل رنجروور اینه که اغلب طی سالیان سال اودن اغلب قطعاتشو با ماشین های دیگه عوض کردن از قطعات ظاهری بگیر تا لوازم و سیستم های فنیش!

و همین عوامل باعث شده اون ماشین صحت و سلامت مناسبی نداشته باشند ولی اگه مورد سالم و بکری پیدا کنین و ماشین رو طبق اصول فنی و سیستماتیک خودش

بازسازی کنین مطمئن باشین ماشین بی دردسری خواهد بود

درمورد آفرود های سنگین منظورم آفرودهایی هست که سایر ماشین ها نمیتونن براحتی رنجروور از عهدش بر بیان مثل صخره نوردی و 3 لنگ شدن یا مسیر های باتلاقی و گلی عمیق

یا شیب های عرضی و افقی خطرناک سربالایی های طویل و نفسگیر مسیر های برفگیر و یخبندان و سایر مواردی که مختص طراحی رنجروور هست

اونموقعی هم که 2F و رنجروورم رو باهم داشتم دقیقا مثل فرمودهء شما و نکاتی که خدمتتون عرض شد درجای مناسب خودشون ازشون استفاده میکردم
افرادی توفیس بوک و..با نام های جعلی ومشابه اقدام به فعالیت مینمایندلذافعالیت ایشان بدون اطلاع اینجانب و کمیته دودفرانسیال استان اردبیل وکلوپ آرتاویل آفرودمیباشد!!
نمایه کاربر
285870
شروع حركت
پست: 21
تاریخ عضویت: دوشنبه 8 اسفند 1390, 7:30 am
نوع خودرو: Range Rover
محل اقامت: تهران

پست سه‌شنبه 16 مهر 1392, 2:04 pm

با سلام خدمت دوستان عزيز
البته هيچ وقت نبايد از روي تعصب به موضوعي نگاه كرد.
من خودم يه رنجرور 1977 دارم.
و تعصب زيادي نسبت به ماشينم دارم ولي بي احترامي به ديگر برند ها نمي كنم البته كه تويوتا ماشين خيلي خوبيه ولي بايد تمام جوانب را در نظر گرفت به قول دوست عزيزمان كه مي فرمايند مردم ما اينقدر پولدار نيستند كه دو تا ماشين داشته باشند -- پس بايد ماشيني رو انتخاب كنن كه هم بتونن ازش سواري در داخل شهر و بيابان بگيرن و ظاهر شكيل نسبت به زمان خودش و تكنولوژي زمان خودش داشته باشه و قيمتش مناسب باشه
و به نظر من نظر من اوني كه پول نداره ماشين گرون بخره بهتره عاقلانه تصميم بگيره. در پناه خداوند منان
نمایه کاربر
vagvene
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 256
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 1 اسفند 1389, 6:41 am
نوع خودرو: RANGE ROVER 1978
محل اقامت: کرج

پست جمعه 3 آبان 1392, 10:41 am

سلام به همگی
راستش من هم با این مقایسه مخالفم چون این دو ماشین اصصصصلا توی یه کلاس نیستند فقط که بحث قیمت و قطعه نیست که که اگر اینطور باشه شما میتونی بری یه تراکتور 285 جفت بگیری که هم ارزونه هم قطعاتش همه جا ریخته و هم تو آفرود بهترینه!!!!!
شما باید ماشینهای در یک رده رو مقایسه کنید که اگر با خانواده روور بخوای مقایسه کنی میشه 2f و لندرور
حسین هستم
نمایه کاربر
Artavil offroad
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 342
تاریخ عضویت: دوشنبه 17 مرداد 1390, 8:06 pm
نوع خودرو: آفرودر دست ساز

پست شنبه 4 آبان 1392, 9:15 pm

vagvene نوشته شده:سلام به همگی
راستش من هم با این مقایسه مخالفم چون این دو ماشین اصصصصلا توی یه کلاس نیستند فقط که بحث قیمت و قطعه نیست که که اگر اینطور باشه شما میتونی بری یه تراکتور 285 جفت بگیری که هم ارزونه هم قطعاتش همه جا ریخته و هم تو آفرود بهترینه!!!!!
شما باید ماشینهای در یک رده رو مقایسه کنید که اگر با خانواده روور بخوای مقایسه کنی میشه 2f و لندرور
:-) خدا رفتگانتون رو بیامرزه کل مبحث هم همبین بود! اصلا این جمله رو باید رو سردر این تاپیک نصب می کردیم! :grin:
افرادی توفیس بوک و..با نام های جعلی ومشابه اقدام به فعالیت مینمایندلذافعالیت ایشان بدون اطلاع اینجانب و کمیته دودفرانسیال استان اردبیل وکلوپ آرتاویل آفرودمیباشد!!
نمایه کاربر
ali34
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 295
تاریخ عضویت: شنبه 23 مهر 1390, 6:15 pm
نوع خودرو: FJ60,Crato,Crsda,206
محل اقامت: تهران
Like شده: 2 بار

پست جمعه 10 آبان 1392, 11:21 am

فكر كنم تو اين مقايسه بايد 2F استيشن يا FJ60 رو با رنجرور مقايسه كنيم . از نظر كلاس به هم نزديكترند .
rezacielo
پست: 7
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 25 مهر 1392, 5:45 pm
نوع خودرو: رنجروور

پست جمعه 10 آبان 1392, 10:59 pm

با سلام به همگی دوستان
بنده این نظرات رو خوندم البته دوستان همگی کما بیش اطلاعات کاملی دارن من زیاد اظهار نظر درمورد مقایسه هارو دوست ندارم وترجیح میدم خواننده مطالب باشم دوست عزیزمون ارتاویل نیز در اطلاعات هر دو خودرو استاد کامل هست ودقیقا به نکات فنی خوبی اشاره کرد اینکه رفیقمون اقا شهاب تویوتا رو بنابه دلایلی بهتر میدونن یه نظریه تعصبی هستش من از هر کدوم این برند ها بارها داشته ام وکلا به خاطر منطقه زندگیم اتفاقا از تویوتا زیاد نون خوردم(سود کردم) و دوستش دارم و در مقابل رنجروور کمتر خرید وفروش میشه وکسی که شناخت نداشته باشه جرات خرید رنجروور رو نداره هر دوتاش رو مدتها سوار شدم کاملا به رفتارهای هردو خودرو درشرایط مختلف اشنا هستم بدون تعصب عرض میکنم دوست عزیز اقا شهاب جدای از موارد فنی دو خودرو بهتره یاداور بشم رنجروور در همان ابتداتولید وطراحی پارمترهای تعریف شده زمان خود روکنار گذاشت فراتر از زمان خود شد به نحوی که خودش استانداردی شد برای دیگر برند ها تو عرصه تولید شاسی بلند های مطرح وقدر دنیا. وتا بحال راهبر در این میدان میباشد رکورد های زیادی بنام رنجروور ثبت شده است که خود بیان گر پیشتازی بی چون وچرای ان میباشد.
کمپانی تویوتا وخود تویوتا 2f نیز ازاین قاعده مستثنانیست اینکه مسائل مالی یاقطعات مصرفی ویا تکنسین ماهررنجروور کمتره خارج از بحث تخصصی مقایسه است بهترین بودن یاپایینترین شدن ربطی به این موارد ندارد که دراین صورت دلیلی برای رقابت نبود مثلا (پراید بهترین سواری درایران ومرسدس بنز بدترین سواری در ایران)بنابه همان استدلال دوست عزیزمان اقا شهاب (جسارت نشه) البته ناگفته نماند که تویوتا برندی شناخته شده در کل دنیاست وخودروی 2f نیز خودرویی خوبی محسوب میشود
مطلب مهمی که از قلم دوستمان جا افتادوجاشه به چند مشخصه بارز وبی همتای رنجرووراشاره کنم اینه که
شاسی رنجروور توسط کمپانی سازنده مادام العمر گارانتی شده -موتور 8سیلندر ان در صورت ردیف بودن در شرایط نا مساعد وتحت فشار نیز داغ نمیکند -مصرف معقول نسبت به حجم موتور (نصف2f)-تعادل خوب(مرکز ثقل وزن خودروبه مرکز وپایین خودرودر سرعتهای بالاهنگام گذر از پیچها نیز در شرایط کوهستانی ممانعت از واژگونی)- دید بهتر وارتفاع کافی درعین اطمینان خاطر از کنترل خودرو در شرایط نامتعارف - بدنه سبک والمنیومی (پوسیده نمیشود)-پوسته موتور متشکل از الیاژ المینیومی خاص باتکنولوژی بسیاربالا- اپشن فراوان جهت راحتی راننده در افروود وانرود-ودلایل دیگه ای که ارتاویل عزیز بیان کردن که درکل اکثریت کارشناسان واستادان دراین موردهم نظرن= رنجروور راحریفی بی رقیب در صحنه میدانند
در انتها از اینکه گفته های مرا تحمل فرمودین متشکرم
mohammad impala
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 104
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 3 اسفند 1391, 6:58 pm
نوع خودرو: impala1974...pikan13
محل اقامت: 0172....

پست جمعه 18 بهمن 1392, 4:27 pm

اصلا نباید تویوتا رو با رنجرور مقایسه کرد خیلی نرم کم مصرف کم اصطهلاک مقاوم در صورتی که تویوتا در هیچکدوم از این موارد به رنجرور نمیرسه من حتی لندرور رو با تویوتا 2اف مقایسه نمیکنم در صورتی که لندرور خیلی قوی تره و ارزون تر
نمایه کاربر
viper7
دنده 1
پست: 1186
تاریخ عضویت: دوشنبه 18 مرداد 1389, 7:46 am
نوع خودرو: Land Rover
محل اقامت: greenland

پست جمعه 18 بهمن 1392, 6:15 pm

اگه منظورتون لندرور سری1،2،3 هست زورش از 4 سیلندرها بیشتره اما قدرت 2اف رو نداره اصلا
به زودی..
----------
ناصر
نمایه کاربر
Artavil offroad
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 342
تاریخ عضویت: دوشنبه 17 مرداد 1390, 8:06 pm
نوع خودرو: آفرودر دست ساز

پست جمعه 18 بهمن 1392, 7:12 pm

فقط رنجروور!!!!

تصویر

تصویر
افرادی توفیس بوک و..با نام های جعلی ومشابه اقدام به فعالیت مینمایندلذافعالیت ایشان بدون اطلاع اینجانب و کمیته دودفرانسیال استان اردبیل وکلوپ آرتاویل آفرودمیباشد!!

بازگشت به “کلوپ خودروهای دو دیفرانسیل”