قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

پروژه بازسازی ب ام و 2002 | omidssss

تصویر

مدیر انجمن: دادبه

نمایه کاربر
.یاسین.
دنده 2
پست: 2008
تاریخ عضویت: دوشنبه 2 شهریور 1388, 7:54 pm
نوع خودرو: Camaro78-Lancer2014
محل اقامت: Gorgan-Karaj

پست چهارشنبه 31 فروردین 1390, 7:07 am

این سایتی که عکسارو اپ میکنی فیلتره...
گه ممکنه یه جا دیگه اپ کن
ممنون
omidssss
شروع حركت
پست: 44
تاریخ عضویت: چهارشنبه 22 دی 1389, 9:15 pm
نوع خودرو: bmw2002-golf mk1
محل اقامت: تهران

پست چهارشنبه 31 فروردین 1390, 3:48 pm

F_BMW_58 نوشته شده:مرسی امید جان عکس ها رویت شد
خیلی تمیز و مرتب داری کار میکنی و این آقای میرزایی هم این طور که معلومه آدم خیلی وسواسه و داره سنگه تموم میگذاره.

راستی اون ساعت مال 518 است و حتما قبل از بستن تستش کن چون 99 درصدشون خرابن :smile:

موفق باشی دوست عزیز :hb:
ساعت tii شماره داره ولى بيدا نميشه تست شده سالمه
omidssss
شروع حركت
پست: 44
تاریخ عضویت: چهارشنبه 22 دی 1389, 9:15 pm
نوع خودرو: bmw2002-golf mk1
محل اقامت: تهران

پست چهارشنبه 31 فروردین 1390, 3:49 pm

.یاسین. نوشته شده:این سایتی که عکسارو اپ میکنی فیلتره...
گه ممکنه یه جا دیگه اپ کن
ممنون
لينك بدون فيلتر عكسها رو هم كًذاشتم
omidssss
شروع حركت
پست: 44
تاریخ عضویت: چهارشنبه 22 دی 1389, 9:15 pm
نوع خودرو: bmw2002-golf mk1
محل اقامت: تهران

پست پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390, 8:28 am

Camshaft 304
omidssss
شروع حركت
پست: 44
تاریخ عضویت: چهارشنبه 22 دی 1389, 9:15 pm
نوع خودرو: bmw2002-golf mk1
محل اقامت: تهران

پست پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390, 8:40 am

omidssss نوشته شده:پيستون شما piano-top 6,8mm dome, 9.5:1 cr (euro tii) هست که کمپرس 9.5 ميده پس 10 نيس (مگر با تراش سر سيلندر)
اون 12 و 13 هم که گفتيد در موتور M10 با هيچ پيستون و سر سيلندری اين رقم هارو نداريم!
نکه نداريم بلکه اين رقم ها با بنزين معمولی سازگار نيس (موتور به شدت ناک ميزند)
بالاترين تراکم با سر سيلندر 121 يا 121ti هست با پيستون bathtub 4.4mm dome, 10:1
بله پیستون های من تراکم 9.5:1 رو میده ولی چون سرسیلند من تراش خورده من فکر می کنم رو 10 وایسه هنوز موتور جمع نشده تا تراکمش رو اندازه بگیرم در مورد تراکم 13 هم روی youtube یه فیلم دیدم که پیستون ها رو سفازشی براش ساخته بودن و از سرسیلند هم فیلم گرفته بود و می گفت تراکم 13 هستش البته ماشین شهری نبود از این جریان بگذریم من دونبال سرسیلند e12 و یا 121 می گردم اگر سراغ دارین ممنون می شم[/quote]

 Korman BMW Racing Pistons
Our current piston dome shape is the result of years of dyno testing and successful racing. This piston makes the most power with the least tendency for detonation. Pistons come with lightweight alloy pins and clips. Requires extensive combustion chamber modification. Compression ratios up to 13.5:1
available. Forged for light weight and strength. Call with your application.
 
نمایه کاربر
sepehrz999
فعال Formula1
پست: 4633
تاریخ عضویت: شنبه 28 فروردین 1389, 10:44 am
نوع خودرو: e12
محل اقامت: کرج-مهرشهر

پست پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390, 10:51 am

امید جان عکس از پیستون ها هم دارین؟
اگه میشه لینک مطلب رو هم بذارین...جاالبه.. :grin:
راه در جهان یکیست ...و آن راه راستی ست
نمایه کاربر
سید حسین.
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 395
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 25 مهر 1387, 9:38 pm
نوع خودرو: E28 535is, E28 528e
محل اقامت: Rockville, MD

پست پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390, 8:42 pm

omidssss نوشته شده:
omidssss نوشته شده:پيستون شما piano-top 6,8mm dome, 9.5:1 cr (euro tii) هست که کمپرس 9.5 ميده پس 10 نيس (مگر با تراش سر سيلندر)
اون 12 و 13 هم که گفتيد در موتور M10 با هيچ پيستون و سر سيلندری اين رقم هارو نداريم!
نکه نداريم بلکه اين رقم ها با بنزين معمولی سازگار نيس (موتور به شدت ناک ميزند)
بالاترين تراکم با سر سيلندر 121 يا 121ti هست با پيستون bathtub 4.4mm dome, 10:1
بله پیستون های من تراکم 9.5:1 رو میده ولی چون سرسیلند من تراش خورده من فکر می کنم رو 10 وایسه هنوز موتور جمع نشده تا تراکمش رو اندازه بگیرم در مورد تراکم 13 هم روی youtube یه فیلم دیدم که پیستون ها رو سفازشی براش ساخته بودن و از سرسیلند هم فیلم گرفته بود و می گفت تراکم 13 هستش البته ماشین شهری نبود از این جریان بگذریم من دونبال سرسیلند e12 و یا 121 می گردم اگر سراغ دارین ممنون می شم
 Korman BMW Racing Pistons
Our current piston dome shape is the result of years of dyno testing and successful racing. This piston makes the most power with the least tendency for detonation. Pistons come with lightweight alloy pins and clips. Requires extensive combustion chamber modification. Compression ratios up to 13.5:1
available. Forged for light weight and strength. Call with your application.
 [/quote]
یکم بیشتر تو سایت Korman بگردید، شرایط رسیدن به اون رقم رو نوشته!
Official BMW Master Technician #16073 @ BMW of Rockville
mye28.com - BWM E28 Enthusiasts Community
omidssss
شروع حركت
پست: 44
تاریخ عضویت: چهارشنبه 22 دی 1389, 9:15 pm
نوع خودرو: bmw2002-golf mk1
محل اقامت: تهران

پست یک‌شنبه 11 اردیبهشت 1390, 5:13 am

sepehrz999 نوشته شده:امید جان عکس از پیستون ها هم دارین؟
اگه میشه لینک مطلب رو هم بذارین...جاالبه.. :grin:
Site khoobeye ye charity tooth bezan

http://www.kormanautoworks.com
نمایه کاربر
saeed111
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 441
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 24 بهمن 1387, 4:13 pm
محل اقامت: tehran

پست یک‌شنبه 18 اردیبهشت 1390, 10:18 pm

omidssss نوشته شده:
omidssss نوشته شده:پيستون شما piano-top 6,8mm dome, 9.5:1 cr (euro tii) هست که کمپرس 9.5 ميده پس 10 نيس (مگر با تراش سر سيلندر)
اون 12 و 13 هم که گفتيد در موتور M10 با هيچ پيستون و سر سيلندری اين رقم هارو نداريم!
نکه نداريم بلکه اين رقم ها با بنزين معمولی سازگار نيس (موتور به شدت ناک ميزند)
بالاترين تراکم با سر سيلندر 121 يا 121ti هست با پيستون bathtub 4.4mm dome, 10:1
بله پیستون های من تراکم 9.5:1 رو میده ولی چون سرسیلند من تراش خورده من فکر می کنم رو 10 وایسه هنوز موتور جمع نشده تا تراکمش رو اندازه بگیرم در مورد تراکم 13 هم روی youtube یه فیلم دیدم که پیستون ها رو سفازشی براش ساخته بودن و از سرسیلند هم فیلم گرفته بود و می گفت تراکم 13 هستش البته ماشین شهری نبود از این جریان بگذریم من دونبال سرسیلند e12 و یا 121 می گردم اگر سراغ دارین ممنون می شم



من یه سرسیلندر e21 دارم اگه خواستین پی ام بزنید.

بازگشت به “Neue Klasse | ب ام و سری صفر دو”