قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

پروژه بازسازی ب ام و 2002 | SedParsa

تصویر

مدیر انجمن: دادبه

سید پارسا
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 410
تاریخ عضویت: دوشنبه 15 آذر 1389, 11:23 am
محل اقامت: کرج بزرگ، اراک

پست شنبه 14 خرداد 1390, 6:56 pm

امیر جان به زودی ردیف میشه

آقا فرهاد خیلی مخلصیم
دور ماشین چرم نداره فقط رو کاپوت و سقف که آقای صافکار یه ذره از چرم سقف رو بلند کرد و گفت انگار رنگ زیرش فابریکه!
از زه پایینی تا رکاب هم بر چسبه که رو سینی عقب فاصله بین چراغ ها تا پلاکم هم چسبونده شده،رنگ زیرش خیلی فرق داره برای همین فعلا نمی کنم. بقیه سیاهی ها هم رنگه و کاریش نمیشه کرد.
چرم هارم واکس زدم چون رسما خیلی کثیف بود وگرنه خوشم نمیاد ازشون!
در مورد دسته موتور باید عرض کنم که ترک جزیی داشت(بالای سوراخ سمت چپ) که با یه خال حل شد، یعنی اونقدرا هم نابود نبود.
راجع به سیم کشی هم خودت میدونی که حوصله و وقت می خواد که فعلا مورد دوم نایاب شده.
یه جلو بندی ساز ماهر و متخصص در زمینه ب ام و هم پیدا کردم که یه کم دوره از ما و بردن ماشین تا پیشش به صورت بدون موتور تقریبا امکان پذیر نیست.
ممنون از توجهتون :grin:
هانقاه
نمایه کاربر
Challenger_4000
دنده 1
پست: 1250
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 31 شهریور 1388, 4:35 pm
نوع خودرو: سمند
محل اقامت: تهران-شهرک اکباتان

پست سه‌شنبه 17 خرداد 1390, 4:13 pm

تبریک میگم پارسا جان...
ما از مشتاقان 02 هستیم...
و واقعا تبریک میگم بهت...
فقط یه نکته رو خواستم گوشزد کنم بهت...
این ماستنگ مکوان نیست.....
بهش میگن گرند....
فرم اطاق مکوان فرق داره....
مخلصیم
سید پارسا
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 410
تاریخ عضویت: دوشنبه 15 آذر 1389, 11:23 am
محل اقامت: کرج بزرگ، اراک

پست سه‌شنبه 17 خرداد 1390, 4:27 pm

مخلص آقا سامان و ممنون از توجهت
والا من خوب امریکایی نمیشناسم اونجا خودشون می گفتن مک وان.

آقا من دیگه رو ندارم پست بدم، عمو همایون رسما دهن مارو . . . کرده، اول که باز کرده بود می گفت سرسیلندر و کاربت سالمه الان میگه خرابه! از دیروز ۳ ۴ تا سر سیلندر دیدم که همشون کف تراشی می خوان تا بالاخره یه E12 به شرط پیدا کردم قیمت مناسب. یه کارب سولکس ردیف هم خود عمو داره که بهمون میده.
در ضمن باتری بنده رو هم آقا دزده از تو مغازه عمو برداشته برده
دیگه خیلی مسخره شده وضعیتم، دیروز هم هوا ابری شد رفتم چادرو برداشتم از رو ماشین به هوای اینکه الان بارون شدیده بعد دو قطره بارون اومد گند زد به شستشومون! یه ساعت دوباره دستمال کشیدم.
امروز یکی از دوستام میگفت پارسا توپولف سقوط کرده خریده بودی تا الان به پرواز دراومده بود . . .
خلاصه که غم فضارو پر کرده :cry:
هانقاه
نمایه کاربر
Challenger_4000
دنده 1
پست: 1250
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 31 شهریور 1388, 4:35 pm
نوع خودرو: سمند
محل اقامت: تهران-شهرک اکباتان

پست سه‌شنبه 17 خرداد 1390, 4:34 pm

دادا نا امید نشو....
من با اینکه تجربه ندارم...
ولی میدونم که 02 جمع کردنش دردسر داره....
ولی عوضش بعدش لذتشو میبری....
ناراحت نباش...
درست میشه...
نمایه کاربر
F_BMW_58
متخصص e12
پست: 1996
تاریخ عضویت: چهارشنبه 14 مهر 1389, 10:30 am
نوع خودرو: e12

پست سه‌شنبه 17 خرداد 1390, 7:02 pm

پارسا جان اصلا عجله نکن و بیخیالی طی کن وقتی نری طرفش خودش میاد طرفت ! باور نداری امتحان کن ! :smile:

من متعجبم از این مکانیک که چرا اولش درست و درمون نگفته که چیا لازم داری تا اینجوری اسیر قطعه نشی !

مکانیک هم مکانیک های قدیم :box:

اینم برای گرفتن انرژی
http://upload.tuningtalk.com/upload/02193.jpg
http://upload.tuningtalk.com/upload/197 ... resize.jpg
http://upload.tuningtalk.com/upload/197 ... resize.jpg
http://upload.tuningtalk.com/upload/197 ... resize.jpg
فرهاد
سید پارسا
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 410
تاریخ عضویت: دوشنبه 15 آذر 1389, 11:23 am
محل اقامت: کرج بزرگ، اراک

پست چهارشنبه 25 خرداد 1390, 6:13 pm

دوباره سلام به ب ام و دوستان عزیز
تشکر از آقای bmx (شرمنده اسمتون رو نمی دونم) و محمد رضای عزیز بابت توجهشون
چاکر علی آقا(ماشین بیتابی میکنه واسه راه رفتن)، مخلص آقا فرهاد(مکانیک یه کم که سنش زیاد باشه سرش شلوغ باشه یه آشنایی کلی هم با پدر آدم داشته باشه، خیلی کار رو جدی نمیگیره و این وضعیت پیش میاد!) و یدونه باشی آقا سامان گل(آدم لذت میبره تی تی رو باز می کنه میبینه آدما پشتشن) همچنین آقا مهدی عزیز(به عمو همایون بزنگ اس ام اس فایده نداره)، جمیعا کارتون درسته! دادبه جان کاش همیشه تخلف صورت بگیره شما لطف کنی منور کنی تاپیک مارو، رییـــــــــــــس :grin:
خوب بریم سر اصل جریان؛ چون سر سیلندر تاب نداشت تصمیم گرفتم بدم جوشش بدن تا پول دستم بیاد یه E12 نو به امید خدا بگیرم.
البته عمو همایون یه روز زنگ زد گفت سرسیلندرت تو مغازه عوض شده و اینا که بعد فهمیدیم اشتباه کرده بوده.
سر سر سیلندر خریدن آقا دلگشا رو هم اذیت کردیم، خیلی مخلصیم آقا دلگشا :grin:
۱۸ هزار تومن جوش سرسیلندر و ۱۵ هزار تومن کف تراشی خرج داشت. احتمال خیلی زیاد دو واشر نشه
کاربرات رو هم عمو میگه بهت میدم، یه سولکس فابریک ۳۱۸ داره
ببرم ماشینو تعمیر گاه رو چال دیاقای سپر رو باز می کنم برای جوش دادن به سپر و نصب سپر رو ماشین. نفر قبلی برداشته سپر رو از محل اتصال دیاق بریده!(احمق بی شعور چهارتا پیچ رو زورش اومده باز کنه)
جلو بندی ماشین هم مشکلات جدی داره، یکی از طبق ها شکسته. البته یه جفت طبق کامل و سالم از شوش تهیه کردم که عوض کنم. یه سری بوش و اینا می خواد، قطعه زیاد لازم نداره. کمک ها همه سالم و ردیفه.
دیگه تمام سعی خودم رو دارم می کنم که از نظر فنی برای پنج شنبه هفته آینده حرفی برای گفتن داشته باشم.
یه مسئله ای خیلی نگرانم کرده، بین درب صندوق و گلگیر سمت شاگرد یه فاصله ای افتاده که قبلا نبود! نمی دونم جریانش چیه
فردا صبح هم دارم با داداشم و بابام میرم یه فینگیلی رو از خواب بیدار کنم، حالا باشه تا فردا شب. فعلا پی جو نشید :-x
نشد از سرسیلندر موقع جوش و کف تراشی عکس بگیرم شرمنده ولی به زودی یه سری عکس میزارم، الان نمی تونم.
فراوون سپاس از توجه دوستان
هانقاه
سید پارسا
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 410
تاریخ عضویت: دوشنبه 15 آذر 1389, 11:23 am
محل اقامت: کرج بزرگ، اراک

پست پنج‌شنبه 26 خرداد 1390, 12:12 pm

علی آقا و امیر خان یدونه باشید! :grin:

دوتا عکس فعلا داشته باشید.
عکس از سرسیلندر:
http://upload.tuningtalk.com/upload/160620111194.jpg

اینارم از جعبه ابزار بابام پیدا کردم، اصلی و کاملا سالم. 20 ساله تو جعبه ابزار بابامن!
http://upload.tuningtalk.com/upload/110620111193.jpg
هانقاه
نمایه کاربر
mig mig 666
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 681
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 17 اسفند 1389, 5:12 pm
نوع خودرو: Opel astra 1993

پست شنبه 28 خرداد 1390, 2:49 pm

افرین خوبه ولی عجله نکن...
اقایون 2002 سوار منتظر یک غول در نمایشگاه تیونینگ و اپشن باشید...
یه 2002 خوشگل... دوستان هروقت رنگ شد واستون عکس میزارم
ماشين فقط الماني...
نمایه کاربر
alitahot
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 367
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 9 تیر 1388, 1:43 pm
نوع خودرو: bmw e21 320- w203
محل اقامت: tehran

پست یک‌شنبه 29 خرداد 1390, 8:02 pm

سید جان پس این 02 چی شد؟
سید پارسا
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 410
تاریخ عضویت: دوشنبه 15 آذر 1389, 11:23 am
محل اقامت: کرج بزرگ، اراک

پست یک‌شنبه 29 خرداد 1390, 8:29 pm

من شده ماشینو آویزون کنم به خودروبر پنجشنبه میارمش!
از فردا هم برنامه دارم زیرانداز و فلاکس چایی بردارم برم بشینم تو مغازه عمو همایون. مسخرشو دراورده دیگه! :???:
فردا میزارم جلو بندیشو ردیف کنه پس فردا هم میبرم پیش عمو میگم یا موتورو میندازی بالا یا بالا پایینتو یکی می کنم :box: !
الان دو ماهه!!!!! درست که من تصمیم گرفتم استاندارش کنم یه کم قطعه گیر آوردن طول کشید ولی فوقش دو هفته طول کشیده، این دیگه اعصاب معصاب مارو آره!
پریشب هم یک شخصی با کاربری سارق اومده تو حیاط باندارو رو طاقچه عقب دیده سعی کرده با دیلم در راننده رو باز کنه، موفق نشده. ولی در کج شده و خط زه ها به هم ریخته، یه تیکه از رنگشم کنده شده. در به خوبی قبل بسته نمیشه... حالا عکس این حرکت خلاقانه(!) رو میزارم. عمرا با هیچ تصادفی اینجوری نمیشد!

بیاین در پارکینگتونو کرکره برقی ببندین! :smile: ارزونه به خدا، تو مصرف هم صرفه جویی میشه. فکر کن هر دفعه چقدر خسته میشی پیاده بشی درو باز کنی بعدبرگردی ببندی... :-P منم زودتر میرم صافکاری رنگ ... :cool:
هانقاه

بازگشت به “Neue Klasse | ب ام و سری صفر دو”