قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

پروسه خرید ب ام و 2002 | saeedpt2

تصویر

مدیر انجمن: دادبه

نمایه کاربر
Saeed ‌Zanganeh
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 635
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 26 فروردین 1389, 5:29 pm
نوع خودرو: Prid B
محل اقامت: ايران 63-93

پست یک‌شنبه 19 تیر 1390, 3:00 pm

سلام بر سپهر جون . پسر عموي گل :smile:
.
اره من از ماشين استفاده هر روزه ميكنم بيشتر گيرمم همينه و دوميش چيزي كه ميدونم همه داريم و اون بحث و جدل با خانواده و متقاعد كردن اونا براي خريد همچين ماشيني و الي ماشاالله . . .
تا ببينيم قسمت چي ميشه . . .
به من سپرده ماشين رو براش آگهي كنم كسي خواست بگه شايد قسمت كس ديگه اي بشه اما شرط داره و اون اينكه آلماني باز باشه و ماشين رو به نابودي نكشه :smile:
نمایه کاربر
Farzad_SIC
مدیر کلوپ رنو
پست: 4548
تاریخ عضویت: دوشنبه 9 شهریور 1388, 8:15 am
نوع خودرو: GTL C2J-E2LP K4MA690
محل اقامت: شیراز امیر کبیر

پست یک‌شنبه 19 تیر 1390, 7:00 pm

سعید ببین پس حدسم درست بود
با توجه به صحبت های سپهر خان هم باید تست شهری هم جاده داشته باشه تا معلوم بشه که گرم میکنه یا نه
البته رادیاتش هم کوچیک بود انگار
سعید عکس رادیاتورش رو نداری؟
نمایه کاربر
Saeed ‌Zanganeh
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 635
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 26 فروردین 1389, 5:29 pm
نوع خودرو: Prid B
محل اقامت: ايران 63-93

پست یک‌شنبه 19 تیر 1390, 7:28 pm

اره . . . اونجا هم به اين اتفاق نظر رسيديم كه رادياتش كوچيكه و فرزاد گفت كه ممكنه بعد از چند دقيقه توي جاده يا شهر گرم كنه ماشين و بايد تست بشه حتما.
عكس از راديات و داخل كاپوت از زاويه ديگه :
تصویر
سید پارسا
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 410
تاریخ عضویت: دوشنبه 15 آذر 1389, 11:23 am
محل اقامت: کرج بزرگ، اراک

پست دوشنبه 20 تیر 1390, 5:49 pm

مهندس شروین (shervin73) یدونه ۳۲۳ داشتن ۶ سیلندر. میتونید با ایشون مشورت کنید، البته می گفتن همش جوش میاره و خوب نیست. کلا ناراضی بودن
هانقاه
نمایه کاربر
sepehrz999
فعال Formula1
پست: 4633
تاریخ عضویت: شنبه 28 فروردین 1389, 10:44 am
نوع خودرو: e12
محل اقامت: کرج-مهرشهر

پست دوشنبه 20 تیر 1390, 6:49 pm

پارسا جان..ماشین مهندس شروین ..جوش نمیاورده و گرم کار میکرده اونم فقط موقع کولر گرفتن!!!
وگرنه بدون کولر اگه سیستم خنک کننده سالم باشه 6 سیلندر ها هم مشکلی ندارن..البته اب و هوای شیراز گرم تر از تهران و کرج هست..
راه در جهان یکیست ...و آن راه راستی ست
نمایه کاربر
فردین دلتا
دنده 3
پست: 3283
تاریخ عضویت: جمعه 19 شهریور 1389, 9:31 am
نوع خودرو: پای پیاده
محل اقامت: شيراز سمت چپ پلاك 13

پست دوشنبه 20 تیر 1390, 6:57 pm

آقا سعید ناراحت نشی شاید این 320 که گذاشتی مال رفیقت باشه ولی به نظر من این ماشین ارزش خرید نداره حتی پایین تر از این قیمت - میدونی چرا چون بی ام و ماشینی نیست که برای خرجش گدا بازی در بیاری - مثلا ترمز نداشته باشه و با ترمز دستی بگیریش یا مثلا همچین رنگی روش بزنی به نظر میاد پر موجه که در شان بی ام و نیست و همچنین همیشه ماشین هایی مثل بنز و بی ام و - 6 سیلندرش دردسر و خرجش بیشتر از 4 سیلندرش هست - ببخشید که جلو اساتید زیاده گویی کردم
اونی که خوابه رو میشه بیدار کرد
ولی اونی که خودش رو به خواب زده نــــــــــــــــــــــه
نمایه کاربر
Farzad_SIC
مدیر کلوپ رنو
پست: 4548
تاریخ عضویت: دوشنبه 9 شهریور 1388, 8:15 am
نوع خودرو: GTL C2J-E2LP K4MA690
محل اقامت: شیراز امیر کبیر

پست دوشنبه 20 تیر 1390, 8:13 pm

نمیشه به هیچ وجه مشکل گرم کردنشو حل کرد؟
مثلا با گذاشتن رادیات بزرگتر یا چهار لول؟
نمایه کاربر
sepehrz999
فعال Formula1
پست: 4633
تاریخ عضویت: شنبه 28 فروردین 1389, 10:44 am
نوع خودرو: e12
محل اقامت: کرج-مهرشهر

پست دوشنبه 20 تیر 1390, 8:19 pm

چرا فرزاد جان..راه زیاد داره...
عوض کردن رادیات..گذاشتن فن برقی..و...
ولی کلا من از چند نفر شنیدم..این 320 شش سیلندر ها موقع کولر گرفتن یکم گرم میکنن..ولی اصلا اینجوری نیست که راه حل نداشته باشه ..
راه در جهان یکیست ...و آن راه راستی ست
نمایه کاربر
alitahot
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 367
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 9 تیر 1388, 1:43 pm
نوع خودرو: bmw e21 320- w203
محل اقامت: tehran

پست دوشنبه 20 تیر 1390, 8:43 pm

sepehrz999 نوشته شده:چرا فرزاد جان..راه زیاد داره...
عوض کردن رادیات..گذاشتن فن برقی..و...
ولی کلا من از چند نفر شنیدم..این 320 شش سیلندر ها موقع کولر گرفتن یکم گرم میکنن..ولی اصلا اینجوری نیست که راه حل نداشته باشه ..
سلام
سپهر جان اون 320 شش سیلندره سبزه کمرنگ بود روزه گرده همایی از رادیاتور دست ساز استفاده کرده بود و فن دو دور بسته بود فن دور بالا رو در زمان ترافیک به صورت دستی روشن می کرد
ومشکل گرمایی اصلا نداشت.
نمایه کاربر
sepehrz999
فعال Formula1
پست: 4633
تاریخ عضویت: شنبه 28 فروردین 1389, 10:44 am
نوع خودرو: e12
محل اقامت: کرج-مهرشهر

پست دوشنبه 20 تیر 1390, 8:46 pm

تاجایی که میدونم اون ماشین..کولرنداشت...داشت؟؟
راه در جهان یکیست ...و آن راه راستی ست

بازگشت به “Neue Klasse | ب ام و سری صفر دو”