قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

پروسه بازسازی ب ام و 2002 | hamedhassanpour

تصویر

مدیر انجمن: دادبه

نمایه کاربر
Arsam Driver
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 900
تاریخ عضویت: دوشنبه 5 دی 1390, 8:29 pm

پست چهارشنبه 5 تیر 1392, 9:40 pm

کارب جدید بسته شد رو ماشین فقط تنظیم کارب مونده که مارو خیلی اذیت کرده .روشن که میشه دور موتور به مقدار بالا میره ولی کارب فوق العاده قدرت داره فیلم هم در همین زمینه هست
تا حالا پشت 02 با كارب 4 دهنه نشستي ؟ الان ميتوني بهمون بگي چقدر با كارب 4 دهنه فرق داري از نظر شتاب و قدرت ؟
نمایه کاربر
sankan
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 242
تاریخ عضویت: دوشنبه 11 آبان 1388, 6:04 am
نوع خودرو: DRIFTER
محل اقامت: Mashhad

پست شنبه 8 تیر 1392, 7:25 pm

کارب 2دهنه همزمان از کارب 4دهنه بهتر جواب میده...
کارب 4دهنه من 4جفت داشتم..هیچ کارایی نداره.رو موتور استاندارد خفه کار میکنه اگه یه جفتشو ببندید بهتر از 2جفتش جواب میده..برای درگ مناسبه و موتورهایی که لوازم داشته باشه مثل 2002یا مزدا b.p
با همان هزینه وقتی انجکتور کنید خیلی بشتر از قبل میشه از موتور توان گرفت..تقریبآ کارب از رده خارجه....
2002من هم کارب هولی 2دهنه همزمان 40,40 روش نسب بود.
Poria
hamedhassanpour
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: چهارشنبه 3 آبان 1391, 6:47 am
نوع خودرو: 2002 و 405
محل اقامت: نور

پست چهارشنبه 12 تیر 1392, 5:31 am

به گمونم واشر سرسیلندر سوزوندم
نمایه کاربر
سالار.
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 514
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 10 مهر 1390, 8:15 pm
نوع خودرو: پیکان-cdi125
محل اقامت: اردبیل

پست چهارشنبه 12 تیر 1392, 8:23 am

برا چی داداش ؟ چیکار کردی مگه؟
تاحالا رو اهن خالص بی ام و 2002دست کشیدی لامصب اهنشم ادرنالین خونمو میبره بالا
hamedhassanpour
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: چهارشنبه 3 آبان 1391, 6:47 am
نوع خودرو: 2002 و 405
محل اقامت: نور

پست چهارشنبه 12 تیر 1392, 11:56 am

سالار. نوشته شده:برا چی داداش ؟ چیکار کردی مگه؟
یه چند روزی بود دمای آب ماشین یه مقدار بالاتر از حد معمول بود ،گفتم شاید به خاطر گرمای هوا باشه
چند شب پیش ماشین و خاموش کردم دوباره خواستم روشن کنم دیدم شروع کرد به پد پد کردن چند تا گاز دادم صداش خوب شد مسیرم و طی کردم تا به خونه برسم. ازشتاب و سرعتشم کم نشد
ولی الان دیگه روشن نمیشه
نمایه کاربر
Lord of Monster
دنده 1
پست: 1349
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 17 بهمن 1389, 11:38 am
نوع خودرو: Jaguar_Benz_BMW
محل اقامت: طوس

پست چهارشنبه 12 تیر 1392, 4:14 pm

اقا عکس هم بزارید....برای چی واشر؟!
http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=47&t=80439&start=80
بازسازي مرسدس بنز
280S w116 ....Golden Monster
hamedhassanpour
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: چهارشنبه 3 آبان 1391, 6:47 am
نوع خودرو: 2002 و 405
محل اقامت: نور

پست پنج‌شنبه 13 تیر 1392, 5:23 am

مشکل از واشر سرسیلندر نیست مشکل یه چیز بدتر از اونه .یه پیچ از کاربرات شل شد و افتاد تو موتور :sad: :sad: :sad:
نمایه کاربر
سالار.
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 514
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 10 مهر 1390, 8:15 pm
نوع خودرو: پیکان-cdi125
محل اقامت: اردبیل

پست پنج‌شنبه 13 تیر 1392, 7:37 am

افتاده تو موتور؟ ای بابا
تاحالا رو اهن خالص بی ام و 2002دست کشیدی لامصب اهنشم ادرنالین خونمو میبره بالا
hamedhassanpour
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: چهارشنبه 3 آبان 1391, 6:47 am
نوع خودرو: 2002 و 405
محل اقامت: نور

پست جمعه 14 تیر 1392, 5:02 am

سالار. نوشته شده:افتاده تو موتور؟ ای بابا
تو موتور که نمیره.باید سرسیلندرو باز کنم ببینم چه خبره یه مشکلی که هست اینه که ماشین و نمیتونم از تو حیاطم در بیارم ،مکانیکم میگه باید ماشین و بیاری تعمیرگاه
دیروز خودم دست بکار شدم :div:
نمایه کاربر
سالار.
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 514
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 10 مهر 1390, 8:15 pm
نوع خودرو: پیکان-cdi125
محل اقامت: اردبیل

پست جمعه 14 تیر 1392, 11:14 am

ایول باز کن عکس یادت نره
تاحالا رو اهن خالص بی ام و 2002دست کشیدی لامصب اهنشم ادرنالین خونمو میبره بالا

بازگشت به “Neue Klasse | ب ام و سری صفر دو”