قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

پروسه بازسازی ب ام و 2002 | hamedhassanpour

تصویر

مدیر انجمن: دادبه

نمایه کاربر
garfild
سرعت : 40 كيلومتر در ساعت
پست: 701
تاریخ عضویت: 26 ژوئن 2011, 10:50
نوع خودرو: BMW e21 ,BMW 2-2
محل اقامت: دیار کریمان.................کرمان

پست 07 ژولای 2013, 12:21

بستگی داره چه اندازه باشه.
شما شمع باز کن و وروریش یه آهن ربا بذار، استارت بزن، احتمالا میاد بیرون
نمایه کاربر
Paykan76
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 347
تاریخ عضویت: 14 ژانویه 2010, 10:27
نوع خودرو: پیکان 76
محل اقامت: 1wp.ir

پست 07 ژولای 2013, 15:13

یعنی با اون دمای موتور یعنی دوب نمیشه؛ بعدش اگر پیچ داخل سیلندر بیافته دخل پیستون نمیاد ؟
سعیدم . یه پیکان 76 دارم و یه وب سایت طرح توجیهی که سفارش طرح توجیهی می گیرم و 3 تا دسته گل و یک دنیا آرزو و یک جیب خالی و ... همین.
hamedhassanpour
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: 24 اکتبر 2012, 06:47
نوع خودرو: 2002 و 405
محل اقامت: نور

پست 08 ژولای 2013, 05:16

garfild نوشته شده:بستگی داره چه اندازه باشه.
شما شمع باز کن و وروریش یه آهن ربا بذار، استارت بزن، احتمالا میاد بیرون
دو تا از شمع ها باز نشد .مجبور شدیم سر سیلندرو باز کنیم

---- اضافه شده در تاریخ 17 تیر 1392, 08:47 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----
Paykan76 نوشته شده:یعنی با اون دمای موتور یعنی دوب نمیشه؛ بعدش اگر پیچ داخل سیلندر بیافته دخل پیستون نمیاد ؟
نه ذوب نشده بود

---- اضافه شده در تاریخ 17 تیر 1392, 08:53 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

پیچ بین سوپاپ و سرسیلندر گیر کرد خوشبختانه به پیستون آسیب نرسید
اینم جناب پیچ کاربرات
تصویر
سرسیلندر با نمای bmw
تصویر
منیفولد 518 و سرسیلندر انژکتوری 86 و کابر وبر و کارب GM
تصویر
سرسیلندر بیچاره که امروز یا فردا باید بره جراحی بشه :cry:
تصویر
تصویر
نمایه کاربر
Arsam Driver
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 900
تاریخ عضویت: 26 دسامبر 2011, 20:29

پست 17 ژولای 2013, 13:09

عجب پيچ گنده اي ! حتي اگر گير هم نميكرد عمرا از توي محفظه سيلندر بيرون ميومد
نمایه کاربر
Majid-BMW
دنده 4
پست: 4518
تاریخ عضویت: 10 ژولای 2010, 09:22

پست 21 ژولای 2013, 23:10

ای بابا الان تو چه مرحله هست ؟

برای خالی نبودن عریضه

تصویر
آدم های ساده و خیلی مهربان خطرناکند !
کلاه که سرشان بگذاری خدا کلک تان را می کند !
hamedhassanpour
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: 24 اکتبر 2012, 06:47
نوع خودرو: 2002 و 405
محل اقامت: نور

پست 22 ژولای 2013, 07:54

با سلام خدمت دوستان ببخشید اگه دیر شد
سرسیلندر و دادم کفتراشی چون چند جا خوردگی داشت با جوش پرش کرد.
سرسیلندرو منیفولد با اسید و آب گرم (اسید شویی) شستم مثل روز اولش نو شد.
سوپاپ نو و متعلقات و تمامی واشرهای مربوطه خریداری شد.
الانم دارم سرسیلندرو جمع میکنم (سر مکانیک خیلی شلوغه) بعد از دو هفته تازه سوپاپ و آببندی کرد و سوار کرد
تو این چند وقت منم بیکار نشدم و تمام سیم پیچی ماشین و باز کردم دوباره سر هم کردم ، رادیات و باز کردم و جوش دادم و رنگ زدم ،پروانه رادیات و عوض کردم برای اگزوز یه جور سینی درست کردم تا حرارتش زیاد بالا نزنه ،تمام بست ها رو در آوردم و رنگ زدم ، تمامی شلنگها بررسی شد ،بدنه موتور و با بنزین شستم و رنگ زده ،لوازم ترمز خریداری و تعویض شد ، فقط مونده باز کردن باک بنزین و تمیز کردن داخلش
نمایه کاربر
Majid-BMW
دنده 4
پست: 4518
تاریخ عضویت: 10 ژولای 2010, 09:22

پست 22 ژولای 2013, 08:31

حامد چندتا عکس بگیر بزار ببینیم چیکار کردی ؟
آدم های ساده و خیلی مهربان خطرناکند !
کلاه که سرشان بگذاری خدا کلک تان را می کند !
نمایه کاربر
Arsam Driver
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 900
تاریخ عضویت: 26 دسامبر 2011, 20:29

پست 22 ژولای 2013, 10:31

اورين :-) فقط يه سوال ؟ رادياتور رو رنگ زدي ؟!!!!! خب ديگه خنك نمي كنه !
نمایه کاربر
sankan
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 242
تاریخ عضویت: 02 نوامبر 2009, 06:04
نوع خودرو: DRIFTER
محل اقامت: Mashhad

پست 30 ژولای 2013, 23:01

سلام..برای اگزوز میتوانید واشر اگزوز 405 نصب کنید یه قاب استیل بلند و شیکی هست.میشه خرابشو بگیرید قیمتی نداره..
رنگ زدییییییی؟ رادیات دیگه مثل قبل خنک نمیکنه
Poria
hamedhassanpour
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: 24 اکتبر 2012, 06:47
نوع خودرو: 2002 و 405
محل اقامت: نور

پست 04 آگوست 2013, 18:18

سلام به همگی
بالاخره از همون چیزی که میترسیدم سرم اومد

ییییییییییییییییییییییییییییییییییا تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتاقققققققققققاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
:D :chol:

---- اضافه شده در تاریخ 13 مرداد 1392, 21:53 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

ولی خدا رو شکر که میلنگ مشکلی پیدا نکرد، کار به اوراق کردن موتور نرسید.فعلا دارم دنبال یاتاقان میگردم

---- اضافه شده در تاریخ 13 مرداد 1392, 21:58 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

خیلی دمای موتور بالا نرفت ولی مشخصه که مثل قبل خنک نمیکنه ، شاید رادیات و عوض کردم

بازگشت به “Neue Klasse | ب ام و سری صفر دو”