قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

پروسه بازسازی ب ام و 2002 | hamedhassanpour

تصویر

مدیر انجمن: دادبه

hamedhassanpour
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: چهارشنبه 3 آبان 1391, 6:47 am
نوع خودرو: 2002 و 405
محل اقامت: نور

پست شنبه 16 شهریور 1392, 11:05 am

امان از استا کارای نا بلد
میلنگ دو پهلو شده بود تراشکار متوجه نشد.یاتاقان متحرک و بستیم و موتورو روشن کردیم دیدیم همون آشو همون کاسه
موتور ماشین بیچارم از تو شکمش در اومد و اوراق شد. یاتاقان ثابت و متحرکش خراب شد میلنگ هم خورده شد خلاصه ... سرتون درد نیارم کارهایی که انجام دادم:

تعویض شاتون 1 عدد 15 هزار تومان
تعویض پیستون 4 عدد 100 هزار تومان
یاتاقان آلمانی خریداری شد به قیمت 320 هزار تومان
رینگ آلمانی خریداری شد به قیمت 100 هزار تومان
تراشیدن میلنگ 100 هزار تومان
سرویس و تعمیر اویل پمپ 30 هزار تومان
تعویض لوله روغن 5 هزار تومان
تعویض دسیک و صفحه 65 هزار تومان
meysam 2002tt
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 113
تاریخ عضویت: دوشنبه 28 مرداد 1392, 11:52 am
نوع خودرو: BMW 320//1976
محل اقامت: ahvaz30t

پست شنبه 16 شهریور 1392, 11:16 am

hamedhassanpour نوشته شده:امان از استا کارای نا بلد
میلنگ دو پهلو شده بود تراشکار متوجه نشد.یاتاقان متحرک و بستیم و موتورو روشن کردیم دیدیم همون آشو همون کاسه
موتور ماشین بیچارم از تو شکمش در اومد و اوراق شد. یاتاقان ثابت و متحرکش خراب شد میلنگ هم خورده شد خلاصه ... سرتون درد نیارم کارهایی که انجام دادم:

تعویض شاتون 1 عدد 15 هزار تومان
تعویض پیستون 4 عدد 100 هزار تومان
یاتاقان آلمانی خریداری شد به قیمت 320 هزار تومان
رینگ آلمانی خریداری شد به قیمت 100 هزار تومان
تراشیدن میلنگ 100 هزار تومان
سرویس و تعمیر اویل پمپ 30 هزار تومان
تعویض لوله روغن 5 هزار تومان
تعویض دسیک و صفحه 65 هزار تومان
بگو نزدیک 700 تومن خرجش شد عجب استا کار خنگی هست ها
hamedhassanpour
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: چهارشنبه 3 آبان 1391, 6:47 am
نوع خودرو: 2002 و 405
محل اقامت: نور

پست دوشنبه 18 شهریور 1392, 11:13 am

بگو نزدیک 700 تومن خرجش شد عجب استا کار خنگی هست ها
البته ماشین یاتاقان زده بود در هر صورت باید عوض میشد فقط عمق فاجعه رو متوجه نشد
گفت فقط با تعویض یاتاقان متحرک درست میشه. یاتاقان خریداری و نصب شد با روشن شدن ماشین این یاتاقان جدید هم خراب شد ، چون میلنگ دو پهلو شده بود.
در واقع یه دست یاتاقان متحرک و دست مزد مکانیک و یک هفته شایدم بیشتر فقط منو تلف کرد
shoei1
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 477
تاریخ عضویت: دوشنبه 29 فروردین 1390, 8:32 pm
نوع خودرو: mb w202-w203 c200

پست پنج‌شنبه 21 شهریور 1392, 8:53 pm

سلام دوستان
یک دست قاپاق فابریک 2002 موجوده خیلی تمیز
هر کس می خواد پخ بده قیمت توافقی
خوش باشید
viewtopic.php?f=24&t=80405
hamedhassanpour
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: چهارشنبه 3 آبان 1391, 6:47 am
نوع خودرو: 2002 و 405
محل اقامت: نور

پست سه‌شنبه 9 مهر 1392, 4:54 am

بعد کلی درگیری و کش مکش بعد از رنج و عذاب فراوان و حرف خوردن از در و همسایه و فامیل و بعد از ماه ها دوری و خون و دل خوردن من و ماشینم بهم رسیدیم :)
فعلا در مرحله آببندی بسر میبره. یواشکی چند تا تیکاف کوچولو هم باهاش زدم
دهنه منیفولد و توری گزاشتم که هم مثل قبل پیچ نره و هم ماشین زیاد گاز نخوره
خدارو شکر فعلا که مشکلی نیست و همچی آرومه
hamedhassanpour
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: چهارشنبه 3 آبان 1391, 6:47 am
نوع خودرو: 2002 و 405
محل اقامت: نور

پست یک‌شنبه 5 آبان 1392, 4:33 am

جای شما خالی دوستان با چند تا از بچه های شمال با ماشین های خودمون رفتیم آزادی واسه تماشای مسابقات دریفت
خیلی خوش گذشت تنها مشکل ماشینهامون مصرف بالای بنزین بود.
بازم جای شما خالی دیشب به اتفاق دوست عزیزم آقای پوریا حسنی قهرمان دریفت رفته بودیم سواحل محمودآباد برای تمرین دریفت
ماشین بیچارم تا حالا همچین چیزایی ندیده بود بخاطر استرس زیادی که داشت بنزین تموم کرده بود
شب خوب و به یاد موندنی شده بود
نمایه کاربر
reza.valipour121
دنده 1
پست: 1224
تاریخ عضویت: دوشنبه 28 شهریور 1390, 8:22 pm
نوع خودرو: E36,Rio,Golf mk2
محل اقامت: بابل

پست دوشنبه 6 آبان 1392, 6:54 pm

حامد جان من تازه تاپیکت رو دیدم
بهت تبریک میگم با این پشتکار

02 جواد از اول فقط یه کارب دو دهنه همزمان داشت با یک سری لوازم تو موتورش
آرسام جان 02 جواد بعد از اینکه توربو شد یک هفته بعد به خانم الهه سیف اله پور فروخته شد و همش هم مشکل داره

راستی حامد جان کدوم مکانیک گفته بود که حجم موتور E21 3.5 لیتر هست؟؟؟؟ بهرام؟
جالبه..!!
hamedhassanpour
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: چهارشنبه 3 آبان 1391, 6:47 am
نوع خودرو: 2002 و 405
محل اقامت: نور

پست شنبه 11 آبان 1392, 7:21 am

reza.valipour121 نوشته شده:حامد جان من تازه تاپیکت رو دیدم
بهت تبریک میگم با این پشتکار

02 جواد از اول فقط یه کارب دو دهنه همزمان داشت با یک سری لوازم تو موتورش
آرسام جان 02 جواد بعد از اینکه توربو شد یک هفته بعد به خانم الهه سیف اله پور فروخته شد و همش هم مشکل داره

راستی حامد جان کدوم مکانیک گفته بود که حجم موتور E21 3.5 لیتر هست؟؟؟؟ بهرام؟
جالبه..!!
ممنونم دوست خوبم
بیخیال حالا بنده خدا یه چیزی گفت
نمایه کاربر
Arsam Driver
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 900
تاریخ عضویت: دوشنبه 5 دی 1390, 8:29 pm

پست یک‌شنبه 12 آبان 1392, 10:13 am

داداش مناشينتو از نزديك ديدم عالي بود رينگاتم قشنگ بود فقط به نظرم يكم از نظر اندازه با ماشين همخوني نداشت به نظرم يكم گلگيرارو باد بده .
نميدونم شايدم اشتباه ميكنم يه چند تا عكس جديد بذار چشممون به جمالش روش بشه بهتر بتونيم نظر بديم .
راستي نمايشگاه عصر رو من اومدم نبودي كه!
hamedhassanpour
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: چهارشنبه 3 آبان 1391, 6:47 am
نوع خودرو: 2002 و 405
محل اقامت: نور

پست دوشنبه 13 آبان 1392, 11:59 am

Arsam Driver نوشته شده:داداش مناشينتو از نزديك ديدم عالي بود رينگاتم قشنگ بود فقط به نظرم يكم از نظر اندازا ماشين همخوني نداشت به نظرم يكم گلگيرارو باد بده .
نميدونم شايدم اشتباه ميكنم يه چند تا عكس جديد بذار چشممون به جمالش روش بشه بهتر بتونيم نظر بديم .
راستي نمايشگاه عصر رو من اومدم نبودي كه!
ممنونم دوست عزیز شما لطف دارین
تو راه همایش ماشین یکی از بچه ها خراب شد دیگه نتونستیم خودمونو برسونیم

بازگشت به “Neue Klasse | ب ام و سری صفر دو”