قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

پروسه بازسازی ب ام و 2002 | meysam 2002tt

تصویر

مدیر انجمن: دادبه

meysam 2002tt
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 113
تاریخ عضویت: دوشنبه 28 مرداد 1392, 11:52 am
نوع خودرو: BMW 320//1976
محل اقامت: ahvaz30t

پست یک‌شنبه 3 شهریور 1392, 11:28 am

سلام دوستان

این ماشین رو 2تومن گرفتم پلاک قدیم هست حالا ارزش داره یا نداره رو بگذریم گرفتیمش رفت دیگه این هم عکسهای اولیش گیربکسش 5دنده هست
http://uplod.ir/enrg8pcqp99m/DSC_0178.jpg.htm

http://uplod.ir/44843065qyz7/DSC_0179.jpg.htm

http://uplod.ir/zefe2kojvsi7/DSC_0180.jpg.htm

http://uplod.ir/q0uxtlzd47lb/DSC_0181.jpg.htm

این هم عکسهای جاهایی که داغون هست رو گرفتم ولی دیگه مشکلی نداره امروز هم جلوشو کامل باز کردم و میخوام بسابونم و شروع کنم به درست کردن کاملش

اساتید نمیان نظر بدن چیکارش کنم بهتر در بیاد؟
نمایه کاربر
a021lireza
دنده 1
پست: 1200
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 7 بهمن 1389, 4:23 pm
نوع خودرو: sx132-405-pazhan
محل اقامت: تهران

پست یک‌شنبه 3 شهریور 1392, 7:32 pm

مبارک باشه ، یکم نما کلی تر میگرفتی
می خوای پیست استفاده کنی ؟ یا فابریک جمعش کنی ؟ اگه می خوای فابریک جمع کنی دنبال سند و مدارک 2002 پلاک ملی بگرد
مای فیوریت کار ایز لندروور دیفندر آی لایک ایت
نمایه کاربر
سالار.
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 514
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 10 مهر 1390, 8:15 pm
نوع خودرو: پیکان-cdi125
محل اقامت: اردبیل

پست یک‌شنبه 3 شهریور 1392, 7:48 pm

مبارکه داش گلم

اول بگو پیست یا فابریک؟ تقویت یا باز سازی؟
تاحالا رو اهن خالص بی ام و 2002دست کشیدی لامصب اهنشم ادرنالین خونمو میبره بالا
نمایه کاربر
Arsam Driver
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 900
تاریخ عضویت: دوشنبه 5 دی 1390, 8:29 pm

پست یک‌شنبه 3 شهریور 1392, 8:00 pm

سلام . با عرض تبريك به دوست جديدمون . ايشالا خدا قسمت ما هم بكنه :grin:
تا اونجايي كه من تونستم ببينم ماشين بدي نيست . در ضمن از اين به بعد عكس هاي كوچيك تر قرار بديد
اساتید نمیان نظر بدن چیکارش کنم بهتر در بیاد؟
هدفتون چيه دوست عزيز ؟
meysam 2002tt
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 113
تاریخ عضویت: دوشنبه 28 مرداد 1392, 11:52 am
نوع خودرو: BMW 320//1976
محل اقامت: ahvaz30t

پست یک‌شنبه 3 شهریور 1392, 8:28 pm

مرسی دوستان عزیزم

من هدفم کلا یه ماشین خیابونی باشه هم واسه دریفت زدن استفاده کنم که قشنگ بهم حال بده هم واسه گشتن تو خیابون و کلا ماشین 2کاره ایی باشه

اره دنبال پلاک هستم یکی رو پیدا کردم که فقط پلاک و سند هست کلا نرفتم سمتش حتی قیمتشو هم نگرفتم

من فعلا دنبال یه موتور خوش صدا و خوش قدرتی هستم که بدون بریدن سینی و... جاش بدم نمیدونم چی بگیرم

سایز عکسها نمیدونم چطور کوچیک میشه من با گوشی میگیرم

این هم یه عکس که جلوشو باز کردم میخوام بسابونمش

http://uplod.ir/lt9zym0rm5kv/DSC_0187.jpg.htm
نمایه کاربر
سالار.
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 514
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 10 مهر 1390, 8:15 pm
نوع خودرو: پیکان-cdi125
محل اقامت: اردبیل

پست یک‌شنبه 3 شهریور 1392, 8:35 pm

اول پلاکو ردیف کن ماشینو ببر صافکار شاسیش در چ حالیه؟ سالمه>؟ ماشین سر کمکا پوسیدگی داره؟
تاحالا رو اهن خالص بی ام و 2002دست کشیدی لامصب اهنشم ادرنالین خونمو میبره بالا
meysam 2002tt
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 113
تاریخ عضویت: دوشنبه 28 مرداد 1392, 11:52 am
نوع خودرو: BMW 320//1976
محل اقامت: ahvaz30t

پست یک‌شنبه 3 شهریور 1392, 8:39 pm

اره شاسیش سالمه سر کمک نه پوسیدگی نداره تنها جایی که پوسیدگی داره همین پشت تایرها هست که فردا میبرمش میندازمش یکی دیگه میزام جاش

واسه پلاک هم دارم میگردم فوقش هم نشد منتظر هییت کلاسیک میمونم که بهم بدن
نمایه کاربر
سالار.
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 514
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 10 مهر 1390, 8:15 pm
نوع خودرو: پیکان-cdi125
محل اقامت: اردبیل

پست یک‌شنبه 3 شهریور 1392, 8:42 pm

خوب پ حله رنگو چیکار میکنی کلا از دم رنگ میکنی یا؟
موتورو والا من تجربه ی تقویت نداشتم یا تعویض اساتید باید نظر بدن
تاحالا رو اهن خالص بی ام و 2002دست کشیدی لامصب اهنشم ادرنالین خونمو میبره بالا
نمایه کاربر
Arsam Driver
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 900
تاریخ عضویت: دوشنبه 5 دی 1390, 8:29 pm

پست یک‌شنبه 3 شهریور 1392, 11:32 pm

من فعلا دنبال یه موتور خوش صدا و خوش قدرتی هستم که بدون بریدن سینی و... جاش بدم نمیدونم چی بگیرم
اگر تا 130-140 راضيت ميكنه روي موتور خودش كار كن اگر قدرت بالاي 170 ميخواي موتور عوض كن
2002 بخاطر وزن كمي كه داره ميتوني با حدوداي 140 اسب موتور خودش 0-100 رو زير 8 ثانيه بزني ! فكر كنم راضي كننده باشه . ولي اگر يه چيز حرفه اي تر و قوي تر بخواي تعويض موتور پيشنهاد ميشه البته روي موتور خودش هم بازم ميشه كار كرد ولي عمر موتور كمتر ميشه و مصرفش هم ميره بالا بيشتر بدرد ريس ميخوره تا شهر ولي موتور خودشه .
موتور رو بخواي تعويض كني درد سر هاي خودش رو داره مثلا توي سند زدن . خوروندنش به اين محفظه كاپوت . و البته خوبيش اينه كه ميتونيد با يه موتور فابريك قدرت بالا تري داشته باشيد .
تصميمتو بگير بين اين دو راه كدوم رو انتخاب ميكني بعدش بهت ميگيم بايد چيكار كني .
meysam 2002tt
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 113
تاریخ عضویت: دوشنبه 28 مرداد 1392, 11:52 am
نوع خودرو: BMW 320//1976
محل اقامت: ahvaz30t

پست دوشنبه 4 شهریور 1392, 7:50 am

سالار. نوشته شده:خوب پ حله رنگو چیکار میکنی کلا از دم رنگ میکنی یا؟
موتورو والا من تجربه ی تقویت نداشتم یا تعویض اساتید باید نظر بدن
رنگشو میخوام زرشکی متالیک براق بزنم و کاپوتشو با صندوقشو یا مشکی متالیک براق بزنم یا ابی کاربنی

---- اضافه شده در تاریخ 4 شهریور 1392, 12:47 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----
Arsam Driver نوشته شده:
من فعلا دنبال یه موتور خوش صدا و خوش قدرتی هستم که بدون بریدن سینی و... جاش بدم نمیدونم چی بگیرم
اگر تا 130-140 راضيت ميكنه روي موتور خودش كار كن اگر قدرت بالاي 170 ميخواي موتور عوض كن
2002 بخاطر وزن كمي كه داره ميتوني با حدوداي 140 اسب موتور خودش 0-100 رو زير 8 ثانيه بزني ! فكر كنم راضي كننده باشه . ولي اگر يه چيز حرفه اي تر و قوي تر بخواي تعويض موتور پيشنهاد ميشه البته روي موتور خودش هم بازم ميشه كار كرد ولي عمر موتور كمتر ميشه و مصرفش هم ميره بالا بيشتر بدرد ريس ميخوره تا شهر ولي موتور خودشه .
موتور رو بخواي تعويض كني درد سر هاي خودش رو داره مثلا توي سند زدن . خوروندنش به اين محفظه كاپوت . و البته خوبيش اينه كه ميتونيد با يه موتور فابريك قدرت بالا تري داشته باشيد .
تصميمتو بگير بين اين دو راه كدوم رو انتخاب ميكني بعدش بهت ميگيم بايد چيكار كني .
من موتور خودش رو نمیخوام چون هم 4 سیلندر هم 8 سوپاپ هست حالا 4سیلندر باشه ولی 16 سوپاپ هم باشه خوبه موتور چی هست تو این رنج ؟؟که 200رو هم پرکنه

بازگشت به “Neue Klasse | ب ام و سری صفر دو”