قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

پروژه بازسازی ب ام و 2002 | mehdi.pasandide2002

تصویر

مدیر انجمن: دادبه

نمایه کاربر
mehdi.pasandide2002
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 174
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 15 دی 1392, 3:33 pm
نوع خودرو: bmw2002 & bmw518
محل اقامت: ahwaz 061

پست چهارشنبه 7 اسفند 1392, 7:26 am

سلام به بچهای گل تی تی..
با عرض معذرت مراحل بازسازیه ماشین رو تا حدودی انجام دادم. اما ازین به بعد با یاریه شما میخام انجام بدم..
ماشین مدلش 1972هستش.12سال خاب بوده.سال 88روشنش میکنن ومراحل تعویض پلاکو انجام میدن.چند وقت بعد از تعویض پلاک شدن ماشین اب روغن قاطی میکنه و میخابه.. موتور باز شد وهمش نو شد.2300هزینش شد.گیربکس و دف در حد نو نو گرفتم و بستم روش..باطری نو..پمپ کلاج بالا و پایین نو شد. لوازم ترمز هم تا حدودی نوشد و بقیش سالم بود دست نزدیم. صافکاری 1،2جاش بیشتر نداشت هرکدومم اندازه 1وجب.. درست شد ورفت واسه نقاشی.. تا عصر چندتا عکس از ماشین میذارم.. :o
پروژه بازسازیه بی ام و 2002

http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... 04&t=91677
نمایه کاربر
mehrdadmx3
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 345
تاریخ عضویت: جمعه 6 دی 1392, 9:32 pm
نوع خودرو: MX-3 Xantia
محل اقامت: تهران

پست چهارشنبه 7 اسفند 1392, 9:32 am

سلام مهدی جان ،به سلامتی دادا ،پیگیرم، چندتا عکسم بذار از این المانی ناز :eek:
نمایه کاربر
mehdi.pasandide2002
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 174
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 15 دی 1392, 3:33 pm
نوع خودرو: bmw2002 & bmw518
محل اقامت: ahwaz 061

پست چهارشنبه 7 اسفند 1392, 4:35 pm

سلام دادا مهرداد. ممنونم. والا بلد نیستم عکس بذارم.. نمیخاد اپلود کنم جای دیگه.. میخام همینجا عکسا تو پی ام بیاد.. یکی کمک کنه تا این کارا انجام بدم 09355007351 :old: :old:

-- 7 اسفند 1392, 21:11 --

بچها دلکو ماشین لقی داره.. راه حلی داره یا باید کامل تعویض شه؟

کاربرات هم زیاد جالب نیست.. مکانیک میگه عوض شه بهتره.. درصورتی که ماشین الانم با تک روشن میشه.. فقط تو حرکت اگه یهو گاز بدم خفه میشه..
پروژه بازسازیه بی ام و 2002

http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... 04&t=91677
نمایه کاربر
سید سینا
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 927
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 26 آبان 1388, 6:05 pm
نوع خودرو: My Left Foot
محل اقامت: تهران - ش پرواز

پست چهارشنبه 7 اسفند 1392, 5:14 pm

مبارک باشه - چرخش بچرخه.
در رابطه با کارب اگر این حالت احتمال اینکه ژیگلورت باید یه خرده زیاد باشه کارب استاندارد هست یا عوض کردی ؟

عکس هم برو تو پرشین گیگ عضو شو اونجا آپلود بکن بعد لینک بزار اینجا .
منتظریم
Every Dog Has it's Day
نمایه کاربر
mehdi.pasandide2002
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 174
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 15 دی 1392, 3:33 pm
نوع خودرو: bmw2002 & bmw518
محل اقامت: ahwaz 061

پست چهارشنبه 7 اسفند 1392, 7:31 pm

سلام سینا جان. مرسی داداش. اره کاربرات سولکس تک دهنه فابریک روشه.. کفتراشی کردم.. اما.. حالا به نظرتون چکار باید انجام بدم :srch:
پروژه بازسازیه بی ام و 2002

http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... 04&t=91677
نمایه کاربر
mehrdadmx3
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 345
تاریخ عضویت: جمعه 6 دی 1392, 9:32 pm
نوع خودرو: MX-3 Xantia
محل اقامت: تهران

پست چهارشنبه 7 اسفند 1392, 9:06 pm

داداشه گلم سلام ،هرجا اپلود کردی مهم نیست ،جایی که داری مطلبتو مینویسی بالاش 1 نوار ابزار هست ،Img رو بزن ادرس عکستو مابین 2 تا اکولاد بذار عکسات میاد روی صفحه. منتظر عکسای رخشتم.
نمایه کاربر
سید سینا
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 927
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 26 آبان 1388, 6:05 pm
نوع خودرو: My Left Foot
محل اقامت: تهران - ش پرواز

پست پنج‌شنبه 8 اسفند 1392, 6:30 am

یعنی کاربراتور تاب ورداشته بود ؟
شما چند تا راه داری . اگر دل دل میکنه تو گاز دادن که میتونی برقی باشه ایراد و کارب
اگر خفه میکنه می تونه از ژیگلورا باشه که نسبتشون باهم متناسب نیست یعنی بنزین زیاد و هوا کمه یا بلعکس باید بهش ور بری تا ببینی کدومه. راستی پمپ شتاب کاربو باز کن ببین دیافراگمش سالم باشه.
برای کاربراتور نگران نباش چون با هزینه قریب به 200 تا 400 میشه کلا تعویض و تعمیر کرد.
Every Dog Has it's Day
نمایه کاربر
emad115
متخصص خودرو
پست: 933
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 4 اسفند 1387, 6:00 pm
نوع خودرو: BMW E21 & 405
محل اقامت: تهران - بلوار فردوس

پست پنج‌شنبه 8 اسفند 1392, 7:35 am

اول اوون قضیه لقی دلکو رو درست کنید بعد برید سراغ کارب ، چوون اگر کارب رو نو هم بندازید ، ولی مشکل برقی باشه ، جواب نمیده و اذیت میشین . دلکو رو پیش یه تراشکار وارد و ماهر ببرین ، یه سرویس اساسیش کنه ، شمع و وایر و پلاتین و فیوز دلکو و کویل رو هم چک کنید (مخصوصا وایر که جریان رو درست انتقال بده) یه نیمچه نگاهی هم به سیم کشی ورودی به دلکو بکنین !! بعد اگر مشکل مرتفع نشد ، برید سراغ کارب .
این با هم بودنه که بیشتر ارزش داره...(روحش شاد)
یاد آر ز شمع مرده یاد آر!
نمایه کاربر
mehdi.pasandide2002
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 174
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 15 دی 1392, 3:33 pm
نوع خودرو: bmw2002 & bmw518
محل اقامت: ahwaz 061

پست پنج‌شنبه 8 اسفند 1392, 10:39 am

سلام مهرداد عزیز.
سلام سینا جان.ممنونم از راهنمایتون .عکساشو میذارم.. :eek:

-- 8 اسفند 1392, 15:27 --
emad115 نوشته شده:اول اوون قضیه لقی دلکو رو درست کنید بعد برید سراغ کارب ، چوون اگر کارب رو نو هم بندازید ، ولی مشکل برقی باشه ، جواب نمیده و اذیت میشین . دلکو رو پیش یه تراشکار وارد و ماهر ببرین ، یه سرویس اساسیش کنه ، شمع و وایر و پلاتین و فیوز دلکو و کویل رو هم چک کنید (مخصوصا وایر که جریان رو درست انتقال بده) یه نیمچه نگاهی هم به سیم کشی ورودی به دلکو بکنین !! بعد اگر مشکل مرتفع نشد ، برید سراغ کارب .
سلام عماد جان.اون قضیه لقی دلکو رو ترشکار میتونه حل کنه؟؟؟ شمع و وایرو،تمامه اینا نو شد..داداش اگه دلکو از جاش در بیارم ماشین از تایم میفته..میشه تاییم کردنو هم یادم بدید؟بازم تشکر میکنم از یاریتون:)
:eek: :)
پروژه بازسازیه بی ام و 2002

http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... 04&t=91677
نمایه کاربر
sankan
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 242
تاریخ عضویت: دوشنبه 11 آبان 1388, 6:04 am
نوع خودرو: DRIFTER
محل اقامت: Mashhad

پست پنج‌شنبه 8 اسفند 1392, 11:14 am

سلام..مبارک باشه
لقی میل دلکو تراشکار انجام میده متونید ببرید دلکو سازی واسه تعمیر..
واسه کپ کردنش اول پمپ شتابشو چک کنید...وقتی موتور خاموش هست درب هواکش رو باز کنید و با دست چند بار گاز بدید و ببینید داخل کارب بنزین میپاشه یا نه
در مرحله دوم ژیگلور بنزین رو باید افزایش داد 150 تا 160 مناسب است.
Poria

بازگشت به “Neue Klasse | ب ام و سری صفر دو”