کارنامه کاربر Power clutch

خريد و فروش انواع خودرو و قطعات آن

مدیر انجمن: ALI => Eshghe Mashin

قوانین انجمن
کاربران و اعضای گرامی توجه بفرمایید...
سایت تيونينگ تاک هیچگونه مسئولیتی در قبال تصمیم شما و محصول خریداری شده توسط شما ندارد. لذا در هنگام خرید با آگاهی کامل نسبت به جنس مورد معامله، اقدام فرمایید.
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
3. قوانین انجمن بازار :arrow:
irajee
پست: 5
تاریخ عضویت: شنبه 5 آبان 1386, 11:33 am

کارنامه کاربر Power clutch

پست توسط irajee » سه‌شنبه 23 اسفند 1390, 10:45 am

با سلام
نظر باینکه تاپیکی توسط چندتن از کاربران دوسال پیش ایجاد شده و با پیگیری و پاسخ گویی چند صفحه ای خود این تاپیک بصورت کارنامه کاری پاورکلاچ شكل يافته است تصمیم بر آن شد که این تاپیک به قسمت بازار و در بخش کارنامه و رزومه کاری انتقال يابد.
لازم بذکر است که کاربران عزیز مشکلات فنی وتخصصی خود را در تاپیک جامع دیسک و صفحه کلاچ مطرح و پیگیری نمایند.
خواهشمند است با رعایت احترام مطالب خود را در ادامه تاپیک پیگیری نمایید.
باتشکر- مديران

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اين كلاچ power clutch را من تجربه كردم .ماشين آدمو ميده دست دو تا بچه تعويض روغني و موتورشو ميارن پايين و يه ديسك وصفحه مشكوك برات مياره با كارهاي مشكوكي كه روش انجام داده و اون رو غيراستاندارد ميكنه و مثل ماشين من نه تنها نرم نمي شه بلكه رو موتور صدا مي افته و كلي خرج دوباره .خلاصه اين امير آقاي متقلب كهرفت دوليتر روغن كلاچ دست دوم سياه رنگي توي موتور ماريخت وكلي مارو ترسوند.خلاصه هرگز اتومبيل خود رابراي نرم كردن كلاچ دست اين آقا نديد.چون اولا شكرد دزدي و چاپيدن جيب شماست ثانيا وسيله تقلبي غيراستاندارد مي اندازه و الكي دو تا اسم خارجي ياد گرفته مثل فلاوينگ و...كلي شما رو باشگردهاش خرميكنه.ماشين من كلاجش 190هزارتومن خرج برداشت و الان بايد دوباره كلاج عوض كنم.شش ماه بيشتر نگذشته.اينهم از مملكت بي پدرمادر ما كه بازرسي وكنترل رو تعميرگاهها نداره وامثال امير زينالي بانام Powerclutch آنهم در اول بيابان نارمك تله براي چاپيدن سوسولها گذاشته.

---- اضافه شده در تاریخ سه شنبه اسفند 23, 90 10:49 am ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

 پژو 405 من كه بازيچه پاوركلاج بدنساز نبود


ATANLOULOU
مدیر کلوپ 405
پست: 4673
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 11 مهر 1387, 11:23 am

Re: كلاچ و ديسك وصفحه Power clutch

پست توسط ATANLOULOU » سه‌شنبه 23 اسفند 1390, 10:52 am

سلام
تاپيك رو پاك نميكنم ،‌ اگرچه سر جای خودش نيست.
حتماً توضيحات بيشتر ارائه كنين چون اكثريت از خدمات و كار ايشون راضی بودن.
قطعاً‌خودشون هم ميان توضيح ميدن.


نمایه کاربر
شهاب16016
دنده 1
پست: 1383
تاریخ عضویت: شنبه 12 تیر 1389, 2:08 pm
نوع خودرو: Pars ELX
محل اقامت: تهران

Re: كلاچ و ديسك وصفحه Power clutch

پست توسط شهاب16016 » سه‌شنبه 23 اسفند 1390, 7:34 pm

منم بارها سوال پرسیدم و بحث کردم ولی جواب منطقی نگرفتم .
2-3 تا ماشین اطرافم دیدم که راضی نبودن ولی مساله اینا نیست و نمیشه قطعی نظر داد اما کاش ایشون قبول میکردن تست فنی بشه کارشون نه با تعویض بخاطر تلقین تعریف الکی بشه ...
ببینید دیسک و صفحه معمولی 50 تومنی هم ماه ها و هزاران کیلومتر کار میکنه پس صرف کار کردن دلیل کیفیت خاص نمیشه که .
من هنوز دلایل علمی و بحث فنی دقیق اینو نفهمیدم که
1- چطوری دیسک رو تقویت میکنن ؟؟
2-اضافه کردن گوشت صفحه موردیه که به عقل کارخونه ها نمیرسه ؟ حتی آوانته و مگان و قطعات اورجینال اصله زانتیا که اونور آبیه نه ایرانی ...
3-جنس لنتشون از کجا تهیه میشه و چه استانداردی داره ؟
4- مثلا ریوی مصطفی چرا با یکم فشار آوردن سوخت دیسک و صفحه تقویت شده ی ایشون ؟دلیلم این آوردن که چرا 2-3 هفته صبر نکردی جا بیفته !! مگه قیمه بادمجونه ؟
5-چرا گارانتیشون اینقدر اما اگر داره ؟؟
6-دیسک و صفحه لوک معمولی الان 80.000 کیلومتره روی ماشین من کارکرده و همش تست و شتاب و تیک آف و ... پس دلیل نمیشه اجناس ایساکو بد باشه با 2 شرط :1.درست نصب بشه2.سیم کلاچش اتومات باشه
7-ایشون در صفحات ابتدای تاپیکشون و در دیدار حضوری شدیدا اصرار به افزایش شتاب داشتن که بعد از تست مشخص شد هیچ افزایش شتابی درکار نیست و البته الان قبول کردن تقویتشون ربطی به شتاب نداره !!
8- ایشون دیسک و صفحه های ماشینای کارکرده رو تقویت میکنن دیگه ؟؟ یعنی مال حسن تقویت و تمیز میشه روی ماشین اصغر بسته میشه ؟؟ دست دوم میگیرن تقویت و تمیز میکنن میفروشن دیگه ؟؟ یا دیسک و صفحه اکبند میگیرن تقویت میکنن ؟ البته مشخصه دست دومه

*************
دوستی هم که این تاپیک رو زده لطف کنه توضیح بده کی و با چه هزینه ای تعویض کرده و مشکل کجاست ؟


تحریم ایران خودرو و سایپا ...

http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... start=1245
نمایه کاربر
pyan
دنده 2
پست: 2341
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 15 شهریور 1388, 6:56 pm
نوع خودرو: Lexus NX - Optima JF

Re: كلاچ و ديسك وصفحه Power clutch

پست توسط pyan » سه‌شنبه 23 اسفند 1390, 11:35 pm

منم پارسال تابستون بود از ایشون واسه ریو دیسک و صفحه تقویت شده گرفتم که میگفتن مال مزدا 323 هست که رو ریو میبندن
وضع دیسک و صفحه ماشین خیلی خراب بود و تقریبا سوخته بود...واسه همین با تعویضش حس افزایش شتاب و ... همراهش بود
ولی چیزیکه شدیدا باش مشکل داشتم این بود که ایشون منو برد پیش کسی که بار اولش بود دیسک و صفحه ریو رو میخواست عوض کنه!
حتی نمیدونست دیسک و صفحه ریو کجاشه....!!!
خلاصه چندین ساعت الافی و خستگی نتیجه کار بود...در صورتیکه من قبلش ازشون پرسیدم گفتن مکانیک خودشون سراغ دارن و...
نکته بعدی اینه که قیمت رو با تعویض دیسک و صفحه دادن ولی موقع حساب کتاب،اجرت مکانیک جدا و بدون حضور مکانیک گرفته شد :who:
من بیشتر بخاطر کلاچ که شدیدا سفت شده بود و دیسک و صفحه که چیزی ازش نمونده بود و تبلیغات سراغ ایشون رفتم و نتیجه هم قابل قبول بود ولی مطمئنا همین نتیجه رو میتونستم با دیسک و صفحه فابریک ریو هم بگیرم حس میکنم
و خودم مطمئنا دفعه بعدی سراغ این دیسک و صفحه‌ها نمیرم...دلیلشم اینه که حس میکنم تبلیغاتش خیلی کاذبه...چون اونجا چندتا دیسک و صفحه داغون هست به مشتری نشون میدن و همون حرفهای تکراری که انگار قبلا حفظ شده رو به همه میزنن و همه هم مجاب به استفاده از دیسک تقویت شده میشن!
دقیقا مثل یه نمایش هست که روزانه بارها تکرار میشه
بعد ایشون به من گفتن با تعویض دیسک و صفحه نرمی برمیگرده و... که برنگشت و مشکل رو از سیم کلاچ دونستن و با تعویض سیم با نوع پرایدی مشکل تا حدودی رفع شد و نرمتر شد
ولی در کل من حس کردم هرکی هر مشکلی داشته باشه و بری اونجا،آخرش با یه دیسک و صفحه تقویت شده برمیگردی... :o
بخاطر همین اطمینانش رو آدم از دست میده :old:


saman61
شروع حركت
پست: 32
تاریخ عضویت: جمعه 25 شهریور 1390, 1:05 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: كلاچ و ديسك وصفحه Power clutch

پست توسط saman61 » چهارشنبه 24 اسفند 1390, 10:29 am

ضمن سلام به همه دوستان
تجربه شخصی خودم را در مراجعه به ایشان خدمت همه دوستان عرض میکنم
تا امروز فکر میکردم فقط در مورد بنده این اتفاق افتاده و از استثنائات روی ماشین من که 405 مدل 87 هست اتفاق افتاده
بعد از خوندن تاپیک مربوطه وسوسه شدم که دیسک و صفحه ماشین رو که تا 60000 کیلومتر کارکرده بود و نسبتا خوب بود رو عوض کنم ( عجب اشتباهی واقعا)بعد از تبلیغات این آقا در اون تاپیک به ایشان مراجعه و متاسفانه کار انجام شد به شرح زیر:
1 - تعداد زیادی از بستهای فلزی متصل به موتور و پوسته کلاچ به خاطر اینکه از اول کارخونه بیخودی بسته بود از روی ماشین باز کردند که یک روز بعد متوجه شدم و دوباره از کرج عازم تهرانپارس شدم ( بسته فلزی نگهدارنده لوله های هیدرولیک ، بست فلزی نگهدارنده شیر کنیستر و کابلهای نزدیک به سینی زیر موتور ، بست فلزی نگهدارنده سنسور دور موتور ) بعد از کلی دوندگی و تماس با موبایل ایشان که در نهایت جواب ندادند با مراجعه به زباله دانی مکانیکی مربوطه پیدا و توسط خودم مجدد نصب شد
2- به علت جدا نکردن فیش دنده کیلومتر بعد از رها سازی گیر باکس سیمهای مربوطه قطع شد که ایراد بعداز 48 ساعت با نوسان شدید دور موتور در حال حرکت و صد ایراد دیگه شروع شد و بعد از 1 هفته با بدبختی توسط یکی از دوستان باطری ساز کشف و با 30 هزار تومان هزینه بابت کشف و رفع ایراد و وصله پینه شدن سیم کشی فابریک مرتفع شد
3 - شکستن جای پیچ لوله انتقال هوا که مشکلی نبود اما به نظرم نباید مکانیک صرفا جهت راحتی کار خودش هر کاری رو انجام بده هرچند اون قطعه مهم نباشه
حالا مشکلات اصلی با دیسک و صفحه این آقا بعد از فقط 10000 کیلومتر کارکرد
1 -لرزش شدید در شروع حرکت همراه با انتقال ناکافی انرژی موتور که منجر به هرزگردی دیسک وصفحه بر روی هم میشود
2 - صدای زیاد از داخل گیرباکس در حال سکون که به تایید مکانیکهای دیگر و شرح ماجرا همگی به اتفاق بعد از بررسی علت را از صفحه کلاچ و افتضاح بودن آن میدانند که فقط با استفاده از صفحه های دمپر دار بر طرف میشود
3 - گارانتی این آقا تماما با اما و اگر همراه بوده و مدت آن آن قدر کوتاه هست که با کارکرد 2000 کیلومتر ماشین من باطل شد (3 ماه )

1 - دیسک و صفحه ایشون از نوع تعمیری و دارای پایین ترین سطح کیفی میباشد که فنر خورشیدیش تعویض شده و فقط داخل یه نایلکس کاملا معمولی قرار میدن فقط حهت ...( در واقع همون دیسکهای داغی من و شما نصیب نفرات بعد میشه فقط با کمی شستشو و نهایتا تعویض فنر خورشیدی )
در مورد صفحه های مصرفی ایشون پیشنهاد میدم قیمت لنتهای مربوطه رو از بازار بگیرید و بعد متوجه میشید که پرچ کردن ونهایتا شستشوی ایشون به سمتی میره که جیب شما هدف گرفته بشه که اگر این کار باز با کیفیت بود میشد ازش صرف نظر کرد
[/size]
نتیجه این که ایشون یه لنت کوبه به نظر بنده که کارش اصلا به درد نمیخوره پشیمانم بابت اینکه هزینه و کارکرد نسبتا خوب خودرو خودم را فدای تبلیغات کذایی ایشان کردم امیدوارم برای سایر دوستان درس عبرت باشه چون با اطلاعات نسبی خودم احساس میکنم کلاه روی سرم تا شانه پایین آمده اما ایشان از این نوع درآمد نمیتواند راه درستی را به سلامت ادامه دهد.
کالای با کیفیت اورجینال را که شاید کسی پاسخگو باشد را فدای کالای آشغال دست دوم که همان هزینه بلکه بیشتر به شما تحمیل میکند نکنید چون به قول انگلیسیه ((هنوز اینقدر پول دار نشده ام که کالای دست دوم بخرم ))


hamed_pour
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 265
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 13 اسفند 1388, 1:48 pm
نوع خودرو: 405 2000cc

Re: كلاچ و ديسك وصفحه Power clutch

پست توسط hamed_pour » چهارشنبه 24 اسفند 1390, 10:48 am

بچه ها این یعنی چه آخه تقویت میکنم؟ این آقا واسه این ماشین ها لنت صفحه عوض میکنه وچند تا کار دیگه .. . مثلا لوک شرکت به اون بزرگی نمیفهمه این بلا هارو رو دیسک و صفحه در بیاره ؟... بعدش هم بعید نیست دیسک و صفحه کارکرده رو ماشین رو ماشین . دوما رو این ماشین های دیفرانسیل جلو که فشار روی دیسک وصفحه بیشتر هست اصلا کار درستی نیست که روی صفحه لیت پرچ کنن. پیکان نیست که .... خوبیش اینجاس که الکی واسه جنس های خوب هم شایعه پراکنی میکنه مثلا میگه این دیسک و صفحه اورجینال که ایساکو واسه ELX میده 150 تومن هم قیمتش هست این آقا میگه تقلبی هست .


نمایه کاربر
powerclutch
دنده 1
پست: 1536
تاریخ عضویت: شنبه 26 اردیبهشت 1388, 10:00 am
نوع خودرو: ال90
محل اقامت: تهران
تماس:

Re: كلاچ و ديسك وصفحه Power clutch

پست توسط powerclutch » چهارشنبه 24 اسفند 1390, 3:44 pm

irajee نوشته شده:اين كلاچ power clutch را من تجربه كردم .ماشين آدمو ميده دست دو تا بچه تعويض روغني و موتورشو ميارن پايين و يه ديسك وصفحه مشكوك برات مياره با كارهاي مشكوكي كه روش انجام داده و اون رو غيراستاندارد ميكنه و مثل ماشين من نه تنها نرم نمي شه بلكه رو موتور صدا مي افته و كلي خرج دوباره .خلاصه اين امير آقاي متقلب كهرفت دوليتر روغن كلاچ دست دوم سياه رنگي توي موتور ماريخت وكلي مارو ترسوند.خلاصه هرگز اتومبيل خود رابراي نرم كردن كلاچ دست اين آقا نديد.چون اولا شكرد دزدي و چاپيدن جيب شماست ثانيا وسيله تقلبي غيراستاندارد مي اندازه و الكي دو تا اسم خارجي ياد گرفته مثل فلاوينگ و...كلي شما رو باشگردهاش خرميكنه.ماشين من كلاجش 190هزارتومن خرج برداشت و الان بايد دوباره كلاج عوض كنم.شش ماه بيشتر نگذشته.اينهم از مملكت بي پدرمادر ما كه بازرسي وكنترل رو تعميرگاهها نداره وامثال امير زينالي بانام Powerclutch آنهم در اول بيابان نارمك تله براي چاپيدن سوسولها گذاشته.

---- اضافه شده در تاریخ سه شنبه اسفند 23, 90 10:49 am ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

 پژو 405 من كه بازيچه پاوركلاج بدنساز نبود
با سلام
و با اجازه مديريت محترم سايت و مديريت تايپيك كه به بنده اجازه داده اند تا در اين تاپيك از خود دفاع كنم.
دوست عزيز
شما در مقام يك آيدي كاربري مجازي و بنده يك فرد حقيقي كه قابل شناسايي مي باشم.
دوست عزيز
شما ميفرمائيد نزد ما براي تعويض ديسك وصفحه كلاچ تشريف آورديد و ماشينتون را بابت كلاچ درست كرديم
ما خدمات كارهايي را كه مي كنيم بطور كامل شخصا گارانتي مي كنيم بمدت 3ماه بي قيد وشرط بصورت كارت گارانتي كه
تاريخ و كيلومتر و مدت زمان كاملا قيد شده است و خدمات ديگر كه توسط تعميركار نظير جلوبندي وتعمير پلوس همگي با ضمانت انجام مي شوند
و يك سال هم ساپورت كاري كه اگر بر حسب اتفاق مشكلي از ناحيه كلاچ بوجود آمد بنده با حداقل هزينه آنرا انجام مي دهم براي اينكه هم تبليغي براي حسن انجام وظيفه خود باشد و هم اينكه خيال مشتري راحت باشد و ميدانم كه چنين خدماتي بي پاداش نمي ماند.
ممكن است مشكلي چه از طرف ما و چه از طرف تعميركار بوجود بيايد به هر حال اشتباه و خطا در كليه كارهاي خدماتي وجود دارد
ولي آيا شما پيگيري كرديد و جواب نگرفتيد اصلا شما چه كسي هستيد كه ادعا مي كنيد از خدمات ما استفاده كرده ايد من اكثر افرادي را كه به ما مراجعه مي كنند شماره تماس ومشخصات آن را در گوشي خود ثبت مي كنم.
كليه خدمات ما در حضور فرد انجام مي گيرد و به كليه ايرادهاي ماشين اشراف داشته و توجيه شده و سپس خدمات انجام مي گيرد.
اينجا يك تاپيك عمومي وقابل احترام هست پس بيائيم به خودمان احترام بگذاريم وبفهميم كه چي مي نويسيم و چه مي گوئيم كاري نكنيم كه شرمنده خود وديگران باشيم.

---- اضافه شده در تاریخ اسفند 24 ام, 1390, 4:12 pm ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----
pyan نوشته شده:منم پارسال تابستون بود از ایشون واسه ریو دیسک و صفحه تقویت شده گرفتم که میگفتن مال مزدا 323 هست که رو ریو میبندن
وضع دیسک و صفحه ماشین خیلی خراب بود و تقریبا سوخته بود...واسه همین با تعویضش حس افزایش شتاب و ... همراهش بود
ولی چیزیکه شدیدا باش مشکل داشتم این بود که ایشون منو برد پیش کسی که بار اولش بود دیسک و صفحه ریو رو میخواست عوض کنه!
حتی نمیدونست دیسک و صفحه ریو کجاشه....!!!
خلاصه چندین ساعت الافی و خستگی نتیجه کار بود...در صورتیکه من قبلش ازشون پرسیدم گفتن مکانیک خودشون سراغ دارن و...
نکته بعدی اینه که قیمت رو با تعویض دیسک و صفحه دادن ولی موقع حساب کتاب،اجرت مکانیک جدا و بدون حضور مکانیک گرفته شد :who:
من بیشتر بخاطر کلاچ که شدیدا سفت شده بود و دیسک و صفحه که چیزی ازش نمونده بود و تبلیغات سراغ ایشون رفتم و نتیجه هم قابل قبول بود ولی مطمئنا همین نتیجه رو میتونستم با دیسک و صفحه فابریک ریو هم بگیرم حس میکنم
و خودم مطمئنا دفعه بعدی سراغ این دیسک و صفحه‌ها نمیرم...دلیلشم اینه که حس میکنم تبلیغاتش خیلی کاذبه...چون اونجا چندتا دیسک و صفحه داغون هست به مشتری نشون میدن و همون حرفهای تکراری که انگار قبلا حفظ شده رو به همه میزنن و همه هم مجاب به استفاده از دیسک تقویت شده میشن!
دقیقا مثل یه نمایش هست که روزانه بارها تکرار میشه
بعد ایشون به من گفتن با تعویض دیسک و صفحه نرمی برمیگرده و... که برنگشت و مشکل رو از سیم کلاچ دونستن و با تعویض سیم با نوع پرایدی مشکل تا حدودی رفع شد و نرمتر شد
ولی در کل من حس کردم هرکی هر مشکلی داشته باشه و بری اونجا،آخرش با یه دیسک و صفحه تقویت شده برمیگردی... :o
بخاطر همین اطمینانش رو آدم از دست میده :old:
سلام
دوست عزيز
كليه خدماتي كه من در سايت خود بطور مستقيم قرار داده ام چندين بار استفاده وتجربه شده است
تعميركار من بسيار چابك وفرز وجوان ميانسال مي باشد كه بيش از 10سال همكاري با هم داشته ايم
اگر قرار بود مشكلي داشته باشد و گير كند كار شما بخوبي انجام نمي شد.
در خصوص استفاده از نوع كيت كلاچ بنده فقط مشاوره مي دهم اون هم ديسك وصفحه كلاچ باز را نه يك بسته كارتن بسته بندي شده را.
كيت كلاچ از هر لحاظ براي فرد چه از لحاظ برندي وچه از نظر كيفيتي ونوع تقويتي كاملا براي افراد شرح داده مي شود و از نظر هزينه هم بسيار بسيار منصفانه كارشناسي شده است(بنده كليه خدماتم را باشرح آن در وب سايت پاور كلاچ قرار داده ام و برايم فرقي نمي كند كه فرد در چه نوع طبقه مرفع اقتصادي باشد) در كجا شما به اين شفافي تعرفه را اعلام كرده اند مثال بياوريد.
هزينه كل بعد از مشورت با تعميركار (چنانچه كار اضافي داشته باشد) به من اعلام و با تعرفه اي كه كاملا بوضوح در سايت اعلام شده است به مشتري اعلام و مطالبه مي شود مشتري سوالي يا فاكتوري و ... بخواهد بلافاصله بايشان تقديم مي گردد.
هيچ فردي بخاطر اينكه پدالش نرمتر بشود هزينه اضافه اي نمي پردازد(وليكن ما كلاچ آنها را با تقويتي كه انجام مي دهيم نرم مي كنيم ) همه افراد به نيت تعويض ديسك وصفحه كلاچ خراب ماشين خود مراجعه مي كنند
وكليه تعرفه هاي ما اصلا قابل قياس با جاهاي ديگر را ندارد
هيچ جا گارانتي واقعي نمي كنند ولي ما انجام مي دهيم اگر كسي مي تواند خلاف آنرا ثابت كند من منتظرم ثابت كنيد.
بقيه پستهاي را بعدا جواب ميدهم.
با تشكر از همه شما


تاپيك جامع ديسك وصفحه كلاچ كليه خودروها
viewtopic.php?f=282&t=34614
hojatshabani
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 96
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 13 دی 1390, 12:34 pm
نوع خودرو: پژو 2000
محل اقامت: رشت

Re: كلاچ و ديسك وصفحه Power clutch

پست توسط hojatshabani » چهارشنبه 24 اسفند 1390, 5:00 pm

دوست عزیز با عرض پوزش به دلیل اینکه از دیسک و صفحه شما اطلاعی در دست نیست

شما دقیقا چه کاری روی دیسک و صفحه انجام میدید ؟

دیسک و صفحه که تقویت نمیشه مگر اینکه لنتها تعویض بشه

لنت ها هم جنس خوب و بد دارن اما اینکه دوستان میگن گوشت لنت بیشتر هست که اولا مشکل جا خوردن داره و اگر هم جا بخوره قطعا لزرش در شتاب گیری اولیه ایجاد میکنه

فنر ها هم که تخصص بالایی میخواد و با توجه به پرچ بودن فکر نمیکنم بشه تعویض کرد و تعویض هم بشه باز هم تاثیری نداره

پنجره رو میشه دستکاری کرد اما نمیدونم دقیقا چه کاری روی پنجره انجام دادید ؟

----------------

به هر حال دوست عزیز کلاچ با اینکه وسیله ساده ای به نظر میاد اما تستهای مختلفی باید روش انجام بشه

برای تایید میتونید به نمایندگی مرکزی ایرانخودرو مراجعه کنید

شرکت پایاکلاچ اونجا یک دستگاه تست خارجی گرونقیمت گذاشته تا دیسک و صفحه ای که از طرف نمایندگی ها بیدلیل تعویض میشن اول تست بشن بعد برگشت بزنن


با احترام / حجت


نمایه کاربر
espero
راننده شتاب 400 متر - «پایش»
پست: 8386
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 5 آذر 1387, 5:07 pm
نوع خودرو: پرشيا 16V
محل اقامت: شیراز
تماس:

Re: كلاچ و ديسك وصفحه Power clutch

پست توسط espero » چهارشنبه 24 اسفند 1390, 5:16 pm

فقط جهت اطلاع عرض میکنم
نه این که خویشاوندی با ایشان داشته باشم

من از دیسک و صفحه پاورکلاچ استفاده میکنم و واقعا راضیم
با این که اغلب مواقع دنده رو پاورشیفت عوض میکنم اما صفحه کلاچ ایشون اصلا در شرایط سخت و داغ کردن مشکلی نداره

من راضیم و تو شیراز چند نفر دیگه هم از دوستان استفاده دکردن رو ماشینهایی مثل 206 و پراید

موفق باشین


زندگی قصه تلخیست که از آغازش ‍‍‍ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بس که آزرده شدم چشم به پایان دارم
نمایه کاربر
SENIOR
دنده 1
پست: 1926
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 28 تیر 1390, 6:52 pm

Re: كلاچ و ديسك وصفحه Power clutch

پست توسط SENIOR » چهارشنبه 24 اسفند 1390, 5:34 pm

دوستان نمیخوام بگم که آقا امیر، خدایی نکرده آدم کار درستی نیستن، اما منم از نمایندگی ایشون توی شیراز خرید کردم، ولی متاسفانه فقط تا چند روز اول نتیجه بسیار خوبی بهم دست داده بود ماشین هم اونقدری راه نرفته بود که احتیاج به تعویض دیسک و صفحه باشه "50000" هزارتا، اما بنا بر تایید گفته های دیگران و ایشون ما هم اشتباه کردیم و دیسک و صفحه تقویت شده گرفتیم اونم فقط بخاطر صدایی که از بلبرنگ کلاچ میومد، روز اول هم دادم به تراشکار برای تابگیری، بعد از نصب نه تنها صدای بلبرنگ کم نشد بلکه چندین برابر شده با این اوصاف به نماینده ایشون توی شیراز مراجعه کردم و ازشون هم همین جا تشکر میکنم بابت وقتی که برای ماشینم گذاشتن و تا حدودی مشکل رو برطرف کردن و واقعاً پسر گل و کاربلدیه، اما بعد از دو روز، دوباره هم به لرزش برخورد کردم و هم صدای بسیار فجیع بلبرنگ برگشت :x
سیم کلاچ هم تا هر اندازه ی که بخوایین رگلاژ کردم، بالا - پایین - وسط - مایل به پایین - مایل به بالا - خلاصی زیاد - بی خلاصی - کم خلاصی و .... اما مشکل برطرف نشد، اینجا به نظرتون کی ضرر میکنه! منی که با هزار مکافات پول در میارم و آرزوی یه سواری راحت و بی دردسر رو دارم یا اونی که....
اهدانا الصراط المستقیم....


موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “بازار”