برای ریست کردن Password خود میتواید از گزینه کلمه عبورم را فراموش کرده ام استفاده کنید.
رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال خواهد شد. در صورت عدم دریافت پوشه Spam , Junk mail را حتما بررسی کنید.
قوانین انجمن
کاربران و اعضای گرامی توجه بفرمایید...
سایت تيونينگ تاک هیچگونه مسئولیتی در قبال تصمیم شما و محصول خریداری شده توسط شما ندارد. لذا در هنگام خرید با آگاهی کامل نسبت به جنس مورد معامله، اقدام فرمایید.
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
3. قوانین انجمن بازار :arrow:

کارنامه کاربر Power clutch

مدیر انجمن: ALI => Eshghe Mashin

نمایه کاربر
Amir.Zeous
پست: 0
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 13 تیر 1392, 11:17 pm
نوع خودرو: Peugeot persia

جمعه 25 مرداد 1392, 5:32 pm

بنده موقعی که با جناب زینالی عزیز آشنا شدم مشکلی با دیسک و صفحه ماشین نداشتم اما وقتی تعریف هایی که از محصولات ایشون میشد رو شنیدم لازم دونستم خدمتشون برسم و دیسک و صفحه ی ماشینم رو عوض کنم...
که شکر خدا تا الان که حدودا 9000 کیلومتر با دیسک و صفحه ایشون استفاده کردم مشکلی نداشتم و کاملا راضی ام حتی نرمی کلاچ واقعا مثال زدنی هست.شتاب اولیه هم نسبتا بهتر شده.
در کل عزیزان بهتره همه چیزو گردن ایشون نندازیم و ببینیم آیا اول مشکل از جانب ما نیست!! بعد ایشون رو زیر سوال ببریم...
با آرزوی موفقیت دوچندان برای جناب زینالی عزیز:hb:
نمایه کاربر
Mahyar70
دنده 4
پست: 4558
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389, 6:01 pm
نوع خودرو: fuji nevada (دزدینش)
محل اقامت: تهران - مینی سیتی (شهرک صدف)

شنبه 26 مرداد 1392, 9:36 pm

من چرا اینجارو اینقدر دیر دیدم ؟
من سال 90 یا 91 فکر کنم همون اواخر 90 بود (یادم نیست )
دیسکم فنر رد کرد به هزار بدبختی فرداش ساعت 5 صبح بردمش نمایندگی ایشون .
ساعت 7 صبح یا 6 بود فکر کنم ایشون اومدن دونبال من و با اخلاق بسیار خوب و متین منو بردن پیش مکانیکشون .
هرچیزی که قرار بود عوض بشه عوض شد دستشون درد نکنه نرمی کلاج همچنان بعد از گزشته 40 هزارتا ستوتدنیست .
این چسبندگی صفحه خیلی خوبه بیشتر وقت ها 1 به دو به راحتی هرز میزنه ... عین خیالشم نیست ...
من که راضیم همچنان ...
viewtopic.php?f=35&t=99223تغییر مکانیزم عملکرد سرسیلندر
نمایه کاربر
morbid
مدیر کلوپ ریو و پراید
پست: 1479
تاریخ عضویت: دوشنبه 26 آذر 1386, 8:06 pm

یک‌شنبه 27 مرداد 1392, 2:11 am

من سال 88 از جناب power clatch يه كيت كلاچ اگزدي تقويت شده براي پرايدم خريدم ، كلاچ ماشين هيچ مشكلي نداشت و فقط 25 هزار تا كار كرده بود ، چون موتور رو تقويت كرده بودم خواستم كلاچ قويتري داشته باشم . وقتي كلاچ جديد رو دادم دست مكانيكم كه ميتونم بگم بهترين مكانيك شهره و كارش رو هم خوب بلده ، ايشون به محض ديدن كلاچ خيلي ازش خوشش اومد و بعد از نصب و تست كردن از من خواست تا يه كيت كلاچ مشابه براي ايشون هم تهيه كنم . ، چند نفر ديگه از دوستانم هم با تست كردن ماشين با كلاچ جديد شماره تماس ايشون رو خواستن و تا جايي كه ميدونم همگي از اين كلاچ ها تهيه و تا به امروز هم راضي هستن و حتي براي فك و فاميلشون هم از ايشون كلاچ خريدن .
من تا امروز حدود 15 هزار تا ماشينم كار كرده (كه به دليل قدرت بالاي موتور كلاچ خيلي زيره فشاره) و هنوز هم همون نرمي و قدرت سابق رو داره ، كلاچ فابريك ماشين والئو بود كه فقط ميتونست دنده 1 به دو چرخ ها رو وادار به هرزگردي بكنه (در حالت پرشتاب) ولي اين ديسك و صفحه با وجود توربو بودن موتور حتي دنده 3 به 4 هم هرزگردي داره ماشين و به هيچ عنوان نه داغ ميكنه و نه هيچ مشكل ديگه اي .
اين پست نه براي تشكر از ايشونه و نه براي تعريف از ايشون ، فقط و فقط گزارش تست كيت كلاچيه كه از ايشون خريدم .
hoomer2001
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 197
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 21 آذر 1389, 12:39 pm
نوع خودرو: 405 & YF
محل اقامت: نهران

یک‌شنبه 27 مرداد 1392, 12:24 pm

من برای بار دوم بعد از گذشت 1.5 سال و فشار اوردن بی حد و حصر به ماشین برای بار دوم پیش امیر جان رفتم مشکل از اونجا شروع شد که تو ترافیک همت با یه ماشین شوخیم گرفت کولر روشن تو حرکت نیم کلاچ میکردم بعد یه دفعه همه چی خراب شد ماشین خاموش شد و دنده ها به سختی جا میرفت طی تماس تلفنی با امیر و آشنایی قبلی با مکانیک خوبشون منصور یه وقت بین مریض گرفتیمو بردیم ماشینو اونجا قابل ذکره که تو راه کیت ولئو 405 رو قیمت کردم که با اجرت نزدیک 350 اب میخورد خلاصه رفیتم پیش منصور اونم با خوشرویی تمام ماشینو گرفت منم کار داشتم رفتم به کارم برسم بعد از 6 ساعت گفت ماشین تمومه رفتم دیدم صفحه از وسط شکسته که اینجا اعلام میکنم ربطی به امیر و منصور نداشت به خاطر سبک رانندگی خودم بود ولی جالب اینه که دیسک و صفحه رو عوض کرد و باز هم یه سری خورده ریز ماشین مشکل داشت اونا هم تعویض شد ولی بابت دیسک صفحه به نوعی با تخفیف انجام شد چرا؟ چون صفحه شکسته بود از من نصف قیمت گرفتن با اینکه وظیفه نداشتن و باز هم عین سری قبل ماشین ردیف شد .
من از کار ایشون 100 در 100 رضایت دارم اینجا رو هم بخونید
http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... 8&start=30
كاش به جای این همه باشگاه زیبایی اندام ، یه باشگاه زیبایی افكار هم داشتیم ؛ مشكل امروز ما اندام ها نیستن ، افكارها هستن...!
كيارش
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 395
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 23 دی 1386, 8:25 am
نوع خودرو: PRADO & PATROL
محل اقامت: Tehran
تماس:

یک‌شنبه 27 مرداد 1392, 4:56 pm

با سلام.
منم از سال 88 تا حالا برای خودم ،دوستانم و خانواده چند بار مزاحم امیرحسین خان شدم.بخوام عددی بگم تا حالا 3تادیسک و صفحه 206 تیپ 2 و 3.یه دونه دیسک و صفخه 405 برای پدرم که حدود 60 تا راه رفته و هنوز کار میکنه.مشکلی نداره فقط اخیرا کلاچ یه ذره سفت شده.یکبار پیکان وانت شرکتم که دائم هم داره بار میبره و خداییش خیلی خوب جواب داده و هفته گذشته هم یه تیبا از بستگان فرستادم پیششون.
محاسن خرید از امیرحسین : 1) خوشرویی و پاسخگویی دائمی
2) قیمت مناسب
3) اطمینان از کیفیت
معایب: 1) از بعضی از تعمیرکارهاش که تعویض دیسک و صفحه رو انجام میدن راضی نیستم.
2) خداییش هر چی فکر کردم نتونستم دومی پیدا کنم.
کلا اگر بیش از حد حساس نباشی مثل من ایرادی نمیگیری.
پیروز باشید
نمایه کاربر
ali-samand
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 569
تاریخ عضویت: چهارشنبه 21 شهریور 1386, 12:20 pm
نوع خودرو: سمند...
محل اقامت: تهران-شریعتی.....

یک‌شنبه 27 مرداد 1392, 6:14 pm

سلام.
من هم تا الان خیلی مزاحم امیر خان شدم.
ایشون همیشه منو رو سفید کردن :-)
روی سمند خودم الان حدود 70 هزار تا دیسک و صفحه کلاچ کار کرده و مشکلی نداشته.(مسیرم صبح ها همت شرق از ستاری تا حکیمیه (دانشگاه)و برگشت عصرها همت غرب ترافیکم فکر میکنم همه بدونن چه جوری هست).
یکدست هم برای پاترول گرفتم اون دوستم هم راضیه.
دودست هم برای پژو و پژو پارس و یکدست برای پراید و همه راضی اند.
راستش وقتی پستارو خوندم :(
Dash Salar1
دنده 1
پست: 1726
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 18 خرداد 1391, 3:42 pm
نوع خودرو: رفیق قدیمی فقط پراید
محل اقامت: tehran

یک‌شنبه 27 مرداد 1392, 6:25 pm

سلام من 1سال و 8 ماه پیش یه روز برفی از غرب تهران رفتم خدمت ایشون
برخوردشون که انصافا بین بقیه خیلی بهتره سوال هم بپرسین جوابتونو میدن
این اول نظرم هست که میذارم
نرمی پدال کلاچ پراید نسبت به کیت های کلاچ قبلیم مثل دایکن و valeoجعبه سبز و آبی حدود 30%بهتر شد
تیک آف کشیدن هم یا بگسواد حین تعویض دنده 1به 2 حدود 20%بیشتر
اما بهترین چیزی که از کیت کلاچ ایشون دیدم بلبرینگ کلاچش بود که با این ترافیک برعکس اون قبلی ها 2برابر کارکرده و خداروشکر هنوز صداش در نیمومده
ولی نمیدونم چرا از همون موقع نصب ماشین لرزش بدی داشت مثلا دنده 1 با نیم کلاچ دور موتور 1500و بالاتر برعکس اون قبلی ها میلرزوند
و نه مثل بعضیا اومدم توی کارنامشون ایراد بنویسم نه تعریف...تا همین لحظه هیچی عرض نکرده بودم
شاید بپرسید چرا به ایشون مراجعه نکردی؟!
بله،سوال خوبیه
آخه بارها شده چیزی که کسی تضمین کرده رو بردم پیشش یه دلایلی اورده که اصلا خسته شدم و خیلی وقته فهمیدم گارانتی یعنی حرف...یعنی فکر نمیکنم اگر میرفتم دیسک و صفحه ام تعویض میشد.
آخه مشکل ناجوری نبود که مثل بقیه برم حقیقت اگر دیسک و صفحه میسوخت یا...حتما میرفتم!چون ایراد تابلو بود.اما این لرژش رو اون موقع نصب هم داشتم که اونجا به دوستشون که برام گیربکس و دیسک تعویض کردن گفتم گفتن بهتر یشه و یه سری حرف های دیگر یعنی انگار ایراد جدی نیست لرزوندنش
فرضا من طبق فرمایش ایشون پدال کلاچ رو تا حدی پایین رگلاژ کردم به طوری که دنده ها خصوصا 1 و عقب به خوبی و بی صدا جا برن هرجا بگین توی این مدت رگلاژ تنظیم کردم نشد حتی همین ایراد رو توی اینجا مطرح کردم اول گفتن بحث رگلاژ بعد هم همه گفتن ربوط به دیسک و صفحه هست
اما
برای پولی که هزینه کردم همین که بلبرینگ کلاچش انقدر توی این ترافیک ناحق،2برابر قبلی ها کارکرده ولی بابت هزینه ای مناسب که برای پراید کردم از دیسک و صفحه ایشون و محاسنش که بالا عرض کردم راضی هستم
کوچیک همگی همچنین جناب پاورکلاچ
برای بدست آوردن چیزهایی که تاکنون نداشته اید،باید کسی باشید که تاکنون نبوده اید.
نمایه کاربر
enzo666
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 459
تاریخ عضویت: جمعه 30 بهمن 1388, 5:08 pm
نوع خودرو: Pars.elx-Corolla-206
محل اقامت: Tehran ---> Gharb

یک‌شنبه 27 مرداد 1392, 6:41 pm

امیر جان کارش واقعا نمونس چون وقت و دقت و همچنین جنس خوبی که استفاده میکنه همه در کنار هم جواب دهی عالی داره.
ازش بابت دیسک و صفحاتی که مخصوص ماشین های دستکاری :smile: برام درست کردن واقعا ممنونم . هر کدوم از دوستام که اینارو دیدن و استفاده کردن کلی لذت بردن.
یدونه ای امیر جان :hb:
نمایه کاربر
powerclutch
دنده 1
پست: 1536
تاریخ عضویت: شنبه 26 اردیبهشت 1388, 10:00 am
نوع خودرو: ال90
محل اقامت: تهران
تماس:

دوشنبه 28 مرداد 1392, 12:55 am

همگی سلام
جا داره از یکایک شما دوستان بخاطر نظرات با صداقت کمال تشکر کنم :hb:
ماشاالله هر کدام نظر گروهی نزدیکان و دوستان را رک وراست همه چی را شرح دادید :-)
امیدوارم که بتوانیم در نزد شما عزیزان همواره خدمتگزار و مورد رضایت واقع باشیم
داش سالار شما هم سرفرصت بیار ببینم مشکل از کجاست :o
ارادتمند همه شما عزیزان :grin:
تاپيك جامع ديسك وصفحه كلاچ كليه خودروها
viewtopic.php?f=282&t=34614
Dash Salar1
دنده 1
پست: 1726
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 18 خرداد 1391, 3:42 pm
نوع خودرو: رفیق قدیمی فقط پراید
محل اقامت: tehran

دوشنبه 28 مرداد 1392, 6:56 pm

سلام به روی ماهتون
حقیقت ، میترسم بیام دیسکو بزنی توو مخم =n
انقدر شما به من لطف داشتی والا بعد پست پشیمون شدم!
گفتم سالار یکسالو هشت ماه حرف نزدی واسه چی پست زدی؟!فک کنم اشتب کردم شما ببخش.
ولی خدا وکیلی یک ذره بالاتر یا پایین تر عرض نکردم،الانم راضیم فقط همون ترافیک نیم کلاچ یه خورده میزنه توی حالم
دقت کردم خیلی ها فقط معایب غیر منطقی گفتن و یادشون رفته چقدر پول پرداخت کردن!(هزینه کمتر نسبت به جاهای دیگه)ولی از نرمی کلاچ و قدرت درگیرش خیلی راضیم ولی برای بقیه همه چی خوب بوده نمیلرزونده انگار قسمت و شانس برای من اینجوری بود.
ولی والا انصافا من هنوزم بابت اون مبلغی که پرداخت کردم از کار شما راضی هستم همین که 2برابر قبلی ها بلبرینگش تا حالا سالم مونده خودش کمک کرد که بر عکس قبلی ها هر چندماه یکبار بخاطر خرابی بلبرینگ کل کیت کلاچ رو هزینه و تعویض نکنم
برای بدست آوردن چیزهایی که تاکنون نداشته اید،باید کسی باشید که تاکنون نبوده اید.
موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “بازار”