قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

مشكلات فنی حل شده ليفان 620

تصویر
520-620-820-X60-X50

مدیران انجمن: دينگاليگا, MCP

نمایه کاربر
.:افشین:.
دنده 1
پست: 1201
تاریخ عضویت: چهارشنبه 30 آذر 1390, 7:14 pm
نوع خودرو: X60-درانتظار سانتافه
محل اقامت: تهران

پست پنج‌شنبه 26 بهمن 1391, 8:28 am

بالاخره مشکل لرزش پلوس 620 اینجانب حل شد
نمایندگی شهر ری و به روش تعمیر پلوس و براکت
طبق تحلیل تعمیرکار آنجا چون پلوس ها تحت فشار هستند بایستی تراشکاری بشوند و در ضمن براکت ها زمان نصب بایستی درست تنظیم شوند و بعد محکم شوند.
در ضمن توصیه کرد هرگز در صورت نیاز به بکسل از جلو ماشین رو بلند نکن، بلکه یا معمولی روی چهارچرخ یدک کش کن و یا ماشین رو کاملأ بلندکن و روی کفی بگذار، وگرنه دوباره تنظیم براکتهای پلوس ممکنه به هم بریزه و قدری لرزش پیدا کنی
نمایه کاربر
networkengineer
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 143
تاریخ عضویت: دوشنبه 16 آبان 1390, 1:41 pm
نوع خودرو: Lifan 620 مشکی
محل اقامت: مشهد مقدس

پست دوشنبه 30 بهمن 1391, 5:43 am

سلام دوستان . بنده حدود 6 ماه پیش پلوس و براکتم رو برام عوض کردن و خداروشکر مشکل لرزش ماشین کاملا عوض شده به گفته خودشون بیشترین مشکل از دسته موتور پایین هست که در نمونه جدید کوتاه شده بود و باعث لرزش ماشین می شد. خلاصه بعد عوض کردن اینا . مشکل جدیدی برای من پیش اومد اونم بیرون زدن پلوس بود که بعد از 3 باز بیرون ریختن واسکازین و در اومدن پلوس بازم نمایندگی نتونست حلش کنه . که بلاخره بردم پیش عموم و ایشون هم براکت رو باز کردن و مثل ماشین های پژو که پشت براکتشون 2 تا پیچ سر کج داره که پلوس رو نگه میداره ، براکت رو دادن تراشکاری تا به این صورت درش بیاره . خلاصه از وقتی که این کار رو کردم دیگه پلوس از جاش بیرون نزده خداروشکر و مشکل این قسمت ماشینم کاملا رفع شد.
از ماست که بر ماست
نمایه کاربر
.:افشین:.
دنده 1
پست: 1201
تاریخ عضویت: چهارشنبه 30 آذر 1390, 7:14 pm
نوع خودرو: X60-درانتظار سانتافه
محل اقامت: تهران

پست دوشنبه 23 اردیبهشت 1392, 5:12 am

عجب حکایتی.
من حدود6-7 ماه هستش که لرزش پلوس رو رفع کردم و به همچین مشکلی برخورد نکردم.
نمایه کاربر
alirezamaleki
شروع حركت
پست: 49
تاریخ عضویت: شنبه 7 اردیبهشت 1392, 2:07 pm
نوع خودرو: لیفان 1800

پست شنبه 25 خرداد 1392, 5:49 am

من آینه سمت شاگردم بالا پایین میکرد ولی چپ راست نمیکرد بردم نمایندگی شهر خودمون گفت من تا حالا آینه رو باز نکردم نمیدونم چجوریه منم گفتم پس دست نزن بردم پیش یک باطری ساز معروف اول آینه رو باز کرد و آورد فیشهاشو وصل کرد به آینه سمت راننده دیدیم آینه به خوبی کار میکنه بعد قسمت شستیهای کنترل آینه رو باز کرد و تست اتصال کوتاه کرد و متوجه شدیم سیم آبی سفید قطع هست سمت شاگرد پایین سمت راست یک پیچ روی پلاستیک بسته شده اگر اونو یاز کنید میبینید فیشهای مربوط به آینه اونجاست که دیدیم سیم آی سفید در اومده و جاش انداختیم درست شد

چراغهای ترمز هم وقتی پارو روی پدال ترمز میگذاشتم روشن نمیشد یعنی با فشار زیاد روشن میشد زیرش یک پیچ تنظیم هست با تنظیم اون میتونید حساسیت رو بالا ببرید الان با لمس پدال سریع روشن میشه
نمایه کاربر
.:افشین:.
دنده 1
پست: 1201
تاریخ عضویت: چهارشنبه 30 آذر 1390, 7:14 pm
نوع خودرو: X60-درانتظار سانتافه
محل اقامت: تهران

پست یک‌شنبه 26 خرداد 1392, 4:31 pm

صدای هیدرولیک فرمون با تعویض روغن هیدرولیک فابریک با یک لیتر روغن هیدرولیک کاسترول از بین میرود
حتمأ امتحان کنید
شجاع
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 62
تاریخ عضویت: شنبه 8 تیر 1392, 5:58 pm
نوع خودرو: لیفان 620
محل اقامت: مشهد

پست شنبه 30 شهریور 1392, 11:38 am

درب باک ماشین من باز مونده بود اول فکر میکردم قطعه اش شکسته اما دبروز که موکت صندوق عقب رو کنار زدم دیدم سیمش از اونجا رد شده واز جای خودش اومده بیرون یک ضامن داره که 90 درجه میچرخه و توی جاش سفت میشه و اینطور که نشون میده به این راحتی ها نمیشکنه
arash90
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 87
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 19 آبان 1390, 8:01 am
نوع خودرو: lifan 620

پست دوشنبه 8 مهر 1392, 10:47 am

دلم به لرزش افتاد خدا کنه من همچین مشکلاتی پیدا نکنم که اصلن نه وقت حل مشکل دارم و نه حوصلشو
نمایه کاربر
.:افشین:.
دنده 1
پست: 1201
تاریخ عضویت: چهارشنبه 30 آذر 1390, 7:14 pm
نوع خودرو: X60-درانتظار سانتافه
محل اقامت: تهران

پست یک‌شنبه 14 مهر 1392, 1:12 am

arash90 نوشته شده:دلم به لرزش افتاد خدا کنه من همچین مشکلاتی پیدا نکنم که اصلن نه وقت حل مشکل دارم و نه حوصلشو
جناب آرش خان
مشکلات این خودرو در مقایسه با محصولات وطنی اصلإ قابل مقایسه نیست
نمایه کاربر
hjooya
شروع حركت
پست: 13
تاریخ عضویت: دوشنبه 30 مهر 1386, 3:21 am
نوع خودرو: Lifan 620-1800
محل اقامت: مشهد

پست جمعه 23 آبان 1393, 10:08 pm

یک بار بچه ها نشتن توی ماشین نیم ساعتی با سیستم صوتی ور رفتند روز بعد چک ماشین روشن شد.
فکر می‌کنم سوییچ ماشین رو زیاد باز گذاشته بودند.
کسانی که تازه ماشینشون می‌گیرن بچه ها رو بپان :-D
نمایه کاربر
Arthas
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 190
تاریخ عضویت: جمعه 20 شهریور 1388, 10:46 am
نوع خودرو: گلف نسل ٢-گلف نسل ١
محل اقامت: تهران

پست جمعه 11 اردیبهشت 1394, 10:39 am

سلام یکی از دوستان 620 گرفته صفر ، وقتی باهاش رانندگی کردم تقریبا راضی بودم فقط ......
مکث بسیار زیاد در شتاب گیری مخصوصا دنده 1 ! عجیب بود ،تقریبا 1 ثانیه زمان صرف شد تا ماشین شروع کرد به گاز خوردن ... راه حل چیه ؟ چیپ کردن ای سی یو ؟ و ایا کسی انجام میده ؟ یا مشکل جای دیگست ؟
VW Is Not Just a Brand , Its a LifeStyle

بازگشت به “لیفان Lifan”