قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

اینفینیتی-Infiniti M45 2003 M45

تصویر مباحث مربوط به محصولات اینفینیتی

مدیر انجمن: رضا عمراني

نمایه کاربر
R32
يار قديمي
پست: 290
تاریخ عضویت: شنبه 27 تیر 1383, 11:16 am
نوع خودرو: مشخص نشده!
محل اقامت: uae

پست چهارشنبه 13 آبان 1383, 12:05 am

4.5 liter .
v8
340hp
نمایه کاربر
مسعود صادقي
مدیر پیشین
پست: 1987
تاریخ عضویت: دوشنبه 26 مرداد 1383, 12:18 am
محل اقامت: تبريز
Like شده: 8 بار

پست چهارشنبه 13 آبان 1383, 12:11 am

خيلي ماشين قشنگيه. روحم به پرواز در اومد.
مرسي واقعا زيباست.
قدرت موتور شما نشانگر شخصیت شماست، لطفا همیشه روی ریسینگ لاین رانندگی کنید.
نمایه کاربر
R32
يار قديمي
پست: 290
تاریخ عضویت: شنبه 27 تیر 1383, 11:16 am
نوع خودرو: مشخص نشده!
محل اقامت: uae

پست چهارشنبه 13 آبان 1383, 12:15 am

مسعود جان پس با اين اوصاف خدا بيامرزتد.... :-D
نمایه کاربر
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2914
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 11 تیر 1383, 10:57 am
نوع خودرو: مشخص نشده!
Like شده: 51 بار

پست چهارشنبه 13 آبان 1383, 1:02 am

به به افشين چه كرده اينترستينگ
داخل اينفينيتي خيلي قشنگه البته اون سربيه نه چوب كاريه
چوب كاذيه براي عربها درست شده
این هم نیز بگذرد
نمایه کاربر
حسن
پيشکسوت
پست: 1694
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 18 تیر 1383, 5:17 am
نوع خودرو: مشخص نشده!
محل اقامت: تهران؛ كوچه اول؛ در سمت راست؛ طبقه دوم
Like شده: 1 بار

پست چهارشنبه 13 آبان 1383, 4:21 am

من روهم داره بقل مصعود پرواز مي كنه. واگعا گشنگه. بايد به تراهان اون آفرين و اهصنط و ... گفت. هالا مهصن بياد قلت املايي بگيره.
نمایه کاربر
علي هافكلاچ
مدیر کلوپ خودروهای آمریکایی
پست: 13314
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 21 مهر 1383, 7:17 am
نوع خودرو: FormulaSilverBird400
محل اقامت: كرانه ي درياي پارس، شهر باستاني ليان (آفتاب تابان)
Like شده: 22 بار

پست چهارشنبه 13 آبان 1383, 5:48 am

اگه من جاي محسن بودم ميگفتم رو يه پا بايستي دستات هم بالا بعد مسعود بياد يه رنو پنج بذاره رو دستت كه ياد بگيري :???:
اخه ادم اسم خودشو هم خراب مينويسه؟؟؟؟؟؟
اهصنط؟؟؟؟؟
هصن ؟؟؟؟؟




خيلي ماشين تيميسيه :cool:
نويه نويه
داشش هم خوب ريديف كردن
نمایه کاربر
محسن
پيشکسوت
پست: 7291
تاریخ عضویت: شنبه 14 شهریور 1383, 7:00 am
محل اقامت: اصفهان

پست چهارشنبه 13 آبان 1383, 7:06 am

اما از طرح چراغهاي جلوي ماكسيما كه احتمالا تا 200 سال ديگه هم دست از سر محصولات نيسان و اينفينيتي بر نميداره 8-) 8-)

اما اين برعكس ماكسيما خيلي قشنگه :-)
راستي چي شده افشين خيلي فعال شده ؟ ميگم بد نيست به كميته مبارزه با دوپينگ معرفيش كنيم :cool:
به رغم مدعيان، روز شب نخواهد شد ......... فروغ مهر، به شب منتسب نخواهد شد
اگر تمامی دنيا به فتنه برخيزد ......... خليج فارس، خليج عـرب نخواهد شد
نمایه کاربر
matin
مدیر پیشین
پست: 5344
تاریخ عضویت: شنبه 14 شهریور 1383, 3:31 am
نوع خودرو: Suzuki Grand Vitara
محل اقامت: تهران

پست چهارشنبه 13 آبان 1383, 4:24 pm

معمولا" همه ماشيناي اينفينيتي قشنگ هستن(از كجا مي دوني؟؟)
دستت درد نكنه
Five Doors, Four Wheel Drive, Three Differentials,Two People, One Goal = Having Fun
نمایه کاربر
Ghazarian
مدیر پیشین
پست: 3989
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 20 اسفند 1387, 6:58 am

پست جمعه 21 بهمن 1390, 5:52 am

R32 نوشته شده:4.5 liter .
v8
340hp
با توجه به قدمت تاپیک، لینکهای تصاویر اولین پست متاسفانه به دلایلی غیر فعال یا قابل دسترس نیستند!
نمایه کاربر
NISMO
متخصص الکترومکانیک
پست: 2003
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 15 دی 1387, 6:41 am
نوع خودرو: BMW F34, MB SLK R171
محل اقامت: پاریس

پست دوشنبه 24 بهمن 1390, 12:46 am

عرض سلام،
البته مبحث مربوط به سالیان دور هست و پای بر مَنبر بزرگان گذاشتن اصولاً پسندیده نیست اما جهت تکمیل مطالب بد نیست تصاویر و کمی توضیحات جانبی افزده بشه.

موضوع مربوط به عرضۀ نسل دوم اینیفیتی سری M بوده که در پی نسل اول ازین سال با انجین V8 نیسان VK45DE عرضه شده بود

تصویر

تولید توان 340 اسب بخار و 450 نیوتن.متر گشتاور رو داشته.
[بد نیست در خصوص انجینهای 8-سیلندر سری VK نیسان در تاپیک لیست انجینها توضیحات تکمیلی اضافه بشه.] (که البته این سری هم توسعه یافته از 6سیلندرهای سری VQ بودن)

و این مدل بر اساس Nissan Gloria (بزرگترین سدان full-size sedan رنج محصولات نیسان و دیفرانسیل عقب) در اون زمان در سایت Tochigi، پلنت اصلی تولیدات نیسان طراحی و تولید شده بود.
تصویر
همچنین گیربکس 5-سرعته با قابیلت تعویض دستی.
در رقابت با مرسدس بنز کلاس E، ب ام و سری 5 و آئودی A6 قرار داشته.

همونطور که در مقدمات اولیه اومده بود، اینفینتی سری M پس از جایگزینی مدل Q45 اولین تولید برند اینفینیتی در نسلهای مختلف طی این سالها همواره در لاین تولیدات نیسان موتور/شاخۀ اینفینیتی قرار داشته.

از مزایاش به همین انجین پرقدرت اشاره میشه، هندلینگ خوب و ویژگیهای بالای لوکس.

چراکه این خودرو هم از امکانات و ویژگیهای خاص خوبی بهره می برده در دوران خودش که از تجهیزات رفاهی و تریم لوکس تا سیستمهای ایمنی که بطور نمونه میشه Active Head-rest برای راننده و سرنشین رو در این بین دید.
منبع: 2003 Infiniti M45 Sedan

این ویژگی که موسوم به Driver/passenger head restraint whiplash protection system هم هست مکانیزم جالبی داره که البته بسیاری از اساتید و دوستان آشنایی کافی دارند. اما مختصری در نحوۀ عملکردش که کاهش اثر whiplash یا ضربۀ شلاقی به مهره های گردن هست.
تصویر
پس از وارد شدن ضربه ناشی از تصادف، Headrest فعال شده و با کمی بالا آمدن و انحراف به جلو پشتی سر و گردن رو مهار میکنه

تصویر

همینطور نیروی کمر سرنشین به پشتی صندلی منجر به بیشتر فرو رفتن گودی پشت کمر میشه
Nissan Active Headrest


تصویر

که اصولاً شامل یک یونیت بالایی و یک یونیت پایینی جهت فعال شدن هست.

تصویر

این مکانیسم البته در سازندگان مختلف تکنیکهای کمی متفاوت داره اما در محصولات این برند (نیسان/اینفینیتی) به همین روشها بوده.
تصویر "The best or nothing"

بازگشت به “اینفینیتی Infiniti”