قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

راهنمایی برای وانت پاترول

تصویر مباحث مربوط به نیسان رونیز، پاترول، پتفایندر، سرانزا

مدیر انجمن: رضا عمراني

نمایه کاربر
ALI4WDTURBODIESEL
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 217
تاریخ عضویت: دوشنبه 30 آبان 1390, 2:29 pm
نوع خودرو: NISSAN SAFARI
محل اقامت: تهران پارس

پست سه‌شنبه 30 خرداد 1391, 7:03 am

وانت پاترول یکی از بهترین وانت های 2دف است ولی نه ترمز داره و نه فرمون پذیری. فقط قدرت خفن داره.

با عوض کردن کاربراتور با4سیلندر مصرفش میشه صدی 13 تا بدون بار

اینم وانت پاترول جدید ما

http://www.axgig.com/images/79721544654920773408.jpg
ALI4WDTURBODIESEL=ALI TAHANI=علی طحانی
ماشینا :http://upload7.ir/imgs/2014-03/84400862232668366670.jpg :)
sajjad_sk
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 103
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1388, 8:00 am
نوع خودرو: 206 تیپ 5

پست یک‌شنبه 17 دی 1391, 8:38 am

سلام دوستان کسی وانت پاترول تمیز مدل 70 یا 69 سراغ نداره ؟
نمایه کاربر
hediekh
دنده 1
پست: 1972
تاریخ عضویت: دوشنبه 20 مهر 1388, 9:04 pm
نوع خودرو: پرادو vx
محل اقامت: تهران

پست سه‌شنبه 17 بهمن 1391, 8:03 am

دوستان من ميخوام يه وانت بخرم واسه كاراي سبك، تو فكرم وانت پيكان بود...
گفتم حالا كه دارم وانت ميخرم يه پاترولش رو بخرم كه حداقل يكم هم حال بده...
ميخواستم نظر دوستان رو ذر مورد قيمت اين ماشين بدونم واينكه آيا واقعا ماشينه پر دردسري هست؟ مصرفش زياد مهم نيست،
بيشتر دلم نميخواد تو راه بزاره منو،
در چه سالهايي اين ماشين توليد ميشده؟ قيمتاش به چه صورتي هست؟
لوازمش كه با سواري هاش فرقي نداره؟
علی هستم!
نمایه کاربر
Mehrdad_jafari89
دنده 1
پست: 1418
تاریخ عضویت: دوشنبه 15 شهریور 1389, 3:29 pm
محل اقامت: تهران

پست پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392, 8:15 pm

سلام دوستان.
دوستان من چندي پيش يك وانت پاترول ديدم و يكمي رفتم تو فكر!چرا؟
گفتم يكي بخرم كه فقط از نظر شاسي و فني سالم و سر حال باشه و بدنه مهم نباشه و ببرم رنگش رو قرمز كنم و باهاش اينقدر آفرود برم كه يا جون خودم در بياد يا ماشين!!!! :-( :git:
يادمه چندي پيش داداشم با پاترول توي اتوبان پرديس پنچر كرد و جك هم خراب بود!خلاصه زنگ زديم امداد هاي بين راهي كه چرثقيل بيارن و وقتي اومد ديدم يك پاترول وانت هست!كف كردم :( ديدم پاترول ما رو مثل آب خوردن بلند كرد و راحت و پر گاز هم مي رفت!
اين بود كه تصميم گرفتم يكي بخرم و بدنه اش رو درست كنم و استفاده كنم!به قولي يك وانت پاترول بخرم كه فقط فني و شاسيش عالي باشه و بدنه له هم بود مهم نيست!
حالا سوالاتم اينهاست:
1- اين وانت هاي پاترول تا چه سالي توليد شدن؟من تا 70 رو آمار دارم!
2- همه 6 سيلندر هستن يا 4 هم دارن؟ از چه سالي تا چه سالي 6 سيلندر بودن؟
3- دنده كمك كه دارن ديگه؟
4- اگر بخوايم رنگ رو عوض كنيم!مثلا پاترول مشكي يا آبي رو بكنيم قرمز سخته؟دردسر داره؟
5- ميگن قسمت بارشون شكم ميگيره و به قول معروف نشست ميكنه!يعني چي؟
6- هنوز پيدا ميشن؟حداقل از نظر فني سالم باشن؟
7- من يه چندتا توي گوگل سرچ كردم پيدا كردم كه همه زده بودن 6 تومن و 7 تومن و ... اينقدر گرونه؟
خلاصه كه بد رفتم تو فكرش كه قرمزش كنم و باهاش هر جمعه با دو تن از دوستان برم آفرود!خوبيش اينه كه 3 نفر بيشتر توش جا نميشن....بقيه عقب انشااله...! :chol: :box:

---- اضافه شده در تاریخ 19 اردیبهشت 92, 01:37 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

دوستان دقيقا اين رنگ مد نظرم هست!قرمز گوجه اي!حالا يه 4 تا خط كشي طرح فابريك هم روش بندازيم!
تصویر
نمایه کاربر
afshin.z1
پست: 6
تاریخ عضویت: شنبه 12 اسفند 1391, 5:55 pm
نوع خودرو: فعلا پا....
محل اقامت: بجنورد..خراسان شمالی

پست پنج‌شنبه 13 تیر 1392, 1:43 pm

دوستان کسی نمیخواد جواب گویه دوستان باشه؟!
من هم نیاز فوری دارم
یه اطلاعاتی بدین حداقل
من ماشین میخواممممممممممممممممم
نمایه کاربر
matin
مدیر پیشین
پست: 5344
تاریخ عضویت: شنبه 14 شهریور 1383, 3:31 am
نوع خودرو: Suzuki Grand Vitara
محل اقامت: تهران

پست پنج‌شنبه 3 مرداد 1392, 2:16 pm

سلام
تو همین تاپیک در مورد همه چیز پاترول وانت اطلاعات هست !
همشون 6 سیلندر هستن
همشون دنده کمک دارن
هیچ کدوم شکم نمیدن (مگه اینکه بار تریلی بریرید پشتش)
شاسی و اتاق و اکسل و تعلیق خرکار و قوی ای دارن
قیمت هاشون دیگه مثل سابق نیست چون جو آفرود همه گیر شده و هر چیزی که 2 تا دیفرانسیل داشته باشه حکم طلا داره (متاسفانه)
Five Doors, Four Wheel Drive, Three Differentials,Two People, One Goal = Having Fun
نمایه کاربر
Mehrdad_jafari89
دنده 1
پست: 1418
تاریخ عضویت: دوشنبه 15 شهریور 1389, 3:29 pm
محل اقامت: تهران

پست جمعه 4 مرداد 1392, 11:24 am

matin نوشته شده: قیمت هاشون دیگه مثل سابق نیست چون جو آفرود همه گیر شده و هر چیزی که 2 تا دیفرانسیل داشته باشه حکم طلا داره (متاسفانه)
سلام متين جان!حالتون چطوره؟
اين قسمت پستتون خيلي جالب بود :-( و متاسفانه 100% هم درست هست!
جالبه يكدفعه هم همه گير شد و مردم افتادن دنبال پاترول!
طرف وانت پاترول لاشه لاشه رو خريده 4 تومن بعد برده 7 ميليون خرجش كرده!
يا يكي ديگه رو ديدم كه يك پاترول دو درب گرفته 1/500 بعد 35 ميليون خرجش كرده!
خريد وانت پاترول و درست كردنش براي استفاده درست و منطقي هست ولي منوت به سه عامل هست:
1- با اين جور ماشين ها بتونيد كنار بيايد.
2- فقط و فقط براي آفرود نيازش داشته باشيد.
3- بتونيد در حد معقول هزينه كنيد مثلا همون 4 يا 6 تومن!نه 35 ميليون؟!!! خووووو چه خبره؟!!!
شاد و پيروز باشيد.

بازگشت به “نیسان آفرود - SUV”