قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

تويوتا هایلوکس 07/11 نسل7 - Toyota HILUX N70

تصویر شامل مباحث مربوط به تویوتا هایلوکس شاسی بلند و کوتاه، هایس
نمایه کاربر
hediekh
دنده 1
پست: 1972
تاریخ عضویت: دوشنبه 20 مهر 1388, 9:04 pm
نوع خودرو: پرادو vx
محل اقامت: تهران

پست سه‌شنبه 6 اسفند 1392, 11:06 pm

نیسان آبی نوشته شده:خیلی ممنون همینا رو می خواستم بدونم که لطف کردید.و اینکه گیربکسش تیپ ترونیک هست دیگه؟اگه باشه که فک کنم واسه افرود هم راحت تر میشه!
نخير گيربكسش اتوماتيك ساده هست،
اگه تيپترونيك دار هم بود تو ماشين هاي تويوتا گيربكسشون به صورتي هست كه نميشه گفت كاملا تيپترونيك هستن...
در كل تيپترونيك تويوتا با ايني كه رو همين هايلوكس هست يا اوني كه رو بيوك ٤٠ سال پيش هست تفاوت خاصي نداره.
علی هستم!
نمایه کاربر
mehdi t.y
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 120
تاریخ عضویت: دوشنبه 18 آذر 1392, 8:01 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!
محل اقامت: تهران

پست جمعه 16 اسفند 1392, 10:30 am

سلام.
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
mohsenra
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 863
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 14 مهر 1392, 1:22 pm
نوع خودرو: پیکان کلافه

پست چهارشنبه 20 فروردین 1393, 1:34 pm

تویوتا 6.39 میلیون خودرو هایلوکس تولید بین آپریل2004 و دسامبر 2009 و یاریس بین جون 2005 تا می 2010 را فراخوان زده. مشکل یاریس در یک فنر در ریل صندلی راننده هست که در اثر عقب جلو شدن متوالی ممکنه بشکنه و صندلی گیر کنه.
مشکل هایلوکس یه کابل حلزونی بین فرمان و میل فرمان هست که ممکنه در اثر چرخش های فرمان آسیب ببینه که در اینصورت ممکنه ایربگ عمل نکنه.
وقتی از آدمها دل ببُری، به آهن پاره ها رو میاری
نمایه کاربر
mkm
فعال کلوپ 206
پست: 1126
تاریخ عضویت: جمعه 25 اردیبهشت 1388, 1:27 pm
نوع خودرو: 206A 85 with ESP/ASR
محل اقامت: دیار سربداران
Like شده: 1 بار

پست شنبه 17 خرداد 1393, 6:41 am

سلام
فکر میکنم یکسالی هست اینجا نیومدم!
اما غرض از مزاحمت خواستیم قیمت قطعات + یک تجربه در رابطه با این ماشین در اختیار دوستان بزارم.
چند روز پیش به طور اتقاقی منبع انبساط آب خالی شد.منبع دوباره پر ولی سریع خالی شد که متوجه شدم رادیات سوراخ تشریف دارند!
البته دلیل بروزش پوسیدگی نبود!چراکههمونطور که اطلاع دارید ضدیخ مصرفی این ماشین به خاطر داشتن مواد آلی خطر پوسیدگی مخصوصا در دمای بالا رو کاهش میده.
اما مشکل دراثر برخورد سنگ پیش اومده بود که خب با جوشکاری هم این عیب مرتفع نشد!
نهایتا یک عدد رادیات هایلوکس به قیمت 3300000ریال خریداری شد.مارک رادیات aUTO1 که خب اورجینالش رو پیدا نکردم.همونطور که دوستان اطلاع دارند denso مارک خود رادیات های فابریک هستش.

هم چنین یک عدد سینی زیر موتور(پلاستیک)ساخت چین به قیمت 480000ریال تهیه شد که خب باید دراولین فرصت نصبش کنم،که دوباره این مشکل پیش نیاد.
ارادتمند
عمر کوتاه ما، عمر کوتاهِ شبنم بروی برگِ
قصۀ زندگی، قصۀ برگ گل با هجوم تگرگِ...

محمد
mehran_ji
شروع حركت
پست: 28
تاریخ عضویت: دوشنبه 12 اردیبهشت 1390, 10:55 am
نوع خودرو: هايلوكس.آزرا.كريسيدا
محل اقامت: تهران زعفرانیه

پست دوشنبه 10 شهریور 1393, 7:09 am

با سلام خدمت دوستان
منم تبديل به يكي از هوادار هاي اين ماشين شدم و رفتم يدونه 2010 از اصفهان خريدم.
برگشتنه كولر روشن و سرعت ثابت 120 تا تهران مصرفش صدي 10.5 بود.
فقط الان يه سوالي كه برام پيش اومده اينه كه وقتي ميزنم 4h يا 4L ماشين خيلي سفت ميشه.يعني انگار اصطحكاكش زياد ميشه.
مخواستم ببينم تو اين ماشين طبيعيه؟؟؟
اينم عكسي كه روز اول تو اصفهان گرفتم.
تصویر
نمایه کاربر
Philosophient
دنده 1
پست: 1209
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 2 فروردین 1390, 11:59 am
نوع خودرو: پاجرو V6 3000cc
محل اقامت: کرمانشاه

پست دوشنبه 10 شهریور 1393, 10:42 am

mehran_ji نوشته شده:با سلام خدمت دوستان
منم تبديل به يكي از هوادار هاي اين ماشين شدم و رفتم يدونه 2010 از اصفهان خريدم.
برگشتنه كولر روشن و سرعت ثابت 120 تا تهران مصرفش صدي 10.5 بود.
فقط الان يه سوالي كه برام پيش اومده اينه كه وقتي ميزنم 4h يا 4L ماشين خيلي سفت ميشه.يعني انگار اصطحكاكش زياد ميشه.
مبارکتون باشه
دوست عزیز سیستم انتقال نیرو در هایلوکس پارت تایم هست.
نباید در جاهایی که اصطکاک بالایی با زمین وجود داره از 4h یا 4l استفاده کنید، این کار می تونه با ماشینتون صدمه بزنه.
فقط در مسر هایی که اصطکاک کافی وجود نداره و امکان هرزگردی چرخ ها هست از این دو حالت استفاده کنید.
نمایه کاربر
yashm1365
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 151
تاریخ عضویت: دوشنبه 21 تیر 1389, 5:39 pm
نوع خودرو: Samand EF7 90
محل اقامت: 12

پست یک‌شنبه 16 شهریور 1393, 8:27 pm

http://www.yjc.ir/fa/news/4970414/%D8%B ... 8%B4%D8%AF
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،گمرک ایران در بخشنامه ای ضوابط واردات خودرو سواري دو كابين هايلوكس با حجم موتور 2700 سي سي را به گمرکات اجرایی ابلاغ کرد.

در متن این بخشنامه آمده است: پيرو بخشنامه شماره 38086/93/31998/702/73/89-4/3/93 به پيوست تصوير نامه شماره 22449/210/93 مورخ 93.4.29 اداره كل مقررات صادرات و واردات موضوع خودرو سواري دو كابين هايلوكس با حجم موتور 2700 سي سي ارسال ميگردد.

خواهشمند است دستور فرماييد براساس مفاد نامه موصوف و بخشنامه هاي پيروي و پس از ارائه ثبت سفارش و با رعايت كامل مقررات اقدام لازم معمول نمايند.

بديهي است بخشنامه موصوف صرفا جهت گمركات اختصاصي بوده و براي ساير گمركات اجرايي جهت اطلاع مي باشد .
تصویر

:-) :) :grin: :-?
ماشین ژاپنی دوست دارم
mehran_ji
شروع حركت
پست: 28
تاریخ عضویت: دوشنبه 12 اردیبهشت 1390, 10:55 am
نوع خودرو: هايلوكس.آزرا.كريسيدا
محل اقامت: تهران زعفرانیه

پست چهارشنبه 2 مهر 1393, 3:40 pm

دوستان نظرتون راجع بع ليفت كردن ماشين چيه؟؟؟
شما كجاها يا چه كساني رو براي ليفت پيشهاد ميكنيد؟؟؟
چه اندازه ليفت به نظرتون خوب هستش و تو از بين رفتن تعادل ماشين كمتر تاثير ميزاره؟؟؟؟
نمایه کاربر
Cell Ehsan
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 604
تاریخ عضویت: جمعه 25 شهریور 1390, 1:18 pm
نوع خودرو: Grand Cherokee 2016

پست شنبه 5 مهر 1393, 5:43 am

درود
mehran_ji نوشته شده:دوستان نظرتون راجع بع ليفت كردن ماشين چيه؟؟؟
شما كجاها يا چه كساني رو براي ليفت پيشهاد ميكنيد؟؟؟
چه اندازه ليفت به نظرتون خوب هستش و تو از بين رفتن تعادل ماشين كمتر تاثير ميزاره؟؟؟؟
مهران عزیز
به شخصه با ایجاد تغییرات اصولی در خودروهای کمپانی Toyota بسیار موافقم ؛ از دید من بسیاری از خودروهای این کمپانی مانند Hilux ، FJ Cruiser ، GT86 و ... با ایجاد بستری برای تغییرات خریداران طراحی و ساخته شده اند اما قبل از هر تغییری باید به چند نکته توجه کرد :
1. هدف از تغییرات ، به عبارت ساده تر تجهیزات افترمارکت مورد نیاز برای آفرودهای کویری ، کوهستانی و جنگلی با هم اختلافات زیادی دارند ؛ پس بهتر است ابتدا عمده کاربرد خودرو مورد نظر قرار گیرد .
2. برآورد هزینه ، تجربه ها نشان داده است که تیون کردن خودروها حد و مرزی ندارد و می توان تا بی نهایت ها برای آن خرج کرد ، پس ابتدا بهتر است بودجه را مشخص بفرمایید تا بر اساس آن طرح کلی طرح مشخص شود . بدون طرح ممکن است در اواسط کار با کمبود نقدینگی مواجه شوید ، آن وقت خودرویی خواهید داشت نیمه کاره که قطعا بخش های تکمیل شده آن بدون بخش های دیگر از کارایی لازم برخوردار نیستند .
3. تامین لوازم مورد نیاز : از دید من ، وجود خدمات و قطعات یکی از مهم ترین بخش های هر پکیج است . متاسفانه بارها با ابزارها و دستگاه هایی مواجه شده ام که به خاطر یک قطعه ساده از کار ایستاده اند ؛ پس برای خیالی راحت در آفرود ، من استفاده از محصولات Iron Man 4x4 را پیشنهاد می کنم :
تصویر تصویر
در این لینک می توانید محصولات شرکت Iron Man 4x4 در زمینه Suspension Kits را مشاهده بفرمایید . همچنین در این لینک نمایی کلی از محصولات نهایی تیون شده با محصولات این شرکت قابل مشاهده است . این شرکت در ایران دارای نمایندگی است و می توانید از مشورت ها و خدمات آنها بهره مند شوید اما اگر قادر به تهیه قطعات از خارج کشور هستید ، شخصا به محصولات Arctic Trucks بسیار علاقه مند هستم . لیست مدل های تیونینگ این شرکت در این لینک وجود دارد که می توان یکی از آنها را بنا به نیاز و موقعیت مسیر انتخاب کرد .

شرکت Arctic Trucks یکی از متعبر ترین شرکت های تیون در زمینه محصولات شرکت Toyota/Lexus است ، شاید بد نباشد نیم نگاهی به آخرین کاردستی این شرکت بر روی خودروی Toyoat Hilux داشته باشیم :
تصویر تصویر
تصویر
دوست دارم به کودکی ام برگردم ...
ان زمان که پدر تنها قهرمان بود ، عشق تنها در اغوش مادر خلاصه میشد ، بدترین دشمنم برادرم بود ، تنها درد زخم زانویم بود و تنها چیزی که میشکست اسباب بازی بود !
mehran_ji
شروع حركت
پست: 28
تاریخ عضویت: دوشنبه 12 اردیبهشت 1390, 10:55 am
نوع خودرو: هايلوكس.آزرا.كريسيدا
محل اقامت: تهران زعفرانیه

پست سه‌شنبه 8 مهر 1393, 5:50 pm

ممنون احسان جان از این اطلاعاتت.
دیروز رفتم پیش این مغازه آفرود کلاب تو جاجرود.ادعا میکردن که نماینده ARB هستن.کلی از محصولاتشو داشتن.کیت ارتفاع 2.5 اینچ داشتن که قیمتش رو با نصب نزدیک 5 میلیون میگفت و 3 سال یا 60 هزار کیلومتر گارانتی تعویض داشت.که همین آیرون من بود.کیت 8 اینچ آمریکایی هم داشت که میگفت بدون گارانتی هستش و نزدیک 18 تومن فقط قیمت خود کیت هستش.
یکی از علتهای استفاده کیت ارتفاع برای من، آفرودی هست که میخوام تو مناطق کوهستانی برم.من تا الان تمام آفرودام با موتور بوده.همین یه سوهانک ساده که میرم بیشتر جاهایی که با ماشین میخوام برم زیر ماشین گیر میکنه.برای همین میخوام کیت بندازم.
به نظر خودم 2.5 اینچ کوتاه هستش.برای همین میخوام کیت 4 اینچ بندازم.

بازگشت به “تویوتا وانت، ون – Utility”