قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
1. قوانین تیونینگ تاک

2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن

- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
تويوتا هایلوکس 2012 فیس لیفت Toyota HILUX N70
-
- شروع حركت
- پست: 18
- تاریخ عضویت: سهشنبه 1 آذر 1390, 11:23 am
- نوع خودرو: آزرا اتاق وسط
- محل اقامت: اصفهان
دوستان مصرف واقعی هایلوکس خارج از شهر چنده؟
-
- سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
- پست: 256
- تاریخ عضویت: پنجشنبه 23 آذر 1391, 7:40 pm
- نوع خودرو: تويوتا راو4
- محل اقامت: یاسوج
چقددخلوت. ما هم بعد از فروختن راو٤ و يك سال سوار پرايد شدن، يه هايلوكس ٢٠١٣ خريديم.
-
- دنده 1
- پست: 1418
- تاریخ عضویت: دوشنبه 15 شهریور 1389, 3:29 pm
- محل اقامت: تهران
سلام و روزتون خوش.
دوستان عزیز در مورد هایلوکس چندتا سوال داشتم!
الان تب آفرود توی کشور بالاست و از طرفی کیفیت خودروهای داخلی و چینی هم که معلوم الحال هست ، مثلا شما الان بخواید یه رونیز تمیز و کم کار بخرید بالای 65 تومن باید هزینه کنید که به نظرم باتوجه به مصرف و هزینه نگهداری و سنش ارزش نداره. حداقل برای من که اینطوره.
الان مدتی هست یک سری تویوتا هایلوکس 2013 دیدم توی سایت ها که نوشته بدون آپشن. یعنی ایربگ و ABS و شیشه برقی و اینا نداره و توش هم خاکستری هست ولی دو دیفه.
خواستم اگر ممکنه یه توضیحاتی در موردشون بهم بدید. الان دو سه تا دیدم که زدن 100 تومن و 110 تومن و و و و اونم با کارکرد زیر 10/000 کیلومتر .
هایلوکس ماشین خیلی خوبی هست ولی یک نکته ای که هست اینه که من یکی از موارد استفاده ام اینه که 4 روز در هفته باید باهاش برم سمت دماوند و برگردم و برای مسافرت و توی شهرم استفاده کنم.اگر ممکنه یه توضیحاتی در مورد این مدل های بدون آپشن و کلا هزینه ها و تامین قطعات و مصرف و آفرود و ارزش خریدن و ... بهم بدید.
خیلی ممنونم
موفق و پیروز باشید.
دوستان عزیز در مورد هایلوکس چندتا سوال داشتم!
الان تب آفرود توی کشور بالاست و از طرفی کیفیت خودروهای داخلی و چینی هم که معلوم الحال هست ، مثلا شما الان بخواید یه رونیز تمیز و کم کار بخرید بالای 65 تومن باید هزینه کنید که به نظرم باتوجه به مصرف و هزینه نگهداری و سنش ارزش نداره. حداقل برای من که اینطوره.
الان مدتی هست یک سری تویوتا هایلوکس 2013 دیدم توی سایت ها که نوشته بدون آپشن. یعنی ایربگ و ABS و شیشه برقی و اینا نداره و توش هم خاکستری هست ولی دو دیفه.
خواستم اگر ممکنه یه توضیحاتی در موردشون بهم بدید. الان دو سه تا دیدم که زدن 100 تومن و 110 تومن و و و و اونم با کارکرد زیر 10/000 کیلومتر .
هایلوکس ماشین خیلی خوبی هست ولی یک نکته ای که هست اینه که من یکی از موارد استفاده ام اینه که 4 روز در هفته باید باهاش برم سمت دماوند و برگردم و برای مسافرت و توی شهرم استفاده کنم.اگر ممکنه یه توضیحاتی در مورد این مدل های بدون آپشن و کلا هزینه ها و تامین قطعات و مصرف و آفرود و ارزش خریدن و ... بهم بدید.
خیلی ممنونم
موفق و پیروز باشید.
-
- دنده 1
- پست: 1840
- تاریخ عضویت: شنبه 25 تیر 1390, 7:35 am
- نوع خودرو: امضا
- محل اقامت: تهران،بلوار فردوس
سلامMehrdad_jafari89 نوشته شده:سلام و روزتون خوش.
دوستان عزیز در مورد هایلوکس چندتا سوال داشتم!
الان تب آفرود توی کشور بالاست و از طرفی کیفیت خودروهای داخلی و چینی هم که معلوم الحال هست ، مثلا شما الان بخواید یه رونیز تمیز و کم کار بخرید بالای 65 تومن باید هزینه کنید که به نظرم باتوجه به مصرف و هزینه نگهداری و سنش ارزش نداره. حداقل برای من که اینطوره.
الان مدتی هست یک سری تویوتا هایلوکس 2013 دیدم توی سایت ها که نوشته بدون آپشن. یعنی ایربگ و ABS و شیشه برقی و اینا نداره و توش هم خاکستری هست ولی دو دیفه.
خواستم اگر ممکنه یه توضیحاتی در موردشون بهم بدید. الان دو سه تا دیدم که زدن 100 تومن و 110 تومن و و و و اونم با کارکرد زیر 10/000 کیلومتر .
هایلوکس ماشین خیلی خوبی هست ولی یک نکته ای که هست اینه که من یکی از موارد استفاده ام اینه که 4 روز در هفته باید باهاش برم سمت دماوند و برگردم و برای مسافرت و توی شهرم استفاده کنم.اگر ممکنه یه توضیحاتی در مورد این مدل های بدون آپشن و کلا هزینه ها و تامین قطعات و مصرف و آفرود و ارزش خریدن و ... بهم بدید.
خیلی ممنونم
موفق و پیروز باشید.
در مورد ارزش خرید داشتن که به جز نداشتن هیچگ.نه اپشن و اگر اشتباه نکنم یه تکه بودن صندلی جلو(مثل وانت پیکان)ارزش خرید دارد...خصوصا برای افرود و کم خرج بودن برای جاده
در یک کلام هایلوکس با کارکرد زیر 10هزار اگر بگیرید و به موقع سرویس هاشو انجام بدین(تعویض روغن هر 5000 و تعویض قیلتر ها هر 10هزار)میشه تضمین کرد که تا بالای 100هزار هیچگونه مشکلی نداشته باشه
همچنین بنده تجربه بالای 30هزار کیلومتر رانندگی با هایلوکس دیزل رو داشتم و واقعا تو کم خرجی زبانزد بود...
درباره تامین قطعات به هیچ مشکلی نمیخورید
در مورد آفرود هم که 2دف بودن یک تویوتا به خودی خود نماد یک آفرود تمام عیار هست چه برسه آنکه هایلوکس باشه
MB E CLASS W211
HILUX 2014
NEVER FRENCH,NEVER KOREAN,NEVER CHINESE
HILUX 2014
NEVER FRENCH,NEVER KOREAN,NEVER CHINESE