قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

پروژه بازسازی تویوتا لندکروز FJ40 مدل 1977

تصویر شامل مباحث مربوط به انواع تویوتا لندکروزر سری F و پروژه ها
نمایه کاربر
mamalmcs
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 140
تاریخ عضویت: چهارشنبه 9 اردیبهشت 1388, 12:37 pm
نوع خودرو: Land Cruiser fj55

پست پنج‌شنبه 11 خرداد 1391, 10:00 am

سلام بر آقا رشید و آقا توفیق عزیز.
بسیار عالی شده . و یک پروژه بسیار موفق بوده.

تبریک میگم.
سوال:
هزینه باربند ، نردبان و بیل چقدر شد؟ و از کجا تهیه کردید؟
نمایه کاربر
LEICA
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 242
تاریخ عضویت: چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389, 10:01 am

پست پنج‌شنبه 11 خرداد 1391, 11:54 am

سلام

به به
یه پروژه عالی ، اونم fj40
واقعا عالیه
پایداری همیشه جواب می دهد...
نمایه کاربر
eetesami
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 247
تاریخ عضویت: جمعه 11 دی 1388, 4:35 am
نوع خودرو: پیاده

پست جمعه 12 خرداد 1391, 5:25 am

آقا رشید واقعا لذت بردیم کار سخت ولی زیبایی انجام دادی .... خسته نباشی
منفکر میکنم اصلا مهم نیست چه قدر خرج میشه مهم اینه که با بازسازی آدم از همه لحظه های کار لذت میبره ...
از اون مهمتر وقتی میبینه دیگران هم پیگیرند و براشون مهم هست بیشتر نفسش حال میاد .... :grin:

در ضمن اگه خواستی دسته راهنما رو تغییر بدی بفرمایید ... ما در خدمتیم ... تجربه اندک ما با تجربه کار شم باعث افزایش دانش خودمونودیگران میتونه بشه.... :old:
میتوانید جستجو کنید(آنچه درهر سفر باید بدانیم)
http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... 35&t=88799 کمک های اولیه
http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... 35&t=88792 عکاسی
نمایه کاربر
mamalmcs
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 140
تاریخ عضویت: چهارشنبه 9 اردیبهشت 1388, 12:37 pm
نوع خودرو: Land Cruiser fj55

پست جمعه 12 خرداد 1391, 4:46 pm

این آقای اعتصامی دروغ میگه اگه این کاره بود میومد ماشین خودمونو جمع میکرد.
جا زده.

دسته فرمونم خودم میگمت منتظر آقا حامد بشینی 2 3 سال طول میکشه. :old:
نمایه کاربر
LEICA
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 242
تاریخ عضویت: چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389, 10:01 am

پست یک‌شنبه 14 خرداد 1391, 4:48 pm

mamalmcs نوشته شده:این آقای اعتصامی دروغ میگه اگه این کاره بود میومد ماشین خودمونو جمع میکرد.
جا زده.

دسته فرمونم خودم میگمت منتظر آقا حامد بشینی 2 3 سال طول میکشه. :old:
:-( :-( :-(
کلی خندیدم
خدا خیرت بده
پایداری همیشه جواب می دهد...
نمایه کاربر
4DW
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 214
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 23 فروردین 1390, 2:24 pm
نوع خودرو: FJ40/FJ Cruiser
محل اقامت: رشت

پست شنبه 20 خرداد 1391, 8:21 am

mamalmcs نوشته شده:سلام بر آقا رشید و آقا توفیق عزیز.
بسیار عالی شده . و یک پروژه بسیار موفق بوده.

تبریک میگم.
سوال:
هزینه باربند ، نردبان و بیل چقدر شد؟ و از کجا تهیه کردید؟
سلام
ممنون , امیدوارم هر کسی مثل ما دست به کار بازسازی میزنه بتونه کار زود و به دلخواه تموم کنه و لذتش رو ببره.

در مورد هزینه
باربند و نردبون رو آقای دلفان ساختن و بیل رو هم از ایشون گرفتم.
یکی از عزیزان فرمودن در مورد قیمت و این چیزا در تاپیک بحث نشه پس براتون پیام خصوصی میفرستم.

-- 20 خرداد 1391, 14:04 --
eetesami نوشته شده:آقا رشید واقعا لذت بردیم کار سخت ولی زیبایی انجام دادی .... خسته نباشی
منفکر میکنم اصلا مهم نیست چه قدر خرج میشه مهم اینه که با بازسازی آدم از همه لحظه های کار لذت میبره ...
از اون مهمتر وقتی میبینه دیگران هم پیگیرند و براشون مهم هست بیشتر نفسش حال میاد .... :grin:

در ضمن اگه خواستی دسته راهنما رو تغییر بدی بفرمایید ... ما در خدمتیم ... تجربه اندک ما با تجربه کار شم باعث افزایش دانش خودمونودیگران میتونه بشه.... :old:
سلام
شاید باور نکنید ولی یکی از مشوقهای من پروژه شما بود , درسته خرجش مهم نیست , الان که سوارش میشم و از دو تا تپه میرم بالا همه اون سختیها و مخارج برام شیرین میشه.
در مورد دسته راهنما که حتما مزاحم شما و اخوی عزیز خواهم شد.

ارادت
نمایه کاربر
admiralII
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 108
تاریخ عضویت: چهارشنبه 19 بهمن 1390, 8:58 am
نوع خودرو: 206T3

پست شنبه 27 خرداد 1391, 8:08 am

من هم پاترول رو فروختم و در شرف خريد يه FJ40 هستم.
ميخواستم لطف كنيد اگر ممكنه در مورد سايز باربند توضيح بديد ميخواستم بدونم ميشه توش چادر زد و خوابيد اگر جسارت نيست مبلغي هم كه باربند براتون هزينه شد براي بنده هم پيام خصوصي كنيد.
من يه طرحي دارم كه اگر فرصت شد بعدا در تاپيك بار بند توضيح ميدن خدمت دوستان.
با تشكر
گروه كوير نوردي لوت آفرود
نمایه کاربر
mamalmcs
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 140
تاریخ عضویت: چهارشنبه 9 اردیبهشت 1388, 12:37 pm
نوع خودرو: Land Cruiser fj55

پست یک‌شنبه 28 خرداد 1391, 4:01 am

سلام بر TOYOTA سوار
اونم از نوع LandCruiser
برای تعویض دسته فرمون چند تا نکته رو باید در نظر گرفت.
1- اختلاف سایز دسته فرمون قدیمی و جدید.
2-خوردن محل پیچ ها به هم.
3- محل سوئیچ و قفل فرمان.
4- سیم کشی

برای همه اینها با کمی حوصله راه حل به دست آمد.
اولین کار اینه که یک دسته فرمون 3f بخری .رو جنسش دقت کن . 1ز یک جنس تا 30 هزار نومان اختلاف یافت میشود.
بعد فرمون رو باز کن ببین محل پیچها چقدر اختلاف داره و ازش کلیشه تهیه کن.تا براش با یک صفحه فلزی قطعه رابطی بسازی که هم محل پیچهای فرمون بهش بخوره و هم برای دسته جدید سوراخ داشته باشه.
بعد ببین فرمان بسته میشه یا نه...
تا اینجا رو پیش برو تا ببینیم چیه داستان. :old:
نمایه کاربر
admiralII
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 108
تاریخ عضویت: چهارشنبه 19 بهمن 1390, 8:58 am
نوع خودرو: 206T3

پست یک‌شنبه 4 تیر 1391, 8:34 am

ببخشيد يه سوال ديگه هم دارم
در مورد افزايش ارتفاع چه كارائي انجام داديد؟
غير از بادگيري فنرها و نصب كوشواره بلند كار ديگه اي هم كرديد؟
كمك فنرهاتون قدش كم نيومد؟
تو هندلينگ اثر بدي نداشت ماشين گيج نشد؟ :-o
گروه كوير نوردي لوت آفرود
نمایه کاربر
4DW
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 214
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 23 فروردین 1390, 2:24 pm
نوع خودرو: FJ40/FJ Cruiser
محل اقامت: رشت

پست چهارشنبه 28 تیر 1391, 9:38 am

admiralII نوشته شده:من هم پاترول رو فروختم و در شرف خريد يه FJ40 هستم.
ميخواستم لطف كنيد اگر ممكنه در مورد سايز باربند توضيح بديد ميخواستم بدونم ميشه توش چادر زد و خوابيد اگر جسارت نيست مبلغي هم كه باربند براتون هزينه شد براي بنده هم پيام خصوصي كنيد.
من يه طرحي دارم كه اگر فرصت شد بعدا در تاپيك بار بند توضيح ميدن خدمت دوستان.
با تشكر
با عرض پوزش فراوون چون یک مدت طولانی نبودم نتونستم جوابی بنویسم

ابعادش رو امروز براتون مینویسم + هزینه
در مورد ارتفاع و سیستم فنر بندی:
گوشواره ها عوض شدن , کمک ها باد نشدن ولی فنر شمش تغییر کرد و از سایز کمی بزرگتری استفاده شد , سایزش رو تا زمانی که فنرها باز بشن نمیتونم دقیق بهتون بگم.

---- اضافه شده در تاریخ 28 تیر 1391, 14:11 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----
mamalmcs نوشته شده:سلام بر TOYOTA سوار
اونم از نوع LandCruiser
برای تعویض دسته فرمون چند تا نکته رو باید در نظر گرفت.
1- اختلاف سایز دسته فرمون قدیمی و جدید.
2-خوردن محل پیچ ها به هم.
3- محل سوئیچ و قفل فرمان.
4- سیم کشی

برای همه اینها با کمی حوصله راه حل به دست آمد.
اولین کار اینه که یک دسته فرمون 3f بخری .رو جنسش دقت کن . 1ز یک جنس تا 30 هزار نومان اختلاف یافت میشود.
بعد فرمون رو باز کن ببین محل پیچها چقدر اختلاف داره و ازش کلیشه تهیه کن.تا براش با یک صفحه فلزی قطعه رابطی بسازی که هم محل پیچهای فرمون بهش بخوره و هم برای دسته جدید سوراخ داشته باشه.
بعد ببین فرمان بسته میشه یا نه...
تا اینجا رو پیش برو تا ببینیم چیه داستان. :old:
سلام
اونور چه خبر ؟ تموم شد ؟ هنوز وقت نکردم به تاپیک شما سر بزنم.
خب , این کارهائی که گفتی رو در 2 هفته آینده انجام میدم , احتمالا یه سفر باید بیام تهران و یه سری به چراغ برق بزنم ببینم چی پیدا میکنم.
چون به احتمال زیاد خرابکاری میکنم حتما شما رو باخبر میکنم که ازتون کمک بگیرم :دی

بازگشت به “تویوتا لندکروزر کلاسیک - LC Fseries”