قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

پروژه بازسازی تویوتا لندکروز FJ40 مدل 1977

تصویر شامل مباحث مربوط به انواع تویوتا لندکروزر سری F و پروژه ها
nightmare1389
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 108
تاریخ عضویت: جمعه 13 خرداد 1390, 12:31 pm
نوع خودرو: mohave v8_toyota fzj
محل اقامت: تهران

پست دوشنبه 20 شهریور 1391, 10:58 am

6سیلندر حدود 60 - 70
8سیلندر حدود 100
نمایه کاربر
4DW
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 214
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 23 فروردین 1390, 2:24 pm
نوع خودرو: FJ40/FJ Cruiser
محل اقامت: رشت

پست سه‌شنبه 21 شهریور 1391, 9:15 pm

nightmare1389 نوشته شده:دوست عزیز هزینه کلاچ دار کردن پروانه چقدر شد؟
سه قسمت داره

خود کلاچ پروانه
پروانه
واتر پمپ

پارسال برام حدود 650 تموم شد

---- اضافه شده در تاریخ 21 شهریور 1391, 01:49 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----
admiralII نوشته شده:مرثي از راهنمائيتون
سري 100 چقدره قيمتش هست؟
بايد خيلي گرون باشه فكر كنم.
راستي با كاچ پروانه ماشين داغ نميشه تابستون؟ا چون من از چند نفر كه گذاشته بودن و بعدش برداشته بودن پرسيدم گفتن ماشين داغ ميكرده
والا تا قبل از ترکیدن بازار خودرو میشد تمیزش رو حدود 40 تا 50 گیر آورد.
تابستون آفتامات رو بردارید هیچ مشکلی پیش نمیاد.
نمایه کاربر
ali34
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 290
تاریخ عضویت: شنبه 23 مهر 1390, 6:15 pm
نوع خودرو: FJ60,Crato,Crsda,206
محل اقامت: تهران

پست جمعه 24 شهریور 1391, 6:16 pm

خسته نباشيد دوست عزيز
ماشينتون بسيار عالي شده ، آفرودهاي پرهيجاني داشته باشيد. اگه تونستيد از كارهاي جديدتون عكس بزاريد ايده بگيريم و صد البته لذت ببريم. :-)
نمایه کاربر
admiralII
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 108
تاریخ عضویت: چهارشنبه 19 بهمن 1390, 8:58 am
نوع خودرو: 206T3

پست شنبه 25 شهریور 1391, 6:45 am

خيلي ممنون از راهنمائيتون
من كلاچ پروانه تنهارو پرسيدم ميدادن 180 واتر پمپ هم فابريكي 70
ميشه بيشتر راهنمائي بفرمائيد در مورد قطعاتي كه استفاده شد. مال خود لندكروز بود؟
تو صداي موتور چقدر تاثير گذاشت.
راستي مگه آفتامات مربوط به تنظيم ولتاز برق خروجي باطري يا ورودي يه بخش خاص نيست؟
چه ربطي به فن كلاچ داره؟
گروه كوير نوردي لوت آفرود
نمایه کاربر
4DW
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 214
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 23 فروردین 1390, 2:24 pm
نوع خودرو: FJ40/FJ Cruiser
محل اقامت: رشت

پست شنبه 25 شهریور 1391, 7:23 am

admiralII نوشته شده:خيلي ممنون از راهنمائيتون
من كلاچ پروانه تنهارو پرسيدم ميدادن 180 واتر پمپ هم فابريكي 70
ميشه بيشتر راهنمائي بفرمائيد در مورد قطعاتي كه استفاده شد. مال خود لندكروز بود؟
تو صداي موتور چقدر تاثير گذاشت.
راستي مگه آفتامات مربوط به تنظيم ولتاز برق خروجي باطري يا ورودي يه بخش خاص نيست؟
چه ربطي به فن كلاچ داره؟
فاکتورش رو میبینم دقیق بهت میگم که چیا رو عوض کردم ولی واترپمپ فابریکش باید گرونتر باشه , چون کولر رو برداشتم , فولیها رو هم عوض کردم , شیلنگ رادیاتور فابریکش رو گیر نیاوردم , بیوکی گرفتم مکانیک درست کرد , بادگیر رادیاتور رو هم عوض کردم.
هاها , در این مورد یه معذرت گنده بدهکار میشم , اونروز اینقد مطلب در مورد نصب پروژکتور خونده بودم که هر طرف رو نگاه میکردم آفتومات میدیدم :div:
منظورم ترموستات بود.

---- اضافه شده در تاریخ 25 شهریور 1391, 11:58 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----
ali34 نوشته شده:خسته نباشيد دوست عزيز
ماشينتون بسيار عالي شده ، آفرودهاي پرهيجاني داشته باشيد. اگه تونستيد از كارهاي جديدتون عكس بزاريد ايده بگيريم و صد البته لذت ببريم. :-)
ممنون , قابلی نداره :grin:
نمایه کاربر
admiralII
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 108
تاریخ عضویت: چهارشنبه 19 بهمن 1390, 8:58 am
نوع خودرو: 206T3

پست پنج‌شنبه 30 شهریور 1391, 3:53 am

ممنون از جوابتون راستي نفرموديد تو صداي ماشين چقدر تاثير داشت؟
كمتر شد؟
گروه كوير نوردي لوت آفرود
نمایه کاربر
4DW
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 214
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 23 فروردین 1390, 2:24 pm
نوع خودرو: FJ40/FJ Cruiser
محل اقامت: رشت

پست جمعه 31 شهریور 1391, 3:59 pm

admiralII نوشته شده:ممنون از جوابتون راستي نفرموديد تو صداي ماشين چقدر تاثير داشت؟
كمتر شد؟
یک مقدار کم میشه , شاید خیلی محسوس نباشه
نمایه کاربر
admiralII
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 108
تاریخ عضویت: چهارشنبه 19 بهمن 1390, 8:58 am
نوع خودرو: 206T3

پست شنبه 1 مهر 1391, 8:55 am

ببخشيد اينجا شده تاپيك سوال و جواب
شما كف ماشين رو نمد كرديد؟ماشين من كه مدل 83 است برخلاف ماشين شما كه مدل 76 است اگزوز از زير پاي راننده رد ميشه و تو جاده كم كم شروع ميكنه به حرم گرم از زير پا زدن ميخواستم برم كفش رو نمد بزارم شما تجربه اي داريد؟
گروه كوير نوردي لوت آفرود
نمایه کاربر
4DW
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 214
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 23 فروردین 1390, 2:24 pm
نوع خودرو: FJ40/FJ Cruiser
محل اقامت: رشت

پست سه‌شنبه 4 مهر 1391, 7:50 am

admiralII نوشته شده:ببخشيد اينجا شده تاپيك سوال و جواب
شما كف ماشين رو نمد كرديد؟ماشين من كه مدل 83 است برخلاف ماشين شما كه مدل 76 است اگزوز از زير پاي راننده رد ميشه و تو جاده كم كم شروع ميكنه به حرم گرم از زير پا زدن ميخواستم برم كفش رو نمد بزارم شما تجربه اي داريد؟
قبل از بازسازی کف ماشین رو با یه چیزی شبیه ایزوگام پوشونده بودن , در مورد سر و صدا موثر بود ولی گرما همچنان بود
نظر من اینه که اول کف رو با قیر مخصوص داخل ماشین بپوشونید بعد رنگ کنید و بعد اگه خواستین ایزوگام کنید و با نمد و موکت بپوشونید
ولی اگه اهل آفرود و آب و گل و لای باشی این قضیه موکت و نمد برات دردسر میشه
کاری که من کردم اینه که فقط قیرپاشی و رنگ کردم و کف هر دو طرف دو تا سوراخ مثل کف شور درست کردم که به راحتی قابل شستشو باشه
حالا میتونی برای اگزوز یه عایق بسازی جوری که گرما رو به کف پا نده
کلاهک روی گیربکس رو فقط خوب عایق کن مخصوصا اون قسمتی که نزدیکه پدال گاز هست چون بعضی وقتا اینقد داغ میشه که حواست نباشه پات میسوزه :دی
نمایه کاربر
4DW
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 214
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 23 فروردین 1390, 2:24 pm
نوع خودرو: FJ40/FJ Cruiser
محل اقامت: رشت

پست چهارشنبه 24 آبان 1391, 10:22 am

خب با اینکه قصد فروشش رو دارم ولی دلم نیومد پروژه نیمه کاره بمونه , کارهای تودوزی هم انجام شد , عکسهاش رو بعدا قرار میدم.

بازگشت به “تویوتا لندکروزر کلاسیک - LC Fseries”