قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

تاپیک جامع راهنمائی برای خرید و یا فروش خودرو سنگین

مدیران انجمن: hexagon, espero

mountrix
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 129
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 29 تیر 1389, 12:07 pm
محل اقامت: اایران

پست یک‌شنبه 8 دی 1392, 6:40 pm

دنگ فنگ من باری کشنده نیست

درکل به نسبت قیمت ماشینه خوبیه زیاد اذیت نمی کنه

خودت می خوای پشتش بشینی یا نه ؟

خودت بشین با موتور کمنز چینی با دور پایین حرکت نکن چون ترک موتر های کمنز چینی تو دور بالاتره از بنز و ولوو و ...

رعایت دنده ها موقع تعویض . خیلی اروم وبا حوصله دنده بده

ملایم باهاش کار کنی تو سینه کش راه خودت و بری(کلا تو سنه کش سنگین حرکت کن) به بقیه ماشینها و.. کاری نداشته باش هر کی سخته شه سبقت بگیره و ...

ایین طوری باهاش کار کنی ماشین خوبیه و غیر از این دچار مشکل میشی با هاش
نمایه کاربر
hossein
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 226
تاریخ عضویت: دوشنبه 19 مرداد 1383, 9:16 pm
نوع خودرو: Logan-pride
محل اقامت: شیراز

پست یک‌شنبه 8 دی 1392, 7:23 pm

بازم ممنون از دوستان
یکی از اشناهای قابل اعتماد هست که میخوام اونو بزارم پشت ماشین
قبلا ماشین دستش دادیم و راضی بودیم ازش و رانندگیش رو با نوع ماشین هماهنگ میکنه

احمد جان چرا کشنده رو پیشنهاد نمیکنید؟
دلتنگم... دلتنگم... دلتنگ از این بیداد
نمایه کاربر
ford branko
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 662
تاریخ عضویت: شنبه 5 تیر 1389, 10:41 am
نوع خودرو: roniz_pars
محل اقامت: تهران

پست یک‌شنبه 8 دی 1392, 8:49 pm

hossein نوشته شده:سلام دوستان
قصد خرید یک کشنده لیزینگی رو دارم
امروز لیست هایی که گرفتم خودرو های زیر داخلش بودن
میخواستم ببینم بنظرتون کدوم کشنده بی ازار تر و بی خطر تر هست ؟
البرز که فکر میکنم همون دانگ فنگ باشه
امیکو
فراز ( هوو؟)
دنیز (اینو نمیدونم مال چه شرکتی هست) دوست دارم بیشتر بدونم در بارش
کاوه

ممنون میشم دوستان راهنمایی کنند
تو اینا که گفتید البرز از همش بهتره
1_لوازم فراوونتر
2_مقاومت بیشتر
3_بورس خرید و فروش خیلی بهتر
...


ما کمپرسیشو داشتیم واقعا خوب بود،نکاتی رو که علی آقا گفتن رعایت کنید واقعا عالی و بی آزاره!

اینم بگم که اگه تجربه و کار ثابت ندارید با شرایط فعلی دانگ فنگ قسطى که هیچی،اف هاش صفرم مجانی دادن بهت قبول نکنید!
دنیا را گشتیم.جای آرامش نبود...
نمایه کاربر
hossein
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 226
تاریخ عضویت: دوشنبه 19 مرداد 1383, 9:16 pm
نوع خودرو: Logan-pride
محل اقامت: شیراز

پست دوشنبه 9 دی 1392, 7:30 am

ممنون حتما تحقیق میکنم و بعد اقدام به خرید میکنم :grin:
دلتنگم... دلتنگم... دلتنگ از این بیداد
ahmad00
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 583
تاریخ عضویت: جمعه 14 اسفند 1388, 7:52 pm
نوع خودرو: یک جفت کفش فرسودهS42

پست دوشنبه 9 دی 1392, 12:13 pm

دخل با خرج یکی نیست
مرزها بگیر نگیر داره یه بار میری مرز دو روزه رد میش بار دیگه میایی 20 روز الافی به بهانه های واهیی و بی سرو ته.
قیمت ماشینا 100 درصد کاذبه
چینی جماعت سر به تعمیرگاش زیاده البته برای چیزای بی خود و مسخره یه سنسورش خراب شد گاز نمی خورد یه هفته الافه سنسور بودیم.
موتوراش یه سال بیشتر دووم ندارن و شیلنگاش جنیشون بسیار بده و اذیت می کنن.همین البرز به نظر من هنوز سیستم بادش مشکل دارن.گاردناشون زود تاب ور می دارن.تو شهر باشی متوجه نمیشه اما تو مسیر طولانی و ترانزیت میره رو اعصاب
اتاق رانندش افتضاحههه خشک و پر تکون زود خسته میکنه آدمو.دنده کمکیش زود بع زود خراب میشه.
روغن ریزی زیاد دارن
قلف کن چرخ نداره تو جاده لغزنده مکافاتن.
سیستم سوخت رسانیشون افتضاحه دم به دقیقه تو سرما یخ می زنن.بخاری درجاش یکبار مصرفه تو بیابون آدم از سرما میمیره.
اتاقشون آستر ضد زنگ نداره رو بدنه همین جوری رنگ پاشیدن پس زود شروع به خرابی رنگ می کنن.صندلی راننده والا پی بگم ...مال تراکتور رومانی از اون بهتره.
باک گازوئیل جنسش خرابه از داخل لایه های موج گیرش فوری میشکنن.داخل زود زنگ میزنه و از بقلا هم گازوئیل خیس می کنن.
خلاصه بهتون بگم.کشنده باید مثل یه خونه مجهز باشه و با تمام امکانات رفاهی .مسیر طولانی ...توش نه فقط رانندگی بلکه زندگی هم کنی...که این خصوصیات در کشنده های چینی به هیچ وجه وجود نداره......
داستان کشنده با تک و کمپرسی و.....خیلییییی خیلی فرق می کنه.اگه بنز و ولوو نمی تونی بخری برو به زنگیت برس و عمرتو پیر این کشنده های دامگولا و هوو نکن
والسلام.
برای سلامتی استاد شجریان دعا کنید.
نمایه کاربر
hossein
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 226
تاریخ عضویت: دوشنبه 19 مرداد 1383, 9:16 pm
نوع خودرو: Logan-pride
محل اقامت: شیراز

پست دوشنبه 9 دی 1392, 3:05 pm

من قصد دارم که یه ماشین بخرم که راننده فعلا بزارم پشتش
الان بیشتر دارم تحقیق میکنم تا تصمیم گیری

مزایا و و مشکلات کشنده و کمپرس و باری هر کدوم چیا هست؟ از لحاظ در امد و کار!
ماشین ها دست دوم چطورن؟
دلتنگم... دلتنگم... دلتنگ از این بیداد
نمایه کاربر
ford branko
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 662
تاریخ عضویت: شنبه 5 تیر 1389, 10:41 am
نوع خودرو: roniz_pars
محل اقامت: تهران

پست چهارشنبه 11 دی 1392, 6:38 pm

hossein نوشته شده:من قصد دارم که یه ماشین بخرم که راننده فعلا بزارم پشتش
الان بیشتر دارم تحقیق میکنم تا تصمیم گیری

مزایا و و مشکلات کشنده و کمپرس و باری هر کدوم چیا هست؟ از لحاظ در امد و کار!
ماشین ها دست دوم چطورن؟
داداش هر کاری میکنی سمت کمپرسی نیا که داااااااااااااااااااااااااغونه!!!
مام امروز و فرداس که بفروشیم بریم سوی کارمون!!!



دیگه کمپرسی خریدن هیچ توجیهی نداره.ما که آخرش بودیم بریدیم حسابی...
دنیا را گشتیم.جای آرامش نبود...
نمایه کاربر
ford branko
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 662
تاریخ عضویت: شنبه 5 تیر 1389, 10:41 am
نوع خودرو: roniz_pars
محل اقامت: تهران

پست شنبه 14 دی 1392, 5:53 pm

mehrdadgh نوشته شده:دوستان گویا دو مدل سکانیا 420 هستش
بنگاهی ها میگتن 4 لوله باک و جفت لوله باک
کسی از این آپشن خبری داره؟ :)
اینطور که من شنیدم آپشن خاصی نیست.میییییگن اسکانیا سری آر موتورش با گازوییلای ما همخونی نداره و هر سال باید گیت و سیتش عوض بشه(اگه کسی از صحت این قضیه اطلاع داره بگه.به نظر من که غیر عاقلانه میاد) بعد شهرکیا میگن نشونه ی اینکه این ماشین با گازوییلای ما همخونی نداره اینه که زیر باکش 4 تا شیلنگ داره بعد دوباره همونا میگن که تو مدلای 92 دو تا از اون شیلنگارو حذف کردن که به نشونه ی اینکه ضعفشو گرفتن ولی باز دوباره میگن هیچ فرقی ندارن با هم از لحاظ فنی :smile:



شما که اسکانیا سواری واسه کار ترانزیت کدوم مدل رو توصیه میکنی؟
من نظرم رو یه آر 420 تاپ لاین کارکردست ولی هی یا میگن گیربوکس اتومات اسکانیا به درد نمیخوره یا همین قضیه گازوییلو میگن.اصن حقیقت داره همچین چیزی؟
جی 380 دنده ایه؟
واقعا اتوماتش اذیت میکنه؟
تا 360 370 هم میتونیم بودجه بزاریم.
دنیا را گشتیم.جای آرامش نبود...
mountrix
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 129
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 29 تیر 1389, 12:07 pm
محل اقامت: اایران

پست شنبه 14 دی 1392, 6:09 pm

hossein نوشته شده:من قصد دارم که یه ماشین بخرم که راننده فعلا بزارم پشتش
الان بیشتر دارم تحقیق میکنم تا تصمیم گیری

مزایا و و مشکلات کشنده و کمپرس و باری هر کدوم چیا هست؟ از لحاظ در امد و کار!
ماشین ها دست دوم چطورن؟
بار براي تريلي سراغ داري بخر

مثال ميزنم روشن شي
از تهران تا كرمان مسير ثابت كارمونه
٨ الي ٩ تن بار ميزنيم حجمش زياده كرايه ٦٢٠٠٠٠ ت
تريلي همين مسير ١٧ الي ١٨تن كرايه ٨٥٠الي٩٠٠

تك طلاست

بازگشت به “خودروهای سنگین و نیمه سنگین”