قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

تاپیک جامع راهنمائی برای خرید و یا فروش خودرو سنگین

مدیران انجمن: hexagon, espero

نمایه کاربر
حمید 1990
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 172
تاریخ عضویت: دوشنبه 21 مرداد 1392, 1:34 pm
نوع خودرو: toyota-premium

پست دوشنبه 5 آبان 1393, 7:41 pm

alinek نوشته شده:دوستان عزیز
شرایط رو بررسی کردم.اوضاع شدیدا خرابه.دو روز از صبح تا شب فقط 4 تا سرویس 8.5 متری میکسرهاشون داشت.اونم مسیر نزدیک و هر چه فکر کردم دیدم نمی صرفه.میکسر راحتتره از این نظر که دوندگی کمتری داره ولی از سوی دیگه به کمپرسی هم نیم نگاهی دارم.به ازای هر تن ماسه از پارچین تا تهرانپارس 5000 تومن میده که هر سرویس میشه 65000 تومن پس هر روز 5 تا سرویس هم بره تقریبا میشه 300.000 تومن که با 26 روز کاری میشه 8 میلیون و خرج در رفته 6 میلیون می مونه که با 160 میلیون سرمایه گذاری تقریبا 3.5% که واقعا جالب توجه نیست.به خصوص که درگیری های زیادی داره.انگار دیگه ماشین هم نون نداره.البته جای دیگه هم هست که سرویس از شهریار بزنی تا شرق و شمال شرق تهران هر سرویس 10 چرخ 120.000 تومن کرایه میده که اونم 4 تا سرویس بره 480 تومن میشه که اونم صافی ماهی 9 تومن میذاره.
البته اگه بذاره و کلا 5% ممکنه برگردونه.حالا نظر دوستان چیه؟ سمت کمپرسی بریم یا نه؟
کمپرسی زمانی خوبه که مثلا با 200 میلیون سرمایه دوتا بگیری و دوبرابر کار کنی . نه اینکه 200 تومن بدی یه کمپرسی و ماهی 6-7 تومن درآمدش باشه که صرف نداره .کمپرسی تو معدن خوبه (میتونی مدل پایین بگیری و کار بکشی ازش ) ولی داخل شهر کلا صرف نداره
نمایه کاربر
alinek
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 50
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 3 آبان 1390, 6:27 pm
نوع خودرو: 207i, Rio2013,Samand
محل اقامت: Warsaw,Poland--Tehran,Iran

پست سه‌شنبه 6 آبان 1393, 5:51 pm

حمید 1990 نوشته شده:
alinek نوشته شده:دوستان عزیز
شرایط رو بررسی کردم.اوضاع شدیدا خرابه.دو روز از صبح تا شب فقط 4 تا سرویس 8.5 متری میکسرهاشون داشت.اونم مسیر نزدیک و هر چه فکر کردم دیدم نمی صرفه.میکسر راحتتره از این نظر که دوندگی کمتری داره ولی از سوی دیگه به کمپرسی هم نیم نگاهی دارم.به ازای هر تن ماسه از پارچین تا تهرانپارس 5000 تومن میده که هر سرویس میشه 65000 تومن پس هر روز 5 تا سرویس هم بره تقریبا میشه 300.000 تومن که با 26 روز کاری میشه 8 میلیون و خرج در رفته 6 میلیون می مونه که با 160 میلیون سرمایه گذاری تقریبا 3.5% که واقعا جالب توجه نیست.به خصوص که درگیری های زیادی داره.انگار دیگه ماشین هم نون نداره.البته جای دیگه هم هست که سرویس از شهریار بزنی تا شرق و شمال شرق تهران هر سرویس 10 چرخ 120.000 تومن کرایه میده که اونم 4 تا سرویس بره 480 تومن میشه که اونم صافی ماهی 9 تومن میذاره.
البته اگه بذاره و کلا 5% ممکنه برگردونه.حالا نظر دوستان چیه؟ سمت کمپرسی بریم یا نه؟
کمپرسی زمانی خوبه که مثلا با 200 میلیون سرمایه دوتا بگیری و دوبرابر کار کنی . نه اینکه 200 تومن بدی یه کمپرسی و ماهی 6-7 تومن درآمدش باشه که صرف نداره .کمپرسی تو معدن خوبه (میتونی مدل پایین بگیری و کار بکشی ازش ) ولی داخل شهر کلا صرف نداره
سلام دوست گرامی
با این قیمت ها که 2تا گرفتن کمی سخته اما میشه ماشین بهتر با قیمت پایین تر پیدا کرد.معدن آشنا سراغ ندارم و سقف بودجه 150 هست.که میتونم یک دانگ فنگ یا زیر مایلر بگیرم.که بشه باهاش گازید.حالا برم سراغش ببینم معدنی جایی میشه پیدا کرد که اگر بشه باز هم خوبه.
ممنون از پاسخهای سریع و صریحتون
آیا خداوند برای بنده اش کافی نیست؟
السلام علیک یا حجه الله و علی خلقه یا سیدنا و مولانا
نمایه کاربر
حمید 1990
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 172
تاریخ عضویت: دوشنبه 21 مرداد 1392, 1:34 pm
نوع خودرو: toyota-premium

پست سه‌شنبه 6 آبان 1393, 7:25 pm

alinek نوشته شده:
حمید 1990 نوشته شده:
alinek نوشته شده:دوستان عزیز
شرایط رو بررسی کردم.اوضاع شدیدا خرابه.دو روز از صبح تا شب فقط 4 تا سرویس 8.5 متری میکسرهاشون داشت.اونم مسیر نزدیک و هر چه فکر کردم دیدم نمی صرفه.میکسر راحتتره از این نظر که دوندگی کمتری داره ولی از سوی دیگه به کمپرسی هم نیم نگاهی دارم.به ازای هر تن ماسه از پارچین تا تهرانپارس 5000 تومن میده که هر سرویس میشه 65000 تومن پس هر روز 5 تا سرویس هم بره تقریبا میشه 300.000 تومن که با 26 روز کاری میشه 8 میلیون و خرج در رفته 6 میلیون می مونه که با 160 میلیون سرمایه گذاری تقریبا 3.5% که واقعا جالب توجه نیست.به خصوص که درگیری های زیادی داره.انگار دیگه ماشین هم نون نداره.البته جای دیگه هم هست که سرویس از شهریار بزنی تا شرق و شمال شرق تهران هر سرویس 10 چرخ 120.000 تومن کرایه میده که اونم 4 تا سرویس بره 480 تومن میشه که اونم صافی ماهی 9 تومن میذاره.
البته اگه بذاره و کلا 5% ممکنه برگردونه.حالا نظر دوستان چیه؟ سمت کمپرسی بریم یا نه؟
کمپرسی زمانی خوبه که مثلا با 200 میلیون سرمایه دوتا بگیری و دوبرابر کار کنی . نه اینکه 200 تومن بدی یه کمپرسی و ماهی 6-7 تومن درآمدش باشه که صرف نداره .کمپرسی تو معدن خوبه (میتونی مدل پایین بگیری و کار بکشی ازش ) ولی داخل شهر کلا صرف نداره
سلام دوست گرامی
با این قیمت ها که 2تا گرفتن کمی سخته اما میشه ماشین بهتر با قیمت پایین تر پیدا کرد.معدن آشنا سراغ ندارم و سقف بودجه 150 هست.که میتونم یک دانگ فنگ یا زیر مایلر بگیرم.که بشه باهاش گازید.حالا برم سراغش ببینم معدنی جایی میشه پیدا کرد که اگر بشه باز هم خوبه.
ممنون از پاسخهای سریع و صریحتون
خواهش میکنم
نمایه کاربر
alip67
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 233
تاریخ عضویت: شنبه 28 تیر 1393, 10:52 am
نوع خودرو: Daewoo CIELO

پست جمعه 28 آذر 1393, 2:01 pm

با سلام
دوستان خرید اتوبوس 302 مدل 1363 سالم و تمیز به قیمت 30 ملیون منطقی هست؟
میشه ماهی 500-600 تومن صافی ازش در بیاریم یا نه؟
میدونم تردد جاده ایش ممنوعه :smile:
فقط خدا....
نمایه کاربر
Vandad
شروع حركت
پست: 15
تاریخ عضویت: جمعه 18 فروردین 1391, 4:35 am
نوع خودرو: fj45.peykan
محل اقامت: Mazandaran

پست دوشنبه 8 دی 1393, 4:51 pm

سلام بر همه

یک راهنمایی از دوستان باتجربه میخواستم:
با130 تومن خرید یه بنز تک باری مدل پایین بهتر جواب میده یا شریک شدن با یکی از اقوام برای خرید کشنده مثل F12 یا اسکانیا P340 یا اکسور مدل پایین.
در ضمن فامیلمون سه سال سابقه ترانزیت داره و میگه درامدش جواب میده
دوستان نظرتون چیه؟
نمایه کاربر
Vandad
شروع حركت
پست: 15
تاریخ عضویت: جمعه 18 فروردین 1391, 4:35 am
نوع خودرو: fj45.peykan
محل اقامت: Mazandaran

پست دوشنبه 8 دی 1393, 5:54 pm

سلام بر همه

یک راهنمایی از دوستان باتجربه میخواستم:
با130 تومن خرید یه بنز تک باری مدل پایین بهتر جواب میده یا شریک شدن با یکی از اقوام برای خرید کشنده مثل F12 یا اسکانیا P340 یا اکسور مدل پایین.
در ضمن فامیلمون سه سال سابقه ترانزیت داره و میگه درامدش جواب میده
دوستان نظرتون چیه؟


در دنیای حمل و نقل گفته می‌شود یک راننده خوب، راننده ای است که جایش راحت باشد
نمایه کاربر
distur
شروع حركت
پست: 41
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 11 اردیبهشت 1390, 11:38 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!

پست سه‌شنبه 4 فروردین 1394, 7:51 pm

بستگی به شریکت داره ولی تو این دوره زمونه ادم با خودشم جرات نداره شریک بشه چه برسه با دیگری --- اگر خودت تجربه رانندگی داری تکی بگیر و اگر نداری باید با یه نفر کننده شریک بشی --- نکته: کامیون مسیر دور حتما باید 2 نفر باشی حتی اگه خودت تنها هم هستی یه شاگرد ببر با خودت هزارو یک اتفاقه: دزدی-خرابی-خابالودگی-و ....
به هر حال صلاح خویش خسروان دانند ببین اگه میتونی با شریکت کنار بیای و مطمعنه باهاش شراکت کن مخصوصا تو مسافت های دور بالای 300 کیلومتر :gun:
زندگی حال است نه دیروز نه فردا
نمایه کاربر
mehdy_1363
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 81
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 9 مهر 1388, 2:33 pm
نوع خودرو: mazda3 NEW
محل اقامت: تهران

پست دوشنبه 28 اردیبهشت 1394, 5:26 am

سلام دوستان
فروش اتوبوس 302 مدل 1368 قیمت 42000000میلیون
شماره تماس برای اطلاعات بیشتر 09379512234
تصویر
نمایه کاربر
farhad kh
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 161
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 16 تیر 1388, 9:32 pm
نوع خودرو: خرج بیمارستان شد
محل اقامت: شيراز

پست سه‌شنبه 24 شهریور 1394, 5:16 pm

با درود اساتید گرامی

عرض بشود که من مدتی هست بیکار شدم ! و چون به هر دری که زدم خبری از کار درست و حسابی ( درآمد معمولی و منطقی ) نبود ، مدتی هست که به سرم زده کشنده بخرم و برم توی کار جابجایی بار و ترانزیت. حدود یک ماهی هست که دارم درباره این شغل تحقیق میکنم و گفتم اینجا هم با شما اساتید گرامی مشورت کنم.

عرض بحضورتان که من میتونم حدود 650 تومن سرمایه جور کنم که برای این شغل 500 تومنش میره برای کله و 100 تومنش هم میره برای دم و 50 تومن هم هزینه بیمه و شماره گذاری و غیره..
دوست دارم یک کشنده صفر اروپایی (نظرم روی Daf fx هست ) بخرم که بتونم ترانزیت کنم به اقصی نقاط دنیا. مجردم و زن و بچه ندارم بنابراین دوری از خانواده برام مسئله ای نیست و رانندگی را هم خیلی دوست دارم و از این شغل هم توقع ثروت مند شدن ندارم ، فقط میخوام یک درآمد منطقی بهم بده و گردنم مثل الان کج نباشه . حالا دو سئوال در ذهنم هست که دارم دربارش تحقیق میکنم و از شما دوستان هم خواهش میکنم با آگاهی خودتان مرا راهنمایی کنید :

1- آیا این شغل و خرید کشنده درآمد منطقی بهم میده ؟ حتی حاظرم 7 روز هفته و 12 ماه سال بلاانقطلاع کار کنم.
2- آیا ترانزیت از ایران به اروپا به اندازه ای هست که همیشه بار داشته باشم که ببرم ؟ یا اینکه بعضی وقتها بار هست و بعضی وقتها بار نیست ؟

ضمنا" لطفا" اگر هر مطلبی درباره ترانزیت میدانید بهم راهنمایی کنید. ورود به این شرکتهایی که ترانزیت میکنند سخت هست یا نیست و یا هر مطلب دیگری.

با تشکر
نه به خودرو صفرکیلومتر داخلی
AmirGHK
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 673
تاریخ عضویت: چهارشنبه 10 فروردین 1390, 2:55 pm
نوع خودرو: LOGAN

پست سه‌شنبه 24 شهریور 1394, 6:07 pm

به نظر من الان زمان خوبی برای شروع خیلی از کارها نیست. رکود داره غوغا میکنه. شما همون ماهی 11 تومن سود ‍بانکی بگیری انگار با ماشین 15 تومن کار کردی. افت قیمت هم حساب کنی میبینی 11 تومن سود بانکی بهتر از 20 تومن کارکرد ماشین هست.
نام کاربری پیشین: Laki

بازگشت به “خودروهای سنگین و نیمه سنگین”