قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

تاپیک جامع راهنمائی برای خرید و یا فروش خودرو سنگین

مدیران انجمن: hexagon, espero

نمایه کاربر
farhad kh
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 161
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 16 تیر 1388, 9:32 pm
نوع خودرو: خرج بیمارستان شد
محل اقامت: شيراز

پست سه‌شنبه 24 شهریور 1394, 6:13 pm

Laki نوشته شده:به نظر من الان زمان خوبی برای شروع خیلی از کارها نیست. رکود داره غوغا میکنه. شما همون ماهی 11 تومن سود ‍بانکی بگیری انگار با ماشین 15 تومن کار کردی. افت قیمت هم حساب کنی میبینی 11 تومن سود بانکی بهتر از 20 تومن کارکرد ماشین هست.
بیکاری داغونم کرده. دپرس شدم - دارم دارو میخورم ، شب و روز ناراحتم از بیکاری. حتی با درآمد کم هم ترجیهم کار کردن هست تا بیکار موندن و گرفتن سود بانکی. فقط نمی خوام دست به کاری بزنم که ضرر کنم. میخوام ببینم این پلانی که دارم بهم سود منطقی ( نه زیاد ) میده و یک وقت ضرر توش نباشه.
نه به خودرو صفرکیلومتر داخلی
AmirGHK
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 673
تاریخ عضویت: چهارشنبه 10 فروردین 1390, 2:55 pm
نوع خودرو: LOGAN

پست چهارشنبه 25 شهریور 1394, 7:57 pm

farhad kh نوشته شده:
Laki نوشته شده:به نظر من الان زمان خوبی برای شروع خیلی از کارها نیست. رکود داره غوغا میکنه. شما همون ماهی 11 تومن سود ‍بانکی بگیری انگار با ماشین 15 تومن کار کردی. افت قیمت هم حساب کنی میبینی 11 تومن سود بانکی بهتر از 20 تومن کارکرد ماشین هست.
بیکاری داغونم کرده. دپرس شدم - دارم دارو میخورم ، شب و روز ناراحتم از بیکاری. حتی با درآمد کم هم ترجیهم کار کردن هست تا بیکار موندن و گرفتن سود بانکی. فقط نمی خوام دست به کاری بزنم که ضرر کنم. میخوام ببینم این پلانی که دارم بهم سود منطقی ( نه زیاد ) میده و یک وقت ضرر توش نباشه.
با چند تا این کاره صحبت کن.. من دورادور خبر دارم که آنچنان صرفه ای نداره. خدای نکرده یه تصادف هم که بکنی دیگه واویلا..

Sent from my SM-G900FD using Tapatalk
نام کاربری پیشین: Laki
mountrix
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 129
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 29 تیر 1389, 12:07 pm
محل اقامت: اایران

پست جمعه 27 شهریور 1394, 4:29 pm

farhad kh نوشته شده:با درود اساتید گرامی

عرض بشود که من مدتی هست بیکار شدم ! و چون به هر دری که زدم خبری از کار درست و حسابی ( درآمد معمولی و منطقی ) نبود ، مدتی هست که به سرم زده کشنده بخرم و برم توی کار جابجایی بار و ترانزیت. حدود یک ماهی هست که دارم درباره این شغل تحقیق میکنم و گفتم اینجا هم با شما اساتید گرامی مشورت کنم.

عرض بحضورتان که من میتونم حدود 650 تومن سرمایه جور کنم که برای این شغل 500 تومنش میره برای کله و 100 تومنش هم میره برای دم و 50 تومن هم هزینه بیمه و شماره گذاری و غیره..
دوست دارم یک کشنده صفر اروپایی (نظرم روی Daf fx هست ) بخرم که بتونم ترانزیت کنم به اقصی نقاط دنیا. مجردم و زن و بچه ندارم بنابراین دوری از خانواده برام مسئله ای نیست و رانندگی را هم خیلی دوست دارم و از این شغل هم توقع ثروت مند شدن ندارم ، فقط میخوام یک درآمد منطقی بهم بده و گردنم مثل الان کج نباشه . حالا دو سئوال در ذهنم هست که دارم دربارش تحقیق میکنم و از شما دوستان هم خواهش میکنم با آگاهی خودتان مرا راهنمایی کنید :

1- آیا این شغل و خرید کشنده درآمد منطقی بهم میده ؟ حتی حاظرم 7 روز هفته و 12 ماه سال بلاانقطلاع کار کنم.
2- آیا ترانزیت از ایران به اروپا به اندازه ای هست که همیشه بار داشته باشم که ببرم ؟ یا اینکه بعضی وقتها بار هست و بعضی وقتها بار نیست ؟

ضمنا" لطفا" اگر هر مطلبی درباره ترانزیت میدانید بهم راهنمایی کنید. ورود به این شرکتهایی که ترانزیت میکنند سخت هست یا نیست و یا هر مطلب دیگری.

با تشکر
داف نگیر خدماتش ایران کمه
ایویکو. ویا بنز و با ولوو بگیر
کلا ماشین کم مصرف بگیر بخاطر هزینه بالای گازوییل خارج از کشور
اما مهمتر از همه سابقه رانندگی داری یا فقط صرفا علاقه هست

ورود به شرکت ها زیاد سخت هم نیست
نمایه کاربر
farhad kh
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 161
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 16 تیر 1388, 9:32 pm
نوع خودرو: خرج بیمارستان شد
محل اقامت: شيراز

پست جمعه 27 شهریور 1394, 4:42 pm

اما مهمتر از همه سابقه رانندگی داری یا فقط صرفا علاقه هست
پایه یک دارم ولی سابقه رانندگی حرفه ای ندارم. یعنی کارم این نبوده . ولی بلدم.
نه به خودرو صفرکیلومتر داخلی
mountrix
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 129
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 29 تیر 1389, 12:07 pm
محل اقامت: اایران

پست جمعه 27 شهریور 1394, 4:44 pm

farhad kh نوشته شده:
اما مهمتر از همه سابقه رانندگی داری یا فقط صرفا علاقه هست
پایه یک دارم ولی سابقه رانندگی حرفه ای ندارم. یعنی کارم این نبوده . ولی بلدم.
گواهی نامه که شرط اوله سابقه رانندگی مهمه
پس بهتره یه چند تا سرویس داخلی با کسی که داره بری بعد ببینی علاقت همچنان هست بزنی بکار خیلی ها با چند ناه هم سرویس شدن زیرش زدن گفتن به سختیش و دردسرش نمی ارزه
نمایه کاربر
farhad kh
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 161
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 16 تیر 1388, 9:32 pm
نوع خودرو: خرج بیمارستان شد
محل اقامت: شيراز

پست جمعه 27 شهریور 1394, 5:02 pm

ali_226 نوشته شده:
farhad kh نوشته شده:
اما مهمتر از همه سابقه رانندگی داری یا فقط صرفا علاقه هست
پایه یک دارم ولی سابقه رانندگی حرفه ای ندارم. یعنی کارم این نبوده . ولی بلدم.
گواهی نامه که شرط اوله سابقه رانندگی مهمه
پس بهتره یه چند تا سرویس داخلی با کسی که داره بری بعد ببینی علاقت همچنان هست بزنی بکار خیلی ها با چند ناه هم سرویس شدن زیرش زدن گفتن به سختیش و دردسرش نمی ارزه
عرض بشود که من یک دوستی دارم که شوفر کشنده بود. پارسال تریلر افتاد روش و دو تا پاش قطع شد ! تا قبل از این حادثه سالی یکی دو بار برای تفریح همراهش میرفتم. مثلا" از بندر بار میزدیم برای تهران. دو سوم راه او پشت فرمون بود و یک سوم من میروندم. البته فقط از بند به تهران رفتم و جای دیگه تجربه ندارم. سه مرتبه هم بیشتر همراهش نرفتم ولی علاقه دارم به این کار.

متاسفانه این دوستم الان سوئد هست و بهش دسترسی ندارم. منتظرم برگرده تا ازش راهنمایی بگیرم. ولی فرمایش شما درست هست. تجربه ام کمه . یعنی خیلی کمه . فعلا" دارم پرس و جو میکنم. اگر به یک قطعیت نسبی رسیدم اول باید چند ماهی شاگرد شوفری کنم تا تجربم بیشتر بشه.
نه به خودرو صفرکیلومتر داخلی
mountrix
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 129
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 29 تیر 1389, 12:07 pm
محل اقامت: اایران

پست جمعه 27 شهریور 1394, 5:36 pm

farhad kh نوشته شده:
ali_226 نوشته شده:
farhad kh نوشته شده: گواهی نامه که شرط اوله سابقه رانندگی مهمه
پس بهتره یه چند تا سرویس داخلی با کسی که داره بری بعد ببینی علاقت همچنان هست بزنی بکار خیلی ها با چند ناه هم سرویس شدن زیرش زدن گفتن به سختیش و دردسرش نمی ارزه
عرض بشود که من یک دوستی دارم که شوفر کشنده بود. پارسال تریلر افتاد روش و دو تا پاش قطع شد ! تا قبل از این حادثه سالی یکی دو بار برای تفریح همراهش میرفتم. مثلا" از بندر بار میزدیم برای تهران. دو سوم راه او پشت فرمون بود و یک سوم من میروندم. البته فقط از بند به تهران رفتم و جای دیگه تجربه ندارم. سه مرتبه هم بیشتر همراهش نرفتم ولی علاقه دارم به این کار.

متاسفانه این دوستم الان سوئد هست و بهش دسترسی ندارم. منتظرم برگرده تا ازش راهنمایی بگیرم. ولی فرمایش شما درست هست. تجربه ام کمه . یعنی خیلی کمه . فعلا" دارم پرس و جو میکنم. اگر به یک قطعیت نسبی رسیدم اول باید چند ماهی شاگرد شوفری کنم تا تجربم بیشتر بشه.
سرمایت خوبه حالا اگر علاقه ای بهماشین خاصی داری بگیر. ونداری
بنز کم اصطحلاک بوده و هست چه قدیم چه جدید

ماشین وبگیر البته نه العان قیمتها داره میاد پایین. بعد داخلی کار کن بعد برو شرکتهای حمل ونقل بین المللی یه مقدار پول میگیرن کارها و مدارک لازم رو تهیه میکنن و به امید خدا اولین سرویس که جور شه میری
تجربه تو رانندگی خیلی مهم. تو جاده ای داخلی یه چند ماه تجربه کسب کنی

الان قیمتها بخصوص ماشینهای اروپایی پایین اومده. الان همون داف میتونی با 300 بخری نیازی به 500 نیست
رو اف هاش 500 فکر کن مشین فوقالعده ای هست. قیمتشم پایین تر هم میشه

بازگشت به “خودروهای سنگین و نیمه سنگین”