ارائه H30وDongfeng S30 توسط ایران خودرو

H30 Cross,...

مدیر انجمن: دينگاليگا

mah.safai
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 593
تاریخ عضویت: چهارشنبه 23 دی 1388, 3:19 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!

سه‌شنبه 22 مهر 1393, 3:02 pm

با سلام
ایران خودرو برای عقب نماندن از سایپا در ارائه محصولات چینی ظاهرا قصد ارائه دو مدل از محصولات دانگ فنگ به نام های S30 و H30 را دارد.
ظاهرا موتور آنها محصول پژو است . قرار است در نمایشگاه تبریز ارائه بشوند
اینم لینک خبر
http://www.ikcopress.com/fa/news.aspx?docID=17266

اینم لینک تصاویر و مشخصات :
http://chinaautoweb.com/car-models/dong ... gshen-h30/
http://chinaautoweb.com/car-models/dongfeng-s30/
نمایه کاربر
mojib
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 319
تاریخ عضویت: شنبه 28 خرداد 1390, 4:58 pm
نوع خودرو: *

سه‌شنبه 22 مهر 1393, 5:10 pm

خوبه متورشون tu5 هست حداقل! احتمالا برای سود بیشتر میان xum یا xu7 رو میذارن!
جدای از شوخی! من هنوز متوجه نشدم چرا این دو گاری ساز اعظم چرا خودشون یه تکونی به خوشون نمیدن! الان چرا دانگ فنگ میتونه از متور های پژو توی محصولاتش استفاده کنه ولی ایران گاری نمیتونه!
بیاید یه جور دیگه بررسی کنیم داستانو!
الان چرا پژو با دانگ فنگ همکاری داره ولی با ایران خودرو همکاری مشترک نمیکنه؟ والا پژو اون سودی که از بازار ایران کرده از خود فرانسه نداشته!
ولی در کل بعیده ماشین های جالبی باشن! قیافه هاشون که چنگی به دل نمیزنه!
mah.safai
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 593
تاریخ عضویت: چهارشنبه 23 دی 1388, 3:19 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!

سه‌شنبه 22 مهر 1393, 6:55 pm

با سلام
با توجه به اینکه احتمالا موتورش TU5 باید باشه ، میشه پیش بینی کرد که برنامه مونتاژ براش دارن البته با موتور TU5 ایرانی
قیمت S30 چیزی در حدود JAC J5 دنده ای است . اگه مونتاژ بشه قیمتی در حدود همون باید داشته باشه حدود 48-49 تومان.
اگه وارداتی باشه که قیمتش بالا میره و بااین قیافه و قیمت بالاتر فروش نخواهد داشت
نمایه کاربر
kanan123
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 9 تیر 1388, 2:42 pm
نوع خودرو: در آینده 206 کروک
محل اقامت: آنکارا

چهارشنبه 23 مهر 1393, 11:37 pm

من امروز تو نمایشگاه دیدم بنظر ماشین خوبی میومد یه سر و گردن بالاتر بود من که نشستم پشت فرمان اصلا احساس یه خودرو چینی نداد بهم (البته احساس ماشین اروپایی و آمریکایی نمیده ها :div: ) درست از پشت فرمان j5 پیاده شدم و نشستم پشت فرمان این احساس خوبی داد
صندلی های عقب جای پا مناسب داشتن
سقف کمی پایین برای ردیف عقب ولی در حد قابل قبول بود
البته تقریبا همه اونجا از این ماشین خوششون اومده
فقط اینو میتونم بگم قیمت بین 40 تا 50 باشه بازار خوبی پیدا میکنه چون تو این آشفته بازار بنظر خوب میاد
یکی هم این عکسها گذاشته شده نه خارج و نه داخلش تغییرات پیدا کرده این عکسها فکر کنم مدل قدیمیش هست مثلا دستگیره درب بازکن دربهای عقب مثل نیسان جوک در قسمت پلاستیکی شیشه هست نه روی درب
شرمنده کلا از یادم رفت عکس بندازم
mah.safai
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 593
تاریخ عضویت: چهارشنبه 23 دی 1388, 3:19 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!

پنج‌شنبه 24 مهر 1393, 8:40 am

kanan123 نوشته شده:من امروز تو نمایشگاه دیدم بنظر ماشین خوبی میومد یه سر و گردن بالاتر بود من که نشستم پشت فرمان اصلا احساس یه خودرو چینی نداد بهم (البته احساس ماشین اروپایی و آمریکایی نمیده ها :div: ) درست از پشت فرمان j5 پیاده شدم و نشستم پشت فرمان این احساس خوبی داد
صندلی های عقب جای پا مناسب داشتن
سقف کمی پایین برای ردیف عقب ولی در حد قابل قبول بود
البته تقریبا همه اونجا از این ماشین خوششون اومده
فقط اینو میتونم بگم قیمت بین 40 تا 50 باشه بازار خوبی پیدا میکنه چون تو این آشفته بازار بنظر خوب میاد
یکی هم این عکسها گذاشته شده نه خارج و نه داخلش تغییرات پیدا کرده این عکسها فکر کنم مدل قدیمیش هست مثلا دستگیره درب بازکن دربهای عقب مثل نیسان جوک در قسمت پلاستیکی شیشه هست نه روی درب
شرمنده کلا از یادم رفت عکس بندازم
با سلام،
توی نمایشگاه کدوم مدلشو آورده بودند ؟ ظاهرا سه مدل وجود داره (H30، H30 Cross و S30) . توی عکسهایی که سایتهای خبری منتشر کردند فقط ظاهرا عکس مدل H30 Cross هست
نمایه کاربر
CorvetteZ6
دنده 2
پست: 2365
تاریخ عضویت: جمعه 7 بهمن 1390, 3:27 pm

پنج‌شنبه 24 مهر 1393, 12:28 pm

mojib نوشته شده:الان چرا پژو با دانگ فنگ همکاری داره ولی با ایران خودرو همکاری مشترک نمیکنه؟ والا پژو اون سودی که از بازار ایران کرده از خود فرانسه نداشته!
چون دانگ فنگ 14% از سهام گروه پژو-سیتروئن رو خریده وعلاوه بر اون 750 میلیون یورو سرمایه به این شرکت تزریق کرده
ولی ایران فرقون کاسه گدایی دستش گرفته و مدام درخواست میکنه که پژو در ایران سرمایه گذاری کنه!
ویدئوهای پژو 2008
https://www.aparat.com/peugeot2008
نمایه کاربر
kanan123
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 130
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 9 تیر 1388, 2:42 pm
نوع خودرو: در آینده 206 کروک
محل اقامت: آنکارا

جمعه 25 مهر 1393, 12:18 am

mah.safai نوشته شده:
kanan123 نوشته شده:من امروز تو نمایشگاه دیدم بنظر ماشین خوبی میومد یه سر و گردن بالاتر بود من که نشستم پشت فرمان اصلا احساس یه خودرو چینی نداد بهم (البته احساس ماشین اروپایی و آمریکایی نمیده ها :div: ) درست از پشت فرمان j5 پیاده شدم و نشستم پشت فرمان این احساس خوبی داد
صندلی های عقب جای پا مناسب داشتن
سقف کمی پایین برای ردیف عقب ولی در حد قابل قبول بود
البته تقریبا همه اونجا از این ماشین خوششون اومده
فقط اینو میتونم بگم قیمت بین 40 تا 50 باشه بازار خوبی پیدا میکنه چون تو این آشفته بازار بنظر خوب میاد
یکی هم این عکسها گذاشته شده نه خارج و نه داخلش تغییرات پیدا کرده این عکسها فکر کنم مدل قدیمیش هست مثلا دستگیره درب بازکن دربهای عقب مثل نیسان جوک در قسمت پلاستیکی شیشه هست نه روی درب
شرمنده کلا از یادم رفت عکس بندازم
با سلام،
توی نمایشگاه کدوم مدلشو آورده بودند ؟ ظاهرا سه مدل وجود داره (H30، H30 Cross و S30) . توی عکسهایی که سایتهای خبری منتشر کردند فقط ظاهرا عکس مدل H30 Cross هست
هم h30 و هم s30 ولی h30 قشنگه s30 اصلا صندوق عقبش جالب نیست مثل اینکه یه ماشین از پشت کوبیده به ماشین یه جوری ناهمگون هست به احتمال زیاد فردا هم برم نمایشگاه اگه برم عکس میندازم
نمایه کاربر
Hussein_bmw
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 520
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 29 آبان 1390, 5:18 pm
نوع خودرو: B.M.W

جمعه 25 مهر 1393, 11:28 pm

در بحث کیفیت و مونتاژ شک نکنید که دانگ فنگ h30 یک سرو گردن از کلیه رقبای چینی و ایرانی خودش بالاتر بود . وقتی پای قیمت ۴۰ الی ۵۰ میلیونی به میون میاد دیگه زبونها همه قفل می شد . طرح کربن داشبورد ، استفاده از پلاستیک نرم با کیفیت در داشبورد ، گرافیک زیبای پشت آمپر و هماهنگی خوب مجموعه داخل ارگنومی خوبی ایجاد می کرد . به خصوص صندلی های راحت و فضای مناسب پای به مراتب بهتر از کراس رنو ! صندوق با ظرفیت بار مناسب ، لیست طولانی امکانات ، فضای خوب برای سرنشینان عقب با راحتی بسیار بهتر از رقبا واقعا آدم رو به وجد میاورد . موتور با حج۱۵۸۷ سی سی و ۱۰۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتون متر گشتاور استاندارد آلایندگی یورو ۵ و ماکسیمم شرعت ۱۸۳ ( این مشخصات براتون آشنا نیست ؟ ) با گیرباکس ۵ سرعته دستی و مصرف زیر ۷ لیتر . ترمزهای ای بی اس و ای بی دی ، ترمزهای عقب دسکی .
بهترین چینی با چنین قیمتی که تا بدین روز دیده بودم همین بود و بعد از اون کراس آور جک اس ۵ بود اشتباه نکنم .
http://img2.autonavigator.ru/pics/2/4558/794643.jpg
http://img2.autonavigator.ru/pics/2/4558/794644.jpg
http://www.cualauto.cl/sites/default/fi ... k=m1QONITl

تصاویر این خودرو رو گرفتم اما چون با گوشی اومدم نشد آپلود کنم . این عکسها مشابه نمونه وارد شده در ایران هست
دردم از آنانست که ندانستند و گفتند !
BMW + Drift = Love
نمایه کاربر
ipci2007
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 289
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 24 اسفند 1393, 11:24 pm
نوع خودرو: NU 2.0

دوشنبه 25 خرداد 1394, 7:32 pm

قیمت احتمالی h30 اعلام نشده؟
تغییر ضرایب گیربکس پارس tu5
viewtopic.php?f=139&t=78503&start=410
hooman100
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 176
تاریخ عضویت: جمعه 6 اردیبهشت 1392, 10:04 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!

شنبه 21 شهریور 1394, 8:06 pm

محصول چینی جدید ایران خودرو آمد

در شرایطی که مشتریان ایرانی چشم انتظار حضور خودروسازان بزرگ دنیا در کشور هستند، تب تولید محصولات چینی در جاده مخصوص بالا گرفته و ایران خودرو و سایپا در حال رو کردن خودروهای چشم بادامی خود هستند.

بر این اساس و طبق آمار وزارت صنعت،معدن و تجارت، ایران خودرویی ها که همین چندی پیش از شاسی بلند چینی خود رونمایی کردند، بی سر و صدا یک چینی دیگر را نیز به تولید رسانده اند تا از رقیب شان (سایپا) عقب نمانند. آن طور که آمار می گوید، ایران خودرو 15 دستگاه محصول سواری دانگ فنگ را تا پایان مرداد ماه به تولید رسانده تا پس از هایما (شاسی بلندی که در نمایشگاه امسال مشهد رونمایی شد) دومین محصول چینی اش را نیز رو کرده باشد.

هرچند ایران خودرویی ها رسما نام محصول چینی جدید خود را اعلام نکرده اند، اما به گفته منابع آگاه، محصول جدید، اچ سی کراس نام دارد. ظاهرا موتور این خودرو همان تی یو 5 معروف (موتور فعلی پژو 206) است و از گیربکسی ژاپنی بهره می برد.به گزارش اقتصاد نیوز، دانگ فنگ پیش تر به واسطه عرضه کامیون و حواشی زیادی که در این ماجرا رخ داد، طعم بازار ایران را چشیده و حالا می خواهد شانس خود را در بخش محصولات سواری نیز بیازماید. این شرکت جزو چهار خودروساز بزرگ چین به شمار می رود و هم اکنون بخشی از سهام پژوی فرانسه را در اختیار دارد و از همین رو برخی کارشناسان،آمدنش به ایران خودرو را به نوعی به پژو ربط می دهند.

تصویر
موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “دانگ فنگ Dongfeng”