قطب ( + - ) ظاهر ایرانی - باطن امریکایی !

تصویر خودرو های سدان جنرال موتورز GM | خودروهای کوپه جنرال موتورز GM| وانت و شاسی بلند های جنرال موتورز GM

مدیران انجمن: علي هافكلاچ, آرمين

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
ghalandar
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 627
تاریخ عضویت: شنبه 2 مرداد 1389, 3:23 am
نوع خودرو: کرسیدا - سمند فروشی

Re: قطب ( + - ) ظاهر ایرانی - باطن امریکایی !

پست توسط ghalandar » یک‌شنبه 22 آبان 1390, 4:46 am

ببخشید تصحیح می کنم. بعضی از 6 خطی ها خوب هستند. خوب یه کاری بکن.

پیکان پژویی بگیر. پژوهای GL 2000 وL 1800 بودند. 1800 ها همون دنده فرمونی ها هستند. اگر موتور 2000 پژو 504 جا بزنی (شاید با بوش و پیستون کارت انجام بشه چون پژو 504 هم بوش و پیستون داره) و سر سیلندرش رو هم پورت و پولیش بزنی و حاصل کار رو دو کاربراتوره بکنی یا یه کاربراتور خیلی خوب بتونی ببندی ماشین اون چیزی که میخوای میشه.

اگر گیربکس و انتقال نیروی پیکان پژویی هم مال پژو 504 باشه از نظر انتقال نیرو نباید مشکلی وجود داشته باشه.

اگر قدرت بیشتر میخوای توربوشارژر نیسان گاوی دیزلی شاید (میگم شاید) قابل استفاده باشه.

خوب فکر کنم راه حل رو پیدا کردم!


نه خود خوری- نه کس دهی - گنده کنی - به سگ دهی!
حسین.
مدیر کلوپ آمریکایی
پست: 2213
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 10 اسفند 1385, 7:00 pm
محل اقامت: تهران

Re: قطب ( + - ) ظاهر ایرانی - باطن امریکایی !

پست توسط حسین. » سه‌شنبه 24 آبان 1390, 10:56 am

پدرام جان این پروژه خیلی وقته که منتفی شده. در مورد پیشنهاداتتونم روی کاغذ خیلی کارا میشه کرد ولی از حرف تا عمل راه بسیار است.


2charkh
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 83
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 7 تیر 1390, 9:39 pm
نوع خودرو: دو تا جیگولی
محل اقامت: بوشهر.شيراز.تهران.نبريز

Re: قطب ( + - ) ظاهر ایرانی - باطن امریکایی !

پست توسط 2charkh » یک‌شنبه 29 آبان 1390, 7:32 pm

miladzi نوشته شده:
pejman-t نوشته شده:یه نگاه به ادرس زیر بندازین ببینین که همه کار میشه کرد وقتی این موتور کوروت رو روی تریومف میذاره پس موتور دوج رو میشه رو پیکان سوار کرد

http://www.britishv8.org/Triumph/KenHiebert.htm
ای ماشین از پایه و اساس فنیش عوض شده :shock:
فکر نمیکنم تو ایران امکان پذیر باشه :old:
FORDMUSTANG نوشته شده:مرسی از لطف و دلگرمی دوستان ! :hb:

اما من خیلی وقته دیگه تصمیم به انجام ندادن این کار رو گرفتم
همونطور که دوستان گفتند این کار یک زیر بندی مناسب میخاد که بیشتر از ارزش خودرو باید خرجش کرد .
تصمیم داشتم انجامش بدم اما باید واقع بین بود .

باز هم مرسی از همکاری دوستان
دوست عزیز میلاد جان

این بحث 2 سال پیشه ؛ و نتیجش این شد که کار کلید نخوره

سلام خدمت همه عزیزان
از مدیر محترم میخوام تا انگلیس و امریکا بهمون حمله نکردن :-x :box:
این تاپیکو قفل کنند.
وقتی خود طرف دیگه نمیخواد خب چه اصراریه ...


نمایه کاربر
kambiziyano
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 213
تاریخ عضویت: شنبه 7 خرداد 1390, 12:47 am
نوع خودرو: toyota cressida92
محل اقامت: mahabad

Re: قطب ( + - ) ظاهر ایرانی - باطن امریکایی !

پست توسط kambiziyano » دوشنبه 19 دی 1390, 11:32 pm

خوشحالم که این پروژه کلید نخورده وگرنه هرجایی بود میرفتم منفجرش میکردم موتور آمریکایی منفجر شه بهتر ازینه با همچین اهانتی روبرو بشه و بره رو ماشینای دره پیته ایرانی اونم پیکاااااااااااان :dava:


عجب دنیای بی سرو تهی داریم کی به کیه نه؟
http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... 81&t=72450
نمایه کاربر
علي هافكلاچ
کاربر ويژه
پست: 13308
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 21 مهر 1383, 10:47 am
نوع خودرو: FormulaSilverBird400
محل اقامت: كرانه ي درياي پارس، شهر باستاني ليان (آفتاب تابان)
تماس:

Re: قطب ( + - ) ظاهر ایرانی - باطن امریکایی !

پست توسط علي هافكلاچ » سه‌شنبه 20 دی 1390, 12:11 am

مراقب حرف زدنتون راجع به انواع ماشین باشید ، پیکان ماشینیه که خیلی از ما ایرانیا باهاش زندگی کردیم، خاطرات تلخ و شیرین داریم، خیلی از اعضا همین فروم جز طرفدارای پر و پا قرصش هستن. از جمله خودم.
امیدوارم شوخی کرده باشید. چون گهگاهی شوخی های اینجوری میکنیم. اما کاملا اعتقاد دارم همه ی ماشینا به خاطر دوستدارانشون قابل احترام هستن.


نمایه کاربر
kambiziyano
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 213
تاریخ عضویت: شنبه 7 خرداد 1390, 12:47 am
نوع خودرو: toyota cressida92
محل اقامت: mahabad

Re: قطب ( + - ) ظاهر ایرانی - باطن امریکایی !

پست توسط kambiziyano » سه‌شنبه 20 دی 1390, 12:43 am

آره دوست عزیز کاملا حق باشماست هرکسی سلیقه ای داره و هرماشینی برا دوستداراش محترمه ولی تورو خدا از ماشینای ایرانی که به اجبار باهاشون خاطره داشتیم طرفداری نکنیم خودتم خوب میدونی چی میگم


عجب دنیای بی سرو تهی داریم کی به کیه نه؟
http://www.tt.tuningtalk.com/forum/view ... 81&t=72450
نمایه کاربر
علي هافكلاچ
کاربر ويژه
پست: 13308
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 21 مهر 1383, 10:47 am
نوع خودرو: FormulaSilverBird400
محل اقامت: كرانه ي درياي پارس، شهر باستاني ليان (آفتاب تابان)
تماس:

Re: قطب ( + - ) ظاهر ایرانی - باطن امریکایی !

پست توسط علي هافكلاچ » سه‌شنبه 20 دی 1390, 1:22 am

بله خوب میدونم چی میگی اما خوبم میدونم که یکی از علاقه هام اینه که یه پیکان خیلی تمیز و فابریک 48 داشته باشم. اگه همچین موضعی برای تحقیر یه ماشین باشه من از هر ماشینی طرفداری میکنم.
پیکان که برام خیلی عزیزه حتی اگه ماشین خوبی نباشه!

تصویر


حسین.
مدیر کلوپ آمریکایی
پست: 2213
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 10 اسفند 1385, 7:00 pm
محل اقامت: تهران

Re: قطب ( + - ) ظاهر ایرانی - باطن امریکایی !

پست توسط حسین. » پنج‌شنبه 29 دی 1390, 1:06 am

کامبیز جان همونطور که علی گفت هر ماشینی ولو ضعیفترین و بی کیفیت ترین هم برای طرفدارانش ارزشمنده. پس بهتره به سلایق همدیگه احترام بگذاریم.
بحث خوب یا بد بودن نفس همچین پروژه هایی هم خوب باز به سلایق اشخاص برمیگرده و نمیشه نسخه ی واحد پیچید
موید باشی


نمایه کاربر
ghalandar
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 627
تاریخ عضویت: شنبه 2 مرداد 1389, 3:23 am
نوع خودرو: کرسیدا - سمند فروشی

Re: قطب ( + - ) ظاهر ایرانی - باطن امریکایی !

پست توسط ghalandar » شنبه 6 خرداد 1391, 9:29 am

حسین. نوشته شده:پدرام جان این پروژه خیلی وقته که منتفی شده. در مورد پیشنهاداتتونم روی کاغذ خیلی کارا میشه کرد ولی از حرف تا عمل راه بسیار است.
کاملا موافقم. یه بحث علمی تخیلی بود که همه مون میخواستیم ببینیمش
یه کسی توی carnp زده بود که پیکان بازسازی کرده بود
همون سفیده
موتور 110 اسبی 2000 هولبای انگلیسی انداخته بود
و نمیدونم دیفرانسیل فورد رو با چه بدبختی خورونده بودند

بازسازی کامل بود یعنی کف ماشین قیر ریخته بودند که عایق بندی بشه
یه کم این حس فوضولی آدم که پیکان چه شکلی میشه اگر تیونینگ بشه فروکش میکرد

پیکان پژویی و پیکان جوانان بهترین پرفورمنس رو داشتند
الان هم که موتور 88 اسبی روآ بسته بشه فکر کنم در حد خودش روی پیکان جواب بده


نه خود خوری- نه کس دهی - گنده کنی - به سگ دهی!
نمایه کاربر
ramin-am
دنده 1
پست: 1785
تاریخ عضویت: جمعه 9 اسفند 1387, 10:51 am
نوع خودرو: 405GLX
محل اقامت: tabriz

Re: قطب ( + - ) ظاهر ایرانی - باطن امریکایی !

پست توسط ramin-am » سه‌شنبه 10 مرداد 1391, 8:37 am

دوستان بحث بد فرم منحرف میشه ولی نمیتونم این رو نگم
پیکان ماشین خوبی بود ولو برای زمان خودش برای دوره ای واقعا زیبا بود و دلیل اینکه توی ایران جا افتاد اجبار نبود ،پیکان وقتی اولین بار اومد توی ایران خیابونهای ما پر از آمریکایی و آلمانی بودند ولی به ماشین همه مردم تبدیل شد . پیکان رفته رفنته به فرهنگ تبدیل شد ،خوبه بدونید توی جایی مثل ترکیه که همیشه یک وارد کننده بوده ماشینی مثل فیات 124 با اسم مورات(مراد) هنوزم محبوب بین ماشین بازها هست
از این دست پروژه ها زیاد انجام میشه مثلا جا دادن موتور v8 جی ام روی مینی کوپر که اینجا باید یا طرفدارای مینی طرف رو میکشتند یا طرفدارای آمریکایی ها . یه کم در مورد تاریخچه پیکان بخونید واقعا جالبه و در زمان خودش تحولی بوده یک اتاق برای چندین کارخانه با چندید سطح رفاهی و چندین قوای محرکه پیروزی در رالی های بین المللی ،در ضمن قرار بود نزدیک 33 سال پیش این ماشین با پژو 505 جایگزین بشه که به برکت ..... مثل خیلی از پروژه ها خوابید و بعد از هم که خودتون میدونید تا سالها بدون تغییری و حتی تلاش برای تغییر باقی موند.


موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “جنرال موتورز GM”