ملاقاتی کوتاه با کادیلاک اسکلید Cadillac Escalade

تصویر خودرو های سدان جنرال موتورز GM | خودروهای کوپه جنرال موتورز GM| وانت و شاسی بلند های جنرال موتورز GM

مدیران انجمن: علي هافكلاچ, آرمين

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
Frya
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 399
تاریخ عضویت: جمعه 30 فروردین 1392, 8:46 pm
محل اقامت: مهــابـاد

Re: ملاقاتی کوتاه با کادیلاک اسکلید Cadillac Escalade

پست توسط Frya » دوشنبه 25 آذر 1392, 8:44 pm

خدایـــــی عشقیه
ولی به نظرم تو نسل جدیدش طراحی عقبش افتضاحــه

در کل هیچی Grand Cherokee نمیشه :)

---- اضافه شده در تاریخ 25 آذر 1392, 20:47 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

ولی آخه چرا فقط 120 MPH ؟؟


نمایه کاربر
kamyar cadillac
دنده 1
پست: 1480
تاریخ عضویت: جمعه 5 شهریور 1389, 8:57 pm
نوع خودرو: cadillac fleetwood
محل اقامت: مهاباد

Re: ملاقاتی کوتاه با کادیلاک اسکلید Cadillac Escalade

پست توسط kamyar cadillac » پنج‌شنبه 15 اسفند 1392, 10:02 pm

فکر کنم تنها کسی هستی که به عقب اسکالید میگی افتضاح
به هر حال ایندفعه رو چشم پوشی میکنم
نزار با اسکالید از رو گرند چروکیت رد شیم


نمایه کاربر
1979
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 505
تاریخ عضویت: شنبه 28 اردیبهشت 1392, 12:13 am
نوع خودرو: ژيان مهارى
محل اقامت: اصفهان Esfahan

Re: ملاقاتی کوتاه با کادیلاک اسکلید Cadillac Escalade

پست توسط 1979 » جمعه 16 اسفند 1392, 9:42 am

Frya نوشته شده:خدایـــــی عشقیه
ولی به نظرم تو نسل جدیدش طراحی عقبش افتضاحــه

در کل هیچی Grand Cherokee نمیشه :)

---- اضافه شده در تاریخ 25 آذر 1392, 20:47 ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

ولی آخه چرا فقط 120 MPH ؟؟
عزيزم اين ماشين با حدود 3 تن وزن 200 تا ميره.
الان مگان با يه تن وزن انقدر ميره.


عدد 7 رو دوست دارم چون:
١.متولد 77 هستم.٢.ميگن 7 عدد شانسه و شانس مياره٣.توى هر شماره اى كه خريدم 77 بوده٤.شماره دفتريم الان 7 هست.
نیما هستم
نمایه کاربر
Frya
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 399
تاریخ عضویت: جمعه 30 فروردین 1392, 8:46 pm
محل اقامت: مهــابـاد

Re: ملاقاتی کوتاه با کادیلاک اسکلید Cadillac Escalade

پست توسط Frya » جمعه 16 اسفند 1392, 11:07 am

فکر کنم تنها کسی هستی که به عقب اسکالید میگی افتضاح
به هر حال ایندفعه رو چشم پوشی میکنم
نزار با اسکالید از رو گرند چروکیت رد شیم
چــشم :smile:
عزيزم اين ماشين با حدود 3 تن وزن 200 تا ميره.
الان مگان با يه تن وزن انقدر ميره.
از ماشین آمریکایی (= ♥ ) یه انتظار دیگه داشتم
مگان هم شد ماشین ؟؟


نمایه کاربر
فرید فرهود
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 91
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 14 مهر 1390, 3:12 pm
محل اقامت: جایی که توش حال کنم

Re: ملاقاتی کوتاه با کادیلاک اسکلید Cadillac Escalade

پست توسط فرید فرهود » پنج‌شنبه 29 اسفند 1392, 10:13 am

دوست عزیز دستت دردنکنه واقعا لذت بردم از مطلبت . فقط یه چیزیو درک نمیکنم در مورد کارخونههای ماشین سازی آمریکایی که چرا بعد از این همه مدت هنوزم شیفتر رو میذارن پشت فرمون؟خیلی ماشینو چرت میکنه ... وگرنه از نظر ظاهری هیچ چی کم نداره و اون اسب های زیر کاپوتش آدمو قلقلک میده ...آقا یه سوال دیگه ام داشت کمک ماشین چجوری فعال میشه؟

-- 29 اسفند 1392, 10:24 --

راستی سال نو رو به همه دوستان تبریک میگم


نمایه کاربر
SHAHRAM.
دنده 4
پست: 4893
تاریخ عضویت: چهارشنبه 18 فروردین 1389, 2:25 pm
نوع خودرو: اف جي ،آزرا ، تندر
محل اقامت: تهران

Re: ملاقاتی کوتاه با کادیلاک اسکلید Cadillac Escalade

پست توسط SHAHRAM. » پنج‌شنبه 29 اسفند 1392, 10:50 am

فرید فرهود نوشته شده:دوست عزیز دستت دردنکنه واقعا لذت بردم از مطلبت . فقط یه چیزیو درک نمیکنم در مورد کارخونههای ماشین سازی آمریکایی که چرا بعد از این همه مدت هنوزم شیفتر رو میذارن پشت فرمون؟خیلی ماشینو چرت میکنه ... وگرنه از نظر ظاهری هیچ چی کم نداره و اون اسب های زیر کاپوتش آدمو قلقلک میده ...آقا یه سوال دیگه ام داشت کمک ماشین چجوری فعال میشه؟

-- 29 اسفند 1392, 10:24 --

راستی سال نو رو به همه دوستان تبریک میگم


اصطحلاک غلطه ،استهلاک درسته

عکسهاتون رو تو http://www.overpic.net آپلود کنید و لینک پنجم رو اینجا قرار بدید

داغدار پدر وفات ٩٣/٨/٧ روز حر
نمایه کاربر
علي پارسی
يار قديمي
پست: 2374
تاریخ عضویت: دوشنبه 23 شهریور 1383, 1:46 pm

Re: ملاقاتی کوتاه با کادیلاک اسکلید Cadillac Escalade

پست توسط علي پارسی » جمعه 1 فروردین 1393, 3:50 am

فرید فرهود نوشته شده:دوست عزیز دستت دردنکنه واقعا لذت بردم از مطلبت . فقط یه چیزیو درک نمیکنم در مورد کارخونههای ماشین سازی آمریکایی که چرا بعد از این همه مدت هنوزم شیفتر رو میذارن پشت فرمون؟خیلی ماشینو چرت میکنه ... وگرنه از نظر ظاهری هیچ چی کم نداره و اون اسب های زیر کاپوتش آدمو قلقلک میده ...آقا یه سوال دیگه ام داشت کمک ماشین چجوری فعال میشه؟

-- 29 اسفند 1392, 10:24 --

راستی سال نو رو به همه دوستان تبریک میگم
فرید جان ممنون از شما و البته بقیه دوستان هم همینطور،
دنبال یکی از تاپیک های قدیمی بودم که متوجه شدم این تاپیک آپدیت شده، در مورد سوالتون راجع به کمک من متوجه سوالتون نشدم، ولی امیدوارم جواب بخشی از سوالتون اینجا باشه

اغلب ماشین های امریکایی (اس یو وی، وانت و ..) هم مثل بقیه ماشین های تولیدی از ساسپنشن معمول استفاده میکنن و نیازی به فعال/غیر فعال شدن ندارن، برخی از اونها هم با پکیج های مختلفی عرضه میشن که البته رو قیمت شون هم تاثیر گذاره، برای مثال شورولت سیلورادو، معمولا عادی عرضه میشه اما یکی از پکیج هایی که داره (اغلب اس یو وی ها و وانت های شورولت) Z71 هست که از کمک های (ساسپنشن) متفاوتی بهره میگیره یا از قفل G80 تو دیفرانسیل عقب اش استفاده میشه، همینطور راجع به محصولات سایر کشور ها نظیر توتوتا که بعضا مدل هایی مثل تاکوما، با آفرود پکیج عرضه میشه، (اس آر 5 و تی آر دی و آفرود پکیج و ..)

اما برخی از اون ها هم نظیر هامر اچ تو (البته خیلی محدود) آپشن های ساده اما در اصل پیچیده تری رو از نظر فنی قرار میدن، به طور مثال تنظیم خودکار ارتفاع خودرو تو برخی از مدلهای هامر که اگر کلید اون رو (واقع در جلو داشبورد) فشار بدید و سیستم رو فعال کنید، به محض اینکه خودرو بیش از اندازه سبک یا سنگین میشه (یا در حال کشیدن تریلر و .. از پشت باشه) هوا به کمک ها تزریق/تخلیه میشه و ارتفاع خودرو به صورت خودکار تنظیم میشه.


ثبت نام در این انجمن، به منزله مطالعه و قبول قوانین میباشد، لذا تمامی تمامی کاربران در مدت زمان فعالیت خود موظف به رعایت قوانین میباشند.
موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “جنرال موتورز GM”