برای ریست کردن Password خود میتواید از گزینه کلمه عبورم را فراموش کرده ام استفاده کنید.
رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال خواهد شد. در صورت عدم دریافت پوشه Spam , Junk mail را حتما بررسی کنید.
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

موستانگ رام نشدنی SF600R با تیونینگ کمپانی آلمانی Schropp

تصویر مباحث مربوط به فورد Ford , لينكلن Lincoln , مركوري Mercury

مدیران انجمن: علي هافكلاچ, آرمين

xixer
شروع حركت
پست: 35
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 14 خرداد 1396, 6:04 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!

پنج‌شنبه 1 تیر 1396, 2:11 pm

دستان یک ژرمن بر روی پونی کار نمادین امریکایی
این شما و این فورد موستانگ SF600R با تیونینگ “Schropp”. یک کمپانی آلمانی با نام “Schropp” این موستانگ که در حالت عادی هم رام نشدنیست را به یک خودروی کاملا وحشی تبدیل کرده است. به قدری وحشی که از پیشرانه ی V8 این موستانگ قدرتی معادل ۸۰۷ اسب بخار و گشتاوری معادل ۹۵۰ نیوتن متر خارج می شود.

این موستانگ در نسخه ی معمولی خود قدرتی معادل ۴۲۱ اسب بخار را از پیشرانه ی ۵٫۰ لیتری V8 تنفس طبیعی خود دریافت می کند. تیم تیونینگ Schropp طوری این پروژه را انجام داده اند که بعد از یک عمل جراحی عمیق در قلب این موستانگ، قدرتش به دو برابر افزایش پیدا کرده است. این عمل جراحی توسط یک سوپرشارژر سفارشی، بهینه سازی ECU، یک بلوک موتور جدید “Coyote” با محافظ سیلندر های مقاوم تر، پیستون های مسابقه ای با فشردگی کمتر متصل به ورقه ی فولادی میل لنگ با مقاومت بیشتر، یک اویل پمپ با جریان بیشتر و دیگر بهینه سازی ها انجام شده است.

یک سیستم شفارشی کنترل دریچه ی اگزوز “Schropp” هم روی این موستانگ نصب شده که جریان و خروجیه اگزوز را بهینه کرده است. منیفولد های چهارشاخه و لوله هایی با قطر ۷۶ میلیمتر در این سیستم سفارشی، فشار را کاهش می دهد و همچنین یک صدای وحشتناک را از این موستانگ وحشی به گوش می رساند.
به منظور بالانس کردن مجدد میزان قدرت و کنترل فورد موستانگ SF600R، کمپانی Schropp بهینه سازی هایش را در میل گاردان و میل لنگ انجام داده و از کمک فنر های KW V3 در سیستم تعلیق استفاده کرده است. همچنین از یک محافظ فشار فیبر کربنی برای سیستم تعلیق جلو استفاده شده است. روتور های ترمز عملکرد بالای سوراخ دار و چاکدار هم به عنوان یک آپشن پیشنهادی ارائه می شوند.

پوشش این موستانگ ، کاری از کمپانی “WRAPworks” است و طراحی اش طوریست که کمی حواس را از امکاناتی که در بیرون این موستانگ نصب شده اند منحرف می کند. این امکانات شامل یک اسپلیتر جلوی فیبر کربنی و جلو پنجره ی باز و بال عقب FM-05-R است.

بازگشت به “فورد Ford”