برای ریست کردن Password خود میتواید از گزینه کلمه عبورم را فراموش کرده ام استفاده کنید.
رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال خواهد شد. در صورت عدم دریافت پوشه Spam , Junk mail را حتما بررسی کنید.
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

gt90 یا veyron

تصویر مباحث مربوط به فورد Ford , لينكلن Lincoln , مركوري Mercury

مدیران انجمن: علي هافكلاچ, آرمين

نمایه کاربر
hamidgt90
شروع حركت
پست: 27
تاریخ عضویت: شنبه 9 آذر 1387, 8:32 pm

جمعه 24 اردیبهشت 1389, 7:11 pm

اگه شز شما بپرسن کدوم ماشین و انتخاب میکنید شما کدومو انتخاب می کنید؟
ford gt90
موتور
type Concept / Prototype Car
released at 1995 NAIAS
built at Detroit, USA
engine V12
aspiration Four Garrett Systems T2 Turbochargers
valvetrain DOHC 4 Valves / Cyl
displacement 5927 cc / 361.7 in³
bore 90.2 mm / 3.55 in
stroke 77.3 mm / 3.04 in
compression 8.0:1
power 536.9 kw / 720.0 bhp @ 6600 rpm
specific output 121.48 bhp per litre
bhp/weight 496.21 bhp per tonne
torque 894.8 nm / 660.0 ft lbs @ 4750 rpm
body / frame Carbon Fibre & Fibreglass
driven wheels Mid Engine / RWD
front tires F 275/35ZR-18
rear tires R 355/30ZR-19
front brakes Vented Discs
rear brakes Vented Discs
front wheels F 45.7 x 50.8 cm / 18.0 x 20.0 in
rear wheels R 48.3 x 66.0 cm / 19.0 x 26.0 in
steering Rack & Pinion w/Power Assist
f suspension Jaguar XJ220 Wishbones
r suspension Jaguar XJ220 Wishbones
weight 1451 kg / 3199 lbs
wheelbase 2946 mm / 116.0 in
front track 4470 mm / 176.0 in
width 1963 mm / 77.3 in
height 1140 mm / 44.9 in
transmission FFD-Ricardo 5-Speed Manual
top speed ~407.08 kph / 253 mph
0 - 60 mph ~3.1 seconds
0 - 100 mph ~6.2 seconds
0 - 1/4 mile ~10.9 seconds

عکس
http://www.supercars.net/Pics?v=y&s=c&i ... ncept1.jpg

http://www.supercars.net/Pics?viewPic=y ... %20Concept

http://www.supercars.net/Pics?viewPic=y ... %20Concept

http://www.supercars.net/Pics?viewPic=y ... %20Concept

bugatti veyron

موتور

type Production Car
released at 2005 Pebble Beach Concours
built at Molshiem, France
body stylist Jozef Kabaň
engineers Wolfgang Schreiber
production 300
price $ $ 1,440,800
price € € 1,300,000
price £ £ 925,000
engine Aluminum, Narrow Angle W16
position Mid Longitudinal
aspiration Quad Turbocharged
block material Aluminum
valvetrain DOHC 4 Valves / Cyl w/VVT
fuel feed Direct Sequential Injection
displacement 7993 cc / 487.8 in³
bore 86 mm / 3.39 in
stroke 86 mm / 3.39 in
compression 9.0:1
power 746.5 kw / 1001 bhp @ 6000 rpm
specific output 125.23 bhp per litre
bhp/weight 490.45 bhp per tonne
torque 1250 nm / 922.0 ft lbs @ 3300 rpm
redline 6600
body / frame Aluminum Panels over Carbon Fibre Monocoque w/Aluminum Front Subframe, Hybrid VCarbon/Stainless Steel Rear Subframe
driven wheels 4WD w/TCS, Stability Control, Haldex LSD
wheel type Forged Alloy
front tires 265/680ZR500A 99Y Michelin Pilot Sport
rear tires 365/710ZR540A 108Y Michelin Pilot Sport
front brakes Ventilated & Drilled Carbon Discs w/8-Piston Calipers
f brake size 38.1 x 401 mm / 1.5 x 15.8 in
rear brakes Ventilated & Drilled Carbon Discs w/6-Piston Calipers
r brake size 33.0 x 381 mm / 1.3 x 15.0 in
front wheels F 50.8 x 28.4 cm / 20 x 11.2 in
rear wheels R 53.3 x 36.6 cm / 21 x 14.4 in
steering Rack & Pinoin w/Hydraulic Power Assist
f suspension Control Arms w/Coil Springs, Anti-Roll Bar
r suspension Control Arms w/Coil Springs, Anti-Roll Bar
weight 2041 kg / 4500 lbs
weight distro 44 % / 55 %
wheelbase 2710 mm / 106.7 in
front track 1715 mm / 67.5 in
rear track 1618 mm / 63.7 in
length 4463 mm / 175.7 in
width 1999 mm / 78.7 in
height 1212 mm / 47.7 in
transmission Electronically-Controlled Ricardo 7-Speed e/Dual-Clutch
tran clutch Double-Clutch
gear ratios 3.18:1, 2.26:1, 1.68:1, 1.29:1, 1.06:1, 0.88:1, 0.80:1
final drive 3.64:1
top speed ~407.2 kph / 253 mph
0 - 60 mph ~2.48 seconds
0 - 100 mph ~5.7 seconds
0 - 1/4 mile ~10.3 seconds
drag 0.39 Cd
fuel econ epa 21 L/100 km or 11 mpg-us
city fuel econ epa 29 L/100 km or 8 mpg-us
hwy fuel econ epa 17 L/100 km or 14 mpg-us
fuel capacity 100 litres or 26.40 gal

عکس

http://www.supercars.net/Pics?v=y&s=c&i ... eyron1.jpg

http://www.supercars.net/Pics?viewPic=y ... 4%20Veyron

http://www.supercars.net/Pics?viewPic=y ... 4%20Veyron

http://www.supercars.net/Pics?viewPic=y ... 4%20Veyron

البته به سال ساختشونم نگاه کنید :ques:
نمایه کاربر
hamidgt90
شروع حركت
پست: 27
تاریخ عضویت: شنبه 9 آذر 1387, 8:32 pm

جمعه 24 اردیبهشت 1389, 7:50 pm

بابا دمتون گرم همه نگاه مکنن کسی نیست جواب بده که کدوم بهتره. :zz:

من gt90 رو انتخاب میکردم :cool:
نمایه کاربر
reza123
شروع حركت
پست: 20
تاریخ عضویت: چهارشنبه 7 مرداد 1388, 1:16 pm
نوع خودرو: پراید هاچبک

جمعه 24 اردیبهشت 1389, 7:56 pm

hamidgt90 نوشته شده:بابا دمتون گرم همه نگاه مکنن کسی نیست جواب بده که کدوم بهتره. :zz:

من gt90 رو انتخاب میکردم :cool:
سلام
این فورد که شما عکساشو گذاشتی یک نمونه مفهومی (concept) هست

ولی در کل بازم من بوگاتی رو انتخاب می کنم :div:
نمایه کاربر
nikinana
سرعت : 40 كيلومتر در ساعت
پست: 732
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 2 مهر 1388, 9:23 pm
نوع خودرو: دو بیست و شیش
محل اقامت: زنجان ... کارمندان ...

جمعه 24 اردیبهشت 1389, 8:05 pm

مقایسه این دو اشتباهه ... چون فورد کانسپت و بوگاتی تولید انبوهه . به نظر من فورد رو باید با لامبورگینی کالا که از قضا هم کانسپته و هم ساله با فورد مقایسه کنی . اینم کالا :

http://www.supercars.net/carpics/945/19 ... ncept1.jpg

http://www.supercars.net/carpics/945/19 ... ncept2.jpg

http://www.supercars.net/carpics/945/19 ... ncept3.jpg

http://www.supercars.net/carpics/945/19 ... ncept4.jpg

http://www.supercars.net/carpics/945/19 ... ncept5.jpg

البته این وسط میتونی به عنوان پیاز داغ ایتال دیزاین نازکا c2 رو هم اضافه کنی . البته این خودرو به سفارش bmw تولید شد ولی هیچگاه به تولید انبوه نرسید :

http://www.supercars.net/carpics/825/19 ... ncept1.jpg

http://www.supercars.net/carpics/824/19 ... zcaC21.jpg
نمایه کاربر
hamidgt90
شروع حركت
پست: 27
تاریخ عضویت: شنبه 9 آذر 1387, 8:32 pm

چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389, 10:31 am

بابا این 2 تا که نه از نظر ظاهر به فورد میرسن نه از نظر موتور.
من فکر میکنم که فورد از حالت کاسپت خارج شده و قراره به تولید انبوه برسه که قیمت 3 ملیون دلار و روش گذاشتن و تو طراحیش اصلاحاتی انجام دادن.
مثلا بدنه ی قبلی از المینیوم بود اما جدیدیه از کربن یا چراغ جلو یا آیرودینامیک اگر کانسپته شما در نظر نگیرید.
حالا چی؟
poouyan
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 251
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 13 اردیبهشت 1388, 12:55 pm

چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389, 1:37 pm

همه اینا تو nfs 2 هستش یادش بخیر میتونید باهمشون رانندگی کنید.نازکا و gt90 هندلینگ فوق العاده ای دارن
تو این بازی مشخصات و عکس از همشون هست :smile:
نمایه کاربر
رضا صادقی
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 355
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 14 خرداد 1388, 10:52 pm
نوع خودرو: PARS 16V

شنبه 1 خرداد 1389, 11:09 pm

سلام
خداي من اين در مقابل ويرون كشكه من كه در حد نميدنمش بخواي مقابسه كني من تمام فيلمهاي بوگاتي با بهترين ماشين هاي مسابقه اي رو ديدم فقط سر پيچ مكلارن اف 1 ازش جلو ميزنه كه ان شاالله اونم تو مدل بعدي حل ميشه
poouyan
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 251
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 13 اردیبهشت 1388, 12:55 pm

یک‌شنبه 2 خرداد 1389, 11:28 am

قیمتش هم همه سوپر اسپرت ها رو جا میزاره :cool:
نمایه کاربر
hamidgt90
شروع حركت
پست: 27
تاریخ عضویت: شنبه 9 آذر 1387, 8:32 pm

یک‌شنبه 2 خرداد 1389, 1:23 pm

بابا شما درست مشخصات و بخونید.
سرعت هر 2 تا که 407 تاس.
gt90 دارای شتاب ثانویه ی بهتریه تو 800 متر veyron
رو میگره400 متر و gt90 فقط با 6 دهم اختلاف باخته که فاصله ی 0 تا 100 شونم 6 دهمه
فورد 3.1 بوگاتی 2.5 و این یعنی تو مسیرای طولانی تر فورد سریع تره
اگه فورد مثل بوگاتی 2 دیفرانسیل بود بوگاتی رو می خورد (تو 400 متر چه برسه به بیشتر)
نمایه کاربر
hamidgt90
شروع حركت
پست: 27
تاریخ عضویت: شنبه 9 آذر 1387, 8:32 pm

شنبه 8 خرداد 1389, 10:46 am

یعنی برای این 2 تا قول فقط 3 نفر باید نظر بدن؟ :D
قدیما بچه های تی تی با حال تر بودن. :div:
موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “فورد Ford”