قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

انژکتوری کردن یک موتور کاربراتوری

مدیر انجمن: كوروش پيروز

نمایه کاربر
shervinag
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 88
تاریخ عضویت: شنبه 25 اردیبهشت 1389, 2:36 pm
نوع خودرو: پاترول وانت، سمند LX
محل اقامت: تهران

پست یک‌شنبه 10 اسفند 1393, 5:41 am

عرض سلام خدمت دوستان و اساتید.
من دنبال یک ای سی یو Closed Loop می گردم که بتونه انژکتور های Low Impedance رو درایو کنه.
و البته قیمتش مهمه به خاطر محدودیت بودجه
کسی می تونه کمک کنه؟
نمایه کاربر
azimkhan
فعال کلوپ 405
پست: 6352
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 11 فروردین 1387, 9:14 pm
نوع خودرو: ♞웃 ❤❤❤ 유☠
محل اقامت: اصفهـــــــــــــــانِ زیبـــا

پست پنج‌شنبه 21 اسفند 1393, 11:04 am

با انزکتور هاتون مقاومت آجری سری کنید قضیه حل میشه
RALLIIII IIIART
"【ツ】"
I'm
Using my start-up
,to test theory
MONEY CAN'T BUY'
'HAPPINESS
gti6
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 639
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 15 فروردین 1395, 12:06 pm
نوع خودرو: tondar90/chery tiggo

پست جمعه 27 فروردین 1395, 9:53 am

راستش معمولا ای سی یو فورس به صورت مستقیم دور موتور فابریک خود ماشین رو نمایش نمیده وباید دور موتور فابریک رو با نصب دیود مناسب به کویل ها وصل کنید
مرتضى
مدير كل سايت
پست: 833
تاریخ عضویت: چهارشنبه 17 تیر 1383, 10:38 am

پست جمعه 27 فروردین 1395, 11:27 am

دوستان یک سوال.توی ای سی یو فورس اس ار 4 چجوری میشه دور موتورو راه انداخت؟حالت های مختلف داره اما با هیچکدوم راه نمیفته.سنسور سر میل لنگ پژویی هست.کسی تا الان به همچین چیزی برخورد داشته؟
پورت خروجی دور موتور SR4 رو روی JS5 بزارید. اکثر دور موتورهای فابریک که با ECU کار میکنن و همه دور موتور های افتر مارکت رو باید راه بندازه. در صورتی که دور موتور فابریکی به کویل وصل میشده باید یه رله بوق رو باز کنید و کویل داخلش رو در بیارید، یه طرفش رو به 12 ولت بزنید و طرف دیگرش رو به سیمی که به پشت آمپر دور موتور میخوره وصل کنید.
خیلی از قدم های اشتباه با ایستادن برداشته میشه.
Real EyEs, ReaLiZe, ReaL LiEs - 2PAC
gti6
سرعت : 35 كيلومتر در ساعت
پست: 639
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 15 فروردین 1395, 12:06 pm
نوع خودرو: tondar90/chery tiggo

پست شنبه 28 فروردین 1395, 7:07 am

مرتضى نوشته شده:
دوستان یک سوال.توی ای سی یو فورس اس ار 4 چجوری میشه دور موتورو راه انداخت؟حالت های مختلف داره اما با هیچکدوم راه نمیفته.سنسور سر میل لنگ پژویی هست.کسی تا الان به همچین چیزی برخورد داشته؟
پورت خروجی دور موتور SR4 رو روی JS5 بزارید. اکثر دور موتورهای فابریک که با ECU کار میکنن و همه دور موتور های افتر مارکت رو باید راه بندازه. در صورتی که دور موتور فابریکی به کویل وصل میشده باید یه رله بوق رو باز کنید و کویل داخلش رو در بیارید، یه طرفش رو به 12 ولت بزنید و طرف دیگرش رو به سیمی که به پشت آمپر دور موتور میخوره وصل کنید.
یعنی دقیقا عملکرد کویل تکی کاربراتوری رو براش شبیه سازی میکنیم با این کار درسته؟؟ :old:
نمایه کاربر
driver.1368
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 839
تاریخ عضویت: چهارشنبه 5 فروردین 1388, 9:34 pm
نوع خودرو: VW Golf Mk2

پست چهارشنبه 11 بهمن 1396, 9:18 pm

سلام و درود فراوان
تاپیک رو کامل خوندم
میخوام موتور 1800 گلف رو با لوازم موجود در بازار انژکتور کنم
اگه یه راهنمایی جامع انجام بدین ممنون میشم
دست به آچار هستم و مشکلی از این بابت نیست
در حال حاضر موتور ماشین رو هم از شکمش بیرون کشیدیم واسه یه سری از اصلاحات
ممنون میشم بگین چه کارهایی لازم هست
pedyshz
پست: 2
تاریخ عضویت: جمعه 28 شهریور 1399, 11:49 am
نوع خودرو: لندرور

پست دوشنبه 31 شهریور 1399, 3:05 pm

با سلام من لندرور مدل۶۳ دارم از بعضی دوستان تعمیرکارم شنیدم همانند پاترول میتونم انژکتور کنم ایا صحت داره و واقعا جواب میده؟؟؟
Hamidreza.lr
پست: 1
تاریخ عضویت: چهارشنبه 23 مهر 1399, 9:05 pm
نوع خودرو: لندرور سری۳،پژو ۲۰۶
محل اقامت: زنجان
اینستاگرام: Himidreza.dastvareh

پست چهارشنبه 23 مهر 1399, 10:19 pm

pedyshz نوشته شده:
دوشنبه 31 شهریور 1399, 3:05 pm
با سلام من لندرور مدل۶۳ دارم از بعضی دوستان تعمیرکارم شنیدم همانند پاترول میتونم انژکتور کنم ایا صحت داره و واقعا جواب میده؟؟؟

سلام بله شدنش رو میشه اما یکم مشکل هست چون فلایویل و یکسری چیزارو باید درست کنید مثل پاترول اماده نیست :x من روی این موضوع خیلی کار کردم چون میخواستم لندرور خودم رو انژکتور کنم اما منصرف شدم،شما میتونی از ecu ساژم s2000_11 استفاده کنید با سنسور های پیکان و سوزن وانت نیسان :who:
در نگاه کسی که درکی از پرواز ندارد
هر چه اوج بگیری کوچک تر می شوی

بازگشت به “سيستم تزريق الكترونيكي (EFI)”