دور موتور و پين 42 ساژم ؟

بحث در مورد ECU و نحوه كاركردن آن

مدیر انجمن: كوروش پيروز

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
سازمان ملل
دانا
پست: 1429
تاریخ عضویت: 04 سپتامبر 2004, 09:56
نوع خودرو: مشخص نشده!

پست توسط سازمان ملل » 16 ژانویه 2007, 10:43

همون CPj2 ديگه
تا اونجايي كه يادمه كانكتوره وسطيه
بكشش بيرون روش اي بي سي دي و شماره داره
جي 2 بايد دورنگ باشه اگه بود شك نكن از هون تاچ بگير
6600
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 91
تاریخ عضویت: 26 ژانویه 2005, 10:31

پست توسط 6600 » 16 ژانویه 2007, 10:56

با تشکر از پاسخ سریع
لطفا واضح تر بفرمائید. فیش وسط روی ای سی یو یا کویل؟
لطفا شماره پین را بفرمائید
ممکن است رنگ سیم هارا عوض کرده باشند اگر ممکنه با پین اوت ای سی یو را ضمیمه نمائید.
کل آمپرسازها را کشتم هیچ کس بلد نیست یکی میگفت پی کی که ای سی یو نداره!!!!!!
:cry: دیگه ناامید شدم!!!!!!!
نمایه کاربر
سازمان ملل
دانا
پست: 1429
تاریخ عضویت: 04 سپتامبر 2004, 09:56
نوع خودرو: مشخص نشده!

پست توسط سازمان ملل » 16 ژانویه 2007, 11:15

سرويس منوالم رو پيدا نكردم فكر كنم توي ماشين مجيد(مريخ) ه
امروز مي رم ببينم
شما روي اي سي يو سه تا كانكتور داري وسطي فكر كنم CP هست و J2 شماره پين روي اون ... در ضمن قبل از اينكه اين كاررو بكني دور موتورت رو ببر آمپرساز با دستگاه امتحان كنه ببينه با پالس كار مي كنه يا فقط با كويل كار مي كنه
نمایه کاربر
hossein G
متخصص فنی خودرو
پست: 3476
تاریخ عضویت: 06 آگوست 2004, 02:44
نوع خودرو: بلیط مترو
محل اقامت: Kermanshah, London
اینستاگرام: https://www.instagra
تماس:

پست توسط hossein G » 16 ژانویه 2007, 14:44

ECU شما S2000 و و تاچ رو روي پايه CPJ2 داره.
يعني كانكتور قهوايي رنگ و پايه شماره J2 .
توي كد رنگ سيم ها نوشته آبي اما اشاره نشده كه تمامي مسير رنگ سيم آبيه ؟ يا اينكه در جايي رنگش عوض ميشه. - نقشه هاي من مربوط به پژو هستن -
.Horsepower sells cars, Torque wins the races

Overhaul & Blueprint XU9J4/Z - Peugeot MI16

Restore BMW 2002 Turbo
6600
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 91
تاریخ عضویت: 26 ژانویه 2005, 10:31

پست توسط 6600 » 17 ژانویه 2007, 08:33

اگر ممکن است پین اوت مربوط به ای سی یو را لطف بفرمائید.
در ضمن اگر ممکن است در مورد negative ground توضیح بفرمائید
در ضمن یکی به من گفت این نیو پی کی ها سیم کشی دور موتور پشت صفحه آمپر هست و صفحه آمپرجدید دور موتور دار هم داشت گفت 70 تومان از این سیم کشی (اگه باشه) نمیشه استفاده کرد؟
6600
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 91
تاریخ عضویت: 26 ژانویه 2005, 10:31

پست توسط 6600 » 24 ژانویه 2007, 09:37

جناب سازمان ملل و مدیران محترم
من منتظر سرویس مانول و پین اوت هستم لطفا در صورت امکان تسریع بفرمائید
نمایه کاربر
hossein G
متخصص فنی خودرو
پست: 3476
تاریخ عضویت: 06 آگوست 2004, 02:44
نوع خودرو: بلیط مترو
محل اقامت: Kermanshah, London
اینستاگرام: https://www.instagra
تماس:

پست توسط hossein G » 24 ژانویه 2007, 11:20

در پست قبلي كه بهت گفتم :smile: دقيقن سه پست قبل رو بخون جوابت رو نوشتم.


تاريخ: سه‌شنبه Jan 16, 2007 3:44 pm عنوان:

--------------------------------------------------------------------------------

ECU شما S2000 و تاچ رو روي پايه CPJ2 داره.
يعني كانكتور قهوايي رنگ و پايه شماره J2 ميتوني فركانس بگيري
.Horsepower sells cars, Torque wins the races

Overhaul & Blueprint XU9J4/Z - Peugeot MI16

Restore BMW 2002 Turbo
نمایه کاربر
سازمان ملل
دانا
پست: 1429
تاریخ عضویت: 04 سپتامبر 2004, 09:56
نوع خودرو: مشخص نشده!

پست توسط سازمان ملل » 24 ژانویه 2007, 11:29

متاسفانه من پيداش نكردم :-D
ولي گفتم كه
شما روي اي سي يو سه تا كانكتور داري وسطي فكر كنم CP هست و J2 شماره پين روي اون ... در ضمن قبل از اينكه اين كاررو بكني دور موتورت رو ببر آمپرساز با دستگاه امتحان كنه ببينه با پالس كار مي كنه يا فقط با كويل كار مي كنه
اينكار رو بكن نترس...اگه مي ترسي يه پي ام به من بده يه جا قرار بزاريم برات رديفش كنم :(
6600
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 91
تاریخ عضویت: 26 ژانویه 2005, 10:31

پست توسط 6600 » 28 ژانویه 2007, 11:16

رنگ سیم مشخص نیست؟ میشه بگین چه رنگی است دقیقا CPJ2?????
آخه بیشتر سیمها دورنگ بود! و سیم سفید قرمز هم تو کانکتور وسطی نبود!
توی سایتهای خارجی یک قطعه ای به اسم تاکومتر آداپتور داشتند که سیگنال کویل دوبل را برای تاکومتر تبدیل می کرد. این قطعه اینجا هم هست ؟ کسی خبری داره؟
E.MA
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 127
تاریخ عضویت: 31 دسامبر 2013, 01:09
نوع خودرو: N-PK - Silver Hawk

Re: دور موتور و پين 42 ساژم ؟

پست توسط E.MA » 19 آپریل 2015, 23:15

rl=viewtopic.php?p=189508#p189508]موضوع: دور موتور و پين 42 ساژم ؟[/url]
6600 نوشته شده:اگر ممکن است پین اوت مربوط به ای سی یو را لطف بفرمائید.
در ضمن اگر ممکن است در مورد negative ground توضیح بفرمائید
در ضمن یکی به من گفت این نیو پی کی ها سیم کشی دور موتور پشت صفحه آمپر هست و صفحه آمپرجدید دور موتور دار هم داشت گفت 70 تومان از این سیم کشی (اگه باشه) نمیشه استفاده کرد؟

سلام دوست عزیز. من هم نیو پی کی مدل 85 دارم. از قضا روی دسته سیم پشت آمپر ماشینم همین سیم دور موتور هست که یه بار باعث دردسر شده بود ماشینم توی حرکت یهو خفه میکرد و هر چی بیشتر پامو روی پدال گاز فشار میدادم سرعت ماشین کم میشد در حدی که میرسید به نزدیکای خاموش شدن. چند جا بردم دیاگ زد همش میگف سنسور دورموتور اونم عوضش کردم درست نشد که نشد. درآخر دل رو زدم به دریا و سیم دور موتور که به یکی از پایه های سوکت های پشت آمپر وصل بود رو قطع کردم تا اتصالش با پشت آمپر قطع بشه. خلاصه مشکل رفع شد از اون موقع. حالا سوالم اینه آیا میتونم با نصب صفحه کیلومتر دیجیتالی پراید با تبدیل سوکتای پشت آمپر ماشینم به پرایدی که به پشت آمپر پرایدی بخوره واتصالدوباره ی همون سیم دور موتوری که قطعش کردم، صفحه کیلومتر رو نصب کرد؟ یا مراحل دیگه ای هم داره؟ مثلا سیمکشی دیگه ای از ecu یا جاهای دیگه؟ لطفا راهنماییم کنید چون خودم میخوام صفحه کیلومتر رو ماشینم نصب کنم. خسته شدم با این ناز اداهای بعضی از این برق کارای محترم شهرمون. لطفا لطفا لطفا....
ارسال پست

بازگشت به “واحد كنترل كننده الكترونيكي (ECU)”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان