قوطی فلزی - ساخت USA- مارک GUNK
ماشین رو ببرید تعویض روغنی-ماشین رو خاموش کنید-محلول رو بریزید تو موتور- 1 دقیقه بمونید تا کاملا" ته نشین بشه-ماشین رو بدون گاز دادن روشن کنید بزارید حداقل 10 و حداکثر 15 دقیقه درجا و با دور آروم کار کنه.ماشین رو خاموش کنید.روغن رو حتما" از پایین (از کارتر و نه با ساکشن ) خارج کنید.(اگه برید تو چال و ببینید چی از کارتر داره خارج میشه به قدرت این محلول پی میبرید .انگار که دیواره موتور کاردک خورده ) .دوباره 1 لیتر روغن 10 از بالا بریزید با فشار باد از کارتر خارج کنید تا اگه رسوبی تو موتور مونده کاملا" بیاد بیرون.حالا میتونید روغن جدید رو به موتور اضافه کنید.
چند تا نکته مهم :
1- اگه تصمیم به اینکار گرفتید حتما" از این مارک امریکایی استفاده کنید چون مارک چینی و آلمانی هم داره که مکانیک گفت امتحان کردم مثل این جواب نمیده.
2-حتما" باید فیلتر روغن قبلی رو با یه نو جایگزین کنید.چون توی اون قبلیه پر آشغال میشه.
3-رو قوطی نوشته 5 دقیقه و لی واسه تاثیر بیشتر بزارید حداقل 10 دقیقه و حداکثر 15 دقیقه کار کنه.
3-وقتی ماشین داره درجا کار میکنه بالا سر ماشین وایسید چون این تعویض روغنیها معتقدن باید 7-8 تا گاز حسابی به ماشین بدی تا به قول خودشون بهتر تمیز بشه,ولی رو قوطی نوشته فقط با دور کم و بدون گاز.
4-بهتره تایم رو خودتون بگیرید که دقیق در بیاد.
سیلوی من که نه تنها اون صدای لق لق موتورم از بین رفت کلی صدای ماشین سر حال و نرم شد.ایشالله شما هم استفاده کنید حالشو ببرید.

ضمنا" این مکانیکه دوره دیده کره بود گقته اونجا به ما گفتن تو دوو فقط باید از روغن لیکومولی و یا شل استفاده کرد.