قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

هیوندای Hyundai i20

تصویر مباحث مربوط به اتومبيل هاي Hyundai

مدیر انجمن: amirata71

sheydaee
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 108
تاریخ عضویت: دوشنبه 5 بهمن 1394, 8:40 am
نوع خودرو: سانتافه 2017

پست پنج‌شنبه 2 فروردین 1397, 7:02 pm

با تشكر از دوست عزيز و گرامي لطف كرديد راهنماي خوب كرديد سانتافه جهت بيرون از شهر دارم اين را جهت مسير كوتا و داخل شهر خريداري كردم در مرحله اول بعد رانندگي كوتا با ان مقداري از نظر شتاب و نرميبه نظرم خوب نيامد به فكر تعويض ان با پژو 2008 افتادم نظر خاصي داريد امكان دارد بعد از كاركردن موتور شتاب ان بهتر شود خيلي از راهنماي شما ممنون و تشكر
نمایه کاربر
vampire knight
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 503
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 3 خرداد 1390, 2:00 pm
نوع خودرو: i20,prado,vitara
محل اقامت: tehran
Like شده: 1 بار

پست جمعه 3 فروردین 1397, 4:15 am

sheydaee نوشته شده:
پنج‌شنبه 2 فروردین 1397, 7:02 pm
با تشكر از دوست عزيز و گرامي لطف كرديد راهنماي خوب كرديد سانتافه جهت بيرون از شهر دارم اين را جهت مسير كوتا و داخل شهر خريداري كردم در مرحله اول بعد رانندگي كوتا با ان مقداري از نظر شتاب و نرميبه نظرم خوب نيامد به فكر تعويض ان با پژو 2008 افتادم نظر خاصي داريد امكان دارد بعد از كاركردن موتور شتاب ان بهتر شود خيلي از راهنماي شما ممنون و تشكر
خواهش می کنم
منم ازین ماشین برای داخل شهر استفاده می کنم و نکته مثبتش کوچیکی و کم مصرف بودنش هستش
۲۰۰۸ با توجه به توربو بودن نگهداریش سخت تر و پر هزینه تر هست و فدرت موتورش تو شهر زیاد به کار نمیاد
شما به نظرم اگه یه مدت با تیپ ترونیک i20 رانندگی کنید نظرتون راجب موتورش عوض میشه
موتور ماشین کاملا جواب گو هست این که کند به نظر میاد به خاطر گیربکس هست که زیاد دنده سبک می کنه
من خودم ۰-۱۰۰ رو تو‌ تهران ۱۱.۵ ثانیه رفتم که اندازه دو ماشین دیگم هست و بد نیست
در‌کل ۲۰۰۸ قطعا یه لول بالاتر از i20 هستش
prado txl 2013 , suzuki vitara 1391 ,i20 2017,بنيامين هستم
sheydaee
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 108
تاریخ عضویت: دوشنبه 5 بهمن 1394, 8:40 am
نوع خودرو: سانتافه 2017

پست جمعه 3 فروردین 1397, 1:53 pm

دوست عزيز خيلي اصولي و مهندسي راهنماي ميكنيد اگر از نظر نرم بودن بين ساندرو و هيونداي i20 و پژو 2008 تجربه و اشناي داريد لطف كنيد بيان كنيد با تشكر از شما
نمایه کاربر
vampire knight
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 503
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 3 خرداد 1390, 2:00 pm
نوع خودرو: i20,prado,vitara
محل اقامت: tehran
Like شده: 1 بار

پست جمعه 3 فروردین 1397, 5:59 pm

sheydaee نوشته شده:
جمعه 3 فروردین 1397, 1:53 pm
دوست عزيز خيلي اصولي و مهندسي راهنماي ميكنيد اگر از نظر نرم بودن بين ساندرو و هيونداي i20 و پژو 2008 تجربه و اشناي داريد لطف كنيد بيان كنيد با تشكر از شما
لطف دارید
۲۰۰۸ رو متاسفانه تجربه سواری ندارم اتفاقا همسایمون یکی خریدن انشالله یه بار ببینمشون ازشون می پرسم راجبش
راجب ساندرو در مسیر معمولی مثلا اتوبان های تهران که چاله چوله عمیق زیاد نیست تفاوتی بین نرمی i20 و ساندرو نیست
به این منظور که شما وقتی مثلا ۲۰۶ سوار می شید کوچک ترین ضربات رو‌منتقل می کنه به اتاق ولی این اتفاق در i20 و ساندرو نمی افته
اما در چاله عمیق و دست انداز ها به خاطر کوتاه بودن کمک های i20 کوبش بیشتر از ساندرو هستش و i20 مثل ۲۰۶ عملی می کنه
با توجه به مطالبی که خوندم از تست ۲۰۰۸ ، وضعیت ۲۰۰۸ هم در نرمی مشابه i20 هست یعنی کوبش هست ولی کمتر
prado txl 2013 , suzuki vitara 1391 ,i20 2017,بنيامين هستم
sheydaee
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 108
تاریخ عضویت: دوشنبه 5 بهمن 1394, 8:40 am
نوع خودرو: سانتافه 2017

پست شنبه 4 فروردین 1397, 5:00 am

vampire knight نوشته شده:
جمعه 3 فروردین 1397, 5:59 pm
sheydaee نوشته شده:
جمعه 3 فروردین 1397, 1:53 pm
دوست عزيز خيلي اصولي و مهندسي راهنماي ميكنيد اگر از نظر نرم بودن بين ساندرو و هيونداي i20 و پژو 2008 تجربه و اشناي داريد لطف كنيد بيان كنيد با تشكر از شما
لطف دارید
۲۰۰۸ رو متاسفانه تجربه سواری ندارم اتفاقا همسایمون یکی خریدن انشالله یه بار ببینمشون ازشون می پرسم راجبش
راجب ساندرو در مسیر معمولی مثلا اتوبان های تهران که چاله چوله عمیق زیاد نیست تفاوتی بین نرمی i20 و ساندرو نیست
به این منظور که شما وقتی مثلا ۲۰۶ سوار می شید کوچک ترین ضربات رو‌منتقل می کنه به اتاق ولی این اتفاق در i20 و ساندرو نمی افته
اما در چاله عمیق و دست انداز ها به خاطر کوتاه بودن کمک های i20 کوبش بیشتر از ساندرو هستش و i20 مثل ۲۰۶ عملی می کنه
با توجه به مطالبی که خوندم از تست ۲۰۰۸ ، وضعیت ۲۰۰۸ هم در نرمی مشابه i20 هست یعنی کوبش هست ولی کمتر
سپاس فراوان و ارزوي موفقيت
sheydaee نوشته شده:
جمعه 3 فروردین 1397, 1:53 pm
دوست عزيز خيلي اصولي و مهندسي راهنماي ميكنيد اگر از نظر نرم بودن بين ساندرو و هيونداي i20 و پژو 2008 تجربه و اشناي داريد لطف كنيد بيان كنيد با تشكر از شما
sheydaee
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 108
تاریخ عضویت: دوشنبه 5 بهمن 1394, 8:40 am
نوع خودرو: سانتافه 2017

پست شنبه 4 فروردین 1397, 5:03 am

ارزو ي سلامتي و موفقيت براي شما لطف كرديد
نمایه کاربر
vampire knight
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 503
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 3 خرداد 1390, 2:00 pm
نوع خودرو: i20,prado,vitara
محل اقامت: tehran
Like شده: 1 بار

پست یک‌شنبه 12 فروردین 1397, 5:31 pm

دوستان برای آپدیت نقشه می تونید به سایت www.hyundai.polstargps.com
مراجعه کنید زبانش رو‌هم فارسی کنید کاملا راهنمایی می کنه که چطوری آپدیت شه
prado txl 2013 , suzuki vitara 1391 ,i20 2017,بنيامين هستم
sumi9500
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 51
تاریخ عضویت: شنبه 11 فروردین 1386, 9:40 pm
نوع خودرو: برلیانس 320 اتومات

پست یک‌شنبه 19 فروردین 1397, 1:00 pm

با سلام خدمت دوستان عزیز
بنده تجربه سفر 2000 کیلومتری خودم را در عید 97 با خودروi20 جدید خدمتتون عرض میکنم
مبدا زتجان و مقصد گرگان
کارکرد ماشین از ابتدا 9000 کیلومتر بوده است.خوب اول از لحاظ ظاهری عرض کنم که من واقعا قیافشو دوست دارم ایرادات ظاهریش فقط زنون نبودن چراغ و دیلایت زرد که اصلا جالب نیست.به نظر من سطح آپشن کفایته و حرفایی که میزنن رو قبول ندارم.
ماشین های قبلی من برلیانس h320 اتومات و ریو دنده ای بوده
در مقام مقایسه از نظر راحتی و نرمی کاملا نرمه کسایی که میگن خشکه اصلا اینطور نیست از 206 به طور محسوسی نرمتره حتی از برلیانس هم نرمتره.
ماشین به طرز جالبی بی صداست نه صدای موتور میاد نه از جاشیش مخصوصا صداهای معمول داشبورد رو اسفالت زیر که برلیانس داشتو این نداره کاملا
بی صداست.از نظر شتاب اولیه اول ریو بعد برلیانس با فاصله جزیی این ماشین یکم تا سرعت 35 کنده بعد شتابش از برلیانس بهتره صفر تا صدشم یک
ثانیه از برلیانس بهتره که برا این موتور عالیه.کشش تو سربالایی هم از ریو و هم از برلیانس بهتره جالبه امپر ابشم تکون نمیخوره.یه کلید کف پدالش داره اگه تو سربالایی یا سبقت کم بیاره و حفاظت موتور اجازه معکوس نده تیپ ترونیک معکوس رو اعمال کنه با فشار کامل پدال دوتا معکوس میده ماشین از جاش کنده میشه چیزی که برلیانس نداشت و تو سربالایی میمرد و مجبور شدن موتور 1.6 روش بزارن.در سرعتای بالا سریع تا 150 میره برلیانس جون میداد ریو ولی خوب بالا میرفت سرعتش.
مصرف سوختش تو شهر و بزرگراه ترکیبی با بنزین یورو 2 میانگین 8.8 با بنزین سوپر 7.2 خوراکشم یورو 4 که زنجان نداریم زدم تو جاده 4.9 میانگین 540 کیلومتر و بنزین سوپر 5.9 بود.
عملکرد ترمزا مطمینه از برلیانسو ریو بهتره و حس ترس ندارید.تعادل تو پیچ عالیه و تو بارون اطمینان کامل بهتون میده.
فرمونش لقی بیجا نداره برلیانس داشت و نرمیه خوبی داره.میدان دور زدنشم عالیه.
سیستم تهویش محشره سنسور رطوبت داره و تا شیشه بخار میزنه اتوماتیک خودش روشن میشه.کولرش خیلی خوبه دما 34 درجه عالی بودهرچند تابستون باید تو 40 درجه تستش کرد.کولر ریو و برلیانس اصلا خوب نبود.
سیستم صوتیش وافعا با کیفیته و احتمالا اینفینیتیه چون این سطح کیفیت از باند معمولی در نمیاد من سیستم الپایم داشتم ولی چون صدای اینم عالی بود روش نبستم.البته اهل ساب نیستم.
پارک کردن باهاش راحته و مانیتورش کمک میکنه.یه چیز باحالم داشت که جای دوربینای اکتیوو رو 400 متر زودتر میگفت که خیلی کمکه جریمه نشید
اما خدا روز بد نده برا سرویس 10000 بردم نمایندگی فیلتر کابینش از بس پر خاک بود مچاله شده بود 120 تومن بدون ارزش افزوده تازه فیلتر هوا 88 تومن فیلتر روغن 25 تومن روغن کاسترول 80 تومن همه قطعات اصل ولی وحشتناک گرون خواستم لنت جلو زاپاس بگیرم چون زنجان نمایندگی نداره وقتش خودم عوض کنم 350 تومن چه خبره نخریدم.واقعا قطعاتش گرونه هرکی میخره حواسش باشه و اینکه هر 5000 بایذ ببری نماینذگی روغن عوض کنی وگرنه گارانتی باطله توی فاکتور خدمات هم کتبا نوشته.پول یه ماشینو رسما تو 5 سال گارانتی 150000 کیلومتری ازت میگیرن.اینش واقعا بده
کلا به شدت ازش راضیم و پول کیفیتشو دادین سوار میشید.

بازگشت به “کلوپ هيونداي Hyundai”