قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

نیسان وانت دیزلی زامیاد

مدیر انجمن: دينگاليگا

نمایه کاربر
Alireza_2011
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 309
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 9 فروردین 1390, 10:19 pm

پست شنبه 3 اسفند 1392, 9:38 pm

asghar techcom نوشته شده:این نیسان وانت های دوگانه دورموتور رو نشون نمیدند(مدل های جدید)؟؟؟دیزلی هاشون چطور؟
نه ندارن
فقط شوکا دیدم که دور موتور داشت.
asghar techcom
شروع حركت
پست: 43
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 14 دی 1389, 8:32 am
نوع خودرو: samand LX EF7

پست دوشنبه 5 اسفند 1392, 7:08 pm

الان هم نیسان دیزلی قطعاتش سخت پیدا میشه؟و تو تعمیر اذیت میکنه؟
راستی وزن دقیق نیسان وانت با اتاق چقدره؟من تو سه جا ارقام متفاوت دیدم 1800-1150-1550!!!! :???:
asghar techcom
شروع حركت
پست: 43
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 14 دی 1389, 8:32 am
نوع خودرو: samand LX EF7

پست سه‌شنبه 6 اسفند 1392, 10:11 am

الان هم نیسان دیزلی قطعاتش سخت پیدا میشه؟و تو تعمیر اذیت میکنه؟
راستی وزن دقیق نیسان وانت با اتاق چقدره؟من تو سه جا ارقام متفاوت دیدم 1800-1150-1550!!!! :???:
تفاوت سرعت بین دیزلی و دوگانه(تو حالت بنزین) چقدره؟
نمایه کاربر
علی کنکوری
متخصص فنی خودرو
پست: 805
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 29 آبان 1390, 11:44 pm

پست پنج‌شنبه 22 اسفند 1392, 9:54 am

الان یه دونشو تحویل گرفتم.اول اینکه دورموتورم داره رد لاینشم 3هزاره :hah: حالا عکس کیلومترشو میذارم

دوم اینکه نخرید آقا آشغاله :x
بخدا صد رحمت به وانت پیکان.ینی اون پیش این مرسدس بنزه! .فکر می کردم دیگه از وانت پیکان بدتر نمیشه ماشین ساخت که چشممون به جمال این دسته گل محصول مشترک چین و بورکینافاسو روشن شد! اگه بیش از یک تن بار نمیخواید حمل کنید اصلا سراغ این لگن نرید.یه وانت مزدا دوگانه بخرید از هر لحاظ بهتره
asghar techcom
شروع حركت
پست: 43
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 14 دی 1389, 8:32 am
نوع خودرو: samand LX EF7

پست شنبه 2 فروردین 1393, 6:08 am

بی زحمت عکس کیلومتر شمار و دورموتورشم بذارید.راستی از چه نظر میگید که آشغاله؟
HM.CORSA
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 56
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 9 آبان 1392, 9:58 pm
نوع خودرو: Opel Corsa
محل اقامت: کرج

پست سه‌شنبه 5 فروردین 1393, 1:11 pm

سلام و سال نو بر همه شما مبارک
دوستان یه سوال در مورد نیسان
علت ورودبنزین به کارتر؟
نکته اینکه پمپ بنزین تعویض شده ولی متاسفانه باز این عمل صورت میگیرد!
ممنون میشم راهنمایی کنیید!
global
سرعت : 60 كيلومتر در ساعت
پست: 920
تاریخ عضویت: جمعه 3 آذر 1391, 4:30 pm
نوع خودرو: cerato
محل اقامت: mashhad

پست سه‌شنبه 5 فروردین 1393, 1:14 pm

لطف کنید یک عکسی قرار بدید و بیشتر از خصوصیاتش تعریف کنید.
نمایه کاربر
علی کنکوری
متخصص فنی خودرو
پست: 805
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 29 آبان 1390, 11:44 pm

پست سه‌شنبه 5 فروردین 1393, 3:25 pm

سلام به همه
ببخشید دیر شد. حقیقتش هر دو درب ماشین به هیچ روشی بسته نمیشه :D به همین دلیل مجبور شدم فعلا بذارمش تو یه پارکینگ. به زودی با عکس و توضیحات میرسم خدمتتون.
نمایه کاربر
علی کنکوری
متخصص فنی خودرو
پست: 805
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 29 آبان 1390, 11:44 pm

پست چهارشنبه 6 فروردین 1393, 9:22 am

همونطور که عرض کردم کیفیت ساخت و موقعیت قرارگرفتن راننده افتضاح تر از وانت پیکانی هست که خودم داشتم(مدل88) . ترمز اصلا نمیگیره(البته این مورد بعداز مدتی بهتر میشه) پدال کلاچ وهمچنین فرمان سفت تر از تمام ماشینایی که تا حالا روندم.جا رفتن دنده ها منو یاد لندرور نیم تن 40 سال پیش میندازه(البته اگه دنده ای بجز 1 و 3 جا بره). درا بسته و قفل نمیشن و شیشه تا آخر بالا نمیره. بدنه در بعضی جاها بصورت فابریک دارای پوسیدگی هست و ...
صدای موتور وقتی سرده خیلی زیاده(درحد مینی بوسهای فیات قدیمی) اما وقتی گرم شد کمتر میشه.
اما بدترین بخش عبارتست از عملکرد ضعیف و خجالت آور موتور. واقعا از یه موتور 2.8 توربودیزل انتظار بیشتری داشتم. مقایسه که می کنم با مدل بنزینی(کاربراتوری مدل 76 ) بنظرم اون زورش بیشتر بود.
چندتا عکس:

با ماشین فقط یه جک و آچارچرخ به اضافه آچارشمع(آچارشمع واسه دیزل؟!) دادن.هیچ نوع دفترچه ای نداشت. روغن جکه نشت میکنه همه جا رو به گند کشیده تمومم نمیشه روغنش
تصویر

این یکی دیگه شاهکاره: شیشه بزرگه برا قاب پنجره درنتیجه تا آخر بالا نمیره :
تصویر

همه چیز چینی و روشونم چینی نوشته با کمال افتخار:
تصویر

گلگیر سمت شاگرد تاب داره و 3-4 سانت عقب تر از اون یکی واساده:
تصویر

جعبه فیوز کاملا روکار! و پدال ترمز که وقتی روش پا میذارید همزمان پدال گاز هم فشرده میشه:
تصویر

اینم کیلومتر:
تصویر


تصویر

تصویر

تصویر

البته دفترچش از سایت زامیاد قابل دانلوده.

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر


درمجموع توصیه های کارخونه رو داشته باشین خدائی انگار فراریه:

1-هر 1000 کیلومتر آب فیلتر اولیه کنار باک تخلیه شود
2-هر 2000 کیلومتر آب فیلتر ثانویه تخلیه شود
3-هر 5000 کیلومتر فیلتر اولیه تعویض و باک تخلیه گردد+تعویض روغن و فیلتر
4-هر 7000 کیلومتر فیلتر ثانویه تعویض گردد
5-بعد از روشن شدن موتور درحالت درجا گاز ندهید و حداقل 3 تا 5 دقیقه نباید حرکت کرد و باید درحالت درجا کارکند.درعین حال هرگز نباید بیش از 20 دقیقه خودرو درحالت درجا کار کند.
6-قبل از خاموش کردن موتور باید به مدت 3 تا 5 دقیقه درحالت درجا کار کند .هرگز قبل از خاموش کردن گاز ندهید.
7-از رانندگی با سرعت ثابت خودداری کنید.از رانندگی با سرعت زیاد و تخته گاز خودداری کنید . همواره سرعت نباید بیش از 110 باشد.
:-?

جدول آب بندی رو داشته باشین :x
تصویر


اگه عکس از جای دیگش خواستین بگین تا بگیرم.فعلا کارت سوخت نداره - گازوئیل گیرم بیاد یه کلیپم از صداش و سرعت و دورموتور تو دنده های مختلف میذارم.
asghar techcom
شروع حركت
پست: 43
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 14 دی 1389, 8:32 am
نوع خودرو: samand LX EF7

پست چهارشنبه 6 فروردین 1393, 5:11 pm

داداش خیلی ممنون. با این وضعیت دوگانه ها بهتر از گازوییلی ها هستند؟مشکل شیشه و...) وراستی صدای موتور که موقع حرکت به داخل کابین میاد از دوگانه ها کمتره؟
راستی اون مشکل پدال ها که وقتی ترمز رو میگیری ترمز ه گرفته میشه توی دوگانه ها هم هست؟
کاش میشد دور موتور رو مثل گازوییلی ها کنار کیلومتر شمار تو دوگانه سوز ها جا داد.

بازگشت به “کلوپ «سایر» خودروهای مونتاژ شده در ایران”