قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

وانت جدید گروه بهمن از شرکت ایسوزو

مدیر انجمن: دينگاليگا

.behzad.
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 108
تاریخ عضویت: جمعه 28 فروردین 1388, 11:29 am

پست پنج‌شنبه 20 خرداد 1395, 8:14 pm

سلام دوستان، دی مکسو با هایلوکس مقایسه میکنم چون فکر میکنم رقیبش تو بازار هایلوکس باشه
مزایا،،، موتور قویتر و شتاب بیشتر نسبت به هایلوکس دیزل و بنزینی،
مصرف سوخت کمتر حدود صدی 10،5،
هزینه سوختشم که خیلی کمتره گازوییل لیتری 300 هست، کارتشم ماهی 750لیتر شارژ میشه
امکانات بیشتر مث کروز کنترول و دف lsd و،،،به غیر از 2016
اختلاف قیمتی 25 ملیونی داره با هایلوکس هم مدلش
بنظر من از هایلوکس نرمتره
معایبش،،، فضای عقب از هایلوکس یه هوا جموجور تره
لوازم هایلوکس زیاد تو بازار ولی دمکس نه تعمیرکارشم همینطور
دیمکس یه نمایندگی داره که یه ریال روش حساب باز نکنید (گروه بهمن)
چنتا دونه قطعه پلاستیکی ایرانی رو این ماشین گذاشتن که کیفیتش پایینه
در کل ماشین محکمو جونداریه به این راحتیا خراب نمیشه من راضیم از ماشین
سوالی بود در خدمتم
نمایه کاربر
farhadx
دنده 2
پست: 2684
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 11 اسفند 1387, 10:11 am
نوع خودرو: BMW530 &NX200T
محل اقامت: کره زمین

پست پنج‌شنبه 20 خرداد 1395, 8:41 pm

روز گذشته، گروه بهمن در حاشیه همایش سالیانه با نمایندگان خود، از محصول جدید ایسوزو در ایران رونمایی کرد. این پرده برداری که در هتل المپیک تهران انجام شد، یکی از مهم ترین اخبار گروه بهمن در این چند وقته به حساب می آید.
ایسوزو D-MAX سال گذشته به بازار ایران ورود پیدا کرد و به عنوان یک پیکاپ دو دیفرانسیل دیزل و ژاپنی تواسنت مشتریان زیادی را جذب خود کند. حال قرار است که در نیمه دوم سال ۹۵، شاهد حضور آخرین نسخه از این خودرو در بازار ایران باشیم. D-MAX نسل دوم که با نام شورولت D-MAX هم به بازار جهانی عرضه شده است، به موتور سه لیتری توربو دیزل مجهز است که ۱۷۷ اسب بخار را با گشتاور ۳۸۰ نیوتون متر تولید می کند. امکاناتی نظیر سیستم قفل دیفرانسیل و ضریب دهی گشتاوری، دو کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه های تاشو برقی، دی لایت، کروز کنترل و… در نسل جدید این پیکاپ وجود دارد. در این مدل موتور به مراتب نسبت به نسل قبل قوی تر شده و مصرف سوخت کمتری را ثبت می کند. تقویت شاسی و طراحی جدید باعث شده تا این ژاپنی اصیل از رقبای دیگر عقب نماند و گاهی از آن ها پیشی بگیرد. گیربکس شش دنده دستی و شش دنده اتوماتیک با قابلیت تیپترونیک برای D-MAX قابل سفارش است. این روزها گروه بهمن دو دستگاه از این خودرو را به عنوان نمونه به ایران آورده تا تست های جاده ای و همگام سازی انجام شود. نمونه سفید رنگ از نوع گیربکس دنده ای بوده و مدل اتوماتیک آن با رنگ نقره ای، به وسیله پلاک آزمایشی در جاده های ایران تردد می کند. به گفته حمیدرضا داود زاده، مدیرعامل بهمن موتور، نسل جدید D-MAX استانداردهای آلایندگی بالایی را پاس می کند و با نسل جدید سوخت دیزل ایرانی هماهنگی دارد. این روزها نسل اول D-MAX در ایران قیمت ۱۱۸ میلیون تومان را دارد و احتمالا نسل جدید، با کمی اختلاف قیمت به بازار راه پیدا می کند. کیفیت ساخت و مونتاژ گروه بهمن، تامین قطعات قوی، فناوری بالا، ایمنی مناسب و کارایی خوب باعث شده تا این خودرو در بازار جهانی محبوب ظاهر شود و با پیکاپ هایی چون تویوتا هایلوکس Revo به راحتی رقابت کند و در نسخه دیزلی، تویوتا را کنار بزند. با توجه به اینکه ایسوزو D-MAX از هایلوکس حدود ۵۰ میلیون تومان ارزان تر است، با حضور نسل جدید آن، به احتمال زیاد شاهد فروش به مراتب بیشتر این پیکاپ تمام عیار خواهیم بود.
http://asbe-bokhar.com/wp-content/uploa ... ax-gal.jpg
http://asbe-bokhar.com/wp-content/uploa ... x-gal4.jpg
http://asbe-bokhar.com/wp-content/uploa ... x-gal3.jpg
http://asbe-bokhar.com/wp-content/uploa ... -gal12.jpg
.behzad.
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 108
تاریخ عضویت: جمعه 28 فروردین 1388, 11:29 am

پست پنج‌شنبه 27 خرداد 1395, 7:38 am

این نسل جدید که محشره اگه بیاد ولی بعید میدونم بیاد,,, اگرم بیاد با این قیمتا نیس,
تو عکسایی که پخش شده موتورش 4JK1-TC / TCX هست که مشخصاتش با نوشته بالا نمیخونه !!!

بازگشت به “کلوپ «سایر» خودروهای مونتاژ شده در ایران”