قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

تغییر لیفت و دیوریشن (camshaft) توسط TopFuel Motor Sport

نمایه کاربر
M3HD! HB
دنده 1
پست: 1115
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 28 تیر 1388, 7:27 pm
نوع خودرو: MazMaz+HB BPT RWD
محل اقامت: زیر آسمون خدا

پست شنبه 28 آبان 1390, 4:30 pm

من نه از طرف كسي حرف زدم نه تنها منظورم به شما بوده!
قصد توهين هم نبوده.
شما جاي اينكه دوتا تيكه بندازي بري اگر ميومدي داستان رو روشن ميكردي كار به اينجا نميكشيد.
من هم فقط به عنوان كسي كه از نزديك در جريان كار بودم و ديدم ايراد ماشينتون هيچ اارتباطي با كار مصطفي نداره و حرف شمام تو قضيه خراب شدن منطقي پشتش نيست و باب تيكه انداختن رو باز كرديد كه يه آقاي محترم ديگه هم همون رويه رو دنبال كرد به قول خودتون تحملم تموم شد!
حالا يجا شما تند رفتي يجا من خيلي تند!
اخطارم منظورم به خودم و اون دو دوست ديگه بود نه شماها.
بازم اگه فقط شما بودي زورم نميومد، اون يكي آقا هم كه مدعي رفاقته و باقيش رو بهتره نگم از فرصت نهايت سوء استفاده رو كرد!
حالا بلاخره گذشته.
مام يه كاري كرديم كه چوبش رو ميخوريم
اما بازم عرض ميكنم خرابي ماشينتون ربطي به اين داستانا نداشته.
موفق باشيد
نمایه کاربر
spoky
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 55
تاریخ عضویت: دوشنبه 4 مهر 1390, 6:26 pm
نوع خودرو: 4g63t پوروتن _206 v8

پست شنبه 28 آبان 1390, 5:47 pm

بابا بیخیال کل دنیا 60 سال نصفش خواب موند 30 سال
15 سالشم بچگی که خوابو کسر میکنیم 7 سال بچگی
بقیه 23 سالم 24 سالش کار کردنه
این وسط ها هم قاچاقی ادم به علایقش میرسه
بابا یه tu5 تایپیت هاش خط افتاده با 2 تا میل سوپاپ دنیا به اخر نرسیده که میتونب بندازی سر گارانتی یه چیزیم طلب کار شی من خودم تا حالا بخاطر4 5بار تصادف 5 6 ملیون راحت پیاده شدم
نمایه کاربر
pyan
دنده 2
پست: 2341
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 15 شهریور 1388, 2:26 pm
نوع خودرو: Lexus NX - Optima JF

پست شنبه 28 آبان 1390, 8:28 pm

خب میشه یکی منو روشن کنه دلیل خرابی ماشین از چی بوده؟!
میگین جنس ایرانی خرابش کرده و... میلسوپاپش که بنظر ایرانی نمیاد و احتمال خیلی خیلی زیاد اصلی هست بدلیل شکل و شمایلش عرض میکنم...چون میل سوپاپ ترکیه‌ای و... رو دیدم تو بازار
استکانیاش هم نمیدونم ولی گیریم ایرانی
من میگم اگه مشکل از جنس هست پس چرا بقیه این مشکل رو ندارن؟!
الان همینجا آقا ایمان هستش که میدونم کم به ماشینش فشار نمیاره،تازو تو گرما و شرایط جنوب...ماشینش اینهمه کار کرده ولی ایرادی نداره خداروشکر...ماشین ایشون هم 207 هستش
بقیه بچه‌ها هم تو همین سایت تو قسمت 206 هیچکدوم نه تنها تو این کیلومتر بلکه تو کیلومترهای به مراتب بالاتر این مشکل رو نداشتن!
پس میشه گفت جنس ایرانی دلیل خوبی نیست...من نمیگم جنس ایرانی عالیه ولی خب فقط واسه یک نفر که همچین مشکلی پیش نمیاد!
بغیر از عدم هماهنگی استکانی با میلسوپاپ چه دلیل دیگه‌ای میشه باشه؟

دوست عزیز جناب Spoky این طرز صحبت بنطرم خیلی درست نیست،اینجا بنظر مجالی واسه شوخی و بذله گویی نیست،بحث هم کاملا جدی هست!
گارانتی هم قبول نمیکنه چون قسمت بالای میل سوپاپ باز شده و چسبکاری مجدد شده...البته همه سعیم رو میکنم که از گارانتی استفاده کنم ولی فعلا که یکبار از موتورسازی جواب رد شنیده شده
در هر صورت ممنون از راهنماییتون
نمایه کاربر
M3HD! HB
دنده 1
پست: 1115
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 28 تیر 1388, 7:27 pm
نوع خودرو: MazMaz+HB BPT RWD
محل اقامت: زیر آسمون خدا

پست جمعه 11 آذر 1390, 11:48 pm

خراب شدن ميل سوپاپ
گفتم شاید این بد نباشه از تاپیک های قدیمیه
نمایه کاربر
DEATH
فعال کلوپ فنی تخصصی
پست: 4055
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 15 شهریور 1388, 10:50 am
نوع خودرو: Casper
محل اقامت: ایران 44
Like شده: 15 بار

پست سه‌شنبه 20 دی 1390, 3:11 pm

دوستان ساخت ميل سوپاپ با تجهيزات جديد به كجا رسيد ؟
الان ميشه سفارش خريد داد ؟
فرهاد
پروردگارا، ازت ممنونيم بخاطر همه چيز. و از همه مهمتر، بابت ماشينهاي سريع ازت ممنونيم.
مباحث طبقه بندي شده كلوپ پرايد
تيونينگ 141 نقره اي
نمایه کاربر
pyan
دنده 2
پست: 2341
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 15 شهریور 1388, 2:26 pm
نوع خودرو: Lexus NX - Optima JF

پست یک‌شنبه 9 بهمن 1390, 2:46 pm

تقریبا بعد از سه ماه که گذشت و امروز فرداهای مختلف و آخر این ماه و آخر اون ماه،هزینه بنده بهم برگردونده نشد،این اواخر هم کلا دیگه جوابم رو ندادن :smile:
کارت آقا مهدی هم مثل اینکه پیدا نشده و پول ما همچنان محفظ مونده تو حسابشون :-(
من کلا دنبال دردسر و... نیستم تا جایی هم که بتونم تحمل میکنم و حرفی نمیزنم ولی خب هرچیزی حد و حدودی داره
نمیدونم آقا مصطفی یادش هست یا نه...زمانیکه گفت فلان قد میشه هزینه کارت به یکساعت نکشید پولش رو ریختم به حسابشون،منتی نیست چون وظیفه بوده و باید میکردم همونطور که وقتی ایشون قولی دادن و گفتن هزینه رو برمیگردونن باید برمیگردوندن
ولی خب نزدیک 6ماه میگذره که قراره...
در کل من حساب کاملا جدایی رو مصطفی و کلا این مکان میکردم...یعنی فکر میکردم محیط دوستانه هست و همه چون عشق و علاقه به ماشین داریم جمع شدیم...نه یه محیط بازاری و دلالی که یه چیزی رو به یکی بدی بعد هم زیر بار نری و آخرشم طلبکار شی و بگی همینه که هست! مگرنه از همون اول خیلی چیزا فرق میکرد و حواسم رو به مراتب بیشتر جمع میکردم
در کل فکر نمیکنم 500تومن با توجه به صحبتهای دوستان رقم بالایی باشه واسشون که انقدر تهیه‌اش سخته! مگر اینکه مثل بقیه جاها تو این مورد هم زیادی بزرگنمایی شده باشه
گفتم اینم بگم که دوستان فکر نکنن اگه خبری نشده،رضایت بنده جلب شده و مشکلم هم حل شده
اینجا هم آخرین جایی هست که معمولا حرف میزنم...مگرنه تمام سعیم رو کردم که با خود آقا مصطفی با تلفن و SMS و... کنار بیام ولی متاسفانه جوابی نگرفتم
بالاخره دوستان که تاپیک رو میخونن باید با همه جوانب کار مخصوصا خدمات پس از فروشش هم آشنا باشن تا تصمیم درست رو بتونن بگیرن دیگه :cool:
موفق باشید
نمایه کاربر
dr.bass1
سرعت : 30 كيلومتر در ساعت
پست: 554
تاریخ عضویت: چهارشنبه 20 بهمن 1389, 7:30 pm
نوع خودرو: vw Golf mk2
محل اقامت: مشهد

پست پنج‌شنبه 13 بهمن 1390, 7:35 pm

ممنون.واقعا که......
نمایه کاربر
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2914
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 11 تیر 1383, 10:57 am
نوع خودرو: مشخص نشده!
Like شده: 51 بار

پست یک‌شنبه 23 بهمن 1390, 9:19 am

قبل ازآپگرید دستگاه 70 تا میل سوپاپ که + میل سوپاپ این 2تا آقا که دارن اطلاع رسانی میکنن میشه 72 تا که بعضیاش 2سوپاپ رو هر سیلندر بود بعضیاش 4سوپاپ 1دونه هم 5 سوپاپ .
ازتمامی میل سوپاپهایی که برای بار اول تو ایران با افتخار تراشیدم چند تاش خراب شد که یکیش واسه پویان بود و چند تای دیگش ربطی به تیون آپ فرامین در اصفهان نداشت و به دلیل میل به خوردن یا بالا کشیدن یا هر دلیل دیگه دوستدارن داستان رو طبیعی کنن و بیان اینجا بنویسن ، در این مورد چیزی نمینویسم
درمورد پویان فقط تایید میکنم که میل سوپاپ پویان درست تراشیده نشد و درست کار نمیکرد و خراب شدن ماشینش هم هیچ ربطی به کار من نداشت مشکل از جای دیگه بود ، جهت دفاع از کار خودم لزومی نمیبینم توضیح بدم چون اصلآ به کار من ربطی نداشت ، میل سوپاپ فابریک خود ماشین بود .
بقیه میل سوپاپهایی که تراشیدم همه با موفقیت کامل و یکی از یکی بهتر بود
تا اینجای کار دستگاه به صورت مکانیکی بود و کار کردن باهاش خیلی سخت بود تو این مدت آپ گرید دستگاه تمام شد و کاملآ اتوماتیک و با دقت بالاتر و خیلی ساده تر کار میکنه

دوستان حرفهای خودشون رو در مورد خدمات قبل و بعد از فروش زدن دوستانی که دوست دارن میل سوپاپ بتراشند با من تماس بگیرند ، و برای اشخاصی که فکر میکنند نمیشه و در ایران چنین چیزی امکان پذیر نیست کاری نمیتونم بکنم
این قسمت مربوط میشه به کارهایی که تاپ فیول موتور اسپورت انجام میده ، دفترچه خاطرات و مکانی برای حدس زدن و نظرغیر کارشناسی نیست ، تا اطلاع ثانوی این تاپیک قفل میشه
این هم نیز بگذرد

بازگشت به “Top Fuel MotorSport”