قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

TMS Camshaft

نمایه کاربر
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2905
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 11 تیر 1383, 3:27 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!
Like شده: 30 بار

دوشنبه 2 بهمن 1391, 12:02 pm

ساخت میل سوپاپ (میل بادامک) Camshaft , توسط تاپ فیول موتور اسپورت با برند TMS
بعد از 3 سال تلاش و تحقیق و گریند کردن میل سوپاهای فابریک که در بعضی موارد با موفقیت و بعضی با مشکل مواجه میشدند تصیمیم گرفتیم که میل سوپاپ رو از بیس ساخته و روی آن کار کنیم تا با مشکلات گریند کردن مواجه نشیم .
در حال حاظر میل سوپاپهای TMS به صورت قالب ریخته گری فولاد و نوع دوم بیلت ساخته میشوند که از نظر کارایی با هم فرقی نمیکنند فرق آنها فقط در قیمت بوده و عملیات حرارتی مشابه به هم دارند
همه میل سوپاها سخت کاری میشوند , روشهای سخت کاری در انواع سفارشات فرق میکند
همه میل سوپاپها عملیات نیتروکربورازینگ پلاسمایی میشوند که کمتر شرکت یا سازنده میل سوپاپ این عملیات رو روی میل سوپاپ ها انجام میده
از تاریج 15/1/92 میل سوپاپ ها به صورت آماده با جعبه به فروش میرسند
در حال حاظر میل سوپاپهای زیر به صورت سفارشی ساخته میشوند
1. BP لیفت 10 و دیوربشن288 - مدت زمان تحویل 6 روز کاری قیمت 1.200.000
2. B6 لیفت 10.5 و دیوریشن286 - مدت زمان تحویل 10 روز کاری قیمت 1.100.000
3. TU5 لیفت 9.5 و 10 و دیوریشن 258-264-272 مدت زمان تحویل 10 روز کاری قیمت 258 950.000 و 264 1.100.000 و 272 1.200.000
4. B3 پرایدی شهری ریس شهری و ریس نامگذاری شده مدت تحویل 10 روز کاری قیمت از 390 تا 600
5.XU7 شهری ریس شهری و ریس مدت تحویل 15 روز کاری و قیمت از 480 تا 700
6.محصولات فلکس واگن 8 سوپاپ و 16 سوپاپ
7.انواع موتور bmw
8. انواه موتور تویوتا
9. انواع موتور نیسان
10 . انواع موتور هوندا
11. انواع موتور بنز
ساعت تماس 12.30 تا 2 ظهر
شماره تماس 09372193009
این هم نیز بگذرد
نمایه کاربر
amin-amin
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 151
تاریخ عضویت: شنبه 18 دی 1389, 11:40 pm
نوع خودرو: در حال جستجو...
محل اقامت: گرمترین شهر ایران

سه‌شنبه 3 بهمن 1391, 12:49 pm

سلام واقعا خوشحالم از اينكه دوباره تاپيك فروش camshaft راه افتاده و خسته نباشيد ميگم به شما اقا مصطفي. :) :-)


قيمت دقيق كمشافت ريس شهري چقدره؟(براي پرايد b3)

ايا دور ايدل بهم ميريزه؟(با همين كمشافت ريس شهري)

حداكثر توان موتور چه قدر بهبود پيدا ميكنه؟

ممنون :hb:
به سلامتی دوست خوبی که مثل خط سفید وسط جاده است تکه تکه میشه ولی بازم پا به پات میاد
نمایه کاربر
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2905
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 11 تیر 1383, 3:27 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!
Like شده: 30 بار

چهارشنبه 4 بهمن 1391, 8:24 am

amin-amin نوشته شده:سلام واقعا خوشحالم از اينكه دوباره تاپيك فروش camshaft راه افتاده و خسته نباشيد ميگم به شما اقا مصطفي. :) :-)


قيمت دقيق كمشافت ريس شهري چقدره؟(براي پرايد b3)

ايا دور ايدل بهم ميريزه؟(با همين كمشافت ريس شهري)

حداكثر توان موتور چه قدر بهبود پيدا ميكنه؟

ممنون :hb:
مشخصات دقیق ماشین رو بهم بدین
1. کاربراتوره یا انژکتور , پروفایل میل سوپاپهای فابریک کاربراتور و انژکتور یکی هست ولی من تغییر دادم چون واقعآ عملکردشون فرق میکنه
2. حجم و ضریب تراکم موتور دست خورده یا نه
3. کارهایی که رو موتور صورت گرفته مهمه , مثلآ هدرز داره ؟ اگزوز داره ؟ سر سیلندر پورت شده یا نه همه این اطلاعات به اضافه اینکه اگه در حال حاظر انجام نشده آیا در آینده قراره انجام بشه یا نه
این هم نیز بگذرد
نمایه کاربر
amin-amin
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 151
تاریخ عضویت: شنبه 18 دی 1389, 11:40 pm
نوع خودرو: در حال جستجو...
محل اقامت: گرمترین شهر ایران

چهارشنبه 4 بهمن 1391, 10:27 am

1-انژكتوره

2-نه تغييري نداشته و در اينده قرار نيست تغيير كنه.

3-هدرز نداره ولي در اينده قراره بزارم. كاتاليزور نداره و منبع اخر هم فابريكه. ولي اگه يك منبع خوب كم صدا با قيمت معقول پيدا كنم تعويض ميشه.

رانر هاي منيفولد و سرسيلندر پوليش شدن ولي پورت نخوردند.

ميشه گفت تقريبا فابريكه.

ممنون :hb:
به سلامتی دوست خوبی که مثل خط سفید وسط جاده است تکه تکه میشه ولی بازم پا به پات میاد
saeid alpine
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 56
تاریخ عضویت: جمعه 6 اسفند 1389, 12:49 pm
محل اقامت: بچه محل امام رضا

پنج‌شنبه 5 بهمن 1391, 10:51 pm

سلام اقا مصطفی به سلامتی پروژه تولید هم داره به نتیجه میرسه. اولین tu5 رو باید بدی به من که خیلی وقته منتظرم {فول ریس میخوام}راستی برا فنر سوپاپها چه فکری کردین؟نوع بیلت چه مزیتی به فولادی داره؟اون پولیهای ادجستیبل tu5و میل سوپاپ پرایدی معلوم نشد چی شد؟
drift79
شروع حركت
پست: 23
تاریخ عضویت: شنبه 23 مهر 1390, 8:59 pm
نوع خودرو: mashin

شنبه 7 بهمن 1391, 9:23 am

سلام
ایک توضیح هم در مورد درصد تاثیر گذاریش بدید و اینکه برای 206 تیپ 2 و مگان هم دارید؟
با تشکر
نمایه کاربر
alitman
يار همراه
پست: 96
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 24 آبان 1388, 8:44 pm
محل اقامت: تهران

شنبه 7 بهمن 1391, 10:17 pm

داش مصطفی گل، ایول به پشت کارت . کمتر کسی تو این مملکت هست که تو این سطح کار کنه.یا بهتره بگم کسی نیست که تو این سطح کار کنه منی که از نزدیک شاهد تلاشهات بودم و دیدم که چه قدر وقت میزاری و زحمت میکشی برای این کم شفت ها واقعا لذت میبرم.
ایشالا که هر چه زودتر به تولید انبوه برسی و به بازار های خارجی هم دست پیدا کنی، اون میل سوپاپ هایی که من دیدم به راحتی میتونن با قوی ترین نمونه های خارجی شون رقابت کنن.
موفق و پیروز باشی رفیق
عاشق ماشین - ساکن دریا
نمایه کاربر
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2905
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 11 تیر 1383, 3:27 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!
Like شده: 30 بار

شنبه 14 بهمن 1391, 10:12 pm

amin-amin نوشته شده:1-انژكتوره

2-نه تغييري نداشته و در اينده قرار نيست تغيير كنه.

3-هدرز نداره ولي در اينده قراره بزارم. كاتاليزور نداره و منبع اخر هم فابريكه. ولي اگه يك منبع خوب كم صدا با قيمت معقول پيدا كنم تعويض ميشه.

رانر هاي منيفولد و سرسيلندر پوليش شدن ولي پورت نخوردند.

ميشه گفت تقريبا فابريكه.

ممنون :hb:
لیفت 5.70 و دیوریشن 254 درجه رو من پیشنهاد میدم برای مورد شما
saeid alpine نوشته شده:سلام اقا مصطفی به سلامتی پروژه تولید هم داره به نتیجه میرسه. اولین tu5 رو باید بدی به من که خیلی وقته منتظرم {فول ریس میخوام}راستی برا فنر سوپاپها چه فکری کردین؟نوع بیلت چه مزیتی به فولادی داره؟اون پولیهای ادجستیبل tu5و میل سوپاپ پرایدی معلوم نشد چی شد؟
tu5 رو که تلفنی گفتم فنر هم بعد از عید
اما بیلت و فولادی
بیلت کلآ یه میله فولادی یک تیکه هست که میل سوپاپ از توی اون تراش میخوره بعد سخت کاری بعد سنگ کاری تا ابعاد دقیق بعد نیتروکربورایزینگ پلاسمایی و بقیه کارها
فولادی ریخته گری فولادی در ابعاد نزدیک بعد تراش و سخت کاری و سنگ و نیتروکربورایزینگ پلاسمایی
فرقی هم با هم ندارند مگر اینکه لیفت از 16 میلیمتر بره بالا تر یا دور میل بادامک از 5000 دور یعنی 10000 دور میل لنگ بره بالاتر که اون موقع بیلت بهتر جواب میده
این هم نیز بگذرد
نمایه کاربر
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2905
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 11 تیر 1383, 3:27 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!
Like شده: 30 بار

شنبه 14 بهمن 1391, 10:18 pm

drift79 نوشته شده:سلام
ایک توضیح هم در مورد درصد تاثیر گذاریش بدید و اینکه برای 206 تیپ 2 و مگان هم دارید؟
با تشکر
درصد تاثیر گذاریش به نوع استفاده از میل سوپاپ ربط داره و میتونه از 10 تا 35 درصد و برای پروژه های حساب شده تا تا 45 و 50 درصد رو قدرت تاثیر داشنه باشه
تاثیر قدرت موضوع ثابت و مشخصی نیست بستگی به خیلی شرایط داره
و برای تیپ 2 و مگان هم میزنم
این هم نیز بگذرد
نمایه کاربر
ParvizSahra
آفرودر
پست: 1423
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 21 آبان 1388, 11:18 am
نوع خودرو: Jeep-Pajero
محل اقامت: کردستان

یک‌شنبه 15 بهمن 1391, 10:26 am

سلام و خسته نباشید خدمت استاد مصطفی عزیز
آیا برای موتور 4g54 میتسوبیشی هم میل بادامک سفارشی قبول میکنید؟
این موتور روی جیپ صحرا نصب شده و برای آفرود استفاده میکنم
پیشنهاد خودتان چیست؟ لیفت یا تغییر زوایه؟
اگر مقدار هزینه اش را هم بفرمایید ممنون میشوم
ارادتمند
پرویز
Hillclimbingwaterwadingmudpluggindesertraidingtrailrunningsnowdriftingcooldriving
تپه نوردی به آب زدن گل ولای نوردی صحرانوردی مسافرت رفتن دریفت زدن در برف رانندگی راحت...اینه مزایای جیپ
موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “Top Fuel MotorSport”