قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

TMS Camshaft

نمایه کاربر
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2905
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 11 تیر 1383, 3:27 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!
Like شده: 30 بار

چهارشنبه 18 مرداد 1396, 12:58 pm

ashkan_2007_h نوشته شده:
Mostafa نوشته شده:بهترین حالت در هنگام tdc جفت هوا و دود 1 میلیمیتر تو لیفت باشند
برای من که میل سوپاپم 272 با لیفت 9.7 هست هم همین شرایط باید باشه ؟
اگه بیارم پیش خودتون وقت دارین انجامم بدین ؟
بله برای شما هم همین شرایط باید باشه :cool:

با عرض پوزش جهت نصب و تنظیم ما فعلآ نمیتونیم انجام بدیم
این هم نیز بگذرد
ashkan_2007_h
پست: 5
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 1 مرداد 1394, 12:43 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!

شنبه 28 مرداد 1396, 10:13 pm

Mostafa نوشته شده:
ashkan_2007_h نوشته شده:
Mostafa نوشته شده:بهترین حالت در هنگام tdc جفت هوا و دود 1 میلیمیتر تو لیفت باشند
برای من که میل سوپاپم 272 با لیفت 9.7 هست هم همین شرایط باید باشه ؟
اگه بیارم پیش خودتون وقت دارین انجامم بدین ؟
بله برای شما هم همین شرایط باید باشه :cool:

با عرض پوزش جهت نصب و تنظیم ما فعلآ نمیتونیم انجام بدیم
کجا ببرم برای تنظیم
هر جا میرم میگن ما دست به این میل سوپاپ نمیزنیم
نمایه کاربر
ali_t
شروع حركت
پست: 39
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 2 مرداد 1393, 11:50 pm
نوع خودرو: سمند LX
محل اقامت: شهرکرد

پنج‌شنبه 16 شهریور 1396, 6:01 am

سلام آقا مصطفي. Camshaft ميخوام واسه xu7 حجم و تراكم رفته بالا. حجم شده ١٩٠٥ سي سي تراكم ١٠ دريچه گاز زانتيا هدرز انجين آرت سر سيلندر هم فقط پوليش خورده. ازش راضي نيستم تو دور موتور ٣٠٠٠ تا ٥٣٠٠ يهو هن ميشه از ٥٣٠٠ تا كات آف يهو دور ميگيره. شما چه camshafti رو پيشنهاد مي ديد و هزينه
با تشكر
هرچيزي رو با عشق بسازي زيبا و خاص خواهد شد
نمایه کاربر
Mostafa
مدير كل سايت
پست: 2905
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 11 تیر 1383, 3:27 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!
Like شده: 30 بار

جمعه 17 شهریور 1396, 11:34 am

ali_t نوشته شده:سلام آقا مصطفي. Camshaft ميخوام واسه xu7 حجم و تراكم رفته بالا. حجم شده ١٩٠٥ سي سي تراكم ١٠ دريچه گاز زانتيا هدرز انجين آرت سر سيلندر هم فقط پوليش خورده. ازش راضي نيستم تو دور موتور ٣٠٠٠ تا ٥٣٠٠ يهو هن ميشه از ٥٣٠٠ تا كات آف يهو دور ميگيره. شما چه camshafti رو پيشنهاد مي ديد و هزينه
با تشكر
سلام
این چیزهایی که شما گفتی با میل سوپاپ فابریکی همخونی نداره باید برعکس صحبتهای شما باشه ماشین
این هم نیز بگذرد
نمایه کاربر
ali_t
شروع حركت
پست: 39
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 2 مرداد 1393, 11:50 pm
نوع خودرو: سمند LX
محل اقامت: شهرکرد

جمعه 17 شهریور 1396, 5:52 pm

Mostafa نوشته شده:
ali_t نوشته شده:سلام آقا مصطفي. Camshaft ميخوام واسه xu7 حجم و تراكم رفته بالا. حجم شده ١٩٠٥ سي سي تراكم ١٠ دريچه گاز زانتيا هدرز انجين آرت سر سيلندر هم فقط پوليش خورده. ازش راضي نيستم تو دور موتور ٣٠٠٠ تا ٥٣٠٠ يهو هن ميشه از ٥٣٠٠ تا كات آف يهو دور ميگيره. شما چه camshafti رو پيشنهاد مي ديد و هزينه
با تشكر
سلام
این چیزهایی که شما گفتی با میل سوپاپ فابریکی همخونی نداره باید برعکس صحبتهای شما باشه ماشین
با شرايط ماشين من چيزي داري واسم ؟
هرچيزي رو با عشق بسازي زيبا و خاص خواهد شد
bumzi01
پست: 2
تاریخ عضویت: چهارشنبه 24 دی 1393, 9:39 pm
نوع خودرو: پراید

یک‌شنبه 19 شهریور 1396, 5:36 pm

با سلام
پراید موتور B3 / پیستون ریو / پورت و پولیش سر سیلندر / سوپاپ 206 تیپ 2 / هدرز / کاربرات فابریک / کیت جرقه(MSDایرانی) / فلایویل 800گرم سبک / دیسک و صفحه تیبا / میل لنگ و شاتون فابریک.
با کمپرس سنج تراکم گرفتم حدود 14Bar
0-100 حدود 10.5 الی 11 هستش

واسه شرایط بالا ایا میل سوپاپ مناسب دارین؟
لطفا گزینه ها رو به همراه مزایا ، معایب و قیمت بفرمایین و اینکه تو 0-100 چقدر تاثیر داره؟
ممنون از لطفتون
ehsan_kfd
پست: 1
تاریخ عضویت: جمعه 17 شهریور 1396, 6:57 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!

سه‌شنبه 21 شهریور 1396, 7:03 pm

سلام.وقت بخیر عزیز
هاچبك كره ای موتور b3 1300cc,سرسیلندر پورت و پولیش و كفتراشی،هدرز،كیت هواكش،منبع اگزوز اسپرت،كاربرات 2 دهنه،كویل گلفی،شمع و وایر،فلایویل 900گرم سبك شده،گیربكس سنگین شده بقیه تقریبا فابریك
به نظرتون چه سوپاپی مناسبه و حدودا با این مشخصات چند اسب افزایش میده؟
قیمت حدودا چقدر هست؟
اگه بعدا قطر لوله اگزوزو افزایش بدم مشكلی پیش نمیاد؟
نمایه کاربر
__Pontiac__
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 482
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 28 آذر 1387, 6:21 am
نوع خودرو: PARS ELX
Like شده: 12 بار

دوشنبه 14 اسفند 1396, 9:40 pm

سلام
شما کمشفت سفارشی هم که خودم مشخصات کاملش رو بدم تولید میکنید ؟ فقط کم شفت هوا هستش
محاسبه حجم موتورسیلندر و تراکم موتور
www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=106760
افزایش تراکم و تاثیر ان بر اسب بخار
www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=73&t=108343
نمایه کاربر
M3HD! HB
دنده 1
پست: 1115
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 28 تیر 1388, 11:57 pm
نوع خودرو: MazMaz+HB BPT RWD
محل اقامت: زیر آسمون خدا

دوشنبه 14 خرداد 1397, 8:30 pm

ali_t نوشته شده:
جمعه 17 شهریور 1396, 5:52 pm
Mostafa نوشته شده:
ali_t نوشته شده:سلام آقا مصطفي. Camshaft ميخوام واسه xu7 حجم و تراكم رفته بالا. حجم شده ١٩٠٥ سي سي تراكم ١٠ دريچه گاز زانتيا هدرز انجين آرت سر سيلندر هم فقط پوليش خورده. ازش راضي نيستم تو دور موتور ٣٠٠٠ تا ٥٣٠٠ يهو هن ميشه از ٥٣٠٠ تا كات آف يهو دور ميگيره. شما چه camshafti رو پيشنهاد مي ديد و هزينه
با تشكر
سلام
این چیزهایی که شما گفتی با میل سوپاپ فابریکی همخونی نداره باید برعکس صحبتهای شما باشه ماشین
با شرايط ماشين من چيزي داري واسم ؟
شما اولین کاری میکنی ای سی یو ماشین رو عوض کن
sahand166
شروع حركت
پست: 21
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 6 خرداد 1393, 4:39 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!

یک‌شنبه 20 خرداد 1397, 10:48 am

سلام، شما میتونین برای محور عقب 405 استرس بار بسازید؟ آیا اصلا نصبش شدنی هست، من 405 پژو 2000 دارم و الان توی پروسه ی تقویت هندلینگ هستم، لینک تاپیکم رو هم میزارم
viewtopic.php?f=174&t=108580
موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “Top Fuel MotorSport”