نصب و راه اندازی و تنظیم سیستمهای صوتی

amir_al
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 116
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390, 1:44 pm

Re: نصب و راه اندازی و تنظیم سیستمهای صوتی

پست توسط amir_al » دوشنبه 11 آذر 1398, 3:58 pm

باسلام خدمت تمامی دوستان
من یه 206 مدل 94 دارم با پخش فابریک کارخونه، 2 تا باند پایونیرم بدون امپلی فایردارم.
مشکلم اینه که وقتی با بلوتوث گوشیم وصل میشم و اهنگ میزارم بیس اهنگ از بین میره، توی ماشین دوستام حتی با باند فابریک هم اینطوری نیست.
گوشیمم آیفون هستش
ممنون میشم راهنمایی کنید


نمایه کاربر
Mamad Viper
سرعت : 22 كيلومتر در ساعت
پست: 250
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 29 شهریور 1394, 10:09 am
نوع خودرو: Samand LX
محل اقامت: اصفهان.......تهران
اینستاگرام: mnmnmamad1999

Re: نصب و راه اندازی و تنظیم سیستمهای صوتی

پست توسط Mamad Viper » سه‌شنبه 12 آذر 1398, 4:56 am

Mamad Viper نوشته شده:
شنبه 9 آذر 1398, 1:32 am
یه مورد دیگه:
در مقایسه با پخش قبلی(1053 پایونیر) کیفیت خیلی بهتر شده ولی بیس با پایونیر خیلی پُرتر میزد اینو میشه کاریش کرد؟

مورد بعد هم ولتاژ rc پایونیر حوالی ولوم اخر همون 2 ولت بود مطابق مشخصات
ولی این تو ولوم اخر 2.5 ولت بود در صورتی که باید 4 ولت باشه.
همه پخش های کنوود اینجورین؟یا تنظیم کردن من ایرادی داره؟در کل یکم این دو مورد دلمو زده.راهی هست که حل شن؟
مشخصات سیستمم هم اینه:2جفت 718ex،یدونه ساب 3003 پایونیر،امپ ام بی 5400 4کانال،امپ مونو پریمیر 12001،تو در های جلو هم یه جفت باند 16 سانتی معمولی (البته با خون و خونریزی)
ممنون
دوستان
التماس دعا :evil:


نمایه کاربر
dariush2
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 328
تاریخ عضویت: دوشنبه 18 اسفند 1393, 9:37 pm
نوع خودرو: دوچرخه

Re: نصب و راه اندازی و تنظیم سیستمهای صوتی

پست توسط dariush2 » جمعه 13 دی 1398, 3:17 pm

سلام پخش کنوود320 و امپلی جی وی سی 5104 با یک جفت باند718کنوود راه اندازی کردم
توی بعضی اهنگها انگار یک بالشت گذاشتی روی باند و توی بعضی دیگه کلا بیس تعطیله
اگه میشه یک راهنمایی کنیدپخش چطور تنظیم کنم


نمایه کاربر
Punisher
فعال کلوپ طراحی
پست: 2043
تاریخ عضویت: دوشنبه 4 شهریور 1387, 12:56 am
نوع خودرو: Runna
محل اقامت: شاهین شهر

Re: نصب و راه اندازی و تنظیم سیستمهای صوتی

پست توسط Punisher » پنج‌شنبه 19 دی 1398, 8:28 pm

دوستای گل سلام
من یه جفت mtx برای رو طاقچه خریدم ولی بخاطر اینکه سینی فلزی روی تاقچه آهن چند لایه هست نصاب ها زیر بار نمیرن که برشش بدن چون سخته!
سوالی که دارم اینه
حتما باید مگنت توی صندوق باشه تا صدای خوب بده؟
تخته سه بعدی نصب کنم بدون اینکه سینی فلزی رو برش بدم صدای خوب میگیرم؟


!!!Made In China
Mehdi647
پست: 1
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 19 دی 1398, 11:14 pm
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: نصب و راه اندازی و تنظیم سیستمهای صوتی

پست توسط Mehdi647 » پنج‌شنبه 19 دی 1398, 11:21 pm

ضبط نصب شده چه مدل هست سوکت پشت ضبط را چک کن


نمایه کاربر
M0HAMAD
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 58
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 10 تیر 1389, 8:10 am
نوع خودرو: Mercedes Benz w124
محل اقامت: urmia

Re: نصب و راه اندازی و تنظیم سیستمهای صوتی

پست توسط M0HAMAD » جمعه 20 دی 1398, 1:04 pm

Punisher نوشته شده:
پنج‌شنبه 19 دی 1398, 8:28 pm
دوستای گل سلام
من یه جفت mtx برای رو طاقچه خریدم ولی بخاطر اینکه سینی فلزی روی تاقچه آهن چند لایه هست نصاب ها زیر بار نمیرن که برشش بدن چون سخته!
سوالی که دارم اینه
حتما باید مگنت توی صندوق باشه تا صدای خوب بده؟
تخته سه بعدی نصب کنم بدون اینکه سینی فلزی رو برش بدم صدای خوب میگیرم؟
سلام
اگر جنس خوب و استحکام کافی داشته باشه و به گونه ای نصب بشه که کیپ باشه و فضای صندوق ر از جلو جدا کنه و لقی و سر و صدا ایجاد نکنه هیچ ایرادی نداره، فقط ووفرها بالاتر وایمیستن و بیشتر تو چشم میزنه.


و ناگهان چقدر زود دیر می شود...
Kasramehdiaraghi
شروع حركت
پست: 12
تاریخ عضویت: چهارشنبه 25 دی 1398, 4:45 pm
نوع خودرو: خودرومون کجا بود
محل اقامت: پارکینگ
تماس:

Re: نصب و راه اندازی و تنظیم سیستمهای صوتی

پست توسط Kasramehdiaraghi » پنج‌شنبه 26 دی 1398, 5:08 am

سلام ،خدمت شما دوستان و اساتید محترم علاقمند ب صدا.یه سوال داشتم،یا به عبارتی ی راهنمایی در رابطه با قطع کامل جریان برق باطری از رو مدار سیستم صوتی به هنگام عدم استفاده طولانی مدت از ماشین بدون دستکاری سر باطریها.یبار خودم چهار تا رله صد آمپرو ب صورت موازی بستم،اما احساس کردم دمای رله ها بعد از مدتی استفاده ،غیر طبیعی بالا میره،بنابر این قبل از اینکه اتفاقی برا رله ها بیفته رله هارو ورداشتم.با چن نفر صحبت کردم اکثرا پیشنهاد کونتاکتور صد امپر با بوبین دوازده ولتو دادن.ک بنظرم زیاد جالب نیومد.خواستم بدونم استفاده از ssr یا همون رله های جامد یا روشی ساده تر از این رو کسی مد نظر داره بنده رو راهنمایی کنه؟


هنوز هم زیباترین چشمها متعلق به مادرم است 💚
نمایه کاربر
AMIR N
دنده 1
پست: 1874
تاریخ عضویت: شنبه 7 بهمن 1391, 4:20 pm
نوع خودرو: slx&206
محل اقامت: کره زمین(اصفان)
Like شده: 1 بار
تماس:

Re: نصب و راه اندازی و تنظیم سیستمهای صوتی

پست توسط AMIR N » پنج‌شنبه 26 دی 1398, 8:28 am

Kasramehdiaraghi نوشته شده:
پنج‌شنبه 26 دی 1398, 5:08 am
سلام ،خدمت شما دوستان و اساتید محترم علاقمند ب صدا.یه سوال داشتم،یا به عبارتی ی راهنمایی در رابطه با قطع کامل جریان برق باطری از رو مدار سیستم صوتی به هنگام عدم استفاده طولانی مدت از ماشین بدون دستکاری سر باطریها.یبار خودم چهار تا رله صد آمپرو ب صورت موازی بستم،اما احساس کردم دمای رله ها بعد از مدتی استفاده ،غیر طبیعی بالا میره،بنابر این قبل از اینکه اتفاقی برا رله ها بیفته رله هارو ورداشتم.با چن نفر صحبت کردم اکثرا پیشنهاد کونتاکتور صد امپر با بوبین دوازده ولتو دادن.ک بنظرم زیاد جالب نیومد.خواستم بدونم استفاده از ssr یا همون رله های جامد یا روشی ساده تر از این رو کسی مد نظر داره بنده رو راهنمایی کنه؟
دلیل این کار چیه؟؟؟
اگه بگی شاید بشه کار های بهتر کرد ولی با همین روش خودت ب جا رله میتونی از قطع کن اتوبوسی استفاده کنی
همون رله خودمونه ولی تا 350 امپر جواب میده
کمک استارت هم بهش میگن


به این تاپیک سر بزنید ((حتما)) و منو تو ساخت این امپلی فایر همراهی کنید
viewtopic.php?f=5&t=104674
Kasramehdiaraghi
شروع حركت
پست: 12
تاریخ عضویت: چهارشنبه 25 دی 1398, 4:45 pm
نوع خودرو: خودرومون کجا بود
محل اقامت: پارکینگ
تماس:

Re: نصب و راه اندازی و تنظیم سیستمهای صوتی

پست توسط Kasramehdiaraghi » پنج‌شنبه 26 دی 1398, 9:46 am

AMIR N نوشته شده:
پنج‌شنبه 26 دی 1398, 8:28 am
Kasramehdiaraghi نوشته شده:
پنج‌شنبه 26 دی 1398, 5:08 am
سلام ،خدمت شما دوستان و اساتید محترم علاقمند ب صدا.یه سوال داشتم،یا به عبارتی ی راهنمایی در رابطه با قطع کامل جریان برق باطری از رو مدار سیستم صوتی به هنگام عدم استفاده طولانی مدت از ماشین بدون دستکاری سر باطریها.یبار خودم چهار تا رله صد آمپرو ب صورت موازی بستم،اما احساس کردم دمای رله ها بعد از مدتی استفاده ،غیر طبیعی بالا میره،بنابر این قبل از اینکه اتفاقی برا رله ها بیفته رله هارو ورداشتم.با چن نفر صحبت کردم اکثرا پیشنهاد کونتاکتور صد امپر با بوبین دوازده ولتو دادن.ک بنظرم زیاد جالب نیومد.خواستم بدونم استفاده از ssr یا همون رله های جامد یا روشی ساده تر از این رو کسی مد نظر داره بنده رو راهنمایی کنه؟
دلیل این کار چیه؟؟؟
اگه بگی شاید بشه کار های بهتر کرد ولی با همین روش خودت ب جا رله میتونی از قطع کن اتوبوسی استفاده کنی
همون رله خودمونه ولی تا 350 امپر جواب میده
کمک استارت هم بهش میگن
راستش امیر جان ،ماشین اغلب برا مدت طولانی خوابه.رو همین حساب میخوام جریان داخل کابلی که از باطری به مدار سیستم که همون خازنرفته رو موقع خواب ماشین در طولانی مدت آف کنم.چون بارها تست کردم،اونم با انواع خازن،که در موقع خواب ماشین خازن خودش در حالت بی باری یه مصرف کننده میشه،و طبیعتا بعد از مدتی باطری دشارژو تا حد زیادی از عمرش کم میشه.
امیر جان این قطع کن اتوبوسی چی هست؟اگه برا اتوبوسه بوبینش باید ۲۴ولت باشه.یا نه متغیره و با دوازده ولتم درایو میشه؟از کجا میتونم این بوبینو تهییه کنم؟قیمتش چجوریاس؟


هنوز هم زیباترین چشمها متعلق به مادرم است 💚
نمایه کاربر
AMIR N
دنده 1
پست: 1874
تاریخ عضویت: شنبه 7 بهمن 1391, 4:20 pm
نوع خودرو: slx&206
محل اقامت: کره زمین(اصفان)
Like شده: 1 بار
تماس:

Re: نصب و راه اندازی و تنظیم سیستمهای صوتی

پست توسط AMIR N » پنج‌شنبه 26 دی 1398, 10:55 am

بله خازن مصرف کنندس
بوبین 12 ولت هم داره
قیمتش حدود 120 130 تومنه
سرچ کن کمک استارت داخل گوگل میاره عکسشو
از مغازه هایی ک تخصصی لوازم برقی ماشین سنگین میفروشن


به این تاپیک سر بزنید ((حتما)) و منو تو ساخت این امپلی فایر همراهی کنید
viewtopic.php?f=5&t=104674
موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “نصب و رفع مشکلات”