برای ریست کردن Password خود میتواید از گزینه کلمه عبورم را فراموش کرده ام استفاده کنید
رمز عبور جدید به ای میل شما ارسال خواهد شد .
Spam , Junk mail حتمآ بررسی شود 
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

xj6درحال بازسازی

مباحث مربوط به تمامي محصولات شركت خودروسازی جگوار
نمایه کاربر
xj6
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 141
تاریخ عضویت: جمعه 11 دی 1388, 2:01 pm
نوع خودرو: R21
محل اقامت: بیرجند

جمعه 2 بهمن 1388, 4:20 pm

سلام خدمت همه ی ماشین بازا به خصوص جگوار بازا..بالاخره جگوارم بعد از تعویض پلاک (حدود یک سال میشه)وپیدا کردن موتور(موتورو ازکاربر بازسازی جگوارخریدم) بعد از چهار-پنج سال رفته واسه بازسازی...البته واسه موتورش خیلیها امریکایی (نوا -بیوک)پیشنهاد میکردن ولی درست موتور امریکایی بیدرد سر تر وخوش قطعه تره وهرکسی تقریبا تعمیرش میکنه .ولی جگوار باید جگوار باشه نه اتاقشو یدک بکشه..منم دردسرشو به بی اصالت شدنس ترجیح میدم..یکی ازعلتای دیر جمع کردنش هم همین پیدا کردن موتور بود.الان هم ماشین درحال صافکاریه چنتا عکس از قدیم والان ماشین میزارم تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر

تصویر

تصویر

تصویر
تصویر

تصویر
تصویر
تصویر

تصویر
سعی میکنم مرحله به مرحله عکس بزارم.اگه کسی نظر یاراهنمایی داره بگه .....
نمایه کاربر
ميميكس1
متخصص کلاسیکهای ایتالیایی
پست: 1228
تاریخ عضویت: جمعه 10 تیر 1384, 11:10 am
نوع خودرو: Lancia-subaru
محل اقامت: تهران

جمعه 2 بهمن 1388, 5:26 pm

تبریک میگم که دارین یه جگوار رو بازسازی میکنین و کار سختی هم هست.....
باید صبر کنید تا علی رضا بیاد و راهنمایی کنه شما رو ایشون خیلی میتونن به شما کمک کنن.
داخل بازسازی میخواد ؟
نمایه کاربر
xj6
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 141
تاریخ عضویت: جمعه 11 دی 1388, 2:01 pm
نوع خودرو: R21
محل اقامت: بیرجند

جمعه 2 بهمن 1388, 7:07 pm

بله . البته ماشین رو بیشتر به خاطر یه مقدار پوسیدگی که داشت بردم صافکاری ظاهر ماشین درحد یه سرگلگیر جلو وعقب بیشتر خوردگی نداشت داخل ماشینم میخوام کامل تودوزی رو نو کنم (عکس از داخلشم میزارم) البته داخلشو میخوام بزارم بعد ازنقاشی -سیم کشی و زیربندی وجلوبندی ..تودوزیشم توشهرخودممون انجام نمیدم چون اینجا زیاد نه تمیزکارن نه سلیقه دارن .. اگه کسی نکته خاصی درمورد
سیمکشی یا هرقسمت ماشین داره بگه ممنون میشم...چون توشهر ما همین یکدونه هست وکسی اطلاع کامل ودرستی ازجگوار نداره...
نمایه کاربر
رضا عمراني
مدیر کلوپ موتورسیکلت
پست: 2791
تاریخ عضویت: جمعه 1 دی 1385, 8:30 pm

جمعه 2 بهمن 1388, 10:33 pm

ماشاالله اعتماد به نفس :-)
کار بزرگی رو شروع کردید
یه سوال دارم
برای بازسازی این ماشین چقدر بودجه در نظر گرفتین؟ دست به اچار هم هستید؟
نظرمن در مورد این بازسازی اینه که اگر این ماشینو کاملا فابریک و اورجینال جمع کنید ارزش داره ولی اگر وسط راه خسته بشید ویا لوازم نیمه سالم روش ببندید کارت بی ارزش میشه
تو بازسازی تا اونجا که امکان هست باید نو ببندی
Rhytm & Balance
نمایه کاربر
بازسازی جاگوار
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 60
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 12 آبان 1388, 3:52 pm
نوع خودرو: xjc

شنبه 3 بهمن 1388, 8:55 am

xj6 نوشته شده:بله . البته ماشین رو بیشتر به خاطر یه مقدار پوسیدگی که داشت بردم صافکاری ظاهر ماشین درحد یه سرگلگیر جلو وعقب بیشتر خوردگی نداشت داخل ماشینم میخوام کامل تودوزی رو نو کنم (عکس از داخلشم میزارم) البته داخلشو میخوام بزارم بعد ازنقاشی -سیم کشی و زیربندی وجلوبندی ..تودوزیشم توشهرخودممون انجام نمیدم چون اینجا زیاد نه تمیزکارن نه سلیقه دارن .. اگه کسی نکته خاصی درمورد
سیمکشی یا هرقسمت ماشین داره بگه ممنون میشم...چون توشهر ما همین یکدونه هست وکسی اطلاع کامل ودرستی ازجگوار نداره...
سلام.خيلي خوشحالم ميبينمت دوباره.اميدوارم همون چيزي كه ميخواي بشه.كه البته با پشتكاري كه از شما ديدم حتما ميشه.همونطور كه قبلا هم قول دادم هر وقت نياز به قطعه داشتي بگو برات ازينجا تهيه ميكنم و ميفرستم.خودمم ايشالا همين روزا قبل از اتمام سال يكسر ميام پيشت.
كاره تعويضه واشراي موتورت تموم شده؟ مشكله خاصي نداشتي؟
راستي در مورده كارهائيكه ميخواي انجام بدي مثل جلوبنديو سيم كشو كاراي فنيه ديگه اگه برات امكان داره قبل از نقاشيه ماشين تمومش كن بهتره.
در مورده سيم كشيم سعي كن اصلا كلافاي فابريكه دورشو باز نكني چون اگه ايراديهم داشته باشه سيم كشيت از انتهاي اونا يعني جائيه كه به وسيله برقي ختم ميشه هستش.فقط كافيه اونجارو چك كني و همينطور جعبه فيوزت.در مورده بقيش من قول بهت ميدم كه هيچ ايرادي نداره چون سيم كشي جاگوار به اين سادگيا خراب نميشه.
نمایه کاربر
xj6
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 141
تاریخ عضویت: جمعه 11 دی 1388, 2:01 pm
نوع خودرو: R21
محل اقامت: بیرجند

یک‌شنبه 4 بهمن 1388, 12:19 am

رضا عمراني نوشته شده:ماشاالله اعتماد به نفس :-)
کار بزرگی رو شروع کردید
یه سوال دارم
برای بازسازی این ماشین چقدر بودجه در نظر گرفتین؟ دست به اچار هم هستید؟
نظرمن در مورد این بازسازی اینه که اگر این ماشینو کاملا فابریک و اورجینال جمع کنید ارزش داره ولی اگر وسط راه خسته بشید ویا لوازم نیمه سالم روش ببندید کارت بی ارزش میشه
تو بازسازی تا اونجا که امکان هست باید نو ببندی
بودجه تاجایی که داشته باشم وبتونم فابریک جعمش کنم خرج میکنم اگه تماممشد دست نگه میدارم تا دستم واشه بعد شروع میکنم .. دست به اچارم تاحدودی هستم ولی متاسفانه وقتشو ندارم ..
نمایه کاربر
xj6
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 141
تاریخ عضویت: جمعه 11 دی 1388, 2:01 pm
نوع خودرو: R21
محل اقامت: بیرجند

یک‌شنبه 4 بهمن 1388, 12:30 am

بازسازی جاگوار نوشته شده:
xj6 نوشته شده:بله . البته ماشین رو بیشتر به خاطر یه مقدار پوسیدگی که داشت بردم صافکاری ظاهر ماشین درحد یه سرگلگیر جلو وعقب بیشتر خوردگی نداشت داخل ماشینم میخوام کامل تودوزی رو نو کنم (عکس از داخلشم میزارم) البته داخلشو میخوام بزارم بعد ازنقاشی -سیم کشی و زیربندی وجلوبندی ..تودوزیشم توشهرخودممون انجام نمیدم چون اینجا زیاد نه تمیزکارن نه سلیقه دارن .. اگه کسی نکته خاصی درمورد
سیمکشی یا هرقسمت ماشین داره بگه ممنون میشم...چون توشهر ما همین یکدونه هست وکسی اطلاع کامل ودرستی ازجگوار نداره...
سلام.خيلي خوشحالم ميبينمت دوباره.اميدوارم همون چيزي كه ميخواي بشه.كه البته با پشتكاري كه از شما ديدم حتما ميشه.همونطور كه قبلا هم قول دادم هر وقت نياز به قطعه داشتي بگو برات ازينجا تهيه ميكنم و ميفرستم.خودمم ايشالا همين روزا قبل از اتمام سال يكسر ميام پيشت.
كاره تعويضه واشراي موتورت تموم شده؟ مشكله خاصي نداشتي؟
راستي در مورده كارهائيكه ميخواي انجام بدي مثل جلوبنديو سيم كشو كاراي فنيه ديگه اگه برات امكان داره قبل از نقاشيه ماشين تمومش كن بهتره.
در مورده سيم كشيم سعي كن اصلا كلافاي فابريكه دورشو باز نكني چون اگه ايراديهم داشته باشه سيم كشيت از انتهاي اونا يعني جائيه كه به وسيله برقي ختم ميشه هستش.فقط كافيه اونجارو چك كني و همينطور جعبه فيوزت.در مورده بقيش من قول بهت ميدم كه هيچ ايرادي نداره چون سيم كشي جاگوار به اين سادگيا خراب نميشه.
باعرض سلام و تشکراز شما.....راستش ماشین هنوز تو صافکاریه و سر وقت موتور هنوز نرفتم واینجا خیلی ازتعمیرکارا از اسم ماشینم میترسن چه به رسه که موتورشو ببینن منم موتورو دست هر کسی نمیدم ولی یکی ازدوستای تعمیرکار هست که میگه قدیم خودش جگوار داشته به احتمال زیاد موتور و ببرم جای همون بنده خدا ولی باید ببینم کی صافکاریش تموم میشه تا بعد ببینم چه کارشو شروع کنم....ایشالا اومدی باهم میریم سر ماشین تا اگه راهنمایی داشتی منو راهنمایی کنین ..هرچی باشه شما تجربشو بیشتر از من دارین..
نمایه کاربر
بازسازی جاگوار
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 60
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 12 آبان 1388, 3:52 pm
نوع خودرو: xjc

یک‌شنبه 4 بهمن 1388, 8:20 am

نه بابا اختيار دارين.منم همچين دستو پا شكسته يه چيزائي ميدونم.............
حتما مزاحمت ميشم :grin:
نمایه کاربر
xj6
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 141
تاریخ عضویت: جمعه 11 دی 1388, 2:01 pm
نوع خودرو: R21
محل اقامت: بیرجند

سه‌شنبه 6 بهمن 1388, 11:53 pm

سلام ..میخوام دوتا سایت معرفی کنم ..برای من که جالب وخوب بود... البته اگه اینرنت پرسرعت دارین بهتون پیشنهاد میکنم چون یکی مربوط به باز کردن سرسیلندر جگوار سری یک میشه که به صورت فیلمه وبا دیال اپ مشکله دیدنشون سایت دیگه داخلش چند کتابچه پی دی اف هست درمورد مینی . جگوا ر تریومف البته به صورت جداگانه که هرکدوم حدود 10 تا15مگابایت هست...

این مربوط به فیلمهاست
http://vimeo.com/1245722

اینم مربوط به فایل پی دی اف این فایلها بسیار جالب هستن به نظر من ازدست ندین اگه میتونیین دانلود کنید ......
http://www.angloparts.com/en/home/page/newsletter_page2
mir3m
پست: 6
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 26 آبان 1388, 10:55 pm

چهارشنبه 7 بهمن 1388, 5:58 am

سلام
اگر اطلاعات فنی درباره هر قسمت ( الکتریکی-مکانیکی) بخواین متونم کمک کنم.
قفل شده قفل شده

بازگشت به “جگوار Jaguar”