سراتو یا مزدا ۳ ؟؟؟

مدیران انجمن: ALI => Eshghe Mashin, espero

ارسال پست
eleanor
دنده 1
پست: 1403
تاریخ عضویت: 12 نوامبر 2010, 21:54

سراتو یا مزدا ۳ ؟؟؟

پست توسط eleanor » 06 ژانویه 2020, 00:08

سلام
خوشحالم سایت دوباره برگشته

دوستان من سال ۹۵ همینجا با مشاوره شما یه سراتو سایپا غیر اپشنال خریدم
الان ۲۵ هزارکیلومتر کارکرده و در شرایط بسیار خوبی هست
ولی خب برای تنوع میخوام اگر بشه عوضش کنم
از اونجایی که ماشین صفر می‌خوام و پولم هم زیاد نیست گزینه های زیادی ندارم
فکر میکنم فقط مزدا ۳ و سیتروئن سی۳ میشه خرید با پول من
و ترجیح من مزدا هست

ولی خیلی مردد هستم که اصلا ارزش داره ماشین خودم رو بدم و حدود ۱۵۰ میلیون هم بزارم روش و مزدا بخرم یا نه ...
و از طرف دیگه هم با این وضع به هم ریخته بازار فکر میکنم اگر الان عوض نکنم دیگه تا آخر عمر باید به همین سراتو قانع باشم
گفتم از شما مشورت بگیرم
ممنون میشم نظرات و پیشنهادات خودتون رو بگید
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
خبرت هست ؟
که بی روی تو آرامم نیست ...
_______________________________________
arshan95
شروع حركت
پست: 10
تاریخ عضویت: 30 نوامبر 2019, 22:14
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: سراتو یا مزدا ۳ ؟؟؟

پست توسط arshan95 » 06 ژانویه 2020, 07:30

من هر دو تا امتحان كردم به نظرم مزدا نظرت جلب ميكنه و تنوع خوبي هست شما كه سراتو سوار بودي c3 جاش كمه و ممكنه پشيمونت كنه اما مزدا از نظر جا بهتره و نزديك كلاس سراتو هست ولي با اپشن بيشتر مزدا معمولا نقد تر هست و چون طالب داره اگر تميز و بدون ضربه باشه راحت تر فروش ميره فقط اول ماشين جديد اوكي كن بعد بفروش كه اگر فروختي و صبر كردي از بازار ركب ميخوري و جا ميموني انشاالله هر ماشيني گرفتي چرخش برات بچرخه و ركاب داشته باشه
eleanor
دنده 1
پست: 1403
تاریخ عضویت: 12 نوامبر 2010, 21:54

Re: سراتو یا مزدا ۳ ؟؟؟

پست توسط eleanor » 06 ژانویه 2020, 14:06

arshan95 نوشته شده:
06 ژانویه 2020, 07:30
من هر دو تا امتحان كردم به نظرم مزدا نظرت جلب ميكنه و تنوع خوبي هست شما كه سراتو سوار بودي c3 جاش كمه و ممكنه پشيمونت كنه اما مزدا از نظر جا بهتره و نزديك كلاس سراتو هست ولي با اپشن بيشتر مزدا معمولا نقد تر هست و چون طالب داره اگر تميز و بدون ضربه باشه راحت تر فروش ميره فقط اول ماشين جديد اوكي كن بعد بفروش كه اگر فروختي و صبر كردي از بازار ركب ميخوري و جا ميموني انشاالله هر ماشيني گرفتي چرخش برات بچرخه و ركاب داشته باشه

ممنون از راهنماییت رفیق
امیدوارم شما هم همیشه شاد و سلامت باشید

نمیتونم ماشین بخرم بعد ماشین خودمو بفروشم
پول ندارم و باید اول سراتو فروش بره تا بتونم مزدا بخرم
ولی سعی میکنم تا میشه هم زمان باشه
خیلی مردد هستم و احساس میکنم مزدا ارزش این اختلاف قیمت رو نداره
من روزی که سراتو خریدم ۹۰ میلیون مزدا ۱۲۰ بود
الان چرا باید این مقدار اختلاف قیمت پیدا کرده باشه با سراتو؟!
برای همین مردد هستم که بابت پولی که می‌خوام هزینه کنم چیزی گیرم میاد یا نه ...
از طرفی هم گزینه‌ی دیگه ای ندارم و اگر بخوام ماشین بگیرم فقط مزدا هست برای انتخاب
همون طور که گفتید سیتروئن گزینه ی مناسبی بعد از سراتو نیست

اگرم کلا بیخیال بشم که می‌دونم دیگه نمیتونم ماشین عوض کنم
و باید همین سراتو رو تا آخر داشته باشم

خیلی گیج شدم ...
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
خبرت هست ؟
که بی روی تو آرامم نیست ...
_______________________________________
arshan95
شروع حركت
پست: 10
تاریخ عضویت: 30 نوامبر 2019, 22:14
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: سراتو یا مزدا ۳ ؟؟؟

پست توسط arshan95 » 06 ژانویه 2020, 21:11

هزینه های مزدا خیلی فرقی با سراتو نداره فقط لوازمش گرون تره از نظر سرعت و قدرت سراتو خیلی عالیه و نزدیک مزدا تنها چیزی که منو ترغیب کرد به خرید مزدا esp بود که خیلی عالی جواب میده یه چی فقط بگم اگر این 150 گذاشتی برای ماشین و نیازش نداری ماشینت بخر و از داشتنش لذت ببر 96 و 97 کم کار هم پیدا میشه من خودم ماه گذشته 97 با 1500 تا کار گرفتم بگردی هست
نمایه کاربر
AminZ4
دنده 2
پست: 2610
تاریخ عضویت: 23 فوریه 2006, 09:09
نوع خودرو: MAZDA3-N
محل اقامت: 68&11

Re: سراتو یا مزدا ۳ ؟؟؟

پست توسط AminZ4 » 07 ژانویه 2020, 12:15

eleanor نوشته شده:
06 ژانویه 2020, 14:06
arshan95 نوشته شده:
06 ژانویه 2020, 07:30

ممنون از راهنماییت رفیق
امیدوارم شما هم همیشه شاد و سلامت باشید

نمیتونم ماشین بخرم بعد ماشین خودمو بفروشم
پول ندارم و باید اول سراتو فروش بره تا بتونم مزدا بخرم
ولی سعی میکنم تا میشه هم زمان باشه
خیلی مردد هستم و احساس میکنم مزدا ارزش این اختلاف قیمت رو نداره
من روزی که سراتو خریدم ۹۰ میلیون مزدا ۱۲۰ بود
الان چرا باید این مقدار اختلاف قیمت پیدا کرده باشه با سراتو؟!
برای همین مردد هستم که بابت پولی که می‌خوام هزینه کنم چیزی گیرم میاد یا نه ...
از طرفی هم گزینه‌ی دیگه ای ندارم و اگر بخوام ماشین بگیرم فقط مزدا هست برای انتخاب
همون طور که گفتید سیتروئن گزینه ی مناسبی بعد از سراتو نیست

اگرم کلا بیخیال بشم که می‌دونم دیگه نمیتونم ماشین عوض کنم
و باید همین سراتو رو تا آخر داشته باشم

خیلی گیج شدم ...
خب اون زمان قیمت سراتو رو زیادی بالا گذاشته بودن برای ماشین بی اپشنی که حتی ترمز عقبش کاسه ای بود و مهمتر اینکه الان متاسفانه قیمت گذاری ها دست دلال هاست و هیچ ملاک و معیاری وجود نداره و قیمتا متاسفانه فضایی شده
به عنوان کسی که ۵ سال ۵ تا مزدا نیو داشتم ۲ تا ۸۹ یه ۹۰ یه ۹۵ و یه ۹۷ باز هم بخوام تو رنج قیمت ۳۰۰ تا ۴۰۰ ماشینی بگیرم بازم انتخابم مزداس
هندلینگ این ماشین نزدیک به سری۳ بی ام و هست و اپشن هایی که ۱۰ سال پیش داشته هنوزم جز اپشن های کاربردی محصولات دیگه هست
مزدا رو همیشه ماشین پرشتابی میدونن ولی از نظر من که حدود ۱۰۰ هزار کیلومتر با این ماشین رانندگی کردم کاش موتورش حداقل ۲۵۰۰ بود یا ۶ سیلندر ۳۰۰۰ که عالی میشد ولی به هرحال نسبت به یه موتور ۲۰۰۰ هنوز هم حرفایی برای گفتن داره از نظر زیبایی بیرونی و داخلی که خیلی با سراتو فاصله داره
جالبه تو کامنت ها میبینم چرا هنوز میگن مزدا نیو مزدا هزارتا مدل تولید کرده بعد این اتاق خب جواب اینه که شرکت بهمن یه اتاق مزدا از سال ۸۶ اورد اسمشم مزدا ۳ بود بعدش سال ۸۹ اتاق جدیدشو اورد به خاطر اینکه اسمش یکی نباشه گذاشت مزدا ۳ نیو و بعد اونم مدلای جدیدترشو نیاوردن که بشه مزدا ۳ نیو نیوتر 😉 حالا اینکه میگن چرا هنوز میگید نیو خب اسمش هست میخواست بهمن به جای نیو بذاره مزدا ۳ ممد مثلا که خاطر دوستان مکدر نشه یا یسری که فقط از محصولات سایپا و ایرانخودرو استفاده کردن و تجربه سوار شدن ماشینای وارداتی یا مزدا به عنوان شاگرد هم نداشتن چه برسه به راننده میگن کفش میگیره اولا که همه ماشین های وارداتی ارتفاع پایینی دارن چون برای سرعت گیر و چاله چوله های ما ساخته نشدن دوما من فول سرنشین هم به سرعت گیر های استاندارد گیر نکردم مگه دیگه یا تپه باشه یا خندق که ماشین افرودی نیازه
اینارو خدمتتون عرض کردم که خیلی به حرف عوام گوش ندید
تو این رنج شما میتونی پژو ۲۰۰۸ هم بررسی کنید به لطف توربو شتاب خوبی داره البته فقط مسیر مستقیم چون هندلینگ ضعیفی داره و تو سرعت های بالا همون عدم پایداری ۲۰۶ رو داره و به نظر من یه ۲۰۶ بروز و اپدیت شده هست و البته ماشین تو شهری خوبی هست
در نهایت همش تجربه و دیدگاه شخصی من بود
خلاصه 700 صفحه ابتدایی تاپیک MAZDA3 NEW : (http://uplod.ir/9bmlrlxee91o/mazda_note.pdf.htm)
arshan95
شروع حركت
پست: 10
تاریخ عضویت: 30 نوامبر 2019, 22:14
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: سراتو یا مزدا ۳ ؟؟؟

پست توسط arshan95 » 10 ژانویه 2020, 19:55

AminZ4 نوشته شده:
07 ژانویه 2020, 12:15
eleanor نوشته شده:
06 ژانویه 2020, 14:06
arshan95 نوشته شده:
06 ژانویه 2020, 07:30

ممنون از راهنماییت رفیق
امیدوارم شما هم همیشه شاد و سلامت باشید

نمیتونم ماشین بخرم بعد ماشین خودمو بفروشم
پول ندارم و باید اول سراتو فروش بره تا بتونم مزدا بخرم
ولی سعی میکنم تا میشه هم زمان باشه
خیلی مردد هستم و احساس میکنم مزدا ارزش این اختلاف قیمت رو نداره
من روزی که سراتو خریدم ۹۰ میلیون مزدا ۱۲۰ بود
الان چرا باید این مقدار اختلاف قیمت پیدا کرده باشه با سراتو؟!
برای همین مردد هستم که بابت پولی که می‌خوام هزینه کنم چیزی گیرم میاد یا نه ...
از طرفی هم گزینه‌ی دیگه ای ندارم و اگر بخوام ماشین بگیرم فقط مزدا هست برای انتخاب
همون طور که گفتید سیتروئن گزینه ی مناسبی بعد از سراتو نیست

اگرم کلا بیخیال بشم که می‌دونم دیگه نمیتونم ماشین عوض کنم
و باید همین سراتو رو تا آخر داشته باشم

خیلی گیج شدم ...
خب اون زمان قیمت سراتو رو زیادی بالا گذاشته بودن برای ماشین بی اپشنی که حتی ترمز عقبش کاسه ای بود و مهمتر اینکه الان متاسفانه قیمت گذاری ها دست دلال هاست و هیچ ملاک و معیاری وجود نداره و قیمتا متاسفانه فضایی شده
به عنوان کسی که ۵ سال ۵ تا مزدا نیو داشتم ۲ تا ۸۹ یه ۹۰ یه ۹۵ و یه ۹۷ باز هم بخوام تو رنج قیمت ۳۰۰ تا ۴۰۰ ماشینی بگیرم بازم انتخابم مزداس
هندلینگ این ماشین نزدیک به سری۳ بی ام و هست و اپشن هایی که ۱۰ سال پیش داشته هنوزم جز اپشن های کاربردی محصولات دیگه هست
مزدا رو همیشه ماشین پرشتابی میدونن ولی از نظر من که حدود ۱۰۰ هزار کیلومتر با این ماشین رانندگی کردم کاش موتورش حداقل ۲۵۰۰ بود یا ۶ سیلندر ۳۰۰۰ که عالی میشد ولی به هرحال نسبت به یه موتور ۲۰۰۰ هنوز هم حرفایی برای گفتن داره از نظر زیبایی بیرونی و داخلی که خیلی با سراتو فاصله داره
جالبه تو کامنت ها میبینم چرا هنوز میگن مزدا نیو مزدا هزارتا مدل تولید کرده بعد این اتاق خب جواب اینه که شرکت بهمن یه اتاق مزدا از سال ۸۶ اورد اسمشم مزدا ۳ بود بعدش سال ۸۹ اتاق جدیدشو اورد به خاطر اینکه اسمش یکی نباشه گذاشت مزدا ۳ نیو و بعد اونم مدلای جدیدترشو نیاوردن که بشه مزدا ۳ نیو نیوتر 😉 حالا اینکه میگن چرا هنوز میگید نیو خب اسمش هست میخواست بهمن به جای نیو بذاره مزدا ۳ ممد مثلا که خاطر دوستان مکدر نشه یا یسری که فقط از محصولات سایپا و ایرانخودرو استفاده کردن و تجربه سوار شدن ماشینای وارداتی یا مزدا به عنوان شاگرد هم نداشتن چه برسه به راننده میگن کفش میگیره اولا که همه ماشین های وارداتی ارتفاع پایینی دارن چون برای سرعت گیر و چاله چوله های ما ساخته نشدن دوما من فول سرنشین هم به سرعت گیر های استاندارد گیر نکردم مگه دیگه یا تپه باشه یا خندق که ماشین افرودی نیازه
اینارو خدمتتون عرض کردم که خیلی به حرف عوام گوش ندید
تو این رنج شما میتونی پژو ۲۰۰۸ هم بررسی کنید به لطف توربو شتاب خوبی داره البته فقط مسیر مستقیم چون هندلینگ ضعیفی داره و تو سرعت های بالا همون عدم پایداری ۲۰۶ رو داره و به نظر من یه ۲۰۶ بروز و اپدیت شده هست و البته ماشین تو شهری خوبی هست
در نهایت همش تجربه و دیدگاه شخصی من بود
سلام دوست عزیز لینک جدید از خلاصه ۷۰۰ صفحه اولیه دارید بزارید دانلودش کنیم
ارسال پست

بازگشت به “[180 میلیون به بالا]”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان