راهنمايي در مورد خريد مرسدس بنز

تصویر مباحث مربوط به مرسدس بنز
قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
نمایه کاربر
مجتبي عزيزي
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 75
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 6 شهریور 1384, 5:43 pm
نوع خودرو: پژو 206 تيپ 6

راهنمايي در مورد خريد مرسدس بنز

پست توسط مجتبي عزيزي » شنبه 17 دی 1384, 4:55 pm

سلام.
ميتونيد كمكم كنيد كه بنزهاي مدل 90 تا 92 چطورند و آيا صلاح هست كه 206 تيپ 6 رو بدم يكي از اونا رو بخرم؟؟؟


نمایه کاربر
Sadegh
متخصص فنی خودرو
پست: 1204
تاریخ عضویت: چهارشنبه 4 آبان 1384, 9:57 pm

پست توسط Sadegh » شنبه 17 دی 1384, 7:42 pm

سلام .اگر منظورتون مدل های E یا W124هست ابن مدل از سال 85 تا 95 تولید شدند که مدل های 94 یه کمی تغییر دارن و به قول محمد از 16 میلیون تا 60 میلیون قیمت دارن .وبرگشتی بودن سفارت و...تاثیر زیادی در قیمتش داره .بستگی به این داره که چقدر بخوای پول بدی .البته ماشین های کمی قدیمی افت قیمت زیاد دارن و به درد کسی که بخواد یکی دو سال بعد بفروشه نمی خوره ویه مشکلی هم که دارن اینکه مکانیک وارد شون کم پیدا میشه ولی قطعات هم آلمانیش هست هم برزیلی و هم...

البته بنز هم که خدای کیفیته ودر تعمیرات فنی با تعویض قطعات دقیقا مثل روز اولش بازسازی میشه(فرقی که ماشین های آلمانی با بقیه ماشین ها دارن).

جالبه بدونيد یک جایی من خوندم( ولی نمی دونم کجا!)که گارانتی های بنز به اين صورت بود: تضمین40 :shock: ساله بلوک سیلندر و 30 گارانتي ساله پوسیدگی بدنه .كه نشون دهنده دوام و كيفيت بنزه.
آخرین ويرايش توسط 1 on Sadegh, ويرايش شده در 0.


نمایه کاربر
Mohammad
يار قديمي
پست: 10839
تاریخ عضویت: جمعه 2 مرداد 1383, 1:49 pm
نوع خودرو: C107,C350,XV50

پست توسط Mohammad » شنبه 17 دی 1384, 7:56 pm

سلام
چه بنزي ميخواين؟ چقدر ميخواين پول بدين؟
.


نمایه کاربر
مجتبي عزيزي
سرعت : 15 کيلومتر در ساعت
پست: 75
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 6 شهریور 1384, 5:43 pm
نوع خودرو: پژو 206 تيپ 6

نظر دهي در مورد بنز 190

پست توسط مجتبي عزيزي » یک‌شنبه 18 دی 1384, 12:02 pm

ميشه منو در مورد بنز 190 مدل 85 تا 90 روشن كنيد .
آيا خريدش به صلاح هست...
دنده اتوماتيكشو ميخوام..
قيمتش معمولاْ چنده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


houshyar
يار قديمي
پست: 1060
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 11 مرداد 1383, 10:21 pm
نوع خودرو: BMW 528

پست توسط houshyar » یک‌شنبه 18 دی 1384, 6:23 pm

ماشين هاي خوبي هستند من تعريفشو زياد شنيدم تو ايران من بيشتر با موتور 1.9 و 2.3 ديدم كه اگه خواستي بگيري 2.3 بگير .
ولي به هر حال بين 15 تا 20 سال كاركرده و مشكلات خودشو داره . من ميگم اگه ميخواي الماني سوار شي با اين پول بده يه اپل وكترا مدل 95 بگير هم زياد قديمي نيست هم امكاناتش زياد تره .


نمایه کاربر
علي هافكلاچ
کاربر ويژه
پست: 13308
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 21 مهر 1383, 10:47 am
نوع خودرو: FormulaSilverBird400
محل اقامت: كرانه ي درياي پارس، شهر باستاني ليان (آفتاب تابان)
تماس:

مشخصات بنزهاي موجود در ايران؟

پست توسط علي هافكلاچ » سه‌شنبه 2 خرداد 1385, 11:23 am

سلام
اين سوال بازاري نيس
آماريه و شايد بعد بازاري بشه ( اون موقع تاپيك مربوطه رو خودم تو بازار ميزنم ) پس لطفا همينجا بمونه

اول اينكه بنزهاي فوقالعاده تميز دور و بر 15 تو ايران چي گير مياد
مدلها
مشخصات موتور و آپشنهاشون چيه؟


دوم اطلاعات فني بنزاي 190 كه تو ايران هس رو ميخوام
چون قيافشو خيلي دوس دارم
و قيمت تميزشو ميخوام
بعد آپشناشون چيه
چون من مال پليس سوار شدم امكانات رفاهي نداشت اصلا :smile:


نمایه کاربر
Mohammad
يار قديمي
پست: 10839
تاریخ عضویت: جمعه 2 مرداد 1383, 1:49 pm
نوع خودرو: C107,C350,XV50

پست توسط Mohammad » سه‌شنبه 2 خرداد 1385, 6:24 pm

اول اينكه بنزهاي فوقالعاده تميز دور و بر 15 تو ايران چي گير مياد
مدلها
مشخصات موتور و آپشنهاشون چيه؟
بايد ديد منظور از فوق العاده چي هست؟ ماشين رنگ فابريك بدون تصادف فول آپشن 30-40 هزار تا رفته يا ماشين تميز و سالم فول آپشن 100-120 هزار تا راه رفته كه حالا 1-2 جاش هم در حد مالوندن خورده باشه(شايد هم نخورده باشه)به اين دومي ميگن تميز .البته ماشين كمپلت رنگ تميز هم هست
با 15 تومن ميشه بنز فوق العاده تميز 123 و 116 و تميز 107.201.126 گرفت.حالا كدوم منظورت هست تا موتور و آپشن هاش رو بگم.البته بعضياش تاپيك دارن بقيه رو هم اينشالا مينويسم :-o

دوم اطلاعات فني بنزاي 190 كه تو ايران هس رو ميخوام
چون قيافشو خيلي دوس دارم
و قيمت تميزشو ميخوام
بعد آپشناشون چيه
چون من مال پليس سوار شدم امكانات رفاهي نداشت اصلا
مشخصات اين ماشين W201 با موتورهاي مختلف اينا هست كه اولي و دومي وسومي تو ايران بيشتر هست. سومي به خاطر قدرت كم توصيه نميشه
اينا مشخصات بدنه. براي موتور و آپشن هاي مختلف وزن چند كيلويي فرق ميكنه

اينا واس هآمريكا هست سفارش اروپا ها چند اسب قويتر ممكنه باشه
  • bodywork
    Type 4/5S SAL
    Designer
    Number of doors 4
    dimensions & weights
    Wheelbase 2660 mm 104.7 in
    Track front 1430 mm 56.3 in
    rear 1410 mm 55.5 in
    Length 4420 mm 174 in
    Width 1680 mm 66.1 in
    Height 1380 mm 54.3 in
    Length:wheelbase ratio 1.66
    Ground clearance
    Kerb weight 1100 kg 2425 lb
190E
  • engine
    Code
    Manufacturer Mercedes-Benz
    Type S-4
    SOHC
    8 valves total
    2 valves per cylinder
    Main bearings 5
    Construction
    Bore × stroke 89.00mm × 80.25mm
    3.5 in × 3.16 in
    Bore/Stroke ratio 1.11
    Displacement 1997 cc
    (121.864 cu in)
    Unitary capacity 499.25 cc/cylinder
    Compression ratio 9.10:1
    Fuel system Bo fuel inj.
    Aspiration Normal
    Compressor type N/A
    Intercooler None
    Catalytic Converter N
    Max. output 123.7 PS (122.0 bhp) (91 kW)
    @5100 rpm
    Max. torque 178.0 Nm (131 lbft) (18.2 kgm)
    @3500 rpm
    Maximum rpm
    Coolant Water
    Specific output 61.1 bhp/litre
    1 bhp/cu in
    Specific torque 89.13 Nm/litre
    Go to more manufacturers or other Mercedes-Benz models
    performance
    Note: A value of -1 means that
    the car cannot attain that speed.
    0-50mph (80 km/h)
    0-60mph 10.70s
    0-100km/h
    0-100mph
    80-120km/h
    (50-70mph)
    in top
    0-Quarter-mile 17.60s
    0-Kilometre
    Top speed 195 km/h (121 mph)
    Fuel Consumption
    CO2 Emissions
    Power-to-weight 110.91 bhp/ton
190E 2.3
  • engine
    Code
    Manufacturer Mercedes-Benz/Cosworth
    Type S-4
    SOHC
    8 valves total
    2 valves per cylinder
    Main bearings 5
    Construction
    Bore × stroke 95.50mm × 80.25mm
    3.76 in × 3.16 in
    Bore/Stroke ratio 1.19
    Displacement 2299 cc
    (140.294 cu in)
    Unitary capacity 574.75 cc/cylinder
    Compression ratio 9.00:1
    Fuel system Bo KE-Jetronic fuel inj.
    Aspiration Normal
    Compressor type N/A
    Intercooler None
    Catalytic Converter Y
    Max. output
    (DIN) 133.8 PS (132.0 bhp) (98.4 kW)
    @5100 rpm
    Max. torque
    (DIN) 198.0 Nm (146 lbft) (20.2 kgm)
    @3500 rpm
    Maximum rpm
    Coolant Water
    Specific output 57.4 bhp/litre
    0.94 bhp/cu in
190 خالي
  • engine
    Code
    Manufacturer Mercedes-Benz
    Type S-4
    SOHC
    8 valves total
    2 valves per cylinder
    Main bearings 5
    Construction
    Bore × stroke 89.00mm × 80.25mm
    3.5 in × 3.16 in
    Bore/Stroke ratio 1.11
    Displacement 1997 cc
    (121.864 cu in)
    Unitary capacity 499.25 cc/cylinder
    Compression ratio 9.00:1
    Fuel system 1 St carb
    Aspiration Normal
    Compressor type N/A
    Intercooler None
    Catalytic Converter N
    Max. output 89.2 PS (88.0 bhp) (65.6 kW)
    @5000 rpm
    Max. torque 165.0 Nm (122 lbft) (16.8 kgm)
    @2500 rpm
    Maximum rpm
    Coolant Water
    Specific output 44.1 bhp/litre
    0.72 bhp/cu in
    Specific torque 82.62 Nm/litre
    Go to more manufacturers or other Mercedes-Benz models
    performance
    Note: A value of -1 means that
    the car cannot attain that speed.
    0-50mph (80 km/h)
    0-60mph 12.40s
    0-100km/h
    0-100mph
    80-120km/h
    (50-70mph)
    in top
    0-Quarter-mile 19.50s
    0-Kilometre
    Top speed 175 km/h (109 mph)
    Fuel Consumption 6.5/8.4/10.7 l/100km 90 km/h / 120 km/h / urban
    CO2 Emissions
    Power-to-weight 81.48 bhp/ton
190E 2.3 16V عشق من :?
  • Drag coefficient 0.320
    Frontal Area
    Cx
    engine
    Code
    Manufacturer Mercedes-Benz/Cosworth
    Type S-4
    DOHC
    16 valves total
    4 valves per cylinder
    Main bearings 5
    Construction
    Bore × stroke 95.50mm × 80.25mm
    3.76 in × 3.16 in
    Bore/Stroke ratio 1.19
    Displacement 2299 cc
    (140.294 cu in)
    Unitary capacity 574.75 cc/cylinder
    Compression ratio 10.50:1
    Fuel system Bo KE-Jet fuel inj.
    Aspiration Normal
    Compressor type N/A
    Intercooler None
    Catalytic Converter N
    Max. output
    (DIN) 184.5 PS (182.0 bhp) (135.7 kW)
    @6200 rpm
    Max. torque
    (DIN) 235.0 Nm (173 lbft) (24 kgm)
    @4500 rpm
    Maximum rpm
    Coolant Water
    Specific output 79.2 bhp/litre
    1.3 bhp/cu in
    Specific torque 102.22 Nm/litre
    Go to more manufacturers or other Mercedes-Benz models
    performance
    Note: A value of -1 means that
    the car cannot attain that speed.
    0-50mph (80 km/h) 5.50s
    0-60mph 7.30s
    0-100km/h 7.80s
    0-100mph 19.70s
    80-120km/h
    (50-70mph)
    in top
    0-Quarter-mile
    0-Kilometre 28.60s
    Top speed 232 km/h (144 mph)
    Fuel Consumption
    CO2 Emissions
    Power-to-weight 147.97 bhp/ton
190E 2.6 اينم با اينكه موتورش قويه ولي توصيه نميشه چون لوازم موتورش كم هست
  • engine
    Code
    Manufacturer Mercedes-Benz
    Type S-6
    SOHC
    12 valves total
    2 valves per cylinder
    Main bearings
    Construction
    Bore × stroke 82.90mm × 80.25mm
    3.26 in × 3.16 in
    Bore/Stroke ratio 1.03
    Displacement 2599 cc
    (158.601 cu in)
    Unitary capacity 433.17 cc/cylinder
    Compression ratio 9.20:1
    Fuel system
    Aspiration Normal
    Compressor type N/A
    Intercooler None
    Catalytic Converter
    Max. output 168.3 PS (166.0 bhp) (123.8 kW)
    @5800 rpm
    Max. torque 228.0 Nm (168 lbft) (23.3 kgm)
    @4600 rpm
    Maximum rpm
    Coolant Water
    Specific output 63.9 bhp/litre
    1.05 bhp/cu in
    Specific torque 87.73 Nm/litre
    Go to more manufacturers or other Mercedes-Benz models
    performance
    Note: A value of -1 means that
    the car cannot attain that speed.
    0-50mph (80 km/h)
    0-60mph 7.80s
    0-100km/h
    0-100mph
    80-120km/h
    (50-70mph)
    in top
    0-Quarter-mile 16.30s
    0-Kilometre
    Top speed 212 km/h (132 mph)
    Fuel Consumption
    CO2 Emissions
    Power-to-weight 138.68 bhp/ton
190E 2.5 16 V تو ايران نيست
  • Manufacturer Mercedes-Benz/Cosworth
    Type S-4
    DOHC
    16 valves total
    4 valves per cylinder
    Main bearings 5
    Construction
    Bore × stroke 97.30mm × 82.85mm
    3.83 in × 3.26 in
    Bore/Stroke ratio 1.17
    Displacement 2464 cc
    (150.363 cu in)
    Unitary capacity 616 cc/cylinder
    Compression ratio 9.70:1
    Fuel system Bo KE-Jetronic fuel inj.
    Aspiration Normal
    Compressor type N/A
    Intercooler None
    Catalytic Converter N
    Max. output
    (DIN) 206.8 PS (204.0 bhp) (152.1 kW)
    @6750 rpm
    Max. torque
    (DIN) 240.0 Nm (177 lbft) (24.5 kgm)
    @5000 rpm
    Maximum rpm
    Coolant Water
    Specific output 82.8 bhp/litre
    1.36 bhp/cu in
    Specific torque 97.4 Nm/litre
    Go to more manufacturers or other Mercedes-Benz models
    performance
    Note: A value of -1 means that
    the car cannot attain that speed.
    0-50mph (80 km/h)
    0-60mph
    0-100km/h 6.50s
    0-100mph
    80-120km/h
    (50-70mph)
    in top
    0-Quarter-mile
    0-Kilometre
    Top speed 235 km/h (146 mph)
    Fuel Consumption
    CO2 Emissions
    Power-to-weight 156.92 bhp/ton
190E 2.5 16V evalotion II اينم ايران نيست ولي موتورش رو يه 190 طلايي رنگ خيلي تميز هست
  • Drag coefficient 0.308
    Frontal Area
    Cx
    engine
    Code
    Manufacturer Mercedes-Benz/Cosworth
    Type S-4
    DOHC
    16 valves total
    4 valves per cylinder
    Main bearings
    Construction
    Bore × stroke 97.30mm × 82.80mm
    3.83 in × 3.26 in
    Bore/Stroke ratio 1.18
    Displacement 2463 cc
    (150.301 cu in)
    Unitary capacity 615.75 cc/cylinder
    Compression ratio 9.70:1
    Fuel system Bo KE-Jet fuel inj.
    Aspiration Normal
    Compressor type N/A
    Intercooler None
    Catalytic Converter
    Max. output 238.3 PS (235.0 bhp) (175.2 kW)
    @7200 rpm
    Max. torque 246.0 Nm (181 lbft) (25.1 kgm)
    @5000 rpm
    Maximum rpm
    Coolant Water
    Specific output 95.4 bhp/litre
    1.56 bhp/cu in
    Specific torque 99.88 Nm/litre
    Go to more manufacturers or other Mercedes-Benz models
    performance
    Note: A value of -1 means that
    the car cannot attain that speed.
    0-50mph (80 km/h)
    0-60mph
    0-100km/h 6.10s
    0-100mph
    80-120km/h
    (50-70mph)
    in top
    0-Quarter-mile
    0-Kilometre
    Top speed 250 km/h (155 mph)
    Fuel Consumption
    CO2 Emissions
    Power-to-weight 175.37 bhp/ton
در مورد اپشن ها يه چيز رو هميشه بدونين بنز فروشش فقط بصورت اپشن بوده اون موقع .البته الان هم هست تو نمايشگاه ايپاس مسئول غرفه گفت كه فقط فروش آپشنال داريم و باديد ماشين و آپشن هايي كه ميخواين رو بگين تا بعد از 2-3 ماه ماشينتون بيا دايران. اون موقع هم همين طور بوده. 190E مدل 85 هست كه شيشه آينه صندلي ( يا پمپ باد )پشت سري و ... برقي بوده ولي 190 مدل 93 هم هست كه حتي شيشه برقي هم نداره. علاوه بر چيزاي كه گفتم ترمز abs airbag 4هم داره كه داشتن يا نداشتن اينا فقط به همون ماشين خاص بستگي داره. البته بعضي چيزها كه مثلا سال 85 آپشن بوده مثل ABS سالهاي بعد استاندارد بوده.
. خب بازم سوالي باش هدر خدمتم سانروف


«هزار دوست كم است و یك دشمن زیاد»
نمایه کاربر
Sadegh
متخصص فنی خودرو
پست: 1204
تاریخ عضویت: چهارشنبه 4 آبان 1384, 9:57 pm

پست توسط Sadegh » سه‌شنبه 2 خرداد 1385, 10:08 pm

سلام.
اگه واقعا دنبال بهترين ماشيني كه با 15 ميليون قابل خريداري هستي اين موارد مي تونن كمكت كنن.
اول از اينكه به خاطر قضيه بنزين و اومدن مدل هاي جديد بنز قيمت قديمي تر هاش به شدت افت كرده و ماشن هايي كه تا يكي دو سال پيش 15-16 ميليون قيمت داشتن الان با 9-10 ميليون قابل خريداري هستن .(البته اين قضيه يعني كاهش قيمت به نظر من مثبته ولي بيشتر عوامل رواني در اون نقش داره ).

حالا اگه بخواهيم بگيم خوبي يا بدي نكته جالب اينكه مدل هاي بزرگتر و قويتر به خاطر مصرف بالاتر بنزين (به نسبت) داراي افت قيمت بيشتري نسبت به مدل هاي ضعيف تر هستن.اين قضيه بر مي گرده به اطلاعات عوام كه فقط به تعداد سيلندر خودرو توجه مي كنن و نمي دون كه مثلا بنز 8 سيلندر 20 سال پيش مصرفي اندازه يك خودروي 4 سيلندر مثل پيكان داره.

مساله ديگه از رده خارج شدن ماشين هاي 6 سيلندر 25 ساله و 8 سيلندر 20 ساله هست كه بازار رو يكمي خراب كرده .(در تمام كشور هاي بزرگ و پيشرفته كه قوانين آلايندگي سرگيرانه تري نسبت به ايران دارن براي مدل هاي قديمي تبصره هايي دارن كه مي تونن با معاينات فني لازم براشون اجازه تردد صادر كنن مطمين باشيد در ايران هم اين اتفاق خواهد افتاد) (كاسه داغ تر از آش كه نميشن!!!)

اما مدل ها:
اكثر 190 هايي كه ديدم پكيده و خراب هستن كه برمي گرده به اينكه اكثرا برگشتي نهاد ها هستن.
با اين پول ميشه يه 124 مدل 85 تا 87 با موتور هاي 200 تا 230 گير اورد كه به نسبت سالم و تميز باشه ولي براي يك مدل 123 15 ميليون يه كم زياده :-D

به نظر من بهترين انتخاب براي 15 ميليون يك بنز 126 با موتور 6 سيلندر هست كه با اين پول ميشه 280 حدود 84 -85 تميز و سالم رو گير آورد (حتي بالاتر از اين مدل مثل 300 مدل 86)
مدل هاي 500 مدل 80 تا 85 هم با اين قيمت عالي هستن .
بنز هاي كوپه و كروك SL و SLC هم كه جاي خودشون رو دارن و يكي از انتخاب هاي برتر هستن.
اين هم فراموش نكنيد كه كلاس اس درجه استاندارد ها و كيفيت هاش بالاتر از بقيه كلاس ها مثل 190 يا E كلاس هست.
ولي من بعيد ميدنم در اين وانفساي بازار كسي بجز طلبه هاي بنز حاضر بشه 15 ميليون بابت اين ماشين ها بدن. :lol:


نمایه کاربر
Mohammad
يار قديمي
پست: 10839
تاریخ عضویت: جمعه 2 مرداد 1383, 1:49 pm
نوع خودرو: C107,C350,XV50

پست توسط Mohammad » سه‌شنبه 2 خرداد 1385, 11:51 pm

ا اين پول ميشه يه 124 مدل 85 تا 87 با موتور هاي 200 تا 230 گير اورد كه به نسبت سالم و تميز باشه
نه نميشه. متاسفانه يا خوشبختانه قيمت ماشين هاي تميز زياد كم نشده. 124 تميز كمتر كه آپشن هاش هم زياد باشه مدل 87-88 كمتر از 18_19 نميدن. مثل 230 ما الان 15-16 هست.مگه اينكه طرف خيلي پول لازم باشه يا ماشينش خيلي ايراد دار باشه.

190 هم براي پوريا دنبالش بودم كه تميز كمتر از 15 پيدا نكردم. معمولي هاش(كه من خودم حاضر نيستم بخرم) 12-13 تومن بود

چون قيمت ها پايين اومده ماشين هاي تميز رو نميفروشن به خاطر اينكه ماشين هاي جديد 20-30-40 ميليوني مثا كمري و كورولا و آوانته و ......... كه اومده در حدي نيست كه طرف مثلا E220 ‌مدل 94 كمتر از 100 تا راه رفته رو با اون امكانات و كيفيت و... كه تا 2 سال پيش 80-90 تومن بوده رو بفروشه تا از اينا بخره .مگه اينكه بخواد بنز يا بي ام و جديد بخره


به نظر من بهترين انتخاب براي 15 ميليون يك بنز 126 با موتور 6 سيلندر هست كه با اين پول ميشه 280 حدود 84 -85 تميز و سالم رو گير آورد (حتي بالاتر از اين مدل مثل 300 مدل 86)
مدل هاي 500 مدل 80 تا 85 هم با اين قيمت عالي هستن .
با 14-15 تومن ميشه 280 126 فوق العاده تميز گرفت ولي 300 و اينا نه (بهتره آدم يه ماشين مدل پايين تر تميز بگيره تا مدل بالاتر معمولي يا بد).500 مدل 80 تا 85 هم زياد توصيه نميشه

كلا اين ماشينا به هم ربطي ندارن مثلا s class ‌ با 190 يا كوپه هيچ ربطي به هم ندارن بستگي داره چجور ماشيني به درد طرف بخوره


«هزار دوست كم است و یك دشمن زیاد»
نمایه کاربر
Sadegh
متخصص فنی خودرو
پست: 1204
تاریخ عضویت: چهارشنبه 4 آبان 1384, 9:57 pm

پست توسط Sadegh » چهارشنبه 3 خرداد 1385, 8:46 am

نه نميشه. متاسفانه يا خوشبختانه قيمت ماشين هاي تميز زياد كم نشده. 124 تميز كمتر كه آپشن هاش هم زياد باشه مدل 87-88 كمتر از 18_19 نميدن. مثل 230 ما الان 15-16 هست.مگه اينكه طرف خيلي پول لازم باشه يا ماشينش خيلي ايراد دار باشه
بله من هم گفتم به نسبت تمیز.ولی الان کمتر کسی حاضره 20 میلیون بابت همچنین چیزی بپردازه همه میگن زانتیا و... :D (نمي فهمن بنز يعني چي؟)البته غیر از من و تو كه طلبه بنزيم :wink:
چون قيمت ها پايين اومده ماشين هاي تميز رو نميفروشن به خاطر اينكه ماشين هاي جديد 20-30-40 ميليوني مثا كمري و كورولا و آوانته و ......... كه اومده در حدي نيست كه طرف مثلا E220 ‌مدل 94 كمتر از 100 تا راه رفته رو با اون امكانات و كيفيت و... كه تا 2 سال پيش 80-90 تومن بوده رو بفروشه تا از اينا بخره .مگه اينكه بخواد بنز يا بي ام و جديد بخره
من هم بودم نمي فروختم .ولي موقع نياز به پول هست كه قيمت ها معلوم ميشه.

با 14-15 تومن ميشه 280 126 فوق العاده تميز گرفت ولي 300 و اينا نه (بهتره آدم يه ماشين مدل پايين تر تميز بگيره تا مدل بالاتر معمولي يا بد).500 مدل 80 تا 85 هم زياد توصيه نميشه
قبول دارم كه مدل پايين تر تميز تر بهتر از مدل بالاتر معمولي.500 ها براي چي توصيه نميشن.به خاطر ريبيلد موتور و ...؟
كلا اين ماشينا به هم ربطي ندارن مثلا s class ‌ با 190 يا كوپه هيچ ربطي به هم ندارن بستگي داره چجور ماشيني به درد طرف بخوره
در ايران با اين بازار محدود تا زماني كه 126 و107 هست من كه امكان نداره پول بابت 190 بدم. محمد خودت حاضر هستي براي خودت بجاي كوپه و 126 يك 190 بخري؟


موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “Mercedes Benz”