قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

ژل زادو-XADO

مدیر انجمن: كوروش پيروز

نمایه کاربر
كوروش پيروز
متخصص فنی خودرو
پست: 382
تاریخ عضویت: دوشنبه 18 بهمن 1389, 12:30 pm
محل اقامت: تهران

پست شنبه 30 دی 1396, 9:42 am

درود دوستان

از تمامی عزیزان که مطالب این تاپیک را مطالعه می فرمایید به جد تقاضا دارم ، صرفا بر اساس نظر دیگر کاربران اقدام به تصمیم گیری نفرمایند و حتما مطالب را با متخصصین امر و افراد قابل اطمینان و دارای دانش و تجربه کافی در میان بگذارند... تا مغبون و متضرر نشوند .

به عنوان مثال " واشر سر سیلندر نیم سوز" به هیچ عنوان با استعمال انواع ژل ، لوسیون ، پماد و اشکال و اقسام دیگر افزودنی ها و مکمل ها .... قابل "تعمیر" نخواهد بود .

پایدار باشید
راه در جهان یکی ست و آن راه راستی ست
Kalantar.110
شروع حركت
پست: 12
تاریخ عضویت: جمعه 10 آذر 1396, 10:02 pm
نوع خودرو: 405-slx
Like شده: 1 بار

پست یک‌شنبه 1 بهمن 1396, 10:56 am

البته دوستمون راست میگه فقط براساس نظر یه نفر تصمیم به استفاده از این دست محصولات نگیرید و تحقیق کافی انجام بدید من خودم اولین محصوله زادو رو استفاده کردم برای واشر نیم سوز تاثیرشم به گفته شرکت دایمی هست تا زمانی که ماشین دوباره جوش بیاره.
یعنی اگه تو بهترین حالت این نشت گیر صد درصد واقعی باشه( خودم اطمینان صددرصد ندارم هنوز) و شما بدون اینکه دلیل جوش آوردن رو برطرف کنید، نشتگیر استفاده کنید و قاطی شدن آب و روغن برطرف بشه ممکنه تو استفاده بعدی دوباره جوش بیاره و همون آش و همون کاسه
نتیجتاً به فرض اینکه محصولات زادو صددرصد هم واقعی باشن، اگر فنی ماشین سردر نمیارید نباید انتظار معجزه داشته باشید.
نمایه کاربر
پایونیر
يار همراه
پست: 3597
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 8 خرداد 1390, 1:34 pm
Like شده: 2 بار

پست یک‌شنبه 1 بهمن 1396, 12:29 pm

زیاد سخت نگیرید اونام باید لقمه نونی گیرشون بیاد مثل مارگیرا و پهلونا و ...
«محمد»
Gh_Ali
شروع حركت
پست: 15
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 30 آذر 1396, 3:38 pm
نوع خودرو: Toyota Cressida

پست چهارشنبه 16 خرداد 1397, 1:41 pm

سلام
گیربکس ماشین من زمانی که در حال حرکت هستم و در دور حدود سه هزار هست به محض این که پامو از رو گاز برمیدارم شروع به صدا دادن میکنه و تا دور به حدود ۲ هزار میرسه تقریبا قطع میشه
صداشم مثل قیژ قیژ میمونه وقتی کلاج رو میگیرم قطع میشه . اصلا مشکلی بد جا رفتن یا زوزه در حالت معمول نداره
این صدا هم نسبتا خفیفه و بیشتر توی دنده ۳ و ۴ هست
ماشین هم تویوتا کریسیدا ۹۱ هست
سوالم اینه که آیا ژل زادو مشکل منو حل میکنه و اینکه آیا صدمه ای به گیربکس وارد نمیکنه ؟ چون گیربکس من قدیمیه و اگه مشکلی پیش بیاد هزینه سنگینی برام میتراشه.
نمایه کاربر
mostafa stat
دنده 1
پست: 1052
تاریخ عضویت: چهارشنبه 10 شهریور 1389, 10:38 am
نوع خودرو: 4WD
محل اقامت: ایران
Like شده: 1 بار

پست چهارشنبه 16 خرداد 1397, 6:54 pm

Gh_Ali نوشته شده:
چهارشنبه 16 خرداد 1397, 1:41 pm
سلام
گیربکس ماشین من زمانی که در حال حرکت هستم و در دور حدود سه هزار هست به محض این که پامو از رو گاز برمیدارم شروع به صدا دادن میکنه و تا دور به حدود ۲ هزار میرسه تقریبا قطع میشه
صداشم مثل قیژ قیژ میمونه وقتی کلاج رو میگیرم قطع میشه . اصلا مشکلی بد جا رفتن یا زوزه در حالت معمول نداره
این صدا هم نسبتا خفیفه و بیشتر توی دنده ۳ و ۴ هست
ماشین هم تویوتا کریسیدا ۹۱ هست
سوالم اینه که آیا ژل زادو مشکل منو حل میکنه و اینکه آیا صدمه ای به گیربکس وارد نمیکنه ؟ چون گیربکس من قدیمیه و اگه مشکلی پیش بیاد هزینه سنگینی برام میتراشه.
سلام
من امتحان کردم همه مدل هاشو هیچ تاثیری نداره
هزینع الکی نکنید.
Kalantar.110
شروع حركت
پست: 12
تاریخ عضویت: جمعه 10 آذر 1396, 10:02 pm
نوع خودرو: 405-slx
Like شده: 1 بار

پست یک‌شنبه 6 بهمن 1398, 1:26 am

Kalantar.110 نوشته شده:
یک‌شنبه 1 بهمن 1396, 10:56 am
البته دوستمون راست میگه فقط براساس نظر یه نفر تصمیم به استفاده از این دست محصولات نگیرید و تحقیق کافی انجام بدید من خودم اولین محصوله زادو رو استفاده کردم برای واشر نیم سوز تاثیرشم به گفته شرکت دایمی هست تا زمانی که ماشین دوباره جوش بیاره.
یعنی اگه تو بهترین حالت این نشت گیر صد درصد واقعی باشه( خودم اطمینان صددرصد ندارم هنوز) و شما بدون اینکه دلیل جوش آوردن رو برطرف کنید، نشتگیر استفاده کنید و قاطی شدن آب و روغن برطرف بشه ممکنه تو استفاده بعدی دوباره جوش بیاره و همون آش و همون کاسه
نتیجتاً به فرض اینکه محصولات زادو صددرصد هم واقعی باشن، اگر فنی ماشین سردر نمیارید نباید انتظار معجزه داشته باشید.
سلام دوستان من بعد یه مدت استفاده از محصولات زادو میخوام تجربه م رو بگم ببینید اساس کار احیاگرهای زادو اینه که فقط در نقاطی که اصطکاک زیاده و به طبع حرارت هم زیاده به مرور یه لایه مواد نانو سرمت ایجاد میکنه که باعث میشه اون نقاط اصطکاک فلز روی فلز از بین بره و حرارت هم پایین بیاد و کار نانواحیاگر هم تموم بشه ، یعنی اینجوری نیست که همه جای موتور یه لایه نانوسرمت ایجاد بشه بلکه عامل فعال کننده ی فرایند احیاکنندگی حرارت زیادیه که در نقاط اصطکاک وجود داره و به محض ایجاد لایه ی میکرونی و کمتر شدن حرارت دیگه احیایی صورت نمیگیره و اگه ده تا احیاگر هم همزمان استفاده کنید هیچ مزیتی نداره. من محصولات زادو رو از نمایندگی سعادت آباد بلوار دریا تهیه میکنم که فروشنده خوبی هم داره این از توصیح عملکرد ولی نتیجه ش برای من : ماشین من پژو موتور عادی هست که موقع استفاده حدود صد و هشتاد هزار تا کار کرده بود و یه مدت اسنپ ثبتنام کرده بودم ولی بخاطر استهلاک بالا یکی دو روز که با ماشین کار میکردم و مثلاً یه خورده آب کم میکرد دیگه جرأت نمی‌کردم کار کنم ولی از وقتی که پکیج احیای زادو استفاده کردم دیگه ماشینم واشر نزده و استهلاکش واقعاً کم شده فقط دوبار موتور باز شده هردوبار هم بخاطر نشست بوش بوده( دفعه ی اول یکی از بوشها و دفعه ی دوم هم بقیه بوشها نشست داشتن) لپ مطلب اینجوری بگم کسی که تاکسی اینترنتی کار نکنه اصلا با مفهوم استهلاک آشنایی واقعی نخواهد داشت و از طرف دیگه تاثیر محصولات زادو هم بیشتر از همه برای رانندگان تاکسی اینترنتی مشهود خواهد بود. من به جز ژل احیای موتور گریس تعمیری هم برای گیربکسم استفاده کردم که واقعاً تعمیر کنندگی گریس بهم اثبات شد. جالب اینجاست گریس تعمیری همه جا قابل استفاده س من یاتاقان کولر آبی که دو تا تابستون به صدای زیاد افتاده بود و منتظر بودم نابود شه تا عوضش کنم رو اندازه ی نوک انگشت گریس تعمیری زدم بهش صداش افتاد و الان دو سه ساله بیصدا داره کار می‌کنه در حالیکه قبلش که صداش زیاد شده بود هفته ای یکبار گریس معمولی میزدم و روغن کاریش میکردم و صداش کم میشد تا هفته ی بعد ولی گریس تعمیری تعمیرش کرد ، اینا رو بابت تبلیغ نمیگم چون دیگه گریس تعمیری زادو تو ایران گیر نمیاد فقط تجربه م رو دارم میگم چون عادت دارم چیزای خوبی که مصرف میکنم رو به دیگران هم پیشنهاد میدم و زادو هم یکی از اونا هست البته فروشنده ی نمایندگی سعادت آباد آقای عیدی هم واقعاً انسان خوبی هستن و میگردن محصولات نانویی ایرانی رو با امکانات و ابزاری که شرکت زادو بهشون داده بررسی و تحقیق چند ماهه میکنن و اگه محصول خوب باشه نمایندگی فروشش رو میگیرن مثلاً روغن موتورهای اولکانانو(حاوی نانو ذرات بلبرینگی که اصطکاک رو به حداقل می‌رسونه) یا اکتانهای با کیفیت آکسیور(مناسب برای استفاده طولانی مدت بدون آسیب زدن به موتور و خودرو) یا آب رادیاتور نشا(بهترین کولانت دنیا) که هرکدوم از این محصولات کلی تأثیر مفید روی خودرو دارن.
نمایه کاربر
nosazi
پست: 9
تاریخ عضویت: شنبه 19 اردیبهشت 1388, 3:38 am
نوع خودرو: زانتیا. تیپ 5، 7.4
محل اقامت: تهران

پست سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1399, 11:45 am

ظاهرا بجز نسخه ی ژل احیا کننده محلول ۲۵۰ میلی لیترش هم اومده. چیزی که من توی ایبی و آمازون و اینا میبینم ، تقریبا همه ی کسایی که استفاده کردن بشدت راضی هستن و ریویو های عالی نوشتن. یه محصول دیگه هم هست که امریکایی هست.engine restorer. اونم همینطور منتها اون ۴۰۰ میلی لیتره واسه چهار سیلندر ها.تست های کمپرس هم که توی یوتوب همگی حاکی از حقیقت این موضوع هست. حالا اگه کسی استفاده کرده و راضی هست بیاد بگه چون ماشینای ما بالای ۲۰۰ تا کار کرده و بد نیست یه نفسی بکشه
⛔⛔⛔نمیدونم اگر اصلا قیافم یاد تو مونده⛔⛔⛔
⛔⛔⛔کسی توی نبود من واسه تو شعر هم خونده⛔⛔⛔
نمایه کاربر
delfi
دنده 1
پست: 1529
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388, 3:36 pm
Like شده: 142 بار

پست دوشنبه 22 اردیبهشت 1399, 9:45 am

من یدونه ژل وان استیج خریدم. اگه نتیجه مثبتی داشت اعلام میکنم, هرچند بعید می‌دونم..
نمایه کاربر
delfi
دنده 1
پست: 1529
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388, 3:36 pm
Like شده: 142 بار

پست سه‌شنبه 6 خرداد 1399, 5:33 pm

delfi نوشته شده:
دوشنبه 22 اردیبهشت 1399, 9:45 am
من یدونه ژل وان استیج خریدم. اگه نتیجه مثبتی داشت اعلام میکنم, هرچند بعید می‌دونم..

خب ۱۵۰۰ کیلومتر گذشت. اولین کاری که کردم تست کمپرس گرفتم چون یه سیلندر ۱۰psi کمتر از سه‌تای دیگه بود، نتیجه: هیچ فرقی نکرده بود. کمپرس سه‌تا سیلندر دیگه: هیچ فرقی نکرده بود.
بعد از جای شمع آندوسکوپ کردم تو ببینم این هاله بنفشی که دوستان میگفتن روی سطح بوش ایجاد میشه درست شده یا نه: هیچ اثری نبود. هیچ کدوم از پارامترهای رفتاری موتور هم هیچ تغییر نکرده توی این مدت.
من پاسوز شدم تا بقیه دوستان مجبور نشن خودشون ادعای سازنده رو بسنجن : )))
GM.1
سرعت : 50 كيلومتر در ساعت
پست: 808
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 25 آذر 1393, 8:43 pm
نوع خودرو: 405...2000
Like شده: 139 بار

پست سه‌شنبه 6 خرداد 1399, 7:13 pm

delfi نوشته شده:
سه‌شنبه 6 خرداد 1399, 5:33 pm
delfi نوشته شده:
دوشنبه 22 اردیبهشت 1399, 9:45 am
من یدونه ژل وان استیج خریدم. اگه نتیجه مثبتی داشت اعلام میکنم, هرچند بعید می‌دونم..

خب ۱۵۰۰ کیلومتر گذشت. اولین کاری که کردم تست کمپرس گرفتم چون یه سیلندر ۱۰psi کمتر از سه‌تای دیگه بود، نتیجه: هیچ فرقی نکرده بود. کمپرس سه‌تا سیلندر دیگه: هیچ فرقی نکرده بود.
بعد از جای شمع آندوسکوپ کردم تو ببینم این هاله بنفشی که دوستان میگفتن روی سطح بوش ایجاد میشه درست شده یا نه: هیچ اثری نبود. هیچ کدوم از پارامترهای رفتاری موتور هم هیچ تغییر نکرده توی این مدت.
من پاسوز شدم تا بقیه دوستان مجبور نشن خودشون ادعای سازنده رو بسنجن : )))

سلام
جسارتا چقدر هزینه کردید؟
زندگی زیباست

بازگشت به “تکنولوژی های دیگر”