راهنمايي برای خرید خودروهای سدان جنرال موتورز GM

مباحث مربوط به كاديلاك Cadillac , بیوک Buick , نوا Nova , ایمپالا Impala , کاپریس Caprice , الدزمبیل Oldsmobile

مدیران انجمن: علي هافكلاچ, آرمين

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:

- لطفا پیش از ایجاد تاپیک جدید، به وسیله ی گزینه جستجو، از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
ارسال پست
Amir_buick
پست: 4
تاریخ عضویت: 23 نوامبر 2019, 22:45
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: راهنمايي برای خرید خودروهای سدان جنرال موتورز GM

پست توسط Amir_buick » 23 نوامبر 2019, 23:16

سلام خدمت اساتید راستش میخام یه بیوک بخرم فقط یکی این که موقع خرید به چه چیز هایی باید توجه کنم که ماشین فردا تو گاراژ نخابه و یکی این که اگه تو شیراز مکانیک خوب یا کارشناس سراغ دارین لطف میکنین معرفی کنین من اولین تجربمه میخام آمریکایی بخرم امیدوارم با راهنماییتون کمکم کنین یه ماشین نسبتا خوبی بردارم بودجمم سی تا چهل یا نهایت چهل پنج تومن هست اگه کسی مورد خوبی سراغ داره لطف کنه معرفی کنه اگه قسمت شد شیرینی خوبی بهش میدم با تشکر از اساتید
نمایه کاربر
.cadillacusa
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 458
تاریخ عضویت: 10 ژانویه 2016, 17:39
نوع خودرو: کادیلاک
محل اقامت: تهران

Re: راهنمايي برای خرید خودروهای سدان جنرال موتورز GM

پست توسط .cadillacusa » 27 نوامبر 2019, 11:15

Amir_buick نوشته شده:
23 نوامبر 2019, 23:16
سلام خدمت اساتید راستش میخام یه بیوک بخرم فقط یکی این که موقع خرید به چه چیز هایی باید توجه کنم که ماشین فردا تو گاراژ نخابه و یکی این که اگه تو شیراز مکانیک خوب یا کارشناس سراغ دارین لطف میکنین معرفی کنین من اولین تجربمه میخام آمریکایی بخرم امیدوارم با راهنماییتون کمکم کنین یه ماشین نسبتا خوبی بردارم بودجمم سی تا چهل یا نهایت چهل پنج تومن هست اگه کسی مورد خوبی سراغ داره لطف کنه معرفی کنه اگه قسمت شد شیرینی خوبی بهش میدم با تشکر از اساتید
سلام
ببخشید شما تا به حال خودروی امریکایی داشتید؟
ایا از ایرادات خودرو اطلاعاتی دارید ؟
این ماشین ها بخاطر کارکرد زیاد مشکلاتی دارن---مثلا سوختن مگنت دلکو--کوئل--شکستن فنرهای دلکو--تنظیم خارج شدن کاربرات--روغن سوزی موتور --تقه زدن گیربکس و...
Amir_buick
پست: 4
تاریخ عضویت: 23 نوامبر 2019, 22:45
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: راهنمايي برای خرید خودروهای سدان جنرال موتورز GM

پست توسط Amir_buick » 28 نوامبر 2019, 19:49

نه داداش این اولین آمریکایی منه ولی یه چیزایی از فنی ماشینای جدید می‌دونم ولی تا حالا آمریکایی اصلا نروندم که بخام فنیشو بدونم اما در کل عاشق آمریکایی مخصوصا بیوکم یعنی بین کانتیننتال و کامارو الد.رادو و بلیزر و سویل و بیوک بیوکو انتخاب میکنم(منظورم از هر نظر بیوک بیشتر از بقیه میپسندم)خدا بخواد میخام یکیشو هم بگیرم ولی گفتم یه مشاوره از دوستان و اساتید بگیرم که بعد از خرید به مشکل بر نخورم مشکل مالی هم ندارم که یه وقت قطعش خراب شده یا مصرف سوختش مشکل من فقط اینه که یه تعمیر کار خوب یه قطعه فروشی تو شیراز بشناسم بعدشم دنبال یه کار شناس کسی که کارش ماشین امیرکایی باشه میخام کمکم بکنه تا ماشینی که میخام بخرم اشکالاتش رو چک کنم تا ماشین تمیزی خریده باشم و خیلی اذیت نکنه
نمایه کاربر
.cadillacusa
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 458
تاریخ عضویت: 10 ژانویه 2016, 17:39
نوع خودرو: کادیلاک
محل اقامت: تهران

Re: راهنمايي برای خرید خودروهای سدان جنرال موتورز GM

پست توسط .cadillacusa » 30 نوامبر 2019, 08:27

Amir_buick نوشته شده:
28 نوامبر 2019, 19:49
نه داداش این اولین آمریکایی منه ولی یه چیزایی از فنی ماشینای جدید می‌دونم ولی تا حالا آمریکایی اصلا نروندم که بخام فنیشو بدونم اما در کل عاشق آمریکایی مخصوصا بیوکم یعنی بین کانتیننتال و کامارو الد.رادو و بلیزر و سویل و بیوک بیوکو انتخاب میکنم(منظورم از هر نظر بیوک بیشتر از بقیه میپسندم)خدا بخواد میخام یکیشو هم بگیرم ولی گفتم یه مشاوره از دوستان و اساتید بگیرم که بعد از خرید به مشکل بر نخورم مشکل مالی هم ندارم که یه وقت قطعش خراب شده یا مصرف سوختش مشکل من فقط اینه که یه تعمیر کار خوب یه قطعه فروشی تو شیراز بشناسم بعدشم دنبال یه کار شناس کسی که کارش ماشین امیرکایی باشه میخام کمکم بکنه تا ماشینی که میخام بخرم اشکالاتش رو چک کنم تا ماشین تمیزی خریده باشم و خیلی اذیت نکنه
درسته بیوک خوبه و....اما به نظر من اگه تاحالا امریکایی نداشتی یه نوا بخری بهتره--برای اینکه یه موتور8سیلندر تنظیماتش وایرادش بیشتراز 8سیلندره-چون مثلا سوپاپ 8سیلندر به دلایلی تنظیم نباشه چطوری میخوای متوجه بشی و تنظیم کنی؟
اینا با موتور جدید فرق داره حالا من یه سیلندرو گفتم -اصلا میشه تنظیم کرد؟ یا لیفتر میخوادگود کرده که باید انتیک باز کنی -- یا 2سر رزوه اسبک سرسیلندر رزوه اون هرزکرده اصلا تنظیم نمیشه باید اسبک را باز کنی بعد با ابزار اون 2سر رزوه را خارج کنی بعد بری پیدا کنی بخری و نصب کنی بعد بلد باشی سوپاپ تنظیم کنی و....
این ماشینها نیاز به تعمیر دارن ممکنه موتور کمپرس یا روغن سوزی و..داشته باشه کلی هزینه برای شما داره فقط یادمه 1تومن میگرن میللنگ تراش بدن

گیربکسهاشون ضعیف شده تقه و..داره

کاربرات تنظیم میخواد

جلوبندی تا الان ممکنه ایراد داشته باشه

دف -گاردان هم باید درنظر بگیری

تنظیم دلکو---خرابی مگنت--8پر---و...

البته نمیگم بده اما مشکلاتی هم داره وباید بهش برسی
Amir_buick
پست: 4
تاریخ عضویت: 23 نوامبر 2019, 22:45
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: راهنمايي برای خرید خودروهای سدان جنرال موتورز GM

پست توسط Amir_buick » 01 دسامبر 2019, 18:49

.cadillacusa نوشته شده:
30 نوامبر 2019, 08:27
Amir_buick نوشته شده:
28 نوامبر 2019, 19:49
نه داداش این اولین آمریکایی منه ولی یه چیزایی از فنی ماشینای جدید می‌دونم ولی تا حالا آمریکایی اصلا نروندم که بخام فنیشو بدونم اما در کل عاشق آمریکایی مخصوصا بیوکم یعنی بین کانتیننتال و کامارو الد.رادو و بلیزر و سویل و بیوک بیوکو انتخاب میکنم(منظورم از هر نظر بیوک بیشتر از بقیه میپسندم)خدا بخواد میخام یکیشو هم بگیرم ولی گفتم یه مشاوره از دوستان و اساتید بگیرم که بعد از خرید به مشکل بر نخورم مشکل مالی هم ندارم که یه وقت قطعش خراب شده یا مصرف سوختش مشکل من فقط اینه که یه تعمیر کار خوب یه قطعه فروشی تو شیراز بشناسم بعدشم دنبال یه کار شناس کسی که کارش ماشین امیرکایی باشه میخام کمکم بکنه تا ماشینی که میخام بخرم اشکالاتش رو چک کنم تا ماشین تمیزی خریده باشم و خیلی اذیت نکنه
درسته بیوک خوبه و....اما به نظر من اگه تاحالا امریکایی نداشتی یه نوا بخری بهتره--برای اینکه یه موتور8سیلندر تنظیماتش وایرادش بیشتراز 8سیلندره-چون مثلا سوپاپ 8سیلندر به دلایلی تنظیم نباشه چطوری میخوای متوجه بشی و تنظیم کنی؟
اینا با موتور جدید فرق داره حالا من یه سیلندرو گفتم -اصلا میشه تنظیم کرد؟ یا لیفتر میخوادگود کرده که باید انتیک باز کنی -- یا 2سر رزوه اسبک سرسیلندر رزوه اون هرزکرده اصلا تنظیم نمیشه باید اسبک را باز کنی بعد با ابزار اون 2سر رزوه را خارج کنی بعد بری پیدا کنی بخری و نصب کنی بعد بلد باشی سوپاپ تنظیم کنی و....
این ماشینها نیاز به تعمیر دارن ممکنه موتور کمپرس یا روغن سوزی و..داشته باشه کلی هزینه برای شما داره فقط یادمه 1تومن میگرن میللنگ تراش بدن

گیربکسهاشون ضعیف شده تقه و..داره

کاربرات تنظیم میخواد

جلوبندی تا الان ممکنه ایراد داشته باشه

دف -گاردان هم باید درنظر بگیری

تنظیم دلکو---خرابی مگنت--8پر---و...

البته نمیگم بده اما مشکلاتی هم داره وباید بهش برسی
خوب من به خاطر هشت بودنشه که میخام بگیرم نوا سوار شدم خیلی جون نداره اما ممنون که اینارو بهم گفتی حتما قبل خرید یه کاربلد میبرم ببینه و تایید کنه تعریف نباشه هرکسی که منو میشناسه از تمیز و سالم نگه داشتن ماشینم تعریف می‌کنه صد در صد مطمئن باش بهش میرسم فقط اگه آشنا دارین تو شیراز که واقعا مکانیک باشه بهم معرفی کنین تا جایی که بتونم سالمشو میخرم بعدشم خدا کریمه پرایدم خراب میشه این که جای خود داره در کل ممنون که مشکلات اصلیشونو بهم گفتی
نمایه کاربر
.cadillacusa
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 458
تاریخ عضویت: 10 ژانویه 2016, 17:39
نوع خودرو: کادیلاک
محل اقامت: تهران

Re: راهنمايي برای خرید خودروهای سدان جنرال موتورز GM

پست توسط .cadillacusa » 03 دسامبر 2019, 23:04

Amir_buick نوشته شده:
01 دسامبر 2019, 18:49
.cadillacusa نوشته شده:
30 نوامبر 2019, 08:27
Amir_buick نوشته شده:
28 نوامبر 2019, 19:49
نه داداش این اولین آمریکایی منه ولی یه چیزایی از فنی ماشینای جدید می‌دونم ولی تا حالا آمریکایی اصلا نروندم که بخام فنیشو بدونم اما در کل عاشق آمریکایی مخصوصا بیوکم یعنی بین کانتیننتال و کامارو الد.رادو و بلیزر و سویل و بیوک بیوکو انتخاب میکنم(منظورم از هر نظر بیوک بیشتر از بقیه میپسندم)خدا بخواد میخام یکیشو هم بگیرم ولی گفتم یه مشاوره از دوستان و اساتید بگیرم که بعد از خرید به مشکل بر نخورم مشکل مالی هم ندارم که یه وقت قطعش خراب شده یا مصرف سوختش مشکل من فقط اینه که یه تعمیر کار خوب یه قطعه فروشی تو شیراز بشناسم بعدشم دنبال یه کار شناس کسی که کارش ماشین امیرکایی باشه میخام کمکم بکنه تا ماشینی که میخام بخرم اشکالاتش رو چک کنم تا ماشین تمیزی خریده باشم و خیلی اذیت نکنه
درسته بیوک خوبه و....اما به نظر من اگه تاحالا امریکایی نداشتی یه نوا بخری بهتره--برای اینکه یه موتور8سیلندر تنظیماتش وایرادش بیشتراز 8سیلندره-چون مثلا سوپاپ 8سیلندر به دلایلی تنظیم نباشه چطوری میخوای متوجه بشی و تنظیم کنی؟
اینا با موتور جدید فرق داره حالا من یه سیلندرو گفتم -اصلا میشه تنظیم کرد؟ یا لیفتر میخوادگود کرده که باید انتیک باز کنی -- یا 2سر رزوه اسبک سرسیلندر رزوه اون هرزکرده اصلا تنظیم نمیشه باید اسبک را باز کنی بعد با ابزار اون 2سر رزوه را خارج کنی بعد بری پیدا کنی بخری و نصب کنی بعد بلد باشی سوپاپ تنظیم کنی و....
این ماشینها نیاز به تعمیر دارن ممکنه موتور کمپرس یا روغن سوزی و..داشته باشه کلی هزینه برای شما داره فقط یادمه 1تومن میگرن میللنگ تراش بدن

گیربکسهاشون ضعیف شده تقه و..داره

کاربرات تنظیم میخواد

جلوبندی تا الان ممکنه ایراد داشته باشه

دف -گاردان هم باید درنظر بگیری

تنظیم دلکو---خرابی مگنت--8پر---و...

البته نمیگم بده اما مشکلاتی هم داره وباید بهش برسی
خوب من به خاطر هشت بودنشه که میخام بگیرم نوا سوار شدم خیلی جون نداره اما ممنون که اینارو بهم گفتی حتما قبل خرید یه کاربلد میبرم ببینه و تایید کنه تعریف نباشه هرکسی که منو میشناسه از تمیز و سالم نگه داشتن ماشینم تعریف می‌کنه صد در صد مطمئن باش بهش میرسم فقط اگه آشنا دارین تو شیراز که واقعا مکانیک باشه بهم معرفی کنین تا جایی که بتونم سالمشو میخرم بعدشم خدا کریمه پرایدم خراب میشه این که جای خود داره در کل ممنون که مشکلات اصلیشونو بهم گفتی
من متوجه شدم که دنبال چی هستید خودم هم همینطور مثل شما بودم وهستم منتهی علاقه و...جدا واطلاعات ومهارت تنظیمات و..هم جدا
والا من تهران هستم ببخشید نمیتونم کمکی کنم

اینکه شما مکانیک ببری وتست کنی مشکلی نداره اما اینو بدون که این ماشینها چندین سال کارکردن ونیاز به تعمیراتی دارن واینطور نیست که شما مکانیک ببری تست کنه چون علائم روغن سوزی خوب مشکخصا دود از اگزوز بیرون میزنه یا اب روغن قاطی شدن واشر زدن هم همینطور --اما مثلا همان مسائل هرزشدن رزوه اسبک وگود شدن لیفترها--تک کارکردن--خام سوزی --تاب برداشتن کاربرات ودوواشره کردن-سوختن سوپاپ ها--تنظیم نبودن دلکو--خرابی دلکو--مکانیک نمیتونه به این راحتی چک کنه مگر موتور باز بشه
گیربکس اینا صفحاتش ضعیف شده مشخصا مثل روز اول نیست --روغن ریزی --خرابی وکیوم گیربکس یا نداشتن وکیوم--خرابی گاردان--
الان شما یهkit گیربکس میخوای بخری حداقل 2.5 میلیون پولشه و اجرت هم ازت جدا میگیرن --
تعمیر موتور 10تا15 میلیون هزینه داره فقط اجرت فکر کنم 4تا5 تومن از شما میگیرن

من میگم شما اگر با ایراداتی که رخ میده یا رخ داده اشنایی نداری به مشکل برمیخوری --اولا کلی هزینه تعیمر یا تنظیم از شما میگیرن دوم اینکه همیشه نمیتونی هزینه کنی --خودت هم باید مهارتی داشته باشی

بخاطر این میگم شما یه نوا بخری اگر مثلا مشکل تنظیم اسبک وخرابی رزوه و...موتور باشه خودت هم بالاخره میتونی ردیفش کنی چون 6سیلندره سبک تره

حالا بازم خودت میدونی --یه وقت میخری سرسیلندرهاش ترک داره مشکل ساز میشه
اینکه سالم میخوای پیدا کنی ---مثلا سالم یعنی طرف یه دست رینگ ویاتاقان--پیستون -اویل پمپ -واشر--لیفتر-سوپاپ و...موتور را کامل خریده مونتاژکرده ویه kitگیربکس 350 شورلتی هم خریده مونتاژکرده ویه رنگ بدنه 10تا 15 میلیون هم هزینه کرده ---همین خودرو کلی پولشه اون که ارزون نمیده میگه 100 میلیون --کلی میخواد سود کنه

اگه اینطوری میخوای باشه --چه کاریه--یه بیوک معمولی پیدا کن وبعد خرجش کن و جمع کن حداقل میدونی چی مونتاژکردی--- رنگ از 200تومن هست تا 1.200

قیمت ها را پیگیر شدی؟یا موردی را دیدی؟
Amir_buick
پست: 4
تاریخ عضویت: 23 نوامبر 2019, 22:45
نوع خودرو: مشخص نشده!

Re: راهنمايي برای خرید خودروهای سدان جنرال موتورز GM

پست توسط Amir_buick » 05 دسامبر 2019, 00:24

.cadillacusa نوشته شده:
03 دسامبر 2019, 23:04
Amir_buick نوشته شده:
01 دسامبر 2019, 18:49
.cadillacusa نوشته شده:
30 نوامبر 2019, 08:27
Amir_buick نوشته شده:
28 نوامبر 2019, 19:49
نه داداش این اولین آمریکایی منه ولی یه چیزایی از فنی ماشینای جدید می‌دونم ولی تا حالا آمریکایی اصلا نروندم که بخام فنیشو بدونم اما در کل عاشق آمریکایی مخصوصا بیوکم یعنی بین کانتیننتال و کامارو الد.رادو و بلیزر و سویل و بیوک بیوکو انتخاب میکنم(منظورم از هر نظر بیوک بیشتر از بقیه میپسندم)خدا بخواد میخام یکیشو هم بگیرم ولی گفتم یه مشاوره از دوستان و اساتید بگیرم که بعد از خرید به مشکل بر نخورم مشکل مالی هم ندارم که یه وقت قطعش خراب شده یا مصرف سوختش مشکل من فقط اینه که یه تعمیر کار خوب یه قطعه فروشی تو شیراز بشناسم بعدشم دنبال یه کار شناس کسی که کارش ماشین امیرکایی باشه میخام کمکم بکنه تا ماشینی که میخام بخرم اشکالاتش رو چک کنم تا ماشین تمیزی خریده باشم و خیلی اذیت نکنه
درسته بیوک خوبه و....اما به نظر من اگه تاحالا امریکایی نداشتی یه نوا بخری بهتره--برای اینکه یه موتور8سیلندر تنظیماتش وایرادش بیشتراز 8سیلندره-چون مثلا سوپاپ 8سیلندر به دلایلی تنظیم نباشه چطوری میخوای متوجه بشی و تنظیم کنی؟
اینا با موتور جدید فرق داره حالا من یه سیلندرو گفتم -اصلا میشه تنظیم کرد؟ یا لیفتر میخوادگود کرده که باید انتیک باز کنی -- یا 2سر رزوه اسبک سرسیلندر رزوه اون هرزکرده اصلا تنظیم نمیشه باید اسبک را باز کنی بعد با ابزار اون 2سر رزوه را خارج کنی بعد بری پیدا کنی بخری و نصب کنی بعد بلد باشی سوپاپ تنظیم کنی و....
این ماشینها نیاز به تعمیر دارن ممکنه موتور کمپرس یا روغن سوزی و..داشته باشه کلی هزینه برای شما داره فقط یادمه 1تومن میگرن میللنگ تراش بدن

گیربکسهاشون ضعیف شده تقه و..داره

کاربرات تنظیم میخواد

جلوبندی تا الان ممکنه ایراد داشته باشه

دف -گاردان هم باید درنظر بگیری

تنظیم دلکو---خرابی مگنت--8پر---و...

البته نمیگم بده اما مشکلاتی هم داره وباید بهش برسی
خوب من به خاطر هشت بودنشه که میخام بگیرم نوا سوار شدم خیلی جون نداره اما ممنون که اینارو بهم گفتی حتما قبل خرید یه کاربلد میبرم ببینه و تایید کنه تعریف نباشه هرکسی که منو میشناسه از تمیز و سالم نگه داشتن ماشینم تعریف می‌کنه صد در صد مطمئن باش بهش میرسم فقط اگه آشنا دارین تو شیراز که واقعا مکانیک باشه بهم معرفی کنین تا جایی که بتونم سالمشو میخرم بعدشم خدا کریمه پرایدم خراب میشه این که جای خود داره در کل ممنون که مشکلات اصلیشونو بهم گفتی
من متوجه شدم که دنبال چی هستید خودم هم همینطور مثل شما بودم وهستم منتهی علاقه و...جدا واطلاعات ومهارت تنظیمات و..هم جدا
والا من تهران هستم ببخشید نمیتونم کمکی کنم

اینکه شما مکانیک ببری وتست کنی مشکلی نداره اما اینو بدون که این ماشینها چندین سال کارکردن ونیاز به تعمیراتی دارن واینطور نیست که شما مکانیک ببری تست کنه چون علائم روغن سوزی خوب مشکخصا دود از اگزوز بیرون میزنه یا اب روغن قاطی شدن واشر زدن هم همینطور --اما مثلا همان مسائل هرزشدن رزوه اسبک وگود شدن لیفترها--تک کارکردن--خام سوزی --تاب برداشتن کاربرات ودوواشره کردن-سوختن سوپاپ ها--تنظیم نبودن دلکو--خرابی دلکو--مکانیک نمیتونه به این راحتی چک کنه مگر موتور باز بشه
گیربکس اینا صفحاتش ضعیف شده مشخصا مثل روز اول نیست --روغن ریزی --خرابی وکیوم گیربکس یا نداشتن وکیوم--خرابی گاردان--
الان شما یهkit گیربکس میخوای بخری حداقل 2.5 میلیون پولشه و اجرت هم ازت جدا میگیرن --
تعمیر موتور 10تا15 میلیون هزینه داره فقط اجرت فکر کنم 4تا5 تومن از شما میگیرن

من میگم شما اگر با ایراداتی که رخ میده یا رخ داده اشنایی نداری به مشکل برمیخوری --اولا کلی هزینه تعیمر یا تنظیم از شما میگیرن دوم اینکه همیشه نمیتونی هزینه کنی --خودت هم باید مهارتی داشته باشی

بخاطر این میگم شما یه نوا بخری اگر مثلا مشکل تنظیم اسبک وخرابی رزوه و...موتور باشه خودت هم بالاخره میتونی ردیفش کنی چون 6سیلندره سبک تره

حالا بازم خودت میدونی --یه وقت میخری سرسیلندرهاش ترک داره مشکل ساز میشه
اینکه سالم میخوای پیدا کنی ---مثلا سالم یعنی طرف یه دست رینگ ویاتاقان--پیستون -اویل پمپ -واشر--لیفتر-سوپاپ و...موتور را کامل خریده مونتاژکرده ویه kitگیربکس 350 شورلتی هم خریده مونتاژکرده ویه رنگ بدنه 10تا 15 میلیون هم هزینه کرده ---همین خودرو کلی پولشه اون که ارزون نمیده میگه 100 میلیون --کلی میخواد سود کنه

اگه اینطوری میخوای باشه --چه کاریه--یه بیوک معمولی پیدا کن وبعد خرجش کن و جمع کن حداقل میدونی چی مونتاژکردی--- رنگ از 200تومن هست تا 1.200

قیمت ها را پیگیر شدی؟یا موردی را دیدی؟
چند تا بیوک دیدم که گیربکس کیت خورده و موتوری تقریبا رو به راهه و قیمت دور و بر پنجاه تومن بود از لحاظ رنگ و تودوزی و سیم کشی و تزیینات مشکلی نداشتن تنها جاییشون که چک نکردم گاردانشون بود که اونم اگه خراب بشه فکر نکنم بیشتر از پنج تا ده تومن خرجش بشه البته بیوک های خاص و کمیاب هم هست که بدون رنگه و قیمتا واقعا فضایی بیوک های له هم هست که بین بیست و پنج تا سی و پنج قیمت خوردن من تصمیممو راجب خرید بیوک گرفتم چون دوسش دارم مشکلاتشم به جون میخرم واسه همین با راهنمایی هایی که شما کردین تقریبا میتونم یه بیوک معمولی که نه خیلی داغون باشه و نه خیلی مرتب یه چیزی بین اینا با پنجاه تومن بخرم من خودم الان یه سمند دارم و به عنوان ماشین روزمره نمیخام ازش استفاده کنم فکر نکنم بیوک پنجاه تومنی هم انقدرا اذیت کنه شما میگی بیوک تک و خاص صد تومن ولی هشتاد تومن هم هست قیمتا بالا رفته ولی بعضی از مالکا قدر اینارو نمیدونن فقط میخان رد کنن بره حتی اگه بهترین بیوک باشه واسه همینه که میگم با پنجاه تومن بیوک میشه مشکلاتی هم که گفتید واسه هر کلاسیکی به نظرم پیش میاد و کسی که اینا رو میخره با همه این مشکلاتو به جون خریده در همین حد بگم که من اگه طرف آمریکایی اومدم چند تا ملاک داشتم به قول دوستان آمریکایی باید هشت سیلندر و دنده اتومات باشه یه ویژگی دیگشم ماشینای آمریکایی به خاطر سبک خاصشون از بقیه ماشینا بزرگترن و راحتی بیشتری رو برای سرنشینا در نظر گرفتن که کلا تو این قضیه ها شما قطعا بیشتر از من اطلاعات داری نوا هم ماشین بدی نیست تقریبا اکثر ویژگی هایی که گفتم رو داره فقط حیف که شتاب و سرعتش تعریفی نداره و با یه پارس یا سمند سر حال راحت میشه تو کورس زدش و اون صدا و غرش هشت رو هیچوقت نداره یه چیز دیگه هم که هست درسته پلتفورمشون یکیه ولی بیوک قیافه خاص تری داره و میشه باهاش حس یه ماسل کار و لاکچری کار(کادیلاک)رو یه جا تجربه کرد همون اولش هم گفتم که مشکل مالی برای نگهداریش ندارم امیدوارم تونسته باشم قانعتون کنم ولی واقعا نمیتونم حسی که نسبت به بیوک دارمو سرکوب کنم بازم سپاسگذارم که راهنماییم کردین و شرمنده که وقتتونو گرفتم
نمایه کاربر
.cadillacusa
سرعت : 26 كيلومتر در ساعت
پست: 458
تاریخ عضویت: 10 ژانویه 2016, 17:39
نوع خودرو: کادیلاک
محل اقامت: تهران

Re: راهنمايي برای خرید خودروهای سدان جنرال موتورز GM

پست توسط .cadillacusa » 05 دسامبر 2019, 10:11

Amir_buick نوشته شده:
05 دسامبر 2019, 00:24
.cadillacusa نوشته شده:
03 دسامبر 2019, 23:04
Amir_buick نوشته شده:
01 دسامبر 2019, 18:49
.cadillacusa نوشته شده:
30 نوامبر 2019, 08:27


درسته بیوک خوبه و....اما به نظر من اگه تاحالا امریکایی نداشتی یه نوا بخری بهتره--برای اینکه یه موتور8سیلندر تنظیماتش وایرادش بیشتراز 8سیلندره-چون مثلا سوپاپ 8سیلندر به دلایلی تنظیم نباشه چطوری میخوای متوجه بشی و تنظیم کنی؟
اینا با موتور جدید فرق داره حالا من یه سیلندرو گفتم -اصلا میشه تنظیم کرد؟ یا لیفتر میخوادگود کرده که باید انتیک باز کنی -- یا 2سر رزوه اسبک سرسیلندر رزوه اون هرزکرده اصلا تنظیم نمیشه باید اسبک را باز کنی بعد با ابزار اون 2سر رزوه را خارج کنی بعد بری پیدا کنی بخری و نصب کنی بعد بلد باشی سوپاپ تنظیم کنی و....
این ماشینها نیاز به تعمیر دارن ممکنه موتور کمپرس یا روغن سوزی و..داشته باشه کلی هزینه برای شما داره فقط یادمه 1تومن میگرن میللنگ تراش بدن

گیربکسهاشون ضعیف شده تقه و..داره

کاربرات تنظیم میخواد

جلوبندی تا الان ممکنه ایراد داشته باشه

دف -گاردان هم باید درنظر بگیری

تنظیم دلکو---خرابی مگنت--8پر---و...

البته نمیگم بده اما مشکلاتی هم داره وباید بهش برسی
خوب من به خاطر هشت بودنشه که میخام بگیرم نوا سوار شدم خیلی جون نداره اما ممنون که اینارو بهم گفتی حتما قبل خرید یه کاربلد میبرم ببینه و تایید کنه تعریف نباشه هرکسی که منو میشناسه از تمیز و سالم نگه داشتن ماشینم تعریف می‌کنه صد در صد مطمئن باش بهش میرسم فقط اگه آشنا دارین تو شیراز که واقعا مکانیک باشه بهم معرفی کنین تا جایی که بتونم سالمشو میخرم بعدشم خدا کریمه پرایدم خراب میشه این که جای خود داره در کل ممنون که مشکلات اصلیشونو بهم گفتی
من متوجه شدم که دنبال چی هستید خودم هم همینطور مثل شما بودم وهستم منتهی علاقه و...جدا واطلاعات ومهارت تنظیمات و..هم جدا
والا من تهران هستم ببخشید نمیتونم کمکی کنم

اینکه شما مکانیک ببری وتست کنی مشکلی نداره اما اینو بدون که این ماشینها چندین سال کارکردن ونیاز به تعمیراتی دارن واینطور نیست که شما مکانیک ببری تست کنه چون علائم روغن سوزی خوب مشکخصا دود از اگزوز بیرون میزنه یا اب روغن قاطی شدن واشر زدن هم همینطور --اما مثلا همان مسائل هرزشدن رزوه اسبک وگود شدن لیفترها--تک کارکردن--خام سوزی --تاب برداشتن کاربرات ودوواشره کردن-سوختن سوپاپ ها--تنظیم نبودن دلکو--خرابی دلکو--مکانیک نمیتونه به این راحتی چک کنه مگر موتور باز بشه
گیربکس اینا صفحاتش ضعیف شده مشخصا مثل روز اول نیست --روغن ریزی --خرابی وکیوم گیربکس یا نداشتن وکیوم--خرابی گاردان--
الان شما یهkit گیربکس میخوای بخری حداقل 2.5 میلیون پولشه و اجرت هم ازت جدا میگیرن --
تعمیر موتور 10تا15 میلیون هزینه داره فقط اجرت فکر کنم 4تا5 تومن از شما میگیرن

من میگم شما اگر با ایراداتی که رخ میده یا رخ داده اشنایی نداری به مشکل برمیخوری --اولا کلی هزینه تعیمر یا تنظیم از شما میگیرن دوم اینکه همیشه نمیتونی هزینه کنی --خودت هم باید مهارتی داشته باشی

بخاطر این میگم شما یه نوا بخری اگر مثلا مشکل تنظیم اسبک وخرابی رزوه و...موتور باشه خودت هم بالاخره میتونی ردیفش کنی چون 6سیلندره سبک تره

حالا بازم خودت میدونی --یه وقت میخری سرسیلندرهاش ترک داره مشکل ساز میشه
اینکه سالم میخوای پیدا کنی ---مثلا سالم یعنی طرف یه دست رینگ ویاتاقان--پیستون -اویل پمپ -واشر--لیفتر-سوپاپ و...موتور را کامل خریده مونتاژکرده ویه kitگیربکس 350 شورلتی هم خریده مونتاژکرده ویه رنگ بدنه 10تا 15 میلیون هم هزینه کرده ---همین خودرو کلی پولشه اون که ارزون نمیده میگه 100 میلیون --کلی میخواد سود کنه

اگه اینطوری میخوای باشه --چه کاریه--یه بیوک معمولی پیدا کن وبعد خرجش کن و جمع کن حداقل میدونی چی مونتاژکردی--- رنگ از 200تومن هست تا 1.200

قیمت ها را پیگیر شدی؟یا موردی را دیدی؟
چند تا بیوک دیدم که گیربکس کیت خورده و موتوری تقریبا رو به راهه و قیمت دور و بر پنجاه تومن بود از لحاظ رنگ و تودوزی و سیم کشی و تزیینات مشکلی نداشتن تنها جاییشون که چک نکردم گاردانشون بود که اونم اگه خراب بشه فکر نکنم بیشتر از پنج تا ده تومن خرجش بشه البته بیوک های خاص و کمیاب هم هست که بدون رنگه و قیمتا واقعا فضایی بیوک های له هم هست که بین بیست و پنج تا سی و پنج قیمت خوردن من تصمیممو راجب خرید بیوک گرفتم چون دوسش دارم مشکلاتشم به جون میخرم واسه همین با راهنمایی هایی که شما کردین تقریبا میتونم یه بیوک معمولی که نه خیلی داغون باشه و نه خیلی مرتب یه چیزی بین اینا با پنجاه تومن بخرم من خودم الان یه سمند دارم و به عنوان ماشین روزمره نمیخام ازش استفاده کنم فکر نکنم بیوک پنجاه تومنی هم انقدرا اذیت کنه شما میگی بیوک تک و خاص صد تومن ولی هشتاد تومن هم هست قیمتا بالا رفته ولی بعضی از مالکا قدر اینارو نمیدونن فقط میخان رد کنن بره حتی اگه بهترین بیوک باشه واسه همینه که میگم با پنجاه تومن بیوک میشه مشکلاتی هم که گفتید واسه هر کلاسیکی به نظرم پیش میاد و کسی که اینا رو میخره با همه این مشکلاتو به جون خریده در همین حد بگم که من اگه طرف آمریکایی اومدم چند تا ملاک داشتم به قول دوستان آمریکایی باید هشت سیلندر و دنده اتومات باشه یه ویژگی دیگشم ماشینای آمریکایی به خاطر سبک خاصشون از بقیه ماشینا بزرگترن و راحتی بیشتری رو برای سرنشینا در نظر گرفتن که کلا تو این قضیه ها شما قطعا بیشتر از من اطلاعات داری نوا هم ماشین بدی نیست تقریبا اکثر ویژگی هایی که گفتم رو داره فقط حیف که شتاب و سرعتش تعریفی نداره و با یه پارس یا سمند سر حال راحت میشه تو کورس زدش و اون صدا و غرش هشت رو هیچوقت نداره یه چیز دیگه هم که هست درسته پلتفورمشون یکیه ولی بیوک قیافه خاص تری داره و میشه باهاش حس یه ماسل کار و لاکچری کار(کادیلاک)رو یه جا تجربه کرد همون اولش هم گفتم که مشکل مالی برای نگهداریش ندارم امیدوارم تونسته باشم قانعتون کنم ولی واقعا نمیتونم حسی که نسبت به بیوک دارمو سرکوب کنم بازم سپاسگذارم که راهنماییم کردین و شرمنده که وقتتونو گرفتم
گیربکسهاشون کارمیکنه اما نیاز به تعمیرداره --
موتورشون مشکلاتی داره اینطوری هم نیست که سالم باشه
گاردان مشکلی نداره--منتهی قطعه اصلی بندازی گرونه واگه باشه
با 40تا 50تومن میشه کادیلاک خرید
قیمتها مختلفه هر کسی هر چی میخواد قیمت میده ثابت نیست --مثلا دوست من کادیلاک خرید طرف میگفت 45 اما این 35 خرید چون نیاز به یه سری تعمیرات واپشن و...داشت الان رنگ کرده و...قسمت 75 میگه
مسلما v8یه چیزدیگه ای داره شتاب و..

من خودم اول کادیلاک دوم بیوک را علاقه دارم--درمورد بیوک امکان مانور و...خیلی بیشتری هست ولذتش بهتره
شما هم انتخاب خوبی کردی و میتونی مشکلاتش را حل کنی
امیداورم یه مدل بخری بعد در اینجا قرار بدی ما هم خوشحال میشیم
خواهش میکنم کاری نکردم
ارسال پست

بازگشت به “خودرو های سدان جنرال موتورز GM”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان