قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. آموزش های تصویری و راهنمای استفاده انجمن :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.

پژو 405 SLX با موتور TU5

نمایه کاربر
HAMID.RACER
يار همراه
پست: 2190
تاریخ عضویت: شنبه 10 اسفند 1387, 5:59 pm
نوع خودرو: TU5.EF7.M13.BP
محل اقامت: تهران

پست پنج‌شنبه 12 آبان 1390, 10:50 am

سلام
بعد از تولید کردن تیپ های مختلف پژو از جمله مدل slx و 405 با موتور tu5 که تاپیک هاشون در تالار پژو وجود دارن نوبت به این اتومبیل تازه وارد ایران خودرو شده تا تجربه ی یک سواری نسبتا(!) جدید رو در باطن این اتومبیل قوی و ایرانی پسند ظاهر کنه. در مدل 405 TU5 این ضعف احساس میشد که این موتور با فناوری جدید خیلی به شخص احساس خوبی میده ولی همچنان بدنه ی اتومبیل همان یکنواختی تودوزی و بدنه همیشگی خودش رو داشت و تنها تفاوتش اون با یک 405 با موتور 1.8 تفاوت رنگ و برچسب 1.6 اون در زیر راهنمای سپر بود.

احساس کردم که مباحث این خودروی جدید رو اگر اینجا دنبال کنیم دوستان از سردرگمی میان بیرون. من هم شنبه میرم واسه ی ثبت نام این ماشین....
ارزش ماشین به نوع و مدلش نیست,ارزش ماشین به راننده ایه که پشتش میشینه
نمایه کاربر
yasun
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 318
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 11 مرداد 1390, 12:33 pm
نوع خودرو: pars lx+ 206 t6
محل اقامت: نصف جهان

پست جمعه 13 آبان 1390, 5:01 am

HAMID.RACER نوشته شده:سلام
بعد از تولید کردن تیپ های مختلف پژو از جمله مدل slx و 405 با موتور tu5 که تاپیک هاشون در تالار پژو وجود دارن نوبت به این اتومبیل تازه وارد ایران خودرو شده تا تجربه ی یک سواری نسبتا(!) جدید رو در باطن این اتومبیل قوی و ایرانی پسند ظاهر کنه. در مدل 405 TU5 این ضعف احساس میشد که این موتور با فناوری جدید خیلی به شخص احساس خوبی میده ولی همچنان بدنه ی اتومبیل همان یکنواختی تودوزی و بدنه همیشگی خودش رو داشت و تنها تفاوتش اون با یک 405 با موتور 1.8 تفاوت رنگ و برچسب 1.6 اون در زیر راهنمای سپر بود.

احساس کردم که مباحث این خودروی جدید رو اگر اینجا دنبال کنیم دوستان از سردرگمی میان بیرون. من هم شنبه میرم واسه ی ثبت نام این ماشین....
درود بر شما
انتخاب خوبی کردید واصلا بهش شک نکنید
منم اوایل از این slx خوشم نمیومد ولی الان که گرفتمش میبینم عاقلانه بوده چون امکاناتی که روش گذاشتن خیلی بیشتر از اختلاف قیمتش با glx هست اونم به خاطر عدم استقبال بازار هست ولی مطمئن باشید در اینده نزدیک این ماشین یه جهش قیمتی پیدا خواهد کرد
پیشاپیش تبریک میگم
خدایا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم
نمایه کاربر
ECMN
دنده 3
پست: 3796
تاریخ عضویت: جمعه 8 مرداد 1389, 6:07 pm

پست جمعه 13 آبان 1390, 8:23 am

سلام
در هر دو رابطه SLX و TU5 تاپیک داشتیم :-D

...

دوستانی که SLX TU5 گرفتن اگه ممکنه یه سری عکس واضح و کامل بزارنند تا ببینیم با مدلهای SLX قبلی تغییراتی هم داره یا نه
ممنون
... Lallaby well I know , but I can't sleep
k2m
شروع حركت
پست: 45
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 10 اسفند 1389, 9:32 am
نوع خودرو: V8
محل اقامت: کرمان

پست جمعه 13 آبان 1390, 10:11 am

ممنون از این تاپیک . چند روزیه که میخوام slx tu5 بگیرم. مردد بودم اما امروز اینجا ها رو هرچی که نگاه میکنم چیز بدی در موردش نمی بینم. بخ نظرتون خاکستریش قشنگ تره یا نقره ایش؟
کدوم رنگش رو میشه بهتر اسپرت کرد؟
نمایه کاربر
ECMN
دنده 3
پست: 3796
تاریخ عضویت: جمعه 8 مرداد 1389, 6:07 pm

پست جمعه 13 آبان 1390, 10:13 am

k2m نوشته شده:ممنون از این تاپیک . چند روزیه که میخوام slx tu5 بگیرم. مردد بودم اما امروز اینجا ها رو هرچی که نگاه میکنم چیز بدی در موردش نمی بینم. بخ نظرتون خاکستریش قشنگ تره یا نقره ایش؟
کدوم رنگش رو میشه بهتر اسپرت کرد؟
من خاکستری رو پیشنهاد میکنم ، هم تعداد کمتری نسبت به نقره ای داره و هم زیبا تر اسپرت میشه :wink:
... Lallaby well I know , but I can't sleep
نمایه کاربر
HAMID.RACER
يار همراه
پست: 2190
تاریخ عضویت: شنبه 10 اسفند 1387, 5:59 pm
نوع خودرو: TU5.EF7.M13.BP
محل اقامت: تهران

پست جمعه 13 آبان 1390, 10:23 am

دوستان امروز پشت یکیشون نشستم و لی اصلا" صدای زوزه ای که مدل 405 این موتور داشتو نداره. ممکنه ایران خودرو تغییری ایجاد کرده باشه؟

---- اضافه شده در تاریخ جمعه آبان 13, 90 2:00 pm ( قوانین انجمنهای تیونینگ تاک را مطالعه کنید!! ) ----

ولی به نظم با این تغییری که توی شاسی های بین درب هاشون گذاشتن یکی از عیب های بزرگ این ماشین که چراغ باز بودن درب ها بود رو حل کردن و این یه گزینه مثبته نسبت به مدل 405 همین موتور.
در ضمن در مورد هر 2 مدل اس ال ایکس و 405 با موتور tu5 تاپیک بود ولی دوستانی که این مدل خودرو رو داشتن با مشکل مواجه بودن که سوالاشون رو توی کدوم قسمت بپرسن و به نظرم همچین تاپیک جامعی برای رفع سردرگمی دوستان نیاز بود
ارزش ماشین به نوع و مدلش نیست,ارزش ماشین به راننده ایه که پشتش میشینه
k2m
شروع حركت
پست: 45
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 10 اسفند 1389, 9:32 am
نوع خودرو: V8
محل اقامت: کرمان

پست جمعه 13 آبان 1390, 2:15 pm

سلام
من میخوام slx tu5 بگیرم. الان داشتم مراحل ثبت نام را نگته میکردم که رسید به کارتهای طلایی ( یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره و چهار ستاره) .
اینا برای چی هستند؟ باهاشون چیکار میشه کرد؟ بگیرم اصلا کارت طلایی یا نه؟

****************************

فکر میکنم slx روی صندوق عقبش کلید صندوق پران نداره!!!! درسته؟؟؟؟ میشه روش گذاشت؟؟؟؟؟
نمایه کاربر
HAMID.RACER
يار همراه
پست: 2190
تاریخ عضویت: شنبه 10 اسفند 1387, 5:59 pm
نوع خودرو: TU5.EF7.M13.BP
محل اقامت: تهران

پست جمعه 13 آبان 1390, 2:46 pm

k2m نوشته شده:سلام
من میخوام slx tu5 بگیرم. الان داشتم مراحل ثبت نام را نگته میکردم که رسید به کارتهای طلایی ( یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره و چهار ستاره) .
اینا برای چی هستند؟ باهاشون چیکار میشه کرد؟ بگیرم اصلا کارت طلایی یا نه؟

****************************

فکر میکنم slx روی صندوق عقبش کلید صندوق پران نداره!!!! درسته؟؟؟؟ میشه روش گذاشت؟؟؟؟؟
این واسه کارت طلاییتون:http://www.emdadkhodro.com/c/document_l ... E-8008.pdf

خوب شاسی صندوق پران رو توی کنسول داشبورد داره.دیگه نیازی به کلید نیست
ارزش ماشین به نوع و مدلش نیست,ارزش ماشین به راننده ایه که پشتش میشینه
نمایه کاربر
yasun
سرعت : 24 كيلومتر در ساعت
پست: 318
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 11 مرداد 1390, 12:33 pm
نوع خودرو: pars lx+ 206 t6
محل اقامت: نصف جهان

پست جمعه 13 آبان 1390, 5:13 pm

k2m نوشته شده:سلام
من میخوام slx tu5 بگیرم. الان داشتم مراحل ثبت نام را نگته میکردم که رسید به کارتهای طلایی ( یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره و چهار ستاره) .
اینا برای چی هستند؟ باهاشون چیکار میشه کرد؟ بگیرم اصلا کارت طلایی یا نه؟

****************************

فکر میکنم slx روی صندوق عقبش کلید صندوق پران نداره!!!! درسته؟؟؟؟ میشه روش گذاشت؟؟؟؟؟
کاملا درسته اون کلیدی هم که روی کنسول هست اولا سوئیچ باید باز باشه و حدود 10 ثانیه نگهش دارین تا عمل کنه
منم به همین خاطر رفتم تا اون کلید صندوق پرونو روش نصب کنم ولی نمیشه چون باید دور قفل صندوق رو به اندازه اون کلید برش بزنین تا کلید جا بره و اینطوری کثیف کاری میشه
خدایا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم
نمایه کاربر
ECMN
دنده 3
پست: 3796
تاریخ عضویت: جمعه 8 مرداد 1389, 6:07 pm

پست جمعه 13 آبان 1390, 5:28 pm

yasun نوشته شده:
k2m نوشته شده:سلام
من میخوام slx tu5 بگیرم. الان داشتم مراحل ثبت نام را نگته میکردم که رسید به کارتهای طلایی ( یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره و چهار ستاره) .
اینا برای چی هستند؟ باهاشون چیکار میشه کرد؟ بگیرم اصلا کارت طلایی یا نه؟

****************************

فکر میکنم slx روی صندوق عقبش کلید صندوق پران نداره!!!! درسته؟؟؟؟ میشه روش گذاشت؟؟؟؟؟
کاملا درسته اون کلیدی هم که روی کنسول هست اولا سوئیچ باید باز باشه و حدود 10 ثانیه نگهش دارین تا عمل کنه
منم به همین خاطر رفتم تا اون کلید صندوق پرونو روش نصب کنم ولی نمیشه چون باید دور قفل صندوق رو به اندازه اون کلید برش بزنین تا کلید جا بره و اینطوری کثیف کاری میشه
این 10 ثانیه خیلی اذیت میکنه ، شما هم اگه بخوایید میتونید با نصب دزدگیر این مشکل رو از بین ببرید
... Lallaby well I know , but I can't sleep

بازگشت به “پژو 405، پرشیا و...”