ام وی ام 315- MVM 315

تصویر
A15 ، ویانا ، 110 ، 315 ، 530 ، X33 ، 550 ، Tiggo5 ، Tiggo7 ، Arizzo 5 ، ...

مدیر انجمن: دينگاليگا

قوانین انجمن
1. قوانین تیونینگ تاک :arrow:
2. راهنمای استفاده از فوروم :arrow:
- لطفا قبل از ایجاد تاپیک جدید از تکراری نبودن آن مطمئن شوید.
- لطفا فقط در رابطه با موضوع تاپیک، پست ارسال کنید.
HOJRAS66
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 103
تاریخ عضویت: دوشنبه 6 اردیبهشت 1395, 1:17 pm
نوع خودرو: mvm 315
محل اقامت: مشهد

Re: ام وی ام 315- MVM 315

پست توسط HOJRAS66 » سه‌شنبه 24 دی 1398, 2:33 pm

سلام. خوشحالم که دوباره سایت راه افتاد. فکر میکنم اکثر دوستانی که 315 دارن مشکل سفتی کلاچ رو داشته باشن. البته نمونه های جدیدو نمیدونم ولی خودم نمونه فیس قدیمو دارم و میدونم کلاچ همشون سفت هست. به نظر خودم یه راه حل خوب برای سفتی کلاچ پیدا کردم.
اینا کلاچشون پمپی هیدرولیکی هست و نمیشه زیاد رو اهرم بندیهاشون دست برد تا نیروی پدال رو زیاد کرد ولی بهترین گزینه افزایش طول اهرم کلاچی هست که از گیربکس اومده بیرون. خیلی ساده ولی خیلی کاربردیه. کلاچ مثل دنبه نرم میشه جوری که با دست میتونی کلاچ بگیری.
باید اول یه قوطی یا اهرم مقاوم با طول بیشتر پیدا کنید و اونو به اهرم کلاچ یه جوری فیکس کنید. (میتونید پیچ کنید)
اگه حدود یه سانت طولش بیشتر باشه کافیه. بعد میله ای که از پمپ پایین میاد رو روی اهرم جدید جا بزنید(باید یه گودی جهت جا افتادن و در نرفتن میله روی اهرم جدید ایجاد کنید.)
حالا اگه میخواین اصولی و درست پیش برین باید پیه پمپ کلاچ پایین رو باز کنید و متناسب با اهرم جدید طول اونم زیاد کنید تا میله پمپ کج قرار نگیره. همین
هر چه طول اهرم رو بیشتر کنید کلاچ نرم تری خواهید داشت. فقط مراقب باشید اهرم جدید رو درست فیکس کنید تا وسط راه جدا نشود. و حتما جای میله پمپ را روی اهرم جدید گود کنید تا میله بیرون نزند و بدون کلاچ نشوید.


arsalan_s
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 146
تاریخ عضویت: دوشنبه 4 مهر 1390, 1:24 am
نوع خودرو: 206تیپ 2

Re: ام وی ام 315- MVM 315

پست توسط arsalan_s » یک‌شنبه 13 بهمن 1398, 10:53 pm

سلام دوستان مدتیه دنبال تعویض ماشین هستم.
این مدل ۳۱۵ چشمم رو گرفته از ۲۰۶ خسته شدم و خرجهای الکی پژو هم دیگه مزید بر علت شده...
بودجه به اتاق قدیم تمیز بیشتر نزدیک یا جدید رنگ خورده...کدوم مصلحت.
موقع خرید باید به چیا دقت کنم.لوازم یدکی و مصرفی به وفور هست یا خیر؟
عمده خرجهای فنی این ماشین چیه؟عمده خرابی ها تو کدوم قسمتها نمایان؟
با شتاب و اینا کاری ندارم و ذاتا داخل شهر مهم نیست برام اهلشم نیستم...
در کل برادرانه بخرم یا نخرم؟
ممنون‌.


نمایه کاربر
دينگاليگا
يار قديمي
پست: 5296
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 3 آبان 1384, 4:24 pm
نوع خودرو: 207,L90,ChanganCS35
محل اقامت: تهران
Like شده: 2 بار

Re: ام وی ام 315- MVM 315

پست توسط دينگاليگا » دوشنبه 14 بهمن 1398, 8:45 am

arsalan_s نوشته شده:
یک‌شنبه 13 بهمن 1398, 10:53 pm
سلام دوستان مدتیه دنبال تعویض ماشین هستم.
این مدل ۳۱۵ چشمم رو گرفته از ۲۰۶ خسته شدم و خرجهای الکی پژو هم دیگه مزید بر علت شده...
بودجه به اتاق قدیم تمیز بیشتر نزدیک یا جدید رنگ خورده...کدوم مصلحت.
موقع خرید باید به چیا دقت کنم.لوازم یدکی و مصرفی به وفور هست یا خیر؟
عمده خرجهای فنی این ماشین چیه؟عمده خرابی ها تو کدوم قسمتها نمایان؟
با شتاب و اینا کاری ندارم و ذاتا داخل شهر مهم نیست برام اهلشم نیستم...
در کل برادرانه بخرم یا نخرم؟
ممنون‌.
به نظر من با توجه به بهبود پروفورمنس فيس جديد خريد فيس جديد رنگدار و ترجيحا كم كار به بدون رنگ فيس قديم ارجحيت داره. موقع خريد هم بيشتر به سلامت جلوبندي و صفحه كلاج بهتره توجه بكنين.


You laugh at us we're different.. & we laugh 'cause you're all the same
HOJRAS66
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 103
تاریخ عضویت: دوشنبه 6 اردیبهشت 1395, 1:17 pm
نوع خودرو: mvm 315
محل اقامت: مشهد

Re: ام وی ام 315- MVM 315

پست توسط HOJRAS66 » چهارشنبه 16 بهمن 1398, 9:09 am

arsalan_s نوشته شده:
یک‌شنبه 13 بهمن 1398, 10:53 pm
سلام دوستان مدتیه دنبال تعویض ماشین هستم.
این مدل ۳۱۵ چشمم رو گرفته از ۲۰۶ خسته شدم و خرجهای الکی پژو هم دیگه مزید بر علت شده...
بودجه به اتاق قدیم تمیز بیشتر نزدیک یا جدید رنگ خورده...کدوم مصلحت.
موقع خرید باید به چیا دقت کنم.لوازم یدکی و مصرفی به وفور هست یا خیر؟
عمده خرجهای فنی این ماشین چیه؟عمده خرابی ها تو کدوم قسمتها نمایان؟
با شتاب و اینا کاری ندارم و ذاتا داخل شهر مهم نیست برام اهلشم نیستم...
در کل برادرانه بخرم یا نخرم؟
ممنون‌.
سلام دوست من
شما از هرکی ام وی ام داره بپرسی از ماشینش راضیه و فقط اونایی که ندارن میگن خوب نیست.
مدل جدید و قدیمش فقط توی داشبورد و تزئینات داخلی و اندکی هم در نمای بیرونی باهم فرق دارن.
مصرفش برابر 206 هست و خرجاش هم تقریبا اندازه یه 206 سالم و خوب هست و تو یه سال شاید یه بار تعمیرگاه بری(به شرطی که از اول مشکلی نداشته باشه)
راحتی و ایمنیش از ماشینای داخلی خیلی بهتره. کند و شتابش کمه و بیشتر واسه با ارامش رانندگی کردنه تا اسپرت.
اپشناش خوب و راضی کننده هست و دوامشون هم زیاده.
مهندسی برق و طراحیش خوب و بی نقص هست. فقط تو قدیمیاش مدل 94 به قبل مشکل دیسک و صفحه دارن که میگن تو جدیدا برطرف شده. البته من دوتا مدل قدیم تا حالا داشتم و مشکل دیسک و صفحه تو هیچکدوم نداشتم.
در کل به نظر من اگه به دنبال ارامش بیشتر هستی 315 بگیر و اگه میتونی نیو مدل 94 به بعد بگیر که خوشگلتره.


HOJRAS66
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 103
تاریخ عضویت: دوشنبه 6 اردیبهشت 1395, 1:17 pm
نوع خودرو: mvm 315
محل اقامت: مشهد

Re: ام وی ام 315- MVM 315

پست توسط HOJRAS66 » چهارشنبه 16 بهمن 1398, 9:15 am

سلام دوستان. یه تجربه:
من تازگیا یه مدت میشد که صبح که ماشینو روشن میکردم راحت روشن میشد ولی یه دو دقیقه اول موقع حرکت خوب گاز نمیخورد. یعنی اگه میخواستم یه کم گاز بدم مکث میکرد و باید اهسته اهسته گاز میدادم. خلاصه فکر میکردم مال سرما هست تا اینکه دوروز پیش اومدم شمعاشو باز کردم و تمیز کردم.(شمعاش مشکلی نداشت). بعد اومدم وایرهارو جا بزنم دیدم یکیش او صدای تقی که باید بده رو نداد. یه کم با سیمش ور رفتم و کشیدمش بیرون دیدم از محل اتصال وایر به کابلش جدا شد. خلاصه از دیجی کالا وایر مارک استیم پارت خریدم و تعویض کردم. الان دیگه اون مشکل صبح ها رو ندارم. با اینکه قبلش ظاهر وایرها کاملا سالم بود و هیچ مشکلی چه تو روشن شدن چه تو رانندگی نداشتم.


arsalan_s
سرعت : 20 كيلومتر در ساعت
پست: 146
تاریخ عضویت: دوشنبه 4 مهر 1390, 1:24 am
نوع خودرو: 206تیپ 2

Re: ام وی ام 315- MVM 315

پست توسط arsalan_s » جمعه 25 بهمن 1398, 10:24 pm

دينگاليگا نوشته شده:
دوشنبه 14 بهمن 1398, 8:45 am
arsalan_s نوشته شده:
یک‌شنبه 13 بهمن 1398, 10:53 pm
سلام دوستان مدتیه دنبال تعویض ماشین هستم.
این مدل ۳۱۵ چشمم رو گرفته از ۲۰۶ خسته شدم و خرجهای الکی پژو هم دیگه مزید بر علت شده...
بودجه به اتاق قدیم تمیز بیشتر نزدیک یا جدید رنگ خورده...کدوم مصلحت.
موقع خرید باید به چیا دقت کنم.لوازم یدکی و مصرفی به وفور هست یا خیر؟
عمده خرجهای فنی این ماشین چیه؟عمده خرابی ها تو کدوم قسمتها نمایان؟
با شتاب و اینا کاری ندارم و ذاتا داخل شهر مهم نیست برام اهلشم نیستم...
در کل برادرانه بخرم یا نخرم؟
ممنون‌.
به نظر من با توجه به بهبود پروفورمنس فيس جديد خريد فيس جديد رنگدار و ترجيحا كم كار به بدون رنگ فيس قديم ارجحيت داره. موقع خريد هم بيشتر به سلامت جلوبندي و صفحه كلاج بهتره توجه بكنين.
خیلی مخلصیم جلو بندی که تو کشور ما سالم نمیمونه ۱۰ متر خیابون صاف و بی مشکل نداریم که هر ۲ ۳ متر یا چالست یا تپه.
ممنون از لحاظ صفحه منظور مصرف صفحه هست یا گرم کردن یا خرابی بلبرینگ و شکستگی خورشیدیا؟
HOJRAS66 نوشته شده:
چهارشنبه 16 بهمن 1398, 9:09 am
arsalan_s نوشته شده:
یک‌شنبه 13 بهمن 1398, 10:53 pm
سلام دوستان مدتیه دنبال تعویض ماشین هستم.
این مدل ۳۱۵ چشمم رو گرفته از ۲۰۶ خسته شدم و خرجهای الکی پژو هم دیگه مزید بر علت شده...
بودجه به اتاق قدیم تمیز بیشتر نزدیک یا جدید رنگ خورده...کدوم مصلحت.
موقع خرید باید به چیا دقت کنم.لوازم یدکی و مصرفی به وفور هست یا خیر؟
عمده خرجهای فنی این ماشین چیه؟عمده خرابی ها تو کدوم قسمتها نمایان؟
با شتاب و اینا کاری ندارم و ذاتا داخل شهر مهم نیست برام اهلشم نیستم...
در کل برادرانه بخرم یا نخرم؟
ممنون‌.
سلام دوست من
شما از هرکی ام وی ام داره بپرسی از ماشینش راضیه و فقط اونایی که ندارن میگن خوب نیست.
مدل جدید و قدیمش فقط توی داشبورد و تزئینات داخلی و اندکی هم در نمای بیرونی باهم فرق دارن.
مصرفش برابر 206 هست و خرجاش هم تقریبا اندازه یه 206 سالم و خوب هست و تو یه سال شاید یه بار تعمیرگاه بری(به شرطی که از اول مشکلی نداشته باشه)
راحتی و ایمنیش از ماشینای داخلی خیلی بهتره. کند و شتابش کمه و بیشتر واسه با ارامش رانندگی کردنه تا اسپرت.
اپشناش خوب و راضی کننده هست و دوامشون هم زیاده.
مهندسی برق و طراحیش خوب و بی نقص هست. فقط تو قدیمیاش مدل 94 به قبل مشکل دیسک و صفحه دارن که میگن تو جدیدا برطرف شده. البته من دوتا مدل قدیم تا حالا داشتم و مشکل دیسک و صفحه تو هیچکدوم نداشتم.
در کل به نظر من اگه به دنبال ارامش بیشتر هستی 315 بگیر و اگه میتونی نیو مدل 94 به بعد بگیر که خوشگلتره.
ممنون داداش.
بهرحال ماشین کار کرده خورده خرجهایی داره اتفاقا از خیلیا شنیدم ۹۴ یا ۹۴ به بالا بگیرم.
۱۰۰%دنبال آرامشم و اینکه دیگه حداقل هیچی هم نداشته باشه اصلا گیرم به قول خیلیا چینی هم باشه قیافش به روزتره و مدرنتره حداقل دزدی نکردن ازش.
البته بگیرم هم ازونجایی که ماشین بازم یه حرکتایی باید بزنم😃
جا پیچ هاش سایزش چند؟با ماشینهای داخلی چیزی هست مشترک باشه؟یه رینگ ۱۷ چیزی زیرش بندازیم؟


نمایه کاربر
دينگاليگا
يار قديمي
پست: 5296
تاریخ عضویت: سه‌شنبه 3 آبان 1384, 4:24 pm
نوع خودرو: 207,L90,ChanganCS35
محل اقامت: تهران
Like شده: 2 بار

Re: ام وی ام 315- MVM 315

پست توسط دينگاليگا » شنبه 26 بهمن 1398, 8:43 am

كلا منظورم دوام جلوبندي هست. مخصوصا اگه ميخواين رينگ بزرگتر و لاستيك پهن تر بندازين بايد بيشتر هم احتياط كنين. در مورد صفحه مدلاي فيس قديم هم گرم ميكنه و عملا بايد توي سربالايي هاي شلوغ بزنيد كنار تا خنك بشه (اين مشكل رو 530 هم داره) و هم زود به زود تموم ميشه. مدل نيوفيس از نظر سر و صداي اتاق وضعيت بهتري داره و به گفته خود كارخونه بيشتر از 150 تا تغيير داشته و صد البته ظاهرشم جذاب تره. در مقايسه با 206 هاي هم مدل به نظرم نه تنها ناراضي نخواهيد بود بلكه واقعا از نرمي سواري و فرمون و همينطور فضاي بهتر اتاق و صندوق هم لذت ميبريد.


You laugh at us we're different.. & we laugh 'cause you're all the same
موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “ام وی ام MVM - چری Chery”